Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Těhotná?! - 1. kapitola


Těhotná?! - 1. kapitolaNemiluje ho, avšak čeká s ním dítě. Je odhodlaná se mu kdykoliv a za jakékoliv nastalé situace pomstít. Jenže on rozhodně taky nebude donekonečna splachovací...

Nejoblíbenější dívka na střední, roztleskávačka s předem nalajnovanou dokonalou budoucností. Jenže napořád vše nemůže být naprosto perfektní. Na scénu se hrne upír, s nímž se za pomoci alkoholového oparu vyspí... Příběh o horoucím vzteku, tělesné přitažlivosti, pomstychtivosti a lásce.

Po - alespoň pro mě dlouhé - odmlce se vracím s novou povídkou, snad se bude líbit. ;)

 Stál přede mnou a v očích mu zase pohrávaly ty hloupé dětské jiskřičky pobavení. Chvilkové překvapení, které se ho zmocnilo, když mě měl možnost na první vteřinu spatřit, bylo to tam a už zase se šklebil jako pomatenec.

Nádech, výdech.

Jenže proč musel být zrovna tento člověk otcem mého dítěte?! Musela jsem se za něj provdat. Tady a teď. Proč se mi ale tedy hlavou právě honily myšlenky, že nemusím? Že to dělat nemám, že to není správné? Zamyšleně jsem dál zkoumala jeho obličej, zatímco jsem kráčela úzkou chodbou mezi svatebčany a ty příšerné svatební šaty, co se mi tolik nelíbily, mi drásaly holá záda. Jako by v tu chvíli rozhodlo, že se na mě nedívá zamilovaně, tak jak měl jako budoucí manžel. V mých dětských představách se měl tvářit jinak. Měl být nadšený z toho, co nás právě čekalo, stejně jako já. Měli jsme se radovat, že nás čeká společná budoucnost po boku toho druhého. Tak to však nebylo, cítili jsme k sobě slušně řečeno odpor. Nebo ještě výstižněji - nemilovali jsme se. Nebyla mezi námi ani špetka toho vášnivého citu, kterému se říkalo láska. Vzájemná přitažlivost, kterou však často střídaly hádky a odsekávání, rozhodně nebyla to, co bych si představovala pod pojmy vzájemná úcta a tolerance k partnerovi na celý život. Zvláště pak, když byl upír. Upír, se kterým jsem čekala poloupíří dítě. Trhavě jsem se nadechla a zůstala stát.

Tohle je v prdeli.

Neměla jsem všechny ty přípravy nechat zajít až natolik daleko, abych musela nakonec zdrhat ze své svatby. Měli jsme tomu zabránit. Ať já nebo on, byla to chyba. Neměli jsme se do toho zatáhnout jako poslušní beránci se svěšenýma ušima. To na tom bylo to nejhorší. Když se nepočítá to, že jsem se právě v tu chvíli rozhodla, že to do úplného konce nepodstoupím. Ne.

Povytáhl na mě provokativně jedno obočí a přiblble civěl, co se bude dít.

Měla jsem chuť na něj zakřičet, ať se jde bodnout, abych celý výstup pěkně odstartovala. Ovšem to, že jsme byli v kostele, pro mě mělo váhu a já se rozhodla na to vykašlat. Nepodívala jsem se nikomu z přihlížejících do tváře. Nikomu jinému než jemu, který se do poslední chvíle tvářil tak, že jsem svého nového chvilkového rozhodnutí nelitovala. Vzpurně jsem zvedla hlavu a povýšeně se na něj usmála. Nečekala jsem na jeho reakce, náhle jako bych přestala dýchat, jak moc rychle jsem toužila být pryč, venku z této bryndy.
Otočka trvala překvapivě i natolik krátce, aby nikdo ze šokovaných svatebčanů včetně mé matky nezakročil. Neohlížela jsem se, kdo vstane a bude se snažit jako první mě zastavit, aby se předešlo úhoně obou účtů našich rodin. Na to nebyl čas.

Při těch rychlých krocích, kterými jsem zdolala to, co jsem před pár sekundami prošla jiným směrem, jsem dokázala nějakým zázrakem zachytnout sukni, aby se vyhrnula výš a umožnila tak mým nohám běh. Proto jsem se taky musela rozloučit s kyticí, kterou jsem si jedinou směla vybrat pouze já sama. Alice s Esmé vyřizovaly tyhle hnusné šaty až v New Yorku a matka byla na kapačkách v nemocnici, protože se samým stresem při zařizování svatby zhroutila. To byl můj den, kdy jsem přikazovala, co chci já, proto mi v tu chvíli, kdy jsem se jí vzdávala, bylo rozpačitě. Pokud jsem chtěla něco ztratit, pak to byly ty šaty a ne kytice. Musel být však komický pohled na to, když ji někdo zachytil – a já upřímně doufala, že se tak stalo, protože by to byl pro dotyčného zážitek. Kdo může říct, že sice chytil kytici nevěsty na svatbě, ale přitom, když ona utíkala od oltáře?

Okamžitě, co jsem se dostala opravdu ven, jsem nad tak bláznivými nápady přestala přemýšlet. Ještě jsem neměla vyhráno, stále mě kdokoliv mohl chytit a donutit se vrátit, přestože jsem to nechtěla. Věděla jsem, že by mě tam obzvlášť mí rodiče dotáhli klidně i bez mého souhlasu.

Ovšem nestalo se tak. Jako bych v té situaci měla štěstí. Štěstí sice tolik neočekávané, zato však přijaté s otevřenou náručí.
Před kostelem však bylo nespočet najatých taxíků, které čekaly na to, až obřad skončí a ony odvezou všechny svatebčany ke Cullenům, kde se měla konat hostina. Chyba lávky – ta byla zbytečně nachystána. Ovšem teď se mi hodilo, že mě má kdo odvézt domů, a tak jsem naskočila do nejbližšího auta a vykulenému řidiči nakázala, kam mě má odvézt.


Nevěděla jsem, co teď budu dělat. Jestli mám zdrhnout bůhví kam nebo tomu čelit a stát si za svým, přestože slíznu miliony nadávek a ponížení.


Před dvěma týdny


„Jsem těhotná. Těhotná, těhotná, těhotná!" ječela jsem to příšerné slovo několikrát po sobě, kdyby to snad jeho mozek velikosti hrášku nechtěl pobrat hned napoprvé. Pořád se na mě usmíval, očividně mu to došlo až po třetím opakování – já přece věděla, že bude potřeba!

„Cože jsi? Rosie, neblbni," hypnotizoval moje rty, jako by snad čekal, že z nich pak hned na požádání vypustím, že jsem si dělala jen srandu.

„Neříkej mi pořád Rosie! Kolikrát ti mám opakovat, že mě vytáčí, když mě vůbec nějak oslovuješ?!" vyjela jsem na něj. „O těhotenství bych si srandu nikdy nedělala a v poslední době jsem spala jenom s tebou."

„Ale vždyť to bylo jenom jednou!" snažil se bránit. „Víckrát už jsi nechtěla," dodával sklíčeně a připomínal tak, že by do toho šel, kdykoliv bych si řekla. Fuj.

„Víš, asi ses přece jen sexuální mašinou stal příliš brzo," narážela jsem tak na jeho děvkařskou pověst, která byla naprosto pravdivá. „Když ani nevíš, že hned napoprvé může holka otěhotnět!" znovu jsem zvyšovala hlas, a tak se na nás taky znovu všichni začali otáčet. Co na tom, že jsme byli v restauraci, kde jsme si dali sraz? Měli si všímat svého!

„Takže jsem tě zbouchl, Rosie?" vyhrkl nadšeně a mě začala pravačka svrbět ještě víc. Co si to ksakru dovoluje?

„Ne. To bohužel znamená, že jsi budoucí otec a já matka," vyplivla jsem s pořádnou dávkou nevole.

„Jůůů," zahřměl nadšeně podivně vysokým hláskem a nahnul se přes stůl, který nás bezpečně dělil od sebe, až byl pár milimetrů od mého obličeje. Fuj. Na druhou stranu tu ale už zase byla ta proradná přitažlivost, která mě naváděla se na něj vrhnout. Teď už jsem však měla naštěstí nač to všechno svádět. Těhotenské hormony. Protože jeho obličej a tělo bylo... Víc než dobré. Kazil to ale pokaždé, když otevřel pusu.

„Znamená to, že teď mě budeš muset vídat pořád? Když jsem otec toho mrněte, tak mám přece právo ho vídat, že? A to, i když bude zatím jenom v břichu," zamrkal vesele a našpulil rty – pravděpodobně čekal na polibek. Fuj.

„Jo, to asi jo," povzdechla jsem si, zatímco jsem se sbírala k odchodu. On měl stále zavřené oči a našpulené rty. Znovu fuj. Otevřel je konečně až potom, co jsem kolem něj procházela a jeho tak ovál lehký vánek, který jsem chůzí vytvořila.

„Kam jdeš, Rosie?! Počkej na mě přece!" volal za mnou, ale já jeho slovům nevěnovala pozornost a dál se od něj vzdalovala.
Vyšla jsem ven a napravo od místa, kde jsem stála, začala hledat pohledem mé auto, než jsem se k němu vydala. Byl to Range Rover, mazlík, kterého jsem si vždycky přála a dostala ho teprve před půl rokem. Chtěla jsem odjet a schovat se do své postele, kde jsem se vždycky cítila nejlíp a taky v bezpečí od všech průserů. Jenže ten největší měl bohužel nohy. A to dost dlouhé a svalnaté, takže byl poměrně dost rychlý.

„Rosie!!!" hulákal tak, až mi to rvalo ušní bubínky, protože byl jen pár metrů za mnou. Grrr.

Budu se ho muset zbavit... Mohli by v tomto případě pomoct nájemní vrazi?


Na svoji obranu musím prohlásit, že pár týdnů, aniž bych napsala pár slov, dělá své. Vrátila jsem se až někam k začátkům svého psaní, moc mi to nejde. Rozhodně mě to ale stále baví, proto se nevzdávám a budu opravdu moc ráda, když někdo tuhle cestu zpět projde se mnou jako čtenář této povídky. Věřte, že jakýkoliv komentář potěší...

Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Těhotná?! - 1. kapitola:

 1 2   Další »
18. Deedee
03.03.2013 [23:55]

DeedeeKdo ta holka je a proč se jmenuje ROSIE? Nápad je to hrozně zajímavý a originální, to bez pochyby. Ale ani tvoje skvělé psaní mi nějak nepomohlo se s takovým Rosalininým charakterem sžít. Takže doufám, že se zméní

12.02.2013 [21:26]

FireElfZajímavé. Z prvu jsem si myslela že to bude další povídka typu Edward + Bella = love forever, ale tys mě naprosto překvapila. Už když si popisovala Rosiinu nenávist k Emmettovi naklonila k obrazovce svého počítače na vzdálenost 5cm. A nechtěj ani vědět, co to se mnou udělalo, když jsem zjistila, že v této povídce nefiguruje Bella, ale Rosie. Fakt povedené!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Dennie3
18.11.2012 [14:48]

Pááni, naprosto skvělá povídka!
Krásně se to četlo, vtipné, zajímavé. Nemám co vytknout! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. simik
17.11.2012 [20:19]

krásne super nápad na kapitolovku aj všetko ostatné no bomba Emoticon Emoticon som rada ,že je o Rose a tak som zvedavá ako sa to dalej vyvinie ...dúfam že kapitolovky budu´ chodiť skoro Emoticon už sa neviem dočkať Emoticon

14.11.2012 [12:39]

kajka007Wow! Emoticon Tohle přesně jsme si řekla, hned jak jsem si přečetla perex. Věděla jsem, že tohle bude geniální. A obrovskou radost mi udělalo to, že tak skvělý nápad napadl zrovna tebe. Dost by mě naštvalo, kdyby něco tak skvělého někdo zvrtal. Ale to se ti nestane... Nesmí! Emoticon
Ne, vážně, je to naprosto dokonalé. Super napsané, vtipné, originální. Vytknout můžu snad jen to, že tu ještě není další kapitola. Emoticon
P-A-R-Á-D-A!

13. BabčaS
13.11.2012 [21:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Ceola
12.11.2012 [18:17]

Páááni!!! To byla pecka...skvělé...a moc se těším na další... :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.11.2012 [14:58]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Ivka77
11.11.2012 [22:49]

Ivka77Vyzerá to naozaj úžasne. Predstava Rosalie, ako uteká spred oltára – na nezaplatenie. Rovnako ako predstava Emmettka čakajúceho na bozk. Poviedka vyzerá každopádne veľmi zaujímavo a ja sa budem veľmi tešiť na ďalšie časti. Zatiaľ neviem veľmi posúdiť charaktery postáv, ale v ďalších častiach budú určite zjavnejšie. Emmett sa mi zdá ako... no ako trošku decko. Čo je skvelé a hodí sa to k nemu. A žeby bola Rosalie ľadová kráľovná?
Nádherná kapitolka. Máš úžasný štýl písania. Budem dúfať, že nás ďalšou kapitolkou podstíš veľmi skoro. Milujem pár E+R.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.11.2012 [21:27]

AfroditaAliceCullenMě se to líbí. Těším se na to až se do sebe budou zamilovávat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!