Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 4. kapitola

Trio - kalendář


Tam, kde sa neumiera - 4. kapitolaMám tu pre vás ďalšiu kapitolu. Pekné čítanie. Lolalita

4. kapitola

Bella:

Pustila som sa do koláčov. Po chvíli vošiel Edward. Bez slova si sadol oproti mne a pozoroval ma. Bolo mi to nepríjemné. Hypnotizoval každý môj pohyb. Niektorí upíri sú na moju moc trocha citlivejší. Esme má pravdu. Na neho musím byť opatrnejšia, inak sa z toho zosype. Na druhej strane sa mi tie jeho obdivné pohľady páčili. Po chvíli prišla aj Alice.

„Vyberiem ti niečo na oblečenie ja, alebo si vyberieš sama?“ opýtala sa nevzrušene a sadla si k Edwardovi. Uprene som sa na ňu zadívala.

„Nemáš zo mňa strach?“

„Nie. Ak by si nám chcela ublížiť, tak to spravíš, a ak by sme ti chceli ublížiť my, mohli sme, kým si spala. Musíme si trocha dôverovať, ak chceme všetci prežiť.“ Pozrela na Edwarda.

„Musíš ho tak ohlupovať?“ opýtala sa uštipačne.

„Ja nič nerobím,“ šepla som a pozrela na Edwarda, ktorý odo mňa ešte neodtrhol pohľad.

„Carlisle hovoril, že dokážeš upírov donútiť urobiť čokoľvek,“ šepla.

„S niektorými je to ťažšie a s inými ľahšie.“ Alice nechápavo pokrútila hlavou. Napadlo ma, že ukážka by bola fajn. Nadýchla som sa a prudko vydýchla. Pozrela som na Edwarda a natiahla k nemu ruku s koláčom.

„Daj si. Je výborný,“ šepla som medovo. Paralyzovane ku mne natiahol ruku a vzal si koláč. Zahryzol doň a usmial sa.

„Aký je, Edward? Je skvelý, však?“ povedala som nežne. Edward sa usmial.

„Je výborný,“ šepol a Alice sa šialene rozosmiala.

„Dokázala by si donútiť Jaspera zobrať si ružovú košeľu na ples? Stále protestuje a neviem ho presvedčiť,“ povedala so širokým úsmevom.

„Donútim ho ísť aj nahého, ak budem chcieť,“ povedala som hrdo. Nechápala som to, ale s tou malou čiernovláskou sa mi rozprávalo tak ľahko a prirodzene. Vzala som Edwardovi z ruky ten koláč a on na mňa prekvapene pozrel.

„Na mňa to nebudeš skúšať, však?“ opýtala sa Alice. Neodpovedala som.

„Vieš, videla som ťa v mojej vízii. Vyzerala si trocha inak, tak predpokladám, že sa u nás chvíľu zdržíš,“ povedala a usmiala sa. Ja som na ňu vyvalila oči.

„Ako si ma videla?“ opýtala som sa prekvapene.

„Tajomstvo, za tajomstvo.“ Zaškerila sa. Prikývla som.

„Čo tu robíš? Nie je to náhoda, že si tu. Mám pocit, že utekáš,“ povedala pokojne.

„Utekám? Ja nemám dôvod utekať,“ povedala som rázne.

„Hrdosť je skvelá vec, ale koho chceš oklamať?“

„Dobre, tak možno utekám,“ priznala som.

„Vidím budúcnosť. Je to ale dosť subjektívne. Videla som ťa s dlhšími vlasmi a trocha menej bledú,“ šepla Alice. Edward sa konečne pohol a znechutene si začal jazykom prechádzať po zuboch.

„Fuj, to čo bolo,“ zasyčal znechutene. Alice sa zasmiala.

„Prepáč,“ šepla som, keď som dojedala posledný koláč.

„Izbu mám tam, čo si našla tie nohavice. Príď sa prezliecť,“ šepla Alice. Pozerala som za ňou a nechápala, o čom hovorí. Neplánujem sa tu zdržať. Mám pocit, že si odtiaľ vezmem pár vecí a zmiznem.

„Kam by si chodila,“ šepol Edward a ja som sa prekvapene nahrbila. On hádam číta myšlienky?

„Áno. Čítam myšlienky, ale u teba sa mi to darí len niekedy,“ povedal so zvláštnym úsmevom.

„Viem odbúravať vaše schopnosti,“ šepla som a okamžite som si štítom zablokovala myseľ.

„Si vážne neuveriteľná. Je asi nemožné poraziť ťa.“ Uprene mi hľadel do očí. Naozaj som sa bála čokoľvek im povedať. Možno chcú získať viac informácií, aby ma mohli zabiť. Mlčala som. Z poschodia som začula rozruch.

„Nekecaj, že ju máme zas v dome. Ja sa z toho zložím,“ ozval sa mohutný hlas s poschodia a potom niekto s dupotom zbehol dole a vrútil sa do kuchyne. Zľakla som a odskočila som prudko od stola a vrazila do chladničky. Edward sa ochraniteľsky postavil predo mňa.

„Šibe ti?“ štekol po tom svalnatom. Potom sa otočil ku mne.

„Si v poriadku?“ opýtal sa zarazene, lebo som skončila na zemi a na chladničke po mne zostali preliačené vrátka. Otriasla som sa. Ten hnedovlasý nakúkal ponad Edwardovo rameno.

„Vyľakal som bakchantku.“ Rozrehotal sa. Mala som chuť okamžite ho zabiť. Pochytila ma zúrivosť a roztriasla som sa.

„Bella, si v poriadku?“ opýtal sa znova Edward. Pozrela som sa do jeho ustarostených očí a razom ma hnev prešiel. Natiahol sa a podal mi ruku. Nereagovala som na toto gesto a postavila som sa.

„Emm je retardovaný. Musíš ho ignorovať. Jedná skôr, ako myslí. Teda, on po väčšine nemyslí,“ povedal Edward a pozrel na Emmetta.

„Fakt vtipné, Edward. Poď si to von vybaviť,“ štekol po bratovi. Edward pokrútil hlavou a vrátil sa na stoličku.

„Aj tak by som vyhral,“ šepol Emm sám pre seba. Ja som stále ostražito sledovala situáciu.

„Vy sa nepobijete?“ opýtala som sa prekvapene. Bola som zvyknutá na to, že upíri do seba skočia pre každú somarinu.

„Ty by si chcela?“ Emm sa prudko otočil a zasvietili mu oči. Edward sa na neho krivo pozrel. Nechápavo som pokrútila hlavou.

„Moji súrodenci pre mňa nie sú žiadnymi súpermi. Edward podvádza, lebo číta myšlienky, ale inak som najsilnejší. Bolo by fajn mať vyrovnaného partnera. Nejdeme von?“ Zaškeril sa. Až teraz mi došlo, že je to najskôr len neškodný blázon.

„Asi ťa sklamem, ale nepotrebujem silu na to, aby som ťa zabila,“ šepla som.

„A ako potom?“ usmiala som sa a pozrela na Edwarda, ktorý sa okamžite napriamil.

„To nie je dôležité,“ povedala som tajomne.

„Tak, dievčatko nám stále neverí.“ Otočil sa a odišiel. Chvíľu som sa za ním dívala, a potom som sa rozosmiala. Edward sa na mňa ohúrene pozrel.

„Mala by si sa viac usmievať. Pristane ti to,“ povedal s úsmevom.

„Nemám na to veľa príležitostí,“ povedala som stroho.

„Mala by si sa ísť prezliecť. Bude ti zima a nachladneš,“ šepol.

„Edward, ja nemôžem nachladnúť. Nie som človek, aj keď tak možno voniam.“ Sledovala som jeho reakciu.

„Iste. Nemôžem si pomôcť. Pôsobíš tak krehko a zraniteľne. Mám pocit, že potrebuješ ochranu a opateru. Asi mi šibe,“ usmial sa a odišiel. Zaskočil ma. Díval sa na mňa ako na človeka, a tým som už dávno nebola. Chvíľu som v tej kuchyni sama stála a snažila sa aspoň na sekundu uveriť, že to môže byť pravda. Oni boli rodina. Rodina, ktorá sa milovala, aj keď boli všetci tak rozdielni. Neviem, čo je to rodina. Nepamätám si to. Mala som len šesť, keď ma vzali od rodičov a začali ma trénovať. Bola som vyvolená a pre moju rodinu to bola česť. Stále sa trasiem, keď si spomeniem na svoju matku. Keď ma z jej náruče vzali, zrútil sa mi svet. Plakala som ešte niekoľko dní, kým som si uvedomila, že sa na tom nič nezmení.

Túžila som veriť tomu, že mi Cullenovci neublížia. Triasla som sa od strachu, no aj tak som vyšla po schodoch a namierila si to do Alicinej izby. Zaťukala som na dvere a jemne ich otvorila. Alice sa hrabala v šatníku.

„Poď,“ zvolala od dverí. Opatrne som vošla a ostražito šla k nej.

„V tomto budeš krásna.“ Vytiahla zo šatníka priliehavý sveter a károvanou sukňu. Prekvapene som si to pozrela.

„Alice, to nemyslíš vážne,“ ozvalo sa mi za chrbtom. Bol to Jasper. Vôbec som ho nevidela. Vyľakal ma, ale ovládla som sa. Cítila som, že mi niečo pomohlo. Musel to byť on. Prišla od neho vlna pokoja a pohody. Usmiala som sa.

„Jasper má pravdu. Niečo pohodlné by nebolo?“ Alice sa vnorila do šatníka a hrabala sa tam ako krtko. Neveriacky som vypliešťala oči.

„Alice zbožňuje nákupy,“ šepol Jasper.

„Aha. Ty ovplyvňuješ pocity?“

„Bystrá. Nie som nadšený, že si tu. Už som bakchantku zabil.“ Zadíval sa na mňa a najskôr čakal výbuch zlosti.

„Ja som zabila asi stovku upírov. Nie. Viac,“ povedala som tvrdo.

„Aj ja som zabil tak stovku. Zatiaľ si neohúrila,“ zaškeril sa.

„Mám to!“ ozval sa výkrik zo šatníka. Alica mi strčila do rúk čiernu, značkovú teplákovú súpravu a k tomu dokonalo zladené tričko a botasky.

„V tom budeš ako repová hviezda. Už len reťaz na krk.“  Postavila sa do dverí šatníka a pozrela na Jaspera.

„Miláčik, vypadni! Ide sa prezliecť.“

„Nenechám ťa s ňou samú,“ povedal Jasper.

„Sľubujem, že jej neublížim,“ povedala som pokojne a aj samú seba som prekvapila. Alicina spoločnosť sa mi jednoducho páčila. Jasper s opatrným výrazom vyšiel z izby. Alice si ma premerala.

„Nedáš si sprchu?“

Prikývla som a šla s tou kôpkou šiat do kúpeľne. Keď som sa zbadala v zrkadle, zľakla som sa. Bola som celá ulepená a špinavá. Bolo mi až trápne. Cítila som sa hrozne zraniteľne. Takto som v živote neriskovala a bolo to v rozpore so všetkým, čo som sa za tie roky naučila. Po sprche som si obliekla šaty a opatrne vyšla. V izbe nikto nebol, a tak som šla za zvukmi. V obývačke boli všetci. Zišla som dole. Celý čas som sa pritláčala k stene a bola som hrozne nervózna. Carlisle ku mne urobil opatrný krok a usmial sa.

„Tak, Bella. Musíme sa rozhodnúť, čo s tebou ďalej.“

 

3. kapitola - 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 4. kapitola:

 1
8. Petronela webmaster
15.08.2017 [20:23]

PetronelaJe možné, aby tahle povídka byla čím dál lepší přestože jsem si už u minulé kapitoly myslela, že je dokonalá? Emoticon

27.07.2012 [15:25]

BadLovelyLucyZblbnutý Edward nemá chybu Emoticon to se ti fakt povedlo. Celkově se ti to povedlo. Honem na další Emoticon

27.04.2012 [16:38]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.03.2012 [22:56]

domcamerciEdward na bakchantčím heroinu:D Já z něho skapem a ona taky určitě. Tomu přece nemůže odolat.

4. Kačka
07.11.2011 [13:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon super

19.08.2011 [15:22]

Any12Ach ne, to jak je z ní Edward mimo, se mi strašně líbí! aj když ho neoblbuje, aj když oblbuje, je to vlastně jedno... Emoticon A to s tím koláčem? Ježišmarja, to bylo senzační!!! Z toho jsem vážně nemohla! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Bella jim začíná pomaličku důvěřovat, no stejně si myslím, že to bude ještě chvíli trvat, než jim sdělí i něco víc... Navíc má ve většině navrch, konečně si někde může tak trochu vyskakovat a že hned na všechno přijde, na ty jejich dary... Emoticon
Jen to pro ni musí být teď těžké, když se oni chovají úplně jinak, než jak byla zvyklá... Ale to si zvykne, vždyť bude potom součástí rodiny... Emoticon
Opět nádherná kapitola!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
22.07.2011 [23:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
16.05.2011 [14:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!