Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 3. kapitola

a hOp!xD


Tam, kde sa neumiera - 3. kapitolaTáto kapitolka sa Vám, dúfam, bude páčiť. Bella prehodnotí svoj postoj k upírom. Stále sa rozbiehame. Pekné čítanie. Lolalita

3. kapitola

Bella:

Esme sa predo mňa postavila s roztiahnutými rukami. Bránila ma. Nedokázala som to pochopiť. Všetci zmeraveli. Ten blondín za mnou mi uvoľnil únikovú cestu.

„Esme, ustúp od nej. Vyriešime to raz a na ždy,“ šepol nazúrene ten blondín s dlhšími vlasmi. Pozrela som sa na neho a vydýchla som. Moja aura naplnila miestnosť behom chvíľky. Zachvel sa a uvoľnil postoj. Bolo tak jednoduché, ovládnuť ho. Urobil zasnený krok ku mne a ja som sa spokojne usmiala.

„Nedívaj sa na ňu a nedýchaj,“ povedal blondín. Pozrela som na neho a usmiala sa.

„Čo tu chceš!“ štekol na mňa.

„Prišla som sa len pozrieť. Si neopatrný, keď tu necháš svoju družku samu. Mohla som ju kedykoľvek zabiť,“ šepla som.

„Nechaj nás na pokoji. My ti nechceme ublížiť. Nikoho neohrozujeme. Sme iní než ostatní z nášho druhu. Odíď odtiaľ. Je to moja posledná ponuka.“

„Bolo by tak jednoduché všetkých vás zabiť,“ šepla som.

„Prečo to neurobíš a strácaš s nami čas,“ štekol ten svalnatý. Nahnevane som sa na neho otočila. Nechápala som to. Prečo neútočia. Na čo čakajú. Kde je ich pud sebazáchovy. Edward ku mne tiež pristúpil bližšie o krok. Vyzeral akoby videl zjavenie. Zasnene sa mi díval do očí a sucho prehltol. Nepoužívala som na neho svoju moc, ale vyzeral, akoby bol začarovaný. Neprítomne sa usmieval. Ničomu som nerozumela. Moja podstata by mala naplno ovládnuť moje vnútro. Mala by som upadnúť do tranzu a zabiť ich, no namiesto toho tu stojím a hľadím na nich. Mám voľnú aj únikovú cestu a predsa neutekám. Chvela som sa. Nevedela som, čo mám urobiť. Esme sa na mňa otočila.

„Už si pochopila, že nemienime nikomu ubližovať? Lovíme zvieratá. S ľuďmi sme za dobre. Moja rodina je to najdôležitejšie. Ak nemieniš odtiaľ odisť ty, odídeme my,“ povedala Esme rozhodne. Pozrela som sa na každého z nich. Malá čiernovláska prešla ladne k tomu zúrivému a jemne ho pohladila po líci.

„Jasper, upokoj sa,“ šepla. Vyvalila som oči. Potom sa pozrela na mňa.

„Hej, máš moju bundu. No paráda. Okradla ma bakchantka,“ povedala uštipačne. Nebolo z nej cítiť žiaden strach. Táto rodina je úplne bláznivá.

„Ja som Carlisle. Esme a Edwarda už poznáš. Pri Jasperovi je Alice a toto sú Rose a Emmett,“ ukázal na blondínku a svalnatého mladíka. Hlava sa mi točila. On mi predstavil celú rodinu ako na nejakom zoznamovacom večierku.

Pozerala som mu uprene do očí. Urobila som ešte jeden krok dozadu a potom som najrýchlejšie ako som dokázala, utekala cez zadné dvere. Niekoľkokrát som sa obzrela, či nebežia za mnou, ale nikto ma neprenasledoval. Keď som bola dosť ďaleko, vyliezla som na najvyšší strom a usadila sa v korune. Mala som chuť otĺcť si hlavu o kmeň. Zlyhala som na celej čiare. Sedela som na strome a uvažovala. Počasie mi neprialo. Zodvihol sa vietor a začalo šialene fúkať. Obloha stmavla, až úplne sčernela. Mračná sa už dotýkali najvyšších stromov. Spustil sa ľadoví lejak. Dala som si na hlavu kapucňu a túlila som sa ku kmeňu. Túžba po chvíľke spánku sa rozplynula. Keď začali udierať blesky, zliezla som a šla pomaly naspäť k domu. Ak naozaj odišli, aspoň sa osuším. Z diaľky som dom chvíľu pozorovala. Bol tam pokoj. Priblížila som sa a obišla ho dookola. Zhlboka som sa nadýchla, ale pre ten vlhký vzduch som necítila nič. Nenašla som odvahu ísť späť k tomu domu. Obišla som garáž a schúlila sa pod vyčnievajúcu strechu. Aspoň na mňa neprší. Verila som a dúfala, že naozaj odišli. Ostražito som vnímala každý záblesk a rachot. Nespala som už mesiac, a tak ani neviem ako a oťaželi mi viečka.

 

Po asi dvoch hodinách som otvorila oči. Dážď ustával. Prekvapene som sa rozhliadla. Na sebe som mala prehodenú nepremokavú deku. Prekvapene som zalapala po dychu a otriasla sa. Vyskočila som na nohy a nervózne sa ohliadala. Kto ma prikryl, a keď to bol jeden z nich, prečo ma nezabili, kým som tak nerozvážne spala? Zrazu som zachytila pohyb a napriamila som sa. Spoza domu vystúpil opatrne Edward. Trocha nedôverčivo sa na mňa pozrel. Podišiel ešte trocha bližšie.

„Bol by som ťa odniesol dnu, ale nechcel som riskovať, že ťa zobudím a ty ma zabiješ,“ šepol. Vyvalila som oči.

„Prečo si ma nezabil?“

„Nič si mi neurobila. Zatiaľ,“ povedal váhavo.

„Nemali ste odísť?“ opýtala som sa váhavo.

„Chceli sme. Je ťažké opustiť domov. Hliadkovali sme a ja som ťa tu našiel. Nespala si najpohodlnejšie,“ usmial sa na mňa. Vyvalila som oči. Uprene sa na mňa díval. Urobila som krok k nemu. Váhavo si ma premeral.

„Ja som Edward,“ povedal pokojne.

„Viem.“

„Viem, že vieš. Dúfal som, že mi povieš svoje meno,“ pošepol.

„Bella,“ pípla som.

„Bella,“ vydýchol. Nechápala som to. Mala som pocit, že je mnou totálne fascinovaný. Bol celý premočený, rovnako ako ja. Oprel sa o stenu a zadíval sa do diaľky.

„Zabila si už veľa upírov,“ opýtal sa prekvapujúco.

„Veľa,“ šepla som a sledovala jeho tvár.

„Máš určite vážny dôvod nenávidieť nás,“ šepol.

„Ste vraždiace monštrá. Zaslúžite si smrť,“ povedala som rázne. Myslela som, že ho to rozzúri, no on sa len zviezol chrbtom po stene a sadol si na zem.

„Áno. To sme. Sme predátori, ako ty. Nikdy som o bakchantkách nepočul. Carlisle o vás vedel, ale myslel si, že ste boli vyhubené. Zaujímavé, stále sa učíme,“ povedal pokojne.

„Aký si starý?“ opýtala som sa váhavo.

„Stodeväť, a ty?“

„To je zložité.“ Pozrel sa na mňa.

„Ako dlho si bola človekom?“ opýtal sa.

„Mala som sedemnásť, keď ma zasvätili.“

„Ja som mal sedemnásť, keď som umieral a Cerlisle ma zmenil. Sme rovnako starí,“ usmial sa na mňa. Úsmev som mu vrátila. Zalapal po dychu.

„Si nádherná,“ šepol. Napadlo mi, že si ho pozriem lepšie. Postavila som sa a sústredila sa. Vo chvíli ho ovládla moja aura. Len pre istotu. Prišla som tesne k nemu a pozrela mu do tváre. Bol naozaj veľmi pekný. Mal jemné, ale mužné črty a tie zlaté oči boli nádherné. Keď som sa ešte trocha nahla, zalapal po vzduchu a natlačil sa na stenu, akoby mal zo mňa strach. Opatrne som sa dotkla jeho ruky. Bola ľadová, ale hebká. Upírov som sa nikdy nedotýkala. Štítila som sa ich, ale on sa mi páčil. Sucho prehltol a nahlas vydýchol. Jeho dych mi udrel do nosa. Mal sladkú vôňu s prímesou korenia. Bolo to podmanivé. Ten človek vo mne reagoval na jeho upírie prednosti. Cítila som ako ma láka jeho vzhľad a vôňa. Bola som ním tak zaujatá, že som si nevšimla príchod malej čiernovlásky.

„Necháš ho!“ štekla. Ja som prudko odskočila a Edward za mnou túžobne natiahol ruku.

„Čo si s ním urobila?“ pozrela sa na svojho brata a zamávala mu pred tvárou. Po chvíli odtrhol odo mňa pohľad.

„Alice, nič sa nedeje,“ šepol. Ona sa na mňa pozrela.

„Esme ti odkazuje, že ak sa budeš slušne správať, môžeš ísť dnu. Urobila ti raňajky. A keď prestaneš balamutiť môjho brata, dám ti suché šaty,“ povedala s úsmevom. Neveriacky som pokrútila hlavou.

„Prečo by ste to robili?“

„Sme divná rodina. Všetci sme tak trochu tuláci ako ty. Teda ja s Jasperom určite.“ Schmatla Edwarda za ruku a ťahala ho za sebou. Z domu som ešte začula ako niekomu vykladá, že som Edwarda zas zblbla. Chvíľu som stála bez pohnutia a rozmýšľala, čo robiť. Predstava raňajok ma lákala, no predstava domu plného upírov ma niekoľkokrát striasla. Šla som opatrne k domu. Sústredila som sa a hlboko dýchala. Vošla som opatrne cez dvere a šla do kuchyne. Na stole bola šálka kávy a koláče. Nadýchla som sa tej vône a opatrne prešla k stolu. Do dverí strčila hlavu Esme.

„Upiekla som ich ráno. Nemusíš sa báť, nič okrem toho, čo tam má byť, tam nie je,“ usmiala sa.

„Prečo to robíte,“ šepla som.

„Tri slová: nechceme sa sťahovať,“ povedala rýchlo. Vzala som koláč a zahryzla.

„Ešte ťa chcem o niečo požiadať. Nemohla by si prestať hypnotizovať Edwarda?“ šepla a usmiala sa.

 

2. kapitola - 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 3. kapitola:

 1
9. Petronela webmaster
15.08.2017 [20:13]

PetronelaTo jak Bella oblbuje Edwarda je dokonalé - vždy se u těch scének culím jak praštěná. Jen tak dál - tedy, já jdu dál Emoticon

27.07.2012 [15:13]

BadLovelyLucyChudák Edward Emoticon Jinak je to maximálně úžasný. Fakt jsi na začátku psala, že ti tento žánr nejde? Blbost, je to nejlepší. Fakt na co šáhneš to je dokonalý Emoticon

27.04.2012 [16:27]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.03.2012 [22:49]

domcamerciBože... On je tu jak největší fetka:D Ale ona ho nebalamutí, co? :D Jen se mu opravdu páčí.:D Emoticon

5. Kačka
07.11.2011 [13:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.08.2011 [15:18]

Any12Edward je ztracený už teď... Emoticon Emoticon
Jsem ráda, že jenom utekla, a ještě radši, že se zase vrátila... Emoticon ještěže si Cullenovi ví vždycky rady, jinak by to bylo s nima zlé... Emoticon Emoticon
No a to pokračování... Emoticon Jsem ráda, že ji nezabili, a že ona neudělala žádnou hloupost... A jak začala Edwarda omamovat... Tak z toho jsem vážně nemohla... Emoticon Líbí se mi, že jim toho moc neříká a nechává si ta tajemství pro sebe... A nebo odpoví až na oplátku Emoticon A když di ho pak prohlížela a zkoušela jeho kůži... No prostě paráda, to se jen tak nikde nedočtu!!! Vážně senzační!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. kikuska
22.07.2011 [23:28]

Edward je v tom až po uši. Emoticon

2. Helča
06.07.2011 [19:11]

Tohle vypadá opravdu zajímavě. Pro dnešek toho musím nechat, doufám, že budu moct pokračovat zítra. Nemůžu se dočkat. Emoticon

1. MatikEsmeCullen
16.05.2011 [14:38]

T oje kraaaasne ... Milujem tvoje napady ... Jedine co nechapem je, kde ich beries ??? Ale je to naaaadherne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!