Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 32. kapitola

xD Bez komentáře :D Já z toho nemohla! xD


Tam, kde sa neumiera - 32. kapitolaA je tu vytúžená svadobná noc. Čiže žiadny príbeh, len nekonečná romantika. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

V tých modrých šatách som si pripadala ako víla. Alice mi vlasy rozpustila do veľkých vĺn a jemne ma namaľovala. Obula som si vysoké biele lodičky a zišla som po schodoch. Edward zalapal po dychu a jeho oči sčerneli ako uhlie. Môj manžel bol čitateľný. Každý jeho trhavý pohyb, ktorým sa ku mne blížil, ma utvrdzoval v tom, že túžime po tom istom. Alice zbehla dole schodmi a radostne zatlieskala.

„Máte tu auto,“ šepla a s úsmevom utekala k dverám. Schmatla malú cestovnú tašku a podala ju mužovi za dverami. Bol to šofér, ktorý sa na Alice priateľsky usmial a odniesol tašku do luxusnej limuzíny.

Alicina fantázia ďaleko prekonala tú moju. Edward ma chytil galantne za ruku a pomohol mi až k autu. Vonku povieval už chladnejší vetrík, no ja som bola rozpálená. Aj napriek tomu moje ramená rýchlo zahalilo Edwardovo sako.

Auto nás viezlo za mesto do malého hotelíka. Pre Edwarda to bolo rovnaké prekvapenie ako pre mňa. Na príjazdovej ceste nás už čakal starší muž, ktorý sa predstavil ako majiteľ. Podal mi ruku.

„Srdečne blahoželám k svadbe.“ Potom sa otočil na Edwarda a tiež mu podal ruku. „Blahoželám k prekrásnej manželke, pán Cullen. Vaša sestra mi kládla na srdce, že vám nesmie nič chýbať. Čokoľvek budete potrebovať, naozaj čokoľvek, stačí povedať.“ Zdvorilo sa uklonil. Edward sa usmial.

„Všetko, čo potrebujem, som si priviezol so sebou,“ šepol mi do ucha a ja som sa zachichúňala. Pribehol recepčný a viedol nás cez rozprávkovú záhradu k malému domčeku pri jazierku. Na terase bol prichystaný stolík s dvoma stoličkami. Všade horeli sviece. Nechýbalo chladené šampanské, jahody a malé občerstvenie. Samozrejme, všetko len pre mňa. Usadili sme sa a recepčného vystriedal čašník.

Videla som na Edwardovi nervozitu. Je pravda, že sa snažil ovládať, ale bolo na ňom vidieť, že by bol najradšej so mnou sám. Usmiala som sa na neho a olízala som si peru. Edward sucho prehltol. Páčilo sa mi trocha ho potrápiť a keď mu čašník nalieval šampanské, ledabolo som si rukou prebehla cez výstrih a podržala ju na tom mieste trocha dlhšie. Uprene som pritom hľadela svojmu manželovi do očí. Zrazu sa tak prudko postavil, že sa čašník trocha zľakol a nadskočil. Edward mu vzal z rúk fľašu.

„Ďakujeme. Už to zvládneme sami,“ povedal zastrene a pri tom odo mňa neodtrhol pohľad.

„Iste, pane. Smiem vám ešte zapnúť nejakú hudbu?“ opýtal sa zdvorilo, no môj manžel veľmi nezdvorilo pokrútil hlavou.

„Povedal som, že to už zvládneme,“ zasyčal. Čašník položil fľašu a odišiel.

„Bol si na neho zlý,“ povedala som, keď zmizol z dohľadu. Edawrd mi dolial pohár, ktorý nestihol naliať čašník.

„Ak by si videla na čo myslel, tak ho vyhodíš sama.“ Postavila som sa a vzali sme si poháre. Jemne sme ich o seba cinkli a opatrne som si odpila. Edward sa napil a aj keď sa snažil zachovať normálny výraz, skrivil trocha tvár a mňa to rozosmialo.

„Ty sa zo mňa smeješ?“ zodvihol obočie a rýchlo ma k sene pritiahol. Naliehavo ma pobozkal a pritlačil sa na moje telo. Dobre vedel, čo to so mnou urobí. Privrela som oči a omotala mu ruky okolo krku. Pritiahla som sa k jeho perám a jemne sa ich dotkla. Edward sa zachvel.

„Bolo by príliš unáhlené, keby som sa so svojou manželkou presunul do spálne? Nechcem pôsobiť nedočkavo, ale som.“ Edward sa sladko usmial a ja som len jemne prikývla. Opatrne si ma vyhupol do náruče a vošiel do domčeka. Bola tu tma. Postavil ma do stredu izby a v sekunde všade horeli sviečky a hrala príjemná hudba.

Edward sa ku mne priblížil zozadu a objal ma. Perami prebehol po mojom krku a opatrne v rytme hudby ma k sebe otočil. Pritisol naše telá k sebe a opatrne zaujal tanečnú figúru. Klavírna hudba tíchla, ale okamžite začala hrať krajšia a pomalšia melódia.

Edward ma pobozkal na rameno a jemne zosunul ramienko mojich šiat. To isté urobil na opačnej strane. Jemný satén sa z môjho tela zošmykol a padol mi k nohám. Edwardovi z hrude uniklo jemné zavrčanie. Mala som na sebe len to jemnučké spodné prádlo. Edward prebehol končekmi prstov po okraji jemne čipkovej podprsenky. Objal ma a nadvihol, aby moje nohy vyslobodil zo šiat. Zostali ležať na zemi.

Rýchlo som siahla na Edwardovu viazanku a potiahla ju. Musím uznať, že nie som tak šikovná, a tak namiesto toho, aby sa uvoľnila, som si ho pritiahla bližšie a to som musela využiť. Otočila som sa a za kravatu som si svojho manžela viedla do spálne. Šiel poslušne ako malé šteňa. Patrične som zavrtela zadočkom a môj psíček hlasno zavrčal. Zasmiala som sa a keď som zastala pred posteľou, otočila som sa. Tentokrát sa mi podarilo kravatu uvoľniť. Edward stál bez pohybu a sledoval moje ruky.

Opatrne som mu gombík po gombíku rozopla vestu a potom košeľu. Každučký kúsok odhalenej kože som pobozkala. Jeho nahá hruď ma pripravovala o rozum. Uprela som pohľad na jeho opasok a víťazne som sa usmiala. Môj manžel bol už patrične vzrušený a dosť som obdivovala, že sa na mňa ešte nevrhol. Rozopla som mu opasok a gombík. Rukou som prebehla po vypukline v jeho nohaviciach a on sladko zavzdychal. Chytil ma za ruku a potom aj za druhú a pritlačil mi ich za chrbát. Určite mal v pláne nežný bozk, no ten sa po pár stotinách sekundy zmenil na vášnivé, dlhé a horúce prepletanie jazykov.

Mala som pocit, že sa Edward nevie nabažiť mojich úst. Plienil ich a preskúmaval. Tlačil sa na mňa s toľkou intenzitou, že som nemohla dýchať. Prudko som ho odtlačila a zhlboka sa nadýchla. Edward sa ospravedlňujúco usmial. Cúvla som k posteli a sadla si na jej okraj. Môj manžel na nič nečakal a kľakol si priamo medzi moje stehná. Začal ich jemne hladiť a bozkával ma na krk. Už som sa prestávala ovládať. Celé moje telo túžilo po tom Edwardovom. Zodvihla som si jeho hlavu k sebe a snažila som sa ho vtiahnuť na sebe. Pridusene sa zasmial a splnil moje prianie. Doľahol na moje telo a odsunul mi z tváre pár pramienkov vlasov.

„Milujem ťa,“ pošepol.

„Dokáž to,“ povedala som udýchane. Edward sa znova trocha zasmial. Videla som v jeho očiach tú obrovskú túžbu, no aj tak sa rozhodol trocha ma trápiť. Keď sme spolu boli prvýkrát bol nesmierne vášnivý, ale ja som nebola tak krehká. Postupoval opatrne. Stiahol mi podprsenku a pobozkal ma na každučký centimeter nahej pokožky. Ja som ho zatiaľ hladila po chrbte a nedočkavo prechádzala po svaloch jeho rúk.

Edwardovo telo ma príjemne chladilo a keď sa na mne trocha nadvihol, v panike som ho stiahla späť. Zľakla som sa, že chce zo mňa vstať, no mýlila som sa. Edward ma jemne pohladil po stehne a kľakol si na kolená. Stiahol si nohavice a boxerky a znova na mňa doľahol. Široko som sa usmievala. Bola som nad mieru spokojná. Edward opatrne stiahol moje nohavičky a nežne ma pobozkal na pupok.

„Chcem ťa.“ Túžobne som zastonala. Edward sa opatrne dotkol môjho miesta a naplnil moje sny. Vnikol do môjho tela a ja som okamžite pochopila, že úžasnejší pocit, než je tento, než je to najintímnejšie spojenie s mužom, ktorého milujem, už neexistuje. Ničoho som sa nebála a plne som sa oddala každému jeho pohybu. Oddala som sa mu telom aj dušou. Patrila som mu najviac, ako je to možné.

Keď už bola slasť neovládateľná, vybuchli sme obaja ako jedna sopka. Keď sa môj dych trocha upokojil, šepla som svojmu manželovi jedno krátke slovíčko, ktoré na jeho tvári vyvolalo blažený úsmev: „Ešte.“

Ak nieto povie, že sa so svojou láskou miloval až do rána, tak iste preháňa, ale ja som s Edwardom strávila milovaním celú noc. Keď som mu dnes asi siedmykrát pošepla ešte, nesúhlasne pokrútil hlavou.

„Ver, že by som chcel a veľmi, ale potrebuješ si oddýchnuť. Nechcem ti ublížiť.“ Nádherne sa usmial a mňa v tej chvíli napadlo, že by bolo skvelé, keby sme v tom mohli pokračovať do nekonečna. Necítila som sa unavená, ale len čo som na chvíľu privrela oči, nevedela som o sebe.

 

31. kapitola - 33. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 32. kapitola:

 1 2   Další »
20. Petronela webmaster
17.08.2017 [9:22]

PetronelaTakže - sedmkrát? Panečku ta byla nenasytná Emoticon. Jakmile z ní bude upírka, tak z té postele už vůbec nevstanou Emoticon Emoticon

28.07.2012 [23:00]

BadLovelyLucyTeda ta je nenasytná Emoticon a já se jí vůbec nedivim. Emoticon Emoticon Nádhera, můžu jen tiše závidět! Emoticon

18. Kačka
08.11.2011 [10:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. kikuska
23.07.2011 [21:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.
Smazat | Upravit | 27.05.2011 [17:35]

nebola som unavená, ale akonáhle som žmurkla, zaspala som:D:D:D och Bella, Bella.D:D
takého muža chcem:D:D

26.05.2011 [18:25]

morningstar Emoticon to bylo tak nádherně něžné a romantické, miláčkové, moc si to oba zasloužili Emoticon nádherná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [16:32]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Missao
26.05.2011 [14:04]

Missao Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Inoma
25.05.2011 [23:05]

InomaNádherné, romantické, něžné a při tom tomu nechyběla vášnivost. Krásná kapitola, taková oddechová. Už si to oba dva zasloužili. Jsem moc zvědavá, co si pro ně přichystáš dál. Jen tak mimochodem - bude malinkatá Renesmé? No, nechám to na tobě. Už se těším na pokračko Emoticon Emoticon Emoticon

11. vesper
25.05.2011 [22:14]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon - kdybys viděla, jak jsem teď asi půl minuty s naprosto blaženým výrazem hleděla na monitor... to už skončilo??? To bylo nádherné!!! Eště Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A klidně bych to četla až do rána a mohlo by to být i víc dílů, jak sedm Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Úplně kouzelná romantika... a vlastně po hajzlovském Edwardovi je toto moooc příjemná a nádherná změna! Fakt jsem se naprosto rozplývala, to bylo překrásné, srdíčko mi jen plesalo! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Snad bude brzy další díl... já chci eště!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!