Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 10. kapitola

Stephenie Meyer


Tam, kde sa neumiera - 10. kapitolaBella ušla a Edward ju ide hľadať. Ako inak... Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

 

Počula som Edwardov rozhovor so svojou rodinou. Uvedomila som si, že ich nemôžem vystaviť takému nebezpečenstvu. Pre moju ochranu sú ochotní ohroziť to, čo milujú najviac a to jeden druhého. Som bakchantka a celou svojou existenciou by som mala upírov nenávidieť, no ja nechcem, aby ktokoľvek z tejto rodiny prišiel k úrazu. Nechcem, aby sa niečo stalo Edwardovi. To by som neuniesla.

Sama som sa nad tým pozastavila. Naozaj by ma to tak veľmi bolelo, ak by sa mu niečo stalo? Odpoveď bola jednoduchá, bolelo by to viac než si viem predstaviť. Opatrne som sa postavila z postele a obula sa. Prešla som k šatníku. Vytiahla som odtiaľ plecniak a rozhliadla sa, čo by som mohla potrebovať. Vzala som si deku, Edwardovu bundu a pár bankoviek, ktoré mal v zásuvke. Z albumu v knižnici som si vzala jednu jeho fotku a fotku celej rodiny. Jednoducho som chcela mať pamiatku, ak by som ich už nikdy nevidela.

Poslednýkrát som sa nadýchla vône tohto domu a prešla k oknu. Vyskočila som do mäkkej trávy a rozbehla som sa preč. Utekala som najrýchlejšie ako som dokázala. Prebehla som popri potoku a potom som chvíľu utekala cez potok, aby voda moju stopu zmyla. Bola som celá mokrá, ale snažila som sa nevnímať to. Bolestne som si uvedomovala, ako veľmi by sa mi páčil život v dome s rodinou, ktorú som stratila ako dieťa. To pohodlie, ktoré mi Cullenovci poskytli bolo úžasné. Obávala som sa len toho, že keď Edward zistí, že som odišla, pôjde ma hľadať. Dúfala som, že mu to nedovolia.

Po niekoľkých hodinách som sa ocitla na Kanadských hraniciach. Sadla som si pod strom a vytiahla vlnenú deku, do ktorej som sa zabalila. Voňala ako Edward, a tak som na chvíľu zatvorila oči a predstavila si, aké by to bolo, keby ma teraz zvieral v náruči. Šialená predstava. Bakchantka túži po upírovi. Zhlboka som sa nadýchla. Započúvala som sa do zvukov lesa, aby som sa ubezpečila, že som v bezpečí a môžem nerušene snívať. Nechcela som spať, len zavrieť oči a byť na chvíľu obyčajným dievčaťom, ktoré sníva o nehe, láske a vrúcnych objatiach. Na to jediné mám nárok, na sny.

 

Edward:

„Musím ju ísť hľadať,“ povedal som rázne.

„Odišla, lebo chcela odísť,“ povedala tvrdo Rose a ja som na ňu zavrčal. Potom som sa bezradne posadil.

„Zatiaľ, čo sa tu s vami dohadujem, ona získava náskok. Nemusíte mi pomáhať, ja ju idem hľadať sám,“ šepol som a šiel k dverám. Carlisle ma zastavil.

„Edward, Rose má v tomto pravdu. Ona nechcela našu pomoc.“

„Chcela nás chrániť, preto odišla. Mám o ňu strach. Ak po nej ide garda, sama sa im nepostaví.“

„Edward, ak po nej ide garda a mi jej pomôžeme, zabijú nás. Je to porušenie pravidiel. Nesmieme s nimi bojovať. Musíme sa s nimi dohodnúť.“ Carlisle vždy hovoril múdro a bolo dobré, že aspoň on myslí, keď ja som nedokázal. Mal som plnú hlavu mojej Belly.

Po dohode s rodinou sme ju šli hľadať. Alice sa na ňu pokúšala sústrediť. Videla ju utekať cez vodu a to mi zatiaľ ako stopa stačilo. Ja som šiel smerom na Kanadu a Jasper na opačnú stranu od rieky. Emm a Carlisle šli na východ. Dievčatá zostali doma, ak by sa Bella rozhodla vrátiť, ale o tom som pochyboval. Bola už noc, keď som sa priblížil k hraniciam Kanady. Ucítil som známu, opojnú vôňu. Išiel som lesom a bol som vo výhode. Vietor fúkal správnym smerom, a tak ma ucíti, až keď mi nebude môcť ujsť. Našľapoval som opatrne, aby ma nezačula. Bola odo mňa tak dvesto metrov. Mal som takú neskutočnú radosť, že som ju našiel. Priblížil som sa tak na jeden dlhší skok. Sedela chrbtom opretá k stromu. V sekunde spozornela a napriamila sa. Okolo nej sa zrazu rozšírilo niečo zvláštne a opojné. Úplne som prestal myslieť. Určite vycítila, že sa niečo blíži, a tak okolo seba rozšírila tú omamnú auru. Zrazu som sa začal hýbať ako nejaký balvan. Šiel som ako s klapkami na očiach za objektom mojej túžby. Bella sa prudko otočila a prekvapene roztiahla ruky.

„Čo tu robíš!“ skríkla na mňa. Ešte aj krik mi z jej úst pripadal tak nádherný. Natiahol som k nej ruku a snažil sa jej dotknúť aspoň končekmi prstou.

„Edward!“ povedala nahlas a ja som pred ňou padol na kolená. Nebol som schopný udržať sa na nohách. Objal som ju a pritisol tvár na jej brucho. Zhlboka som sa nadýchol. Cítil som sa úžasne. Jej vôňa, hebkosť jej tela. Ak by sa ma rozhodla zabiť, ďakoval by som Bohu za to, že to smela urobiť ona. Nedokázal som pozháňať myšlienky dokopy. Bella sa ku mne zohla a prešla mi prstom po líci.

„Prepáč mi to omámenie, ale nevedela som, že si to ty,“ šepla a jemne sa usmiala. Aké omámenie, napadlo mi, ja sa tak cítim vždy, keď som s ňou, akurát ma teraz nepočúvajú nohy.

„Prečo si šiel za mnou?“ opýtala sa.

„Lebo ťa milujem,“ šepol som a zbožne sa díval do jej očí. Bella zosmutnela.

„Mal si ma nechať ísť. Nechcem, aby vám pre mňa ublížili. Mám vás rada. Teba mám rada,“ šepla a ja som okamžite vyštartoval po jej perách. Položila mi na ústa prst a usmiala sa.

„Ty si vážne unikát, Edward. Ak na upírov použijem svoju moc, trvá to pár minút, než znova myslia a u teba sú to hodiny,“ zasmiala sa a pobozkala ma na spánok. Moja myseľ sa však už dávala do hromady. Pozrel som jej do očí.

„Bella, presvedčíme gardu, že nie si nebezpečná a že ostaneš s nami,“ šepol som. Bella na mňa pozrela ako na blázna.

„Ja nie som nebezpečná? Na to ti nikto neskočí. Budú chcieť moju hlavu a vezmú si aj tie vaše, aby vás potrestali,“ povedala naliehavo.

„Bella, zbožňujem ťa a budem ťa zbožňovať, aj keby si bola človekom,“ povedal som. Nechcel som, aby to vyznelo hlúpo, ale stalo sa.

„Čo? Ty odo mňa chceš, aby som sa stala človekom? Edward, stratím svoju silu a budem zraniteľná, krehká. Kde mám potom istotu, že nás nezabijú aj tak?“

„Nemáme istotu, ale väčšiu šancu. Nebudeš nebezpečná, a tak nebudú mať dôvod zabíjať teba ani nás. Ja sa o teba postarám. Vezmeme sa a...“

„Vezmeš si človeka? Uvedomuješ si, že budem len obyčajné nič. Človek. A čo moja krv? Bude ťa lákať. Ako chceš so mnou žiť?“ pýtala sa s obrovskou naliehavosťou.

„Bella, nemáš pravdu. Dokázal by som to, lebo ťa milujem. Miloval by som ťa aj ako človeka, a miloval by som ťa aj keby si zostarla.“ Zhlboka som sa nadýchol. Bella nesúhlasne zavrtela hlavou.

„To nejde. Aspoň zatiaľ nie,“ pošepla.

„Ak chcem, aby bola moja rodina v bezpečí a chcem byť s tebou, tak odídeme spolu. Chcem sa len rozlúčiť,“ šepol som. Bella sa na mňa chvíľu uprene dívala.

„Chceš so mnou utekať a skrývať sa? Opustíš rodinu?“

„Áno. Ak chceš aj ty. Stačí jediné slovo. Chceš?“ opýtal som sa a čakal na verdikt. Bella sa na mňa smutne pozrela a prstom prebehla po mojej pere.

„Áno.“

 

9. kapitola - 11. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 10. kapitola:

 1
7. Petronela webmaster
15.08.2017 [21:21]

PetronelaTak její důvod jsem odhadla naprosto přesně. Otázka je, co si slibuje od toho, že bude s Edwardem prchat před Italama. Jasně, že se bojí své budoucnosti jako člověka, ale podle všeho ji to nemine - kdo by taky Edwardovi odolal, že ano?
Teď jsem jenom zvědavá, jak jsi to pro nás vymyslela dál.

27.07.2012 [17:52]

BadLovelyLucyTak jsem to dlouho nevydržela. Prostě krása. Jsem ráda, že ji našel, ale, že by odešli od Cullenových? To neni moc hezký. Jinak super Emoticon

27.04.2012 [17:46]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.03.2012 [23:38]

domcamercitak na tohle ještě nikdy doopravdy nedošlo - na odpojení od rodiny... Emoticon

19.08.2011 [18:04]

Any12Ona si vzala jejich fotky? Emoticon Emoticon
Hmm, oni spolu odejdou? Chápu, že se Bella nechce stát člověkem, ne teď, když vlastně Edwarda skoro ani nezná... Rozhodně to nestačí k tomu, aby mu mohla svěřit celý svůj život... Emoticon A navíc ani neví, do jaké míryy je ta jeho láska hraná, i když já o ní nepochybuju... Emoticon Emoticon Emoticon Ale asi odejdou, že? A pak... vrátí se jako člověk, jako upír? Nebo jako těhotný člověk? Nebo zůstane bakchantka??? Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak to omamování se mi strašně líbí, je to vážně vtipné... Emoticon Emoticon Emoticon
Nádherná kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
23.07.2011 [0:20]

Tak toto sa mi nezdá. Emoticon

1. MatikEsmeCullen
17.05.2011 [6:45]

Naaadhrene ..... Takze budu spolu Emoticon Ale nepaci sa mi ze opustia rodinu Emoticon Ale inak kraaaaaaaaaaaaaaaasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!