Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 11. kapitola

Takle by to asi dopadlo kdyby se Edward ve Stmívání neovlád xDD


Tam, kde sa neumiera - 11. kapitolaEdward sa chce rozlúčiť s rodinou, a tak sa s Bellou vrátila. V tejto kapitolke sa veľa nedozviete, ale dúfam, že sa bude páčiť. Pekné čítanie. Lolalita

11. kapitola

Bella:

Edwardova ponuka, že so mnou odíde, ma prekvapila. Rozhodol sa opustiť rodinu a ísť so mnou. Nechcela som to od neho a neprosila ho o to, a aj tak to pre mňa urobí. Neverila som vlastným ušiam. Bola som sklamaná sama zo seba, že som s tým súhlasila, ale ozvalo sa moje sebecké ja. Chcela som mať Edwarda na blízku a to bol spôsob.

Chvíľu sme ešte zostali sedieť, a keď sa úplne zotmelo, vyrazili sme na cestu späť k nim do Forks. Chcel sa rozlúčiť s rodinou a ja som mu to nedokázala uprieť. Vedela som, že ma odsúdia za to, že im beriem syna a súrodenca, ale bolo mi to teraz jedno. Najprv sme s Edwardom bežali bok po boku a keď som už nevládala, vzal ma do náručia a utekal. Celý čas ma kontroloval, akoby sa mi mohlo niečo stať, keď je so mnou. Keď mi už krajina na okolo bola známa a rovnako aj pachy v lese, spomalil a zastal. Položil ma na zem a s jemným úsmevom ma pohladil po tvári.

„Bella, nechcem znieť hlúpo, ale daj mi jeden deň, aby som im to mohol povedať,“ šepol. Pripadalo mi to fér a logické. Musí im to patrične vysvetliť.

Prikývla som a on ma okamžite pobozkal na pery. Bolo mi to viac ako príjemné a bozk som predĺžila. Chytil ma za ruku a šli sme smerom k ich domu. Vedela som, že Alice už najskôr videla Edwardovo rozhodnutie. V dome bolo ticho. Šramot sa ozýval len z dolného poschodia. Edward otvoril dvere a vošli sme.

„Bella!“ vydýchla Esme a vyskočila na nohy.

„Vedela som, že ťa nájde. Čo ťa to napadlo, takto odísť bez slova. To sa nerobí,“ karhala ma a mne sa to páčilo. V jej hlase bolo počuť obavu. Nikdy sa o mňa nikto nebál. Carlisle sa len usmial. Emm a Jasper sa tiež usmievali. Rose sedela oduto na pohovke. Najviac ma zaujímal Alicin výraz. Ona tu však nebola. Počula som ju z poschodia.

„Ja sa ospravedlňujem, že som ušla, ale nechcela som vám robiť starosti a ohrozovať vás,“ pošepla som. Esme ma okamžite chytila okolo ramien.

„Choď si oddýchnuť. Zajtra sa o všetkom porozprávame.“ Pôsobila tak upokojujúco, že som nenamietala a vyšla po schodoch do Edwardovej izby. Alice ma bez slova vtiahla k sebe.

„Čo si myslíš, že chceš urobiť,“ šepla Alice tak potichu, že som ju takmer nepočula.

„Pozri sa, Edward sa rozhodol sám,“ odvetila som rovnako ticho, lebo som si myslela, že hovorí o jeho rozhodnutiu.

„Ja nehovorím o tom, prečo sa rozhodol môj brat. Hovorím o tvojom rozhodnutí,“ šepla. Vtedy som to pochopila. Videla to, čo chcem urobiť ja.

„Alice, keď mi Edward povedal, že opustí svoju rodinu pre mňa, presvedčil ma, že ma miluje. Potrebujem, aby vám to povedal nahlas. Keď to urobí, urobím ja to, prečo som sa rozhodla.“ Snažila som sa znieť rozhodne.

„Bella, si si istá?“ usmiala som sa a prikývla. Alice si vydýchla.

„Musíš Edwarda veľmi milovať.“

„Myslím, že áno,“ šepla som. Alice sa širokánsky usmiala.

„Vie to?“

„Dozvie sa,“ šepla som a prstom cez ústa som jej naznačila, aby už bola ticho.

Vyšla som z jej izby a prekĺzla do Edwardovej. Vliezla som do kúpeľne a umyla sa. Bola som špinavá, akoby som bola vonku týždeň a nie pár hodín. Keď som sa vrátila do izby, Edward už sedel na posteli. Usmiala som sa a prešla k nemu. Otvoril náruč a ja som sa v nej bez váhania schovala. Bol to zvláštny pocit. Jeho ľadová pokožka bola tak tvrdá a hebká zároveň. Jeho dych vo mne vyvolával slabé záchvevy.

Hladila som ho po ruke a potom som sa nedočkavo otočila a spojila naše pery. Pripadala som si tak detinsky a trocha aj nemravne. Brala som si jeho ústa, akoby mi patrili, a on nenamietal. Vysunul si ma vyššie a láskal moje ústa. Hral sa so mnou celú hodinu. Jemne mi perami stláčal tie moje. Kde tu sa jazykom vkradol do mojich úst, a spôsobil v nich hotovú búrku, a potom sa na dlhú minútu znova stratil.

Teraz som to bola ja, kto bol pobláznený a nedokázal myslieť. Pripadala mi až smiešna naša neskúsenosť a čistota. Učili sme sa ako naše telá na seba reagujú. Keď ku svojej hre ústami pridal Edward aj svoje ruky, nedokázala som si spomenúť na svoje meno. Hladil ma po ramenách a chrbte. Skĺzaval na môj pás a odtiaľ zas na ramená. Robila som presne to isté. Viac než jeho chrbát ma však zaujímala hruď. Silnejšie som na neho zatlačila a on sa razom ocitol v posteli medzi vankúšmi.

Jemne sa zasmial mojej nedočkavosti a ja som si na neho vysadla. Sklonila som sa späť k bozkom a rukami mu zašla pod tričko. Prechádzala som dlaňami po jeho hrudi až na brucho a snažila sa zapamätať si každučký jeho sval. Edwarda to posmelilo a tiež ma začal hladiť pod tričkom na chrbte. Odtiahla som sa od neho a on si ma chcel najskôr len nadvihnúť vyššie, a tak ma chytil za zadok a jemne zatlačil. Prešla mnou vlna vzrušenia a natlačila som sa na jeho hruď úplne celá a vášnivo ho bozkávala. Bola som tak rozvášnená, že ma musel trocha krotiť. Odtiahol sa odo mňa a sladko zavrčal.

„Bella, ak nespomalíš, neudržím sa,“ zastonal a ja som si uvedomila, že sa na ňom rytmicky pohojdávam. Neovládala som sa. Správala som sa ako nejaká rozvášnená pubertiačka. Zahanbene som sklopila oči.

„Prepáč,“ šepla som. Edward sa uškrnul.

„Nemám čo. Mne sa to páči,“ šepol a vtlačil mi bozk na spánok. Potom si moje neposlušné telo privinul k sebe a bozkával ma do vlasov. Uväznil ma v klietke rúk a nemohla som sa ani pohnúť.

Urobil dobre, lebo mňa moje telo nepočúvalo a asi by som o svoju moc prišla rýchlejšie, než som plánovala. Hladkal ma chrbte, a aj keď som nebola vôbec unavená, zaspala som. Nepamätám si, žeby som za posledné desiatky rokov spala tak často ako tu. Jednoducho som sa tu cítila dobre a v bezpečí. Bol to dosť padarox, že najbezpečnejšie miesto na svete, je pre mňa v náručí upíra. Keď som otvorila asi po hodine oči, Edward ma stále držal a tvár mal zaborenú v mojich vlasoch.

„Pospala si si?“ opýtal sa. Vedel, že som hore, aj keď som neotvorila oči. Len som zamumlala a Edward sa nahlas zasmial.

„Si sladká,“ šepol a vymanil sa z môjho objatia.

„Carlisle je v pracovni. Idem sa s ním porozprávať,“ povedal s úsmevom a ja som sa nervózne posadila na okraj postele. Edward za sebou zavrel dvere a ja som sa nehanebne natlačila na dvere a snažila sa počúvať.

10. kapitola - 12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 11. kapitola:

 1
7. Petronela webmaster
16.08.2017 [12:16]

PetronelaSuper kapitolka. Trochu jsem se bála, že Bella bude chtít odvést Edwarda od rodiny, ale takhle - když to bere jako jeho vyznání lásky - je to super. Hlavně když uvažuje nad tím, že se z ní stane člověk Emoticon

27.07.2012 [19:21]

BadLovelyLucyKrása, povedená kapitolka jako všechny. Ale ty romantické scény jsou ještě lepší. Jak ty tohle děláš? Emoticon Emoticon

27.04.2012 [18:51]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.03.2012 [23:44]

domcamerciMiluju Edwarda... Miluju Edwarda... Fajn a teď něco smysluplnýho: Tohle je úžasný!!! Emoticon

19.08.2011 [18:26]

Any12Takže se rozhodla stát se člověkem? To je škoda, ne? Emoticon Emoticon Ne, dělám si srandu, jen mít takovou moc je zajímavé... Vždyť je jedna z nejsilnějších a nejmocnějších stvoření na světě... Emoticon
A napadlo mě, proč prostě nepoužije tu svoji moc na všechny z gardy? Mohla by vyhubit Volturiovi, já bych se nebránila... Emoticon Ale to asi nejde, co? Emoticon Emoticon
A oni teda nakonec s tou rodinou stejně zůstanou? A pak se tam přiženou ti Volturiovi? No, jsem na to vážně zvědavá... Emoticon
Nádhera, líbí se mi, jak Edward respektuje její přání a nevezme si ji. (I když teda netuší, že to brzo přijde, ale to jde teď bokem... Emoticon )
Úchvatná kapiotla... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
23.07.2011 [0:28]

Som neskutočne zvedavá ako to bude celé ďalej. Nemám ani štipku fantázie, aby som nad tým mohla trošku premýšľať. Emoticon Ale je to dokonalé. Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
17.05.2011 [6:56]

Kraaaaaaasne .... Takze ona sa chce vzdat svojej moci ... A co sa stane keby to nedokazal povedat ??? Keby to mam uz uz na jazyku ale neslo by to von??? Len dufam ze to povie a budu spolu stastny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!