Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajemství jménem život - 6.kapitola

1


Tajemství jménem život - 6.kapitolaDalší dílek. Stane se tady celkem podstatná věc, pro další dění. Přeji příjemnou zábavu...

6. Výkřik do ticha

,,Alice, myslím, že to už stačí." obořila jsem se na tu malou osůbku, která mě už přes dvě hodiny malovala, česala a oblékala ve své vlastní koupelně, která byla v jejím a Jasperově pokoji.

Zasyčela na mě a plácla mi po ruce, kterou jsem se snažila zjistit, co mám vlastně na hlavě za účes. ,,Neopovažuj se toho dotknout!´´ zavrčela a dál si dělala svou. Začala jsem se na židli vrtět, abych ji nějak donutila přestat.

Povzdechla si ve chvíli, kdy se ozvalo lehké zaklepání na dveře ve vedlejším pokoji. ,,Pojď dál.´´ řekla Alice a šla přivítat nové příchozího. Popojela jsem na židličce mezi dveře koupelny a spatřila Rosalii, jak nejistě přešlapuje kousek od dveří a něco mumlá Alici.

Překvapeně jsem se na ni podívala a ve skrytu duše doufala, že mám zavřenou pusu.

,,Ehm, ahoj Bello." pozdravila nesměle, jakmile mě uviděla. ,,A...ahoj.´´ vykoktala jsem a podívala se na Alici, která se mírně mračila.

,,Tak mě napadlo, že bych se k vám přidala, pokud to nevadí?´´ zeptala se Rosalie, po tom co do ní Alice mírně strčila. Zamračila jsem se na ně. ,,Nemusíš tu s námi být. Emmettovi to nějak vysvětlím.´´ zarazila jsem její snahu o společnou činnost dřív, než by přišlo něco horšího.

Najedou, jako by se ji vrátila jistota, narovnala se v ramenou a pevným hlasem mi řekla: ,,Jsem tu z vlastní vůle, Emmett s tím nemá nic společného.´´

,,A navíc mě už nebavilo být tam sama s těma křupanama.´´ zamumlala a společně s Alicí jsme se zasmály. Židličkou jsem zajela zpátky k zrcadlu v koupelně a počkala, než za mnou obě přišli.

,,Co děláte?´´ zeptala se zvědavě Rosalie a prohlížela si můj účes. ,,Alice, myslím, že jsi to pěkně odflákla! Tady ten pramen měl být tady a...´´ rozpovídala se a já zmučeně povzdechla. Tak teď už i ona?

,,Zapoměňte na to! Už mě to nebaví a navíc mám hlad.´´ zaskučela jsem a otočila se na ně. Alici přes obličej přelétl smutek. Naopak Rosalie se tvářila mile, dokonce se na mě i usmála.

Zvedla jsem se a šla ke dveřím. Kolem ramen se mi obtočila ruka Alice a vedla mě domem až do kuchyně. Z druhé strany šla trošku s odstupem Rosalie. Připadala jsem si jako nějaký zločinec, který má s sebou stráž, aby na něj dohlédla.

,,Bello.´´ oslovila mě Esme, která seděla v kuchyni u stolu a četla časopis. ,,Co by sis dala k večeři?´´ zeptala se, stoupla si a šla k ledničce. Když ji otevřela, nevěřila jsem vlastním očím. Bylo v ní mnohem víc jídla, než jsme kdy měli doma.

,,Ehm, já myslela, že vy nejíte.´´ vykoktala jsem a pořád neodtrhla pohled od ledničky. ,,Prosim tě. To jsme nakoupili pro tebe.´´ usmála se na mě nevinně Esme a já na ni dokázala koukat, jako na zjevení.

,,Pro mě?´´ zhrozila jsem se. Přikývla. ,,Víš, nikdy by mě nenapadlo, že mě vaření bude bavit. Takže, co by jsi si dala?´´

Nakonec jsme se domluvili, že si něco připravím sama bez nějakého většího vaření, protože na teplé jídlo nemám chuť. S velkou nelibostí pozorovala moje počínání a pořád mi do toho mluvila. Myslím, že jsme u toho pobavili celý dům.


Seděla jsem sama v kuchyni a jedla, když na mě někdo promluvil.,,Bells?´´

Otočila jsem se a uviděla Edwarda. Zdálo se, že má poněkud lepší náladu, než měl dopoledne. Došla jsem až k němu a usmála se. Uchechtl se a rukou mi utřel máslo, které jsem měla na nose. Naštěstí jsem se už nemohla červenat. Tohle byl vážně trapas.

,,Copak potřebuješ?´´ zeptala jsem se ho. ,,Neměla by jsi se vrátit domů?´´ Domov a rodiče. Sakra, já na ně úplně zapomněla.

,,Klid. Jsou v pohodě a ani neví, že jsi nebyla doma.´´ uklidňoval mě, když viděl moji reakci. Je zvláštní, jak mi ani najednou nevadilo, že neví, co je s jejich dcerou.

,,Zavezeš mě domů?´´ ,,Jasně.´´

Rozloučila jsem se s ostatními. Jediný kdo chyběl byl Emmett. Od té doby, co jsem se probudila a pohádala se s ním, jsem ho ještě neviděla. Mrzelo mě, že se k sobě takhle chováme. Vždyť já ho mám ráda a nechci mu ubližovat.

Nasedli jsme do Edwardova volva a on se pomalu rozjel tmavým lesem.

,,Edwarde? Můžeš mi číst myšlenky nebo ne?´´ vyhkla jsem na něj dřív, než jsem si to pořádně promyslela. Překvapeně se na mě podíval. ,,Kdo ti řekl, že to umím?´´ zeptal se ohromeně.

,,Emmett. Když jsem se probudila, říkal něco o Alici a jejím vidění a pak řekl, že ty a Jasper taky něco umíte.´´ zamumlala jsem a podívala se před sebe.

Bylo ticho a já si myslela, že už ani neodpoví, ale zmílila jsem se. ,,Ne tvoje myšlenky číst nedokážu. Sice nevím proč to tak je, ale už jsem se vzdal snahy to zjistit. Prostě to k tobě patří. Navíc, Jasperova schopnost na tebe taky neplatí.´´

Když to říkal, usmíval se. Otočila jsem se na něj a upřeně se mu podívala do očí. Můj pohled opětoval.

Noční ticho prořízl výkřik. Edward nedával pořádný pozor na cestu a tak naše auto najelo na kořeny a v plné rychlosti vrazilo do stromu. Výkřik patřil mě. Proletěla jsem předním sklem a pocítila, jak se mi střepy zarývají do kůže. Kolem mě se rozprostřela tolik známá a nenáviděná tma.

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajemství jménem život - 6.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!