Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tajemství jménem život - 3.kapitola


Bella se trošku pohádá s Edwardem. Víc ale neprozradím. :-)

3. Pláču jako o život

,,Řekneš mi něco o upírech?´´ požádala jsem ho a čekala, co mi odpoví.

Nedíval se na mě, ale na strop. Jako by vycítil můj pohled, podíval se na mě a pousmál se. ,,Co přesně chceš vědět?´´ zeptal se.

Odvrátila jsem hlavu. ,,Všechno. Chci vědět, jak moc se od vás liším.´´ zašeptala jsem a ke konci měla co dělat, abych se nerozbrečela. Všechno, co se poslední dobou stalo, na mě začínalo pomalu ale jistě doléhat.

,,Máme vyvinutější smysly než lidé.´´ řekl a chvíli bylo ticho. Němně jsem přikývla, aby pokračoval. ,,Jsme neuvěřitelně rychlí a silní. Všichni upíři jsou krásní, aby svoji kořist omámili a ona se pak nebránila.´´ ,,Lovíte lidi?´´ zeptala jsem se a podívala se na něj.

Jeho výraz ztvrdl a v očích se mu zaleskla zloba. Lekla jsem se ho a chtěla se od něj odtáhnou, ale ruce se mu napjaly a odmítly mě pustit. Dívala jsem se na něj se strachem a čekala, co udělá. Jakmile poznal, že se ho bojím, uvolnil se a sevření kolem mě povolilo. Po čtyřech jsem se odplazila na konec postele a přitáhla si kolena pod bradu. Ruce se mi třásly a do očí se mi hnaly slzy. Ještě nikdy se ke mě takhle nezachoval.

,,Omlouvám se.´´ řekl jemně a natáhl ke mě svoje paže. Snažil se mě uklidnit, ale nedařilo se mu to. Ani nevím, čeho jsem se bála víc. Jestli toho, co se ze mě stalo, nebo jeho reakce na moji otázku. Malinko jsem zakroutila hlavou.

Přes tvář mu přelétl stín bolesti, ale rychle ho potlačil. ,,Mrzí mě, jestli jsem tě nějak vyděsil.´´ promluvil znovu. Zavřela jsem oči a ucítila, jak slzy pomalu tečou po tvářích. Postel vedle mě se zhoupla, jak si ke mě Edward sedl. Přitáhl si mě na klín a opatrně hladil po zádech.

Po chvilce jsem už jen posmrkávala. ,,My nelovíme lidi. Nejsme jako ostatní našeho druhu, naše rodina loví zvířata.´´ zamumlal. Jen jsem přikývla a mírně se na něj usmála. Tohle bylo dobré vědět.

,,Kolík na tebe zřejmně neplatí, že?´´ zeptala jsem se ho. Zasmál se, dost na to, aby někoho v domě vzbudil. Chvíli jsme byli ticho a poslouchali, jestli sem někdo nejde.

,,Ne kolík na mě opravdu neplatí, tak jako slunce. Ale není dobré chodit mezi lidi, když je slunečno.´´ pozvedla jsem obočí. ,,Na slunci záříme.´´ usmál se.

Představila jsem si Edwarda na slunci. Bylo nemožné si myslet, že by vypadal ještě lépe, než právě teď. ,,Jak se tedy dá upír zabít, když sluncem ani kolíkem to nejde?´´ napadlo mě, a svoji myšlenku vyslovila nahlas.

,,Roztrhat a spálit.´´ řekl temným hlasem a já se nad tou představou otřásla. Bylo děsivé jen nad tím přemýšlet a představit si to, natož pak kdybych to viděla na vlastní oči.

,,Neboj, tobě se nic nestane.´´ zašeptal a pevněji stiskl. Věřila jsem tomu, že mě se nic takového nestane a to z jednoho jediného důvodu.

Nejsem člověk, ale ani upír. Mám vyvinuté smysly jako oni, přesto nejsem jako oni. Slyším, jak mi krev proudí v žilách, zřetelně cítím, jak moje srdce nepravidelně a potichounku tluče. Jsem unavená a chce se mi spát, přesto vím, že nepotřebuji spánek tolik, jako předtím. Mám hlad, což znamená, že mohu jíst.

,,Co se to ze mně stalo?´´ zašeptala jsem s skousla si ret, abych potlačila další příval slz.  

,,Bells, neplač!´´ zaskuhral a jeho objetí ještě zesílilo. Nevadilo mi to, dokonce mě to ani nebolelo. Dřív by mi zlámal všechny žebra ale teď? Teď jsem se cítila naprosto v pořádku a hlavne v bezpečí.

Objala jsem ho kolem krku a naléhavě ho políbila. Chvilku mu trvalo než překonal šok a začal mi polibek plně oplácet. Strčila jsem do něj a povalila ho na záda. Natiskla jsem se na něj, jak nejvíc to jen šlo a přála si zaseknout se v téhle chvíli. Být s ním napořád. Pomalu jsem mu začala rozepínat knoflíčky od košile. Touha - touha po něm mě naprosto ochromila a já nedokázala nad ničím pořádně uvažovat. Jednala jsem naprosto instinktivně.

Zastavil se, sedl si a upřeně se mi díval do očí. Naklonila jsem se k němu a chtěla pokračovat, ale chytil mě za zápěstí a zuřivě stiskl zuby, vydalo to zvuk, jako když škrábete nehty po tabuli. Až teď jsem si všimla, že zrychleně dýchá, stejně jako já.

,,Omlouvám se.´´ zašeptala jsem, zvedla se a odešla z pokoje. Nepodívala jsem se na něj. Netušila, jestli sedí na mé posteli. Prostě jsem se sebrala a odešla. Nevěděla jsem, co mám dělat a tak jsem se rozhodla, jít si do kuchyně nachystat něco k jídlu, abych se nějak uklidnila.


Otevřela jsem nejistě dveře od pokoje a rozhlédla se kolem sebe. Edward tu nebyl. Ramena mi klesla a já měla co dělat, abych se udržela na nohou. Přehnala jsem to, zašla jsem moc daleko. Neměla jsem potom tak zbaběle utéct. Jsem strašná. Nenávidím se.

Složila jsem si hlavu do dlaní a zhluboka dýchala, abych se nerozbrečela. Dnes byl nějak moc uplakaný den.

,,To bude dobré, Bells.´´ zašeptal Emmettův hlas. Rozhlédla jsem se vylekaně kolem sebe a zjistila, že v pokoji nikdo kromě mě není. Záclona a závěsy se pohybovaly v otevřeném okně, jelikož foukal silný vítr. Jsem sama a ještě ke všemu mám halucinace. To vážně potěší.

 

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajemství jménem život - 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!