Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sweetheart - 6. kapitola

Stephenie Meyer


Sweetheart - 6. kapitolaProblémy s oblečením, Angels Scream a nakoniec... Sweetheart. ;) Prajem príjemné čítanie.

6. kapitola

„Čo si mám obliecť?“ mrmlal som si stále dokola a ako nepríčetný  behal po izbe sem a tam. Šatník som otvoril dokorán a prehrabával sa v ňom asi pol hodinu, no stále som nenachádzal nič dosť vhodné. Vlastne, do čoho sa obliekajú muži, keď chodia do bordelu? Musia byť nejakí extra vyfešákovaní, alebo stačí niečo priemerné? Odpoveď som nevedel, nakoľko som v bordeli ešte nikdy za svoj život nebol. Dokonca ani náhodou. Niežeby sa nenaskytla možnosť, ale ja som ju vždy premárnil, pretože som nemal nutkanie tam vkročiť. Nuž, všetko musí byť prvýkrát, ale vedel som, že keby som nemal dostatočný dôvod, nešiel by som tam, až by som nakoniec zomrel ako muž, čo nikdy za svoj život nebol obchytkávaný prostitútkou. Bol by som rarita, to sa cení. 

Kockovaná košeľa, biela košeľa, čierna košeľa... dokonca bledomodrá košeľa – ani som nevedel, že takú vlastním. Hm, čo to tu máme ďalej?... Sivé tričko s nápisom „I’m single“ som okamžite zavrhol. Nebudeme predsa dráždiť hada bosou nohou. Ale v podstate tam tým ženám je jedno, či je alebo nie je muž slobodný...

Povzdychol som si a pokrútil hlavou. Cítil som sa ako nejaká ženská, ktorá sa pripravuje na rande. Lenže ja som žiadne rande ani schôdzku nemal, jednoducho som šiel do Angels Scream, do najvychytenejšieho pajzlu v New York City. To som dopadol...

Takže, ešte raz. Pretrel som si oči a znova sa zapozeral na hromadu tričiek v šatníku. Aj tak sa mi žiadne nezapáčilo. Začal som si ťukať do brady - znak hlbokého zamyslenia. Hm, nič nemám. Rozhodnutie padlo: idem nahý. V podstate by som ani nevzbudzoval veľkú pozornosť.

V tej chvíli sa ozval zvonček. Pozrel som na hodinky, čo som mal na ruke a takmer zaúpel. Pol desiatej. Ježiši, meškám. Ani som si neuvedomil, že je už toľko hodín.  

Zbehol som k dverám a rýchlo ich rozrazil. V nich stál Emmett a keď ma zbadal, vyvalil oči.

„Ty si si to nakoniec rozmyslel?“ pípol a rukou poukázal na moje oblečenie, čo pozostávalo s rozgajdaného deravého tmavomodrého trička a roztiahnutých sivých teplákov.

Zavrtel som hlavou. „Nie, samozrejme, že nie. Len nestíham,“ odvetil som a pustil som ho dnu.

„Asi by si si v tom prípade ale mal švihnúť, aby sme - keď už tak – dostali tie najlepšie baby. Stále som však celkom nepochopil, prečo tam chceš odrazu ísť, keď ešte pred pár dňami si mi spomínal, že by si do niečoho takého, ako je Scream, nevstúpil.“ Nad Emmovými slovami som len pohodil rukou a zamrmlal niečo v tom zmysle, že „to nerieš.“ Keď som včera Emmovi oznámil, že som zmenil názor a rád by som zavítal do Angels Scream, takmer dostal srdcový záchvat. Neskrýval prekvapenie nad mojim nápadom, ktoré som síce pociťoval aj ja, ale nemohol som ho dať na sebe vedieť. Ihneď sa ma pýtal prečo, no nepovedal som mu pravdu. Povedal som mu iba, že si potrebujem užiť a celkom sa mi ten bar, podľa toho, ako ho opisoval, zapáčil. Myslím, že mi tak úplne neuveril, ale aspoň to naďalej neriešil a súhlasil.  

Znova som prešiel k šatníku, rozhodnutý, že tentokrát si už niečo vybrať musím. Otočil som sa na Emmetta – ktorý stihol prísť za mnou – a prezrel si, čo má na sebe on. Obyčajné čierne tričko a džínsy. Fajn, beriem to isté. Budeme dvojičky. Keďže sa moje obľúbené čierne tričko nachádzalo v koši na prádlo, bol som donútený vziať si sivé tričko s čiernym nápisom a k nemu som si dal čierne džínsy. Premeral som sa v zrkadle. Hm, možno by to chcelo ešte...

„Edward, si skutočne krásny, ale už poďme,“ prerušil Emmett moje myšlienkové pochody, keď som stál pred zrkadlom a upravoval si vlasy. Hm, vrabčie hniezdo alebo radšej niečo ležérnejšie? Vyhralo takzvané vrabčie hniezdo...

„Veď už idem,“ zamrmlal som a poslednýkrát skontroloval svoj vzhľad. Chcel som na ňu jednoducho spraviť dojem, no. Nečudujete sa toľko.

„Prisahal by som na svoju milovanú matku, že za celým týmto tvojím nápadom, niečo je. Správaš sa úplne čudne.“ Úkosom oka som videl, ako pokrútil hlavou, oprel sa o dvere a začal podupkávať nohou o podlahu.

„Hm,“ pokrčil som plecami, „možno áno, možno nie.“

„Edward?“ Klopkanie nohou ustalo, až v izbe zavládlo nepríjemné ticho. Preglgol som. Dokelu! Ako som mohol byť taký nepozorný a takto sa prerieknuť?

„Ono za tým skutočne niečo je?“ pokračoval Emmett a približoval sa ku mne. Bolo to akoby sa ku mne rútila hora svalov. Keby chcel skutočné vysvetlenie, pričom by ho zo mňa chcel páčiť svojou fyzickou silou, bol by som nahraný. Emmett chodil dvakrát do týždňa posilňovať a bolo treba uznať, že bol vymakaný. Ja som vedľa neho musel vyzerať ako nejaký chudáčik, pričom som taký slabý ani útly rozhodne nebol.

„Čo si pipi? Samozrejme, že nie,“ vyhŕkol som rýchlo; až moc rýchlo. Emmett si ma nedôverčivo premeral. „Vieš, že mi môžeš hocičo povedať.“ Prikývol som. Bohužiaľ, Emm, teraz ti to skutočne prezradiť nemôžem.

„Skutočne to nič nie je,“ povedal som a prešiel som na chodbu. „Tak poďme už.“

 

Rozhodli sme sa ísť pešo, pretože sme rátali s tým, že si niečo vypijeme – teda, Emmett s tým rátal -  a nakoľko bol piatok, kontroly policajtov boli častejšie, preto sme Emmove auto nechali pred mojim barakom, a dali prednosť prechádzke. Mne to aj celkom vyhovovalo, pretože som mal aspoň viac času na premýšľanie.  Nebol som si celkom istý, čo chcem spraviť. Jednoducho som ju potreboval vidieť. A myslím, že som sa aj stopercentne potreboval presvedčiť, či má Emmett pravdu a ona tam pracuje. Stále vo mne hlodal červíček pochybností. Emm po ceste stále niečo táral, no ja som mu nevenoval pozornosť. Vždy som len prikývol a ani som nevedel na čo.

O chvíľu som z diaľky zazrel červený blikajúci nápis Angels Scream a vedel som, že sme na mieste. Je to tu. Podišli sme bližšie k veľkej budove a zamierili k vchodu, pri ktorom stáli dvaja urastení muži. Mal som pocit, že jeden z nich bol ten, ktorého som videl vtedy pri nej. Povzdychol som si. Toto bol malý dôkaz toho, že Emmettove slová boli pravdivé. Ale stále som si dodával nádej, že možno to bola len náhoda a ten chlap tam vôbec nebol s ňou.

Vošli sme dovnútra. Do nosa ma udrela príliš sladká vôňa, čo ma prekvapilo. Očakával som cigarety a alkohol. Bolo tu prítmie, tlmené svetlo poskytovali len červené žiarovky vsadené do stropu, čo celému prostrediu dodávalo zvláštnu atmosféru. Všade naokolo boli sediace boxy, len v strede klubu  sa nachádzalo pár stolov pre troch. Neďaleko od nás stál veľký bar - za ktorým miešal barman nejaké drinky -  a vedľa neho menšie pódium s troma dlhými tyčami, na ktorých sa už v tejto chvíli zvíjali dve ženy v podprsenkách a tango nohavičkách. Cítil som nanajvýš čudne a mal som pocit, že sa červenám. Emmett ma zatiahol k jednému z boxov a my sme sa posadili.

„Tak čo na to hovoríš?“ ozval sa, skoro až skríkol, pretože cez hlasnú hudbu, ktorá rinula z pre mňa neznámeho miesta, ho bolo sotva počuť.  Pozrel som naňho a pokrčil plecami.

„V pohode.“ Dobre, kde by asi tak mohla byť? Mohol som sa spýtať Emma, kde je tu „sídlo“ štetiek, no rozmyslel som si to. Prehĺbil by som tým len zbytočne jeho – už aj tak veľké – podozrenie. A kedy som si, preboha, začal byť taký istý tým, že tu skutočne pracuje?

„Dobrý večer, čo si dáte?“ Pristúpila k nášmu stolu nejaká čiernovlasá ženská na vysokých opätkoch a tielkom nad pupok. Na nohách mala natiahnuté čierne sieťkované pančuchy.

„Dobrý, ja si dám pivo,“ odvetil Emm a pozrel na mňa, „ty?“

„Ja len kolu.“ Žena prikývla a so slovami „hneď to bude“ odišla k baru. Pozrel som sa na Emmetta, ktorý sa na niečom uškŕňal. „Čo je?“ 

Na to sa rozrehotal ako idiot. „Prepáč, ale nie len, že dnes vyzeráš sladko ako taký cukríček, ale ešte si si vypýtal na pitie aj kolu. Edward, je piatok, môžeš piť ako dúha až do rána.“ Povzdychol som si nad jeho slovami a pretočil oči.

„Nemáš to jedno?“ Myslel som to ako rečnícku otázku, no Emmett niečo zašomral, avšak ja som ho nepočúval, pretože moju pozornosť získali tri dievčatá, ktoré v tej chvíli vyšli z dverí za barom. Poriadne som si ich prezrel. Jedna bola blondína, druhá mala zvláštne karamelové vlasy, no a tá posledná bola hnedovláska. Po Sweethearte nikde ani stopy. Ale možno to bolo dobré znamenie, pretože to značí, že tu nepracuje a Emm sa mýlil.

Naša objednávka sa o chvíľu dostavila a Emmett sa po celý čas, čo som popíjal z koly na mne uškŕňal a dobre zabával. Snažil som sa nevšímať si ho.

Po hodine bezduchého vysedávania som sa začal nudiť. Síce sme s Emmettom prehodili pár slov, ale dôvod, kvôli ktorému som tu, sa nedostavil. Pocítil som sklamanie. Musel som uznať, že som sa na ňu tešil. Porazene som si povzdychol.

„Čo ťa žerie, kámo?“ spýtal sa Emmett odrazu.

„Ja ti ani neviem,“ zašomral som. „Nič sa tu nedeje.“

„Ó, takže ty by si chcel, aby sa tu dialo niečo extra?“ Emm sa zaškeril. „Fajn, hneď to zariadim.“ Ničomu som nechápal. Emmett zrazu zapískal a pohľad upieral na bar, pri ktorom vysedávali tie tri... ženy. Tie zareagovali na jeho piskot zvedavým pohľadom a o chvíľu na to sa začali zdvíhať zo stoličiek a všimol som si, že smerujú k nám.  Doparoma! To len Emmett môže konať vždy takto neuvážene. Toto som celkom nemyslel tým, keď som povedal, že sa tu dokopy nič nedeje. Ja som nechcel, aby ma tu začali obchytkávať tieto ženské! Dovolil by som to len jednej jedinej, ale tá tu nie je.

„Čo si to spravil?“ prskol som.

„Trošku sa zabavíme, no.“ To už som pocítil na pleci horúci dotyk a následne sa mi na kolená posadila tá blondína s prsiami minimálne štvorkami. Hej, kto jej dovolil sedieť na mne?!

„Ahoj,“ šepla mi do ucha, pričom som stále sedel ako skamenený. Pomoc...

„Čau,“ pípol som, ale prikázať rukám, aby sa dotkli jej pokožky, som nedokázal. Niekto ma kopol do nohy; po chvíli som zistil, že to je Emmett. Robil na mňa zvláštne grimasy. Asi chcel, aby som sa nechal inšpirovať ním a robil to, čo on hentej. Myslím, že jej jazyk strčil až do mandlí. Panebože, za čo?!  V momentálnej chvíli som ľutoval, že som sem chcel tak silou mocou ísť. 

 Nebola tu. Nevidel som ju. Môžem ísť „spokojne“ domov. Ale aspoň som získal nejaký ten nový zážitok, spojený s prostitútkou na svojich kolenách. Edward, to si dopadol. Môžeš byť na seba pyšný. Blondínku som po krátkom čase omrzel a posadila sa radšej len vedľa mňa. Emmett na mňa neveriacky zazrel a mňa vtedy napadlo, že či náhodou táto blondína nebola tá, čo sa po ňom cápala, keď tu bol prvýkrát, len si to s ňou nemohol rozdať, lebo nemal dostatok finančných prostriedkov. Vtom som začul zavŕzganie vchodových dverí a automaticky som sa otočil tým smerom, aby som sa pozrel na prichádzajúceho. A vtom akoby sa zastavil čas. Nižšia postava s  bledou pleťou olemovanou čiernymi vlasmi ako uhoľ sa predierala cez hŕstku ľudí stojacich pri vchode a svižne kráčala k dverám za barom. Cítil som, ako mi vyschlo v hrdle. Bolo to ako úder do brucha, keď som ju tu zbadal. Moje nádeje sa spľasli. Bolo to stopercentné. Žena, do ktorej som sa zamiloval, je prostitútka v Angels Scream.

 Nevedel som, koľko ubehlo času, kým som nevnímal veci okolo seba, ale keď som sa obzrel späť na Emma, všimol som si, že okolo nás už nesedia tie dve ženy.

„Mohol si sa správať aspoň trošku milo,“ poznamenal Emmett znudeným hlasom, keď si všimol môj udivený pohľad.

„Prečo odišli?“ Emmett pozdvihol jedno obočie. „Prečo asi? Ja som ju už nepotreboval a ty si sa evidentne o hentú nezaujímal... Ideme domov?“

„Nie,“ vyhŕkol som rýchlo. „Alebo ty choď, ak chceš, ale ja tu ešte zostanem.“ Teraz som nemohol odísť, keď sa naskytla moja príležitosť.

„Prečo?“

„No... ehm... rád by som sa tu ešte trochu poobzeral a možno aj niečo... no... viac,“ dostal som zo seba nervóznym hlasom, dúfajúc, že sa Emm nebude vypytovať. Mal som šťastie, pretože sa len zasmial.  

„Tak fajn, ja som dnes znova švorc. Aspoň ty si to tu uži,“ poprial mi a pomaly sa začal zdvíhať. Podišiel ku mne, pobúchal ma po pleci a odišiel. Fu, dobre, akcia dostať Emmetta preč sa vydarila. V podstate by mi tu ani tak neprekážal, ale keď som nechcel vzbudiť podozrenie, musel som ho vyšupnúť. Pretože keby som povedal, že si chcem užiť, alebo niečo na tento spôsob, zavolal by k nám znovu jednu z tých žien, čo tu už raz boli. Lenže o tie som záujem nemal a keby som to dal najavo, začal by mať podozrenie.

Stále som sedel bez pohnutia na svojom mieste, jediný pohyb na mojom tele vykonávali oči, ktoré pozorne sledovali dvere za barom a čakali, kedy z nich konečne vyjde. Pravdupovediac, dala si na čas. Už som to začínal vzdávať, keď vyšla von, oblečená vo veľmi spornom oblečení. Na sucho som preglgol. Posadila sa na barovú stoličku a začala sa o niečom zhovárať s barmanom. Nervózne som začal klopkať prstami po stole. Dych sa mi zrýchlil a na čele sa mi objavil studený pot. Edward, ideš do toho.

Like a boss. Zakašľal som, aby som nemal zachrípnutý hlas, oprášil som si tričko, aby sa na ňom náhodou nenachádzala ani len tá najmenšia špinka, vlasy si prebehol prstami a v rýchlosti sa zodvihol, až zavŕzgal stôl, pri ktorom som sedel, až som cítil pohľady niektorých hostí na svojom tele. Dobre, trošku som to možno prehnal. „Stiahol som chvost“ a v rýchlosti a hlavne nenápadne postupoval k baru.

„Ahoj,“ pípol som nesmelo, keď som pri nej zastal a čakal, kým sa na mňa pozrie.

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sweetheart - 6. kapitola:

 1 2   Další »
23.04.2014 [22:17]

LiviaCullenBože on je ale sladučký, aj ja by som takého chcela.. nie takého čo sa zamiluje do kurvy a chodí po bordeloch a hľadá tú, tú .. no kurvu

no ale Emmetta by som doma teda mať nechcela.. neviem či sa to zdá iba mne alebo má skutočne city čajovej lyžičky .. inak nebola tá blondína je Rose??

14. Ivka77
09.09.2012 [20:25]

Ivka77Bože on je tak rozkošný Emoticon Ak si ju zaplatí asi padnem z nôh (rozumej zo stoličky) Emoticon
Tá jeho zamilovanosť bola takmer hmatateľná. Krásne napísané. Emoticon Emoticon

13. Kim
09.08.2012 [23:16]

KimAch bože, já nemůžu z toho, jak je tady Edward... jiný. Takovej nesmělej hošík, tohle se moc často nevidí. Emoticon
A co ten začátek? Je Edward vůbec chlap nebo je to jen převlečená ženská, protože to jak si vybíral ty hadry... no, ani na mě jeho výkon nemá. Ale chápu, chtěl prostě vypadat co nejlíp, aby zapůsobil a ženu svého srdce. Teď mě teda zajímá, zda se mu to podaří nebo ho pošle ho horoucích pekel. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.07.2012 [19:18]

GCullenTak toto bola sila.
Nesmelý Edward. To sa len tak nevidí.
Počuj? Pretváraš si ho na svoj obraz?
Pretože je čím ďalej, tým viac chutnučký. Mňam...:D
Ok, kapča v pohode. A prečo? Pretože to rozprával Ed.
Ja viem, zasa s tým začímam, ale mne sa jeho pohľad neskutočne páči. Z jeho pohľadu je všetko také fajn. :D
Dúfam, že mu to zoznámenie vyjde a neskončí ako zákusok.
Ja viem, že by si to nedovolila. Ale tak... človek nikdy nevie. A už sme mali to potešenie, presvedčiť sa o Bellinom občasnom skĺznutí.
Takže idem na ďalšiu kapču. Naozaj som rada, že sa to rozbieha.
Emoticon Emoticon Emoticon

04.07.2012 [20:49]

AntjeCullenTahle kapitola byla skvělá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Asi nejvíc jsem se nasmála u "Edward, si krásný, poď už!" Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Zbožňuju Emmetta Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vypadáš dneska jak cukříček a ještě si dáš kolu... Kam ty na to chodíš, to mi pověz, občas bych se tam taky zastavila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To tvoje "Čo si pipi?" asi začnu používat, strašně se mi to líbí Emoticon Emoticon Emoticon No, ona celá ta povídka je úžasná.. Jsem fakt zvědavá, co se z toho všeho vyvrbí a co ta tvoje kreativní hlavička vymyslí.. Jedno je jistý, bude to dokonalý.. Emoticon
A ještě ps: Ty tvoje konce nemám moc v lásce!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.07.2012 [18:35]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. jully211
04.07.2012 [13:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.07.2012 [12:38]

77Alex77Tamtadá! Som tu! Emoticon Trochu neskôr, ale predsa Emoticon Takže na začiatok, ako vždy ti chcem poďakovať, že si ma zase nenechala spáchať samovraždu a poslala si mi kapitolu vopred. Lebo keby že mám čakať tak dlho, tak buď chcípnem sama, alebo sa nervovo zrútim. A pred sebou mám ešte toľko dokonalých vecí, na ktoré musím čakať. Úsvit2, ale ten prežijem...Hlavná vec je, že mám za sebou skvelú šistu kapitolu, ktorú som si musela prečítať dvakrát, pretože ma strašne bavila. A môj názor na ňu? Hm, veľmi kladný. Už mám za sebou 6 kapitoliek a páči sa mi to čím dalej tým viac. Emoticon Keď sme pri tom...taká otázočka. Koľko bude mať táto dokonalosť kapitoliek? Nechcem, aby si ma zaskočila neočakávaným koncom. Emoticon Za to by si draho zaplatila, keby si mi to spravila. Pýtaš sa ako? Hm, viem dávať dosť kruté tresty, sama by si spoznala aké. Takže ma radšej dopredu varuj, lebo ak tu náhodou uvidím "Sweetheart - epilog" tak ma klepne. Hovorím to len preto, lebo prá krát sa mi už stalo, že sa poviedka skončilo skoro...Naposledy pred pár dňami. Emoticon
Čo sa týka deja, nezmohla som sa na nič, len tupo zízať. Ten Edward je vážne zamilovaný. Kým si vybral, čo na seba, ubehla slušná doba a ja som si nemohla pomôcť, priblblo som sa usmievala. Ach, láska je taká sladká. Nie však, keď ťa ten druhý odmietne. A odmietne ho? Ja to viem! Emoticon Emoticon Emoticon A vieš čo ma v tejto kapitole pobavilo? Neviem prečo, ale strašne som sa na tom zasmiala. "Edward, si skutočne krásny, ale už poďme" :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mňa si pobavila. Edward strpel šľapku na kolenách, sláva! Za to mu patrí moja poklona. Chlapec dáva riadne.
Neviem, čo viac k tomu dodať. Ja som sa do tejto poviedky proste zbláznila! Emoticon Emoticon Emoticon

04.07.2012 [11:24]

N1I1K1O1LO můj bože, to snad ne. Emoticon Emoticon Emoticon Jako triko "I´m single" mě vážně dostalo. Jak tě něco takového mohlo napadnout? Emoticon
A jak se před tím zrcadlem parádil, aby vypadal co nejlíp. Už to muselo být Emmettovi hodně podezřelý. Emoticon Emoticon Emoticon
No a zdá se mi to, nebo je Emm pořád na mizině? Emoticon To je hrozný, ale aspoň si užil a nechal Edwardovi volnou cestu. Emoticon Emoticon Emoticon
Ale mám silné obavy, že Bella nebude na Edwarda reagovat tak, jak si myslí. Emoticon Jako... takových chlapů potká denně mraky a pochybuju, že by jí tenhle dostal na kolena. I když by to byla dobrá představa... Emoticon Emoticon Emoticon Už jen proto jsem zvědavá, jak se s tím setkáním popereš. Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. UV
04.07.2012 [3:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!