Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Světlo mého (ne)života Kapitola 13.


Světlo mého (ne)života Kapitola 13.

I dobří lidé musí často zlému přivyknout.

Heidi se dozvěděla o plánu Sulpicie a neví, jak se má zachovat.

Pohled Heidi

 

„Takže v tom případě se budeme vídat častěji. Ty mi pomůžeš, já tobě, a všichni budeme šťastni,“ pronesla spokojeným hlasem.

„Můžeš jít, ale... Pamatuj, co se tady řekne, cokoli, co tu uděláš nebo uvidíš, tady taky zůstane. Jestli se o tom někdo dozví... Pro jistotu...“ zvedla se od stolu a šla ke mně. Ani jsem se nehnula. Položila mi ruku na čelo a něco zašeptala. To, co se tu stalo, se mi zakrylo jakýmsi bílým závojem, přes který jsem sice viděla, ale tak nějak jinak.

„Toto zajistí, že nepromluvíš, a co víc, Aro to nevyčte svou mocí. Ani neví, že toto dokážu. Můžeš jít, zítra se zas sejdeme.“

Nevím, z čeho jsem byla zmatenější. Jestli z jejího požadavku, nebo z toho, že dokázala tolik toho utajit. Překvapovala mě, to jo, ale čím více jsem se dozvídala, tím více mě i děsila. To, co po mně chtěla... Neměla jsem na výběr. Vlastně, teoreticky, měla. Ale mezi spoluprací s ní a smrtí. Předem věděla, že zabít se nenechám, tak proto mi to nabídla. Měla mě přečtenou. A já teď budu její loutkou.

Šachovnice připravena, figurky jsou v pohybu. Nebyla jsem si jistá, kdo jsem v této ohromné hře, ale jedním jsem si byla jistá, jen tak snadno se mě nikdo nezbaví, i když jsem pouhý pěšec.

Mám ochranu, Sulpicii, alespoň do té doby, než ona dosáhne svého vítězství. Co se mnou bude poté, to je ve hvězdách.

Jako ve snách jsem došla do svého pokoje. Pohled mi padl na postel. Byla tam růže. Jedna jediná, rudá růže. Zvedla jsem ji a přivoněla si k ní. Znovu jsem se podívala na postel, jestli tam nebyl nějaký vzkaz. Nic... Kdo mi to sem mohl dát? To byla otázka, nad kterou jsem strávila většinu dne. Bez výsledku...

 

Pohled Demetriho

 

Dva měsíce. Už dva měsíce uplynuly od zjištění mého citu k Heidi. Za tu dobu jsem si tím byl jistý. Pokaždé, když se na mě usmála nebo se mě dotkla, jsem měl pocit, jako by mé dávno mrtvé srdce začalo opět bít.

Ale ona to neviděla, ona to nejspíš necítila. Chtěl jsem víc než její přítomnost. Přál jsem si, aby věděla o všem, aby věděla, co k ní cítím, ale hlavně, aby ona cítila to samé ke mně. Ale co můžu udělat? Vše vypadá tak jednoduše, ale popravdě je to těžké.

Zvedl jsem se z lavičky v zahradě. Cítil jsem tu její vůni, jak tu trávila spoustu času. Přešel jsem na druhou stranu a utrhl rudou růži.

Rozhodnutí padlo, získám ji, i když trochu oklikou. Pomalou chůzí jsem se dostal až k jejímu pokoji, zaklepal jsem a vešel, nebyla tu. Bylo to vlastně i dobře. Položil jsem růži na postel a odešel. Pro mé účely to zatím postačí.

Odešel jsem do svého pokoje a lehl si na postel, chtěl jsem na nic nemyslet, ale nemohl jsem. Měl jsem plnou hlavu Heidi. Ne, takto to dál nejde, potřebuji radu, a jediný, kdo mi ji může dát, je Marcus. Zajdu za ním, ale dnes ne, až zítra, mám času dost...

 

12. kapitola << Shrnutí >> 14. kapitola

 

Tak, jak jsem řekla, raději budu přidávat krátké kapitolky častěji, než delší po měsíci. Múza chybí, ale občas mě něco napadne, tak se znovu omlouvám za délku... Je to krátké, a tak doufám, že brzy napíšu další...

Kapitolku bych chtěla věnovat osobě, kterou vůbec neznám, ale, jak jsem si všimla, dala mi hlas v nej povídce března... Takže věnování:  klarus07

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Světlo mého (ne)života Kapitola 13.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!