Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svetlo či tma?! - 2. Radšej tma!

cullenovi


Svetlo či tma?! - 2. Radšej tma!Tak pokračovanie hádam sa bude ľúbiť:)

Radšej tma!!!

Pozrela som sa mu do očí... to čo som videla bolo to najhoršie... zdĺhavo som sa mu dívala do očí, videla som všetko úplne všetko čo sa mu kedy stalo, hlavne tie strašné veci, ako keď ho premenil jeden upír, potom ako nechtiac zabil svoju matku, potom ako on zabíjal, a nakoniec ako sa na to všetko vykašľal a začalo mu byť jedno či niekoho zabije a či nie, videla som to rozhodnutie že už si to nebude dávať za vinu.

Otriasla som sa a vrátila do reality. Po tvári mi stekalo pár sĺz a ten upí..r ich priam hypnotizujúco pozoroval, dlaňou som si ich otrela a až teraz si všimla že nemajú priezračnú farbu... ale farbu krvi.

Ja som ronila krvavé slzy...zdesila som sa.. a ešte väčšmi naštvala. Pozrela som sa tomu upírovi do očí, no teraz som už nevidela jeho spomienky, ale videla som jeho zmýšľanie, všetky funkcie, bolo to ohromné a v nevedomom zlostnom konaní som ho poprehadzovala. Keď som sa znova vrátila do reality, upír sa začal sám trhať na kúsky a nakoniec sa aj sám podpaľoval a zomrel, on sa sám zabil. Bola som nadpriemerne zmätená a hlavne zhrozená. S plačom som sa rozutekala preč, bola som nesmierne rýchla.

V ukľudnení mi nepomáhali hlavne moje krvavé slzy ktoré mi po tvári stekali potokom. Keď som spomaľovala , lebo som už ďalej nevládala so psychikou a potrebovala sa zhrútiť na zem, všimla som si veveričky. A znova sa to stalo, videla som jej spomienky, a taktiež funkcie a chod mozgu, a ani neviem prečo poprehadzovala som ho.

Veverička si vyskakovala po vetvách a bolo jej jedno že už je poriadne vysoko, skočila si to a na zem dopadla s chrupnutím. Ja ...ja ...ja som vrah! Už dvojnásobný! Ešte viac som sa zdesila a utekala... nechcene som ešte takto pár zvierat pripravila o život. Bolo to viac než hrozné.

Začala som nový život. Cestovala som 19 – násť rokov po celej Amerike. Bála som sa cestovať cez deň aby som znova nezmarila nejaký život. Takže som behala len cez noc. Vlastne som ani nežila. Ešte teraz si pamätám na môj prvý pokus o samovraždu. Skočila som si to...nič sa nestalo, odrezala som si hlavu....nič sa nestalo...ale bolo to odporné....zapichla si nôž do srdca ..(ku tomu som sa odhodlávala 29 hodín) nič sa nestalo...pokúšala sa utopiť, udusiť, posekať, otrieskať...nič ...absolútne nič nezaberalo.

Najzaujímavejší, a pre mňa aj najkrajší fakt bol, že sa neživím ľudskou krvou. Absolútne ma nelákala...skôr tá zvieracia...nepopriem pár krát som sa jej napila s obeti mojej schopnosti...ale i tak som väčšinou dávala prednosť obyčajnému ľudskému jedlu, a bola som za to nesmierne vďačná.

V jeden deň som sa rozhodla ...už sa mi viac nechcelo skrývať...už sa mi nechcelo vidieť bezvládne telá zvierat...alebo zvieratá, ktoré robili nevysvetliteľné veci. Celý život som bola slepá ...tak prečo v tom nepokračovať?

Kúpila som si špeciálnu čelenku okolo očí pre slepých, bielu paličku, a taktiež „Brailovo písmo“, bolo to celkom zaujímavé takto sa učiť. Takže od vtedy som neuzrela svetlo...presne tak ako ho nevidím do teraz...žiadne mŕtvoly..žiadne schovávanie....žiadny upíri.... iba ja a moja teraz „obľubená“ tma.

 

 

ďalšia časť tu http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/svetlo-ci-tma-3-zivot/

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svetlo či tma?! - 2. Radšej tma!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!