Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svetlo či tma?! - 12 - Jednoducho Chris

The Host


Jednoducho CHris

 

Stáli sme a dívali sa na seba ako keby každý z nás vidí to najkrajšie na svete. Prelomil krátku vzdialenosť, a podišiel ku mne, a -.... OBJAL MA! ON MA OBJAL! Nechápala som tomu, celá ztuhnutá som tam stála  a čakala čo sa bude diať. Po chvíli sa odtiahol odo mňa a skúmavo mi hľadel do očí.

 

„ Konečne som ťa našiel“

 

vydýchol, stále som nechápala.

 

„ tá tvoja prekrásna vôňa ma skoro privádzala do infarktu, bolo to strašné cítiť ťa ale nemať pri sebe“

 

Dokončil a ja som sa bezducho na neho dívala. Boli to asi dve najkrajšie vety aké mi kto povedal. Tentoraz som ja ku nemu priskočila a objala ho, zázrakom mi to opätoval. Nechápala som sa, nechápala som moju náhlu zmenu, ani tú náklonnosť akú som ku nemu cítila....

 

Cítila som jeho vôňu, bola taká... nepopísatelná, ako keby tu nie je sám, ako keby sú dvaja, ale pri tom bola tak moc krásna. Chris sa ku mne nahol a prekročil hranicu mojej ostýchavosti. Svoje pery jemne prisal na moje. Bolo to krásne, naozaj krásne, ale mala som pocit že niečo nie je v poriadku, nechápala som sa už.

 

Nechápavo sa odtiahol keď som sa zamyslela a prestala mu opätovávať bozky. Pozeral sa na mňa tak skľúčene.

 

„ Prepáč, ja, ja som sa len zamyslela“

 

zahanbene som sa mu priznala, vzal moju tvár do rúk a ešte raz ma pobozkal, teraz som mu bozky konečne začala opätovať. Bolo to naozaj krásne. Bozkával tak ľúbezne a príťažlivo. Začala som sa ku nemu približovať a aj on ku mne. Jednoducho ako sa vraví, bola to láska  na prvý pohľad.

 

Privinul si ma ku sebe ešte bližšie, a rukami ma stískal vo svojom vrúcnom objatí, pravdaže som nezaostávala, bola som neskonalo šťastná. Po chvíli sa odtiahol a s láskou  v tvári na mňa hľadel. Ten výraz tváre som mu ponúkla aj ja. Museli sme vyzerať ako nazamilovanejší pár na celom šírom svete. Len ja a on....

 

A tak to začalo, začali sme sa častejšie stretávať, viac sa bozkávať, a dokonca sa  Chris po mojom dlhom vyprosovaní aj ku mne presťahoval. Bola som rada že je „ vegetarián“ ako ja. Bola som rada že ho mám, je to typ ehm... upíra, ako som vždy chcela stretnúť a s akým som chcela prežiť celú večnosť. Bol na mňa skvelý, stále bol pri mne, a skrášľoval mi život. Už sme boli spolu vyše 3 mesiace, Peter a Dan boli radi, Bonnie sa mierne mračila nad naším vzťahom, a Ethan, tomu to bolo fuk, on mal svoju Natalie.

 

„ Keira?“

 

spýtal sa Chris, keď som ležala na jeho krásnej vypracovanej hrudi. Vždy mi tak vravel, nemala som to rada, ale nechcela som ho sklamať, a tak som mu to radšej nevravela.

 

„ Áno?“

 

odpovedala som zo záujmom, som naozaj zvedavá čo vymyslel tento krát, bavilo ho ma brávať do rôznych podnikov, na nejaké akcie a pod. Dokonca som už aj bola v Disneylande, to bol môj sen keď som bola dieťa, ale lepšie neskôr ako nikdy.

 

„ Nechcela by si ísť na pár dní, niekam na dovolenku? Trochu si oddýchnuť, so mnou?“

 

Opatrne sa spytoval, a popritom ma očami hypnotizoval.

 

„ A ty by si chcel ísť?“

 

„ Pravdaže chcel, a aj keby nie, kam pôjdeš ty tam pôjdem aj ja“

 

Usmial sa na mňa a mne to nedalo ho nepobozkať.

 

„ Tak dobre, kedy odchádzame?“

 

Žiarivo som sa na neho usmiala, a videla v jeho očiach tie malé iskričky šťastia. Bol úprimne šťastný, tak isto ako ja. S Chrisom sme sa  ešte večer pobalili. A okolo polnoci odchádzali. Boli skoro prázdne cesty, takže som sa mohla dobre vyblázniť s mojím autíčkom. Sem tam na mňa Chris zdesene pozeral, keď tachometer prekračoval dvojnásobok či trojnásobok povolenej rýchlosti, a ešte ku tomu tie zátačky, juuuj. Bola to krása, musela som ho upokojovať že takto jazdím stále a že ešte nikdy som si to nepleskla o strom.

 

Cestovali sme do Sacramenta, nikdy som tam nebola, a neviem prečo ale ten názov ma lákal. Došli sme až na druhý deň. Chris prejanal naozaj krásny apartmán. Úplne som si ho zamilovala, ale nie viac ako Chrisa, ten bol pravdaže prvoradý, moja láska. Zabývali sme sa a Chris sa chcel ísť prejsť. Tak sme  šli  do mesta. Bolo neskutočné, veľmi farebné, veľmi moderné a malo veľa fontán a iných atrakcií. Pripomínalo mi ľudnatosťou a tými budovami New York, ale bolo omnoho krajšie ako New York.

 

Sadli sme si do parku a rozjímali sa nad prírodou.

 

„ ďakujem ti“

 

Zašeptala som mu skoro do úst pri našom predlhočížnom bozku. Chris sa len pousmial a pokračoval, on bol taký tajnostkár, a aj pre to som ho moc milovala.

 

Po dlhej prechádzke sme sa rozhodli ísť späť do hotela. Ihneď som vliezla pod sprchu, potrebovala som sa uvoľniť, nechala som teplé kvapky nech na mňa dopadajú, hoci ich teplotu som len minimálne cítila. Vzadu za sebou som ucítila chladné telo.....

 

ďalšia časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svetlo či tma?! - 12 - Jednoducho Chris:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!