Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svetlo či tma?! - 10. Zázrak

Bella a Carlisle


Svetlo či tma?! - 10. Zázrakďalší diel:) príde nový upír na scénu:)

Zázrak

 

Bonnie ma priam donútila chodiť do školy, takže som začala žiť plnohodnotný život človeka. Dunstnových ohromovala moja všehochuť a sebaovládanie. V pondelok na obed srnka, v utorok sviečková na smotane, v stredu kura.... a tak to šlo stále , možno dva- tri krát za mesiac som dostala chuť na zvieraciu krv. Za túto vec som bola nesmierne vďačná.

 

Z Dana a zo mňa sa stali nerozlučný priatelia, bol naozaj skvelý, hovoril mi o svojom živote obšírnejšie, a pokúšal sa mi vymalovávať hlavne tie šťasné chvíle záchrany ľudského či upírskeho života. Porozprával mi aj príbeh jeho a Bonnie, ala kráska v nesnázích. Parádne sme sa na tom nasmiali.

 

A takto som trávila svoje dni v Eureke som už pomaly bola  4 mesiace, Bonnie bola šťastná s Danom. Dátum ich svadby sa už nebezpečne blížil. Dokonca aj Peter si niekoho našiel, a zdá sa že Sue bude onedlho bývať s nimi. Má fajn schopnosť. Dokáže vás  kedykoľvek ukludniť tým že vo vašej hlave vytvára milé obrázky. Úplne ma dostala keď to na mne vyskúšala prvý raz. Pripadalo mi to ako snívanie, teda kým som bola človek.

 

A Ethan ten „šťastne“ žil s Natalie, hoci som ho od tej doby nevidela usmiať sa...

Pár krát keď ma Natalie videla, nemravne na mňa syčala, a Ethan sa na mňa len ospravedlňujúco zahľadel a ťahal tú harpiu preč. Nikdy sa jej nedržal, ale jej to nerobilo problém doslova sa na neho prisať.

 

A dnes znovu, znovu zo školy, čo budem asi robiť? Nikdy som si neplánovala dopredu čo budem robiť a tak to aj väčšinou dopadlo. Nudila som sa v mojom prázdnom dome, pozerala do blba, a rozmýšľala nad zbytočnosťami.

 

Už dosť! Už to musí skončiť! Konečne keď sa môj život upokojil, a som celkom spokojná, sa mám nudiť? Vyskočila som svižne z pohovky a rozbehla sa nadpriemernou rýchlosťou von z domu. Vošla som do lesa. Budem trénovať! Aby som už tieto blbé okuliare nemusela nosiť! Rozhodla som sa. Pravdu povediac ma už tie okuliare štvali, bol to taký nezvyk, a keby sa niečo zvrtlo a ja by som ich nemala na blízku aspoň by som sa nemusela báť že niekoho zabijem.

 

Všimla som si veveričky na strome. Zamierila som jej do očí, videla som jej minulosť ako vždy. Zvieracia minulosť nebola až taká hrozná, práve naopak, bola celkom kľudná. Až na to že veveričkiny „rodičia“ umreli, nič nebolo až také zlé, a ju to ani moc nevzalo, chvíľu bola poplašená, ale potom si zvykla. Bolo to už dávno.

 

Z môjho pokusu  ma vyrušili cudzie tiché kroky blížiace sa ku mne strnula som, a napriamila sa do útočnej pozície, keby sa náhodou ešte raz vyskytol prípad štítu. Nechcela by som to znovu  zažiť, ešte doteraz som na tú vec spomínala zo strachom.

 

Kroky začali spomaľovať, nevidela som nikoho, obzerala som sa dookola, absolútne nikto. Ale kroky som stále počula. Bolo to také zvláštne. Pomaly som si začínala myslieť že už som blázon, dokonalý blázon.

 

Z môjho omylu ma vyviedol až studený dych na mojom krku zozadu, a tichý ale za to melodický šepot.

 

„ Hľadal som ťa“

 

Isto to bude Ethan. Vzala som si do ruky okuliare, nasadila si ich, a pomaly sa otočila. Ale niečo bolo zle.

 

Predo mnou nestál Ethan, ani nik mu podobný, predo mnou stál.....

 

ďalšia časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svetlo či tma?! - 10. Zázrak:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!