Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svetlo či tma?! - 1. Svetlo?!


Svetlo či tma?! - 1. Svetlo?!takže pokračovanie a trochu aj vysvetlenie hádam:D

Svetlo?!

Bola som v šoku a zmätená.... a jediné čo pripadalo v úvahu bol útek. Moja „izba“ ak sa to tak dalo nazývať, bola úplne na spodku domova, teda teoreticky a hádam aj prakticky by som sa mohla preplaziť cez okno a potichunky vypadnúť preč. Vytvárala som si v hlave plán úteku a tento sa mi najviac páčil. Rýchlo som vbehla do izby , zbalila si dvoje tričká a nohavice ( to bol totižto môj celý majetok) a otvorila okno. Vysúkala som sa z neho a rýchlo bežala hádam ku lesu. Ak mi teda raz Oliver ( dieťa z domova) neklamal keď mi o ňom hovoril. Z ďialky som už len počula piskľavý krik Pani Darbussovej „ Keira Grey! Ihneď sa vráť!“ to ma ani nenapadne , i keby mám celú cestu padať, či dokonca sa plaziť, aj tak by som sa nevrátila.

 

Bežala som už minimálne hodinu a z toho asi 50 krát spadla, a to vôbec nepreháňam, skúste bežať keď absolútne nevidíte prekážky pod nohami, a zradné korene ktoré vás šľahajú do tváre. Asi najlepšie bolo keď som plnou parou vrazila priamo do stromu. Bola som doudieraná, dokonca by som povedala že aj nejaká ta zlomenina by sa našla a tržné rany mi pokrývali celé telo. Unavene som dopadla na lístie a dovolila si na chvíľu oddýchnuť. Vietor príjemne pofukoval a donášal mi pocit slobody.

 

 

V na krku ma zamrazilo, niekto mi naň dýchol a potom vrazil niečo tvrdé, studené a prestrašne bolestivé, vrieskala som bolesťou, trepala zo sebou sem i tam, ale nič nepomáhalo, dotyčný sa nenechal rušiť a pokračoval, po chvíli som pochopila čo mi to vrazil do krku, počula som hltanie, glganie, tak dychtivé, sem tam vzdychnutie. Začala som cítiť ukrutnú bolesť, hlavne ma pálili oči a srdce, bolo to neznesiteľné, chvíľami som nevnímala od tej bolesti. Keď posledný krát zabušilo moje srdce , všetká bolesť zmizla a ostalo ticho, až príliš veľké ticho. Ako vždy som otvorila oči, ale zrazu nebola tma!!!!!! TMA?!?!?!?!? Kde je ??????? veď nemohla len tak zmiznúť???? Sakra! To je moja fantázia až tak moc veľká že si takto predstavujem svet? V očiach ma štípalo silno svietiace svetlo...všetko bola tak..ehm.. svetlé. Nikdy som takto nevidela svet, vždy to bola iba čierna stena a teraz toto? Videla som všetky stromy, komplet všetko, zelené, červené, oranžové, čierne, hnedé, modré, biele absolútne všetko. Bolo to niečo neuveriteľné. Začula som kroky, nestihla som sa ani otočiť a cítila som na ramene niekoho ruky, tvrdo ma schmatli a nechceli pustiť, v tom prehovoril....

 

„ Ahoj kráska, ešte šťastie že som ťa premenil, hoci som to vôbec nemal v pláne, hlúpy ľudia musia všade pobehovať, ale aspoň že som sa zasýtil“

 

ihneď som spoznala ten hlas, bol to ten čo na mňa skočil, čo zo mňa urobil toto, čo som vlastne?

 

„ Čo som?!“

 

vyhŕkla som na neho prvú otázku ktorá ma trápila, ešte stále ma pevne zovieral odzadu, takže som ani nemohla vidieť do očí tomu, čo zo mňa spravil toto.

 

„ Čo som?!?!“

 

zopakovala som už dosť naštvane. Cítila som ako sa perami dotkol môjho ušného lalôčku, otriasla som sa zhnusením a on do ticha zrozumiteľne zašeptal.

 

„ Upír, zlatíčko...upír“

 

bolo to také slizké, upír?!?! Ale veď to nie je možné, či je? Ja som si myslela že upírov si kedysi vymyslelo len pár bláznov aby mali čím strašiť deti, ale ja som teraz u-u-u-u-u-u- pír!?!?! Najprv som bola plná strachu ale neskôr to prešlo do zúrivosti, strašne som bola na neho naštvaná, ako si dovolil ma premeniť na také monštrum?! Radšej keby ma zabil.... mrštne som sa otočila aby som mu videla do tváre....

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svetlo či tma?! - 1. Svetlo?!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!