Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Svěrací kazajka - 3.kapitola - James

Bella


Svěrací kazajka - 3.kapitola - JamesAhoj, je tu pokračování mé povídky. Dneska se Alice seznámí s velice kamarádským mužem-Jamesem. Pěkný počteníčko a prosím komentíky a hlavně kritiku. Za případné chybičky se omlouvám.

 

„ Alice, máš návštěvu, "volá sestra.

„ Kdo to je? "ptám se s nadějí , že to je moje máma, která mě tu navštívila pouze jednou.

„ Tvá matka, "odpovídá znuděně sestra a tlačí mě do pokoje.

„ Mamí, "ječím štěstím a tlačím se k ní.

„ Ahoj miláčku, "říká máma. Jsem tak ráda , že ji vidím, neviděli jsme se rok, rok je moc dlouhá doba. Chvíli jsme si povídali o zbytečnostech. Já si jen užívala chvíle s člověkem , kterého miluji. Ptala jsem se na práci, rodinu, pejska atd. Mám ráda svůj domov, ale začínám zapomínat jaké to tam je. Mamka musela jít. Ne to nesmí, vždyť jsme si povídali jen hodinku a to je málo. Ne, ať neodchází, budu zase týden , dva tři, měsíc smutná, budu se trápit.

„ Néé, neodcházej, vem si mě s sebou, "kříčím, pláču a zmítám sebou.

„ No tak Alice, víš že se vrátím, "říká klidně máma a nechává mě tu plačící samotnou.

Ne, zase bude mít moc práce a nepřijde, to ne. Už jsem si zvykla, že mě tu nemají rády a že často brečím, ale tuto bylo na mě moc. Máma se na mě naposledy usmála a zamávala mi. Za chvíli jsme viděla její dokonalou postavu jak se otáčí a kráčí směrem ke dveřím. Zase tu budu sama, ale nesmím zoufat, přeci se nenechám zdeptat. Poprosila jsem sestru o uklidňující tabletku podala mi jí a řekla , že tu na mě ještě někdo čeká. Smutek na mě dolehl tak, až jsem se snížila k polknutí jedu. Alespoň se mi udělá lépe. Jsem ráda , že budu na chvilinku zfetovaná. Co říkala, někdo tu na mě čeká?Kdo by to mohl být?Možná někdo z rodiny nebo mé bývalé kamarádky. Zajímavé, nikdy tu nikdo pro mě nebyl, jenom mamka nebo nějakej otrava, co chtěl vědět číslo koně, který vyhraje. Kdo ví, kdo to je a co po mě chce.

Jdu pomalu za sestrou, očekávajíc to nejhorší.

Stojí tam muž, vypadá na 30 let. Má světle hnědé, dlouhé vlasy stažené gumičkou a červené oči. Lekla jsem se. Jeho vysoká a vysportovaná postava ční do dálky. Má červené oči. Tváří se přátelsky, vypadá sympaticky. Nejsem zas tak hloupá. Má ostře řezané rysy. Takový sexy chlap, co by se líbil každé ženské jen mě ne. Ale co? Přistoupil ke mě a podal mi svou chladnou a bílou ruku,

„ Já jsem James. "

„ Alice, "řekla jsem stručně. Myslel si, že jsem tak blbá a nevšimnu si že má tak ledovou a drsnou pokožku?Je to divné, ale třeba má nějakou nemoc nebo bydlel na Aljašce, tak je zima, to mu mohlo tu kůži zdeformovat.

„ Co po mě chcete? "ptám se neznámého.

„ Co kdyby jsme se jen tak prošly? "ptá se James.

Já jsem souhlasila, nikdy jsem nebyla venku jen já a někdo. Vždy na mě čuměly doktoři a blázni. Byla tam se mnou Polly. Tady není, nevím co si počít. Nikdy jsem s muži neměla zkušenost. Teda jednou v mládí jsem se líbala s jedním klukem, ale to je vše. Tím má zkušenost končí. Jen aby měl čisté úmysly, nechci dopadnout jako dívky, které nejsou panny už v 18, v této době se to nenosí. Nechci být ostuda. Ale James nemusí být zlý, vždyť vypadá kamarádsky a je hezký. Nemůžu hned všude hledat zlo. Možná se na mě opravdu usmálo štěstí?Možná se do mě zamiloval, třeba bude i svatba. Ne nesmím furt snít, když se to nesplní jsem pak smutná.

James mluví a mluví, já ho nechávám, když ho to baví. Tváří se zaujatý mou osobou a na hodně věcí se vyptává. Já mu jen stručně odpovídám, dlouho ho neznám, tak nevím , proč bych se mu měla svěřovat.

Zdá se , že se mu líbím, ale vždycky když se přiblížím já k němu, on napne svaly a odsune se. Divné. Tak mě asi nemiluje nebo se mě štítí. Snad smrdím?Vždyť já se myji každý den. No to je jeho problém. Ve mě to není.

Řekla jsem to Polly, která si myslí , že na mě James bere.

„ Je hezkej? " ptá se Polly. „ Já nevím, jak se to vezme,"říkám.

„ A je hodně sexy?"zase se Polly ptá.

„ Jak se to vezme jako pěkný je, ale krása není vše a zdá se mi, že není upřímný a něco skrývá, "odpovídám jí.

„ Ale prosim tě, jsi furt nějaká podezíravá, nejsou všichni zlý, "říká Polly. Ale má pravdu, někdo na světě musí být hodný a to je Polly a James.

James pro mě chodil každý den, byla jsem ráda, že se o mě někdo zajímá.

 

<- Předchozí kapitola                   Následující kapitola ->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svěrací kazajka - 3.kapitola - James:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!