Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Súmrak bez Jamesa, Victorie a Laurenta - 11. kapitola

ssssd,j


Súmrak bez Jamesa, Victorie a Laurenta - 11. kapitolaA ide sa nakupovať! Alice ja nekompromisná a Bella tvrdohlavá... Skvelá kombinácia... :) A Emmett je Emmett... :) Pekné čítanie, KatarinaCullen.

11. kapitola

„Pripravená?“ opýtala sa Alice, keď som zišla dole už oblečená.

„Preboha, Bella! Čo to máš na sebe?“ skríkla vydesene.

„Rifle a sveter?“

„Toto je strašné! Vezmem ťa k Armanimu a..."

„Alice. Daj si pohov,“ povedala som možno až príliš ostro, ale Alice na sebe nedala nič znať, že by sa jej to dotklo.

„Dobre. Ešte máš čas... Ale keď prídeme do Seattlu, tak...“ Nedopovedala. „Tak si pripravená?“

„Nie.“ Nesnažila som sa skryť môj odpor k nakupovaniu, ale nanešťastie som jej to sľúbila. Alice sa zasmiala. „Kde je Edward?“ opýtala som sa prekvapene, keď som ho nikde nevidela.

„Išiel pre auto. A Rosalie s Emmettom,“ odpovedala Alice pokojne.

„Rosalie ide s nami?“ Nemám nič proti nej, ale myslím si, že ma nemá rada.

„V pohode, Bella. Bude to fajn.“ Vonku som začula auto. „Prišiel Edward,“ oznámila mi a vyšla z dverí. Zrazu sa predo mnou objavil Edward. Už som bola zvyknutá na jeho pohyb, tak som sa ani veľmi nezľakla.

„Ideme?“ opýtal sa a pobozkal ma na čelo.

„No...“ začala som, ale Alice ma nenechala dohovoriť.

„Buď dobrá,“ povedala a doslova ma vytrhla z Edwardovho objatia. On sa len zasmial a nechal ju, aby ma dotiahla na sedadlo vedľa šoféra, kde už sedel Edward.

„Dobre, Alice. Pripútať sa viem aj sama!“

„Ahoj, Bella,“ pozdravil ma Emmett s tým svojím úškrnom, ktorý neveštil nič dobré.

„Ahoj.“ Rosalie ma pozdravila stroho a rýchlo odvrátila tvár.

„Ahojte,“ povedala som a zapla si pás. Edward vyštartoval a už sa rútil po našej ulici ako blázon.

„Takže... Najskôr pôjdeme k...“

„To nikoho nezaujíma,“ skočil Emmett Alice do reči. „Ako sa máš, Bella?“

„Rovnako ako pred minutou,“ odpovedala som a Edward sa začal smiať. Otočila som sa dozadu a všimla som si úsmev aj na Rosaliinej tvári.

„A to je ako?“ dožadoval sa odpovede.

„Neviem to zhrnúť,“ povedala som mu cez rameno.

„Tak ja ti budem dávať otázky a ty budeš odpovedať, dobre?“ pýtal sa celý natešený. Pozrela som sa na Edwarda, ktorému šklbalo kútikom úst a potom na Alice, ktorá sa tvárila urazene.

„Dobre,“ odpovedala som nakoniec.

„Tááákže, kde začneme? Už viem. Si určite šťastná, že ťa sem Alice vytiahla?“ opýtal sa dúfam, že jedinú otázku.

„Hmm. Asi rovnako ako ty,“ povedala som. Rose sa zasmiala a Alice nahodila urazený pohľad.

„Ja som nikoho nenútila,“ povedala, na čo na ňu všetci vrhli neveriaci pohľad. „Edward, ty si tu, lebo tu je aj Bella.“

„No lenže Bellu si donútila,“ ozvala sa Rose. „A o Emmettovi tiež nemôžem povedať, že je celý nadšený z toho, že tu je.“

„Ale...“ Namrzene zavrela ústa a hľadela von oknom.

„Tak to by sme mali,“ povedal Emmett a uškrnul sa. Vztiahol nejaký papier a pere. „Urazená Alice – splnené,“ povedal a začiarkol niečo na papieri. „Prejdeme na ďalšiu otázku?“ Môj povzdych zobral ako súhlas. „Si nadšená z toho, že som tu ja?“ Všetci sme sa zasmiali, dokonca aj “urazená“ Alice.

„Áno, Emmett. Keby tu nie si ty, tak ja utečiem. Ja som tu vlastne len kvôli tebe,“ povedala som ironicky. Emmett mal na tvári šokovaný výraz, čo vyvolalo ďalšiu vlnu smiechu. Potom sa uškrnul. Periférne som zbadala, ako Edward pokrútil hlavou.

„Prepáč, Bella, ale ja som zadaný. A myslím si, že si týmto Edwarda ranila. Náš vzťah by nemal význam,“ povedal a ja som zalapala po dychu. Rýchlo som sa pozrela na Edwarda. Mračil sa. Toto som asi pokašľala. Alebo...

„Emmett, môžem sa ťa teraz ja niečo opýtať?“ Prikývol. „Aké máš IQ? Určite nízke, keby bolo aspoň o trošku vyššie, všimol by si si, že ja milujem Edwarda a určite by som nechcela len nejakú kôpku svalov,“ povedala som a červenala sa. Emmettovi prischol úsmev a všetci sa smiali. Edward sa na mňa pozrel pohľadom plným lásky. Samozrejme, nesledoval cestu. Na čo?

„Sme tu,“ povedal o chvíľu s pohľadom upretým na mňa. Zaparkoval v podzemnej garáži, ktorá vyzerala ako z nejakého hororu. Keby tu nie sú Cullenovci utečiem...

„Vystupovať! Ide sa nakupovať!“ vykríkla Alice a už bola na ceste k výťahu.

„Och, nie,“ šepla som pre seba a donútila som ruky, aby odopli pás. Edward ich predbehol.

„Ďakujem,“ šepla som, keď mi pomohol z auta.

„Budem stále pri tebe,“ povedal mi do ucha a pobozkal ma na líce. Jeho chladné pery boli tak pevné... Zrazu sa pred nami zjavila Alice.

„Edward, zdržuješ Bellu,“ povedala a zase ma ťahala z jeho objatia. Snažila som sa jej vytrhnúť, až sa mi to podarilo.

„Alice! Spomaľ! Idem s tebou nakupovať, ale ja nie som tak rýchla ako ty a nemám toľko energie, tak prosím, spomaľ! A chcem, aby bol Edward pri mne!“ povedala som jej svoje požiadavky. Najprv nesúhlasne krútila hlavou.

„Edward, vezmeš ma domov?“ opýtala som sa, keď mi Alice začala rozprávať koľko obchodov musíme stihnúť.

„Dobre, Bella! Ale poďme už! Okrádaš ma o drahocenný čas! Vieš, koľko som toho mala naplánovaného? Ak nestihneme všetko dnes, budeme musieť ísť aj zajtra a to by som ti nestihla urobiť poriadny účes! A navyše...“ Zakryla som jej ústa dlaňou.

„Pamätáš? Spomaľ,“ povedala som a vykročila k výťahom. Edward ma chytil za ruku a usmial sa na mňa.

„Neboj sa, Bella. Toto ti zajtra vrátim,“ povedala Alice a nervózne si podupkávala nohou, kým príde výťah.

„Kde sú Rosalie s Emmettom?“ opýtala som sa.

„No nakupujú! Nedohadujú sa, čo všetko môžu stihnúť...“ To znelo ako výčitka. Nechcela som Alice kaziť výlet.

„Alice?“ ozval sa Edward.

„Hmm?“

„Sklapni,“ povedal a nastúpil do výťahu, ťahajúc ma za sebou...

„Tsss. Armani má novú kolekciu. Pôjdeme najprv tam...“


Tak, ďakujem za všetky komentáre...

Dúfam, že sa Vám táto kapitola páčila a necháte mi tu nejaký koment...

KatarinaCullen



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Súmrak bez Jamesa, Victorie a Laurenta - 11. kapitola:

 1
6. Mňamka
03.08.2012 [10:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. jully211
03.08.2012 [9:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.08.2012 [8:43]

RobertKristen Emoticon Emoticon Emoticon ty si nasadila ale TEMPO waaaaw super pokracuj pokracuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BellinqaSwan
03.08.2012 [6:44]

Je to geniálne!! :3 Rýchlo ďalšiu kapču ;
))* <3

03.08.2012 [0:11]

TerryBellsMoc se mi to líbilo.
Plánuješ přeměnu Belly už ve Stmívání? Emoticon

1. martty555
02.08.2012 [21:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!