Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - Tanyin bonus

the host stills


Striptíz pre Edwarda - Tanyin bonusMyslím, že dať trocha priestor Tanyi nebude na škodu. Určite chcete vedieť, ako sa má. Pekné čítanie. Lolalita

Tanya:

„Do riti! Do riti! Do riti!“ kliala som ako čert. Nešli mi nasadiť kontaktné šošovky. Carmen sa na mňa výhražne pozrela. Prešla ku mne a pokývala hlavou.

„Čo zas?“ opýtala sa napálene. Nechápavo som sa na ňu zadívala s jedným okom červeným a druhým modro-fialovým.

„Čo akože?“ Zatvárila som sa nevinne.

„Tanya, kľaješ ako...“ Dala som prst na úst a tým naznačila Carmen, aby bola ticho. Zasmiala sa.

„Prišla pošta a máš tu obálku,“ povedala a ja som nechápavo pozerala na list v jej rukách. Prekvapilo ma to. Pre všetkých, ktorí ma poznali, som bola mŕtva. Nie, žeby som si svoj stav zombie neužívala, ale nikto to nevedel. Nikto až na... V hlave mi blikli kontrolky. Doslova som po Carmen skočila a keď nechcela prísť o ruku, obálku od seba odhodila.

„Tanya, musíš sa viac kontrolovať! Eleazar ti stále hovorí, aby si bola pokojná. Predýchavaj a rozmýšľaj. Každý pohyb si musíš dopredu uvedomiť, inak sa medzi ľudí nedostaneš nikdy a to by bola škoda, lebo viem, čo je v obálke.“ Carmen sa usmiala a z vrecka vytiahla rovnakú, akú mi dala. V sekunde som svoju otvorila a prebehla pohľadom po písme. Hltala som každé písmenko a začal ma zaplavovať neopísateľný pocit.

„Áááá...“ zvreskla som tak vysokým tónom, že sa ozval buchot z Eleazarovej pracovne. Alebo s tým upírom seklo o zem, alebo ma ide zaškrtiť. Keď sa razom objavil vedľa mňa, vedela som, že je to tá druhá možnosť. Nahnevane na mňa zasyčal, no ja som mu otrčila snehobielu pozvánku.

„Edward sa vydáva za Bellu. Teda, Bella sa žení... Bella si vezme Edwarda!“ Nakoniec som to povedala správne. Bol pre mňa dosť veľký problém pozháňať svoje myšlienky dokopy. Stále som bola neskutočne mladá a nestála. Bola som plná pocitov. Eleazar tvrdil, že mi to ide neskutočne rýchlo, ale ja som sa cítila nemožná. Hlavne som mala problém so sústredením. Niet sa čomu diviť. Po troch dňoch šialenej migrény otvoríte oči a ste na Aljaške. Kto sa ma pýtal, či mám rada zimu? Nikto, samozrejme.

Vysvetľovali mi už počas premeny, čo sa so mnou deje, ale bolo to ako by všetkým naokolo šibalo. Až keď som otvorila oči a pochopila, čo dokážem, priznala som si fakt, že som upír. Zrazu som mala okolo seba nových ľudí, teda upírov. Stali sa mi rodinou. Vlastne ma zachránili. Na ľudský život som si pamätala matne a bola som tomu vážne rada. Možno to bolo spôsobené aj tým, že som posledné dni bola úplne zdrogovaná. To, čo mi v tých chabých spomienkach zostalo, bolo hrozné. Prvé dni boli neskutočne ťažké a to hlavne preto, že som sa bála o Bellu. Ju som si pamätala dobre. Bolo to zvláštne. Keď ju konečne našli a vrátili sa do Forks, chcela som sa za ňou okamžite rozbehnúť, ale nedovolili mi to. Eleazar bol ako väzenský dozorca. Nesmela som na krok. Mohla som len na lov, ale len v sprievode mojich nových sestier. Kate a Irina boli skvelé. Padli sme si do noty. Tri blondíny, to je požehnanie. Aj som navrhovala založiť trio, ale nebrali ma vážne. Ukončil sa môj ľudský život, ktorý pre starú Tanyu nedopadol najlepšie, ale ten nový, to bolo žúžo.

Vyzerala som božsky, teda až na tie oči, ale to sa spraví. S ľuďmi som sa už stretla. Bolo to ťažké, ale zvládla som to. Teraz mám dokonalú motiváciu. Ak chcem ísť na svadbu svojej priateľky, musím sa snažiť. Urobím pre to všetko.

„Smiem zavolať Belle?“ opýtala som sa s nádejou mojej sestry. Ona pozrela na Eleazara a nesúhlasne zakývala hlavou.

„Vieš, Bella nevie, že prídeš. Edward jej povedal, že nemôžeš, lebo si primladá a nebezpečná.“ Vyvalila som oči.

„Dostala som pozvánku. Nechápem! Ja by som svojej kamarátke neublížila,“ šepla som smutne.

„No, Carmen to myslela tak, že to bude pre Bellu prekvapenie, že prídeš. Edward chcel od nás uistenie, že to zvládneš a ja som povedal, že...“ Nedokončil vetu. Schválne ma týral. Ja som nedočkavo nadskakovala a čakala na verdikt.

„Pôjdeš, to je jasné!“ Keď to povedal, vypískla som a skočila mu okolo krku. Najprv sa zľakol, ale keď zistil, že svoje zovretie ovládam, usmial sa.

„Musíš si dávať pozor na svoje prejavy. Zajtra pôjdeme do mesta a ty pôjdeš s nami. Ak sa budeš dobre správať, tak o mesiac a pol navštívime Forks.“ V takýchto situáciách som Eleazara milovala. Inokedy sa správal vážne ako dozorca. Zbožňovala som tento život. Dával mi možnosti, lepšie povedané, nekonečné možnosti. Bola som mojej novej rodine vďačná, že sa ma ujali. Prešla som si aj kratučkým obdobím hnevu, ale hnevala som sa na seba a na svoju hlúposť. Premrhala som svoj ľudský život a keďže som mu ja ako človek nič nedala, ani on pre mňa nepripravil nič dobré. Mám našťastie povahu, aká sa tak ľahko nevidí. Dokážem zabúdať a presne to robím. Na jednu jedinú vec nechcem zo svojho ľudského života zabudnúť a to je moja priateľka. Bella mi ukázala, že láska existuje. V deň, keď sme sa rozhodli odísť od Dedyho, som verila v lepší život. Chcela som byť ako ona. Chcela som stretnúť svojho Edwarda a žiť.

Zahľadela som sa na stenu a musela som pôsobiť dosť zarazene, lebo ma Carmen objala okolo ramien.

„Deje sa niečo?“ opýtala sa povzbudivo.

„Áno,“ povedala som so značnou dávkou nepokoja v hlase. Carmen bojazlivo kývla hlavou.

„Nemám šaty a už vôbec netuším, čo donesiem ako dar,“ povedala som vydesene. Carmen sa rozosmiala.

„Tanya, môžeš Belle doniesť čokoľvek, no ona bude mať najväčšiu radosť z teba.“ Pohladila ma po ramene.

„Neviem, či by Bella po tom všetkom ocenila striptérsky kostýmček a vysoké čižmy, ale Edwardovi by sa to mohlo páčiť,“ povedala som zamyslene vlastne sama pre seba. Eleazar pretočil oči a vrátil sa do pracovne.

 

26. kapitola – 27. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - Tanyin bonus:

 1 2 3 4 5   Další »
47. kacenka1409
20.02.2012 [10:35]

Tak ta jim asi dává zabrat. Ale aspoň se nenudí, ne?
Emoticon Emoticon Emoticon

46. vesper
12.11.2011 [15:00]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Ty jo, toto bylo božské!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Tanya má v této povídce poměrně velkou úlohu - kterou si nepochybně zaslouží - a já jsem si tento bonus fakt užila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon to byla jedna hláška za druhou - a hlavně obrovská sranda Emoticon

Že to nebude nic suchécho mi došlo už když se Tanya otočila na Carmen s jedním okem červeným a druhým fialovým Emoticon

a Eleazar - ten z ní asi pomalu šediví, ne? Emoticon

Teda, ale je vidět, jak jdeš do hloubky a bereš v potaz fakt, že po přeměně na upíra (a několika týdennímu zdrogování) si Tanya ze svého reálného života skoro nic nepamatuje - v případě Tanye naštěstí.
Pokud by si to pamatovala, tak by asi nemohla navrhnout, že Belle přiveze striptérský obleček.
Takto to působilo vtipně - i když se přiznám že v prvním momentě, kdy jsem to přečetla, jsem vytřeštila oči a úsměv mi ztuhl, když jsem si představila, jak by to mohlo působit na Bellu... asi jsem divná a příliš přecitlivělá... ale myslím, že Bellu by z toho trefil šlak.
Ovšem, že by se to Edwardovi páčilo, o tom nepochybuju Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No, a z toho jsem pochopila, že Tanya je šílené torpédo a Carmen s Eleazarem by si na ni měli obstarat zbrojní pas Emoticon
a fakt doufám, že Tanye nešibne a nevrhne se na svatbě hladově na Bellu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

super to bylo! Já bych chtěla ještě někdy její pohled! Moc se mi líbily i její ,myšlenkové pochody Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. kikuska
09.11.2011 [22:01]

Veľmi zaujímavo si spracovala Tanyin pohľad. Musím priznať, že som mala obavy z toho, ako Tanya toto všetko vníma, ale ako vidím, zvláda to skvelo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

44. Kačka
07.11.2011 [11:10]

No super!! Jak jinak!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

43. Wera
07.11.2011 [5:39]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. Jane
06.11.2011 [21:14]

Skvělé :D

06.11.2011 [21:03]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

40. Domik
06.11.2011 [19:50]

Domikmoc se těším na další díl!

06.11.2011 [19:39]

JulieMay Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.11.2011 [19:08]

selena257Tanya sa zbláznila Emoticon Emoticon ... bolo to užastné ale Tanya veľmi divoko premýšľa Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!