Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 28. kapitola

Že upír!!!


Striptíz pre Edwarda - 28. kapitolaPovídka se umístila na 3. místě v Nej povídce října, tak ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme. :)
Kto sa nám nakoniec vyzlečie? Užite si kapitolku a teším sa na komentáre. Pekné čítanie. Lolalita

Edward:

Viezli sme do toho klubu. Bolo tu vážne plno. Na pódiu už tancovala nejaká polonahá slečna. Emmett vyvalil oči a vykotúľal sa mu jazyk. Rose ho nekompromisne udrela lakťom do brucha.

„Ak mieniš civieť, miláčik, tak ideš domov,“ prskla. Emmett ju chlácholivo pohladil po chrbte.

„Mám oči len pre teba. Žiadna nie je tak krásna, aj keď tá ryšavá je celkom...“ Nestihol to dopovedať, lebo mu Rose uštedrila poriadnu ranu do hrude. Vyhadzovač vyvalil oči.

„Nechceli by ste tu pracovať, madam?“ opýtal sa obdivne vyhadzovač a mrkol na Rose.

„Hej, hej. To je vydatá žena,“ upozornil ho Emmett a sadli sme si k jedinému voľnému stolu. Bella sa zvedavo obzerala. Hlava jej lietala z pódia na pódium. Bolo na nej vidno, že ju to zaujíma. Pohľad jej padol k baru. Paralyzovane sa postavila. Postavil som sa tiež a chytil ju za ruku.

„Poznám ju,“ šepla mi, a tak som ju nechal. Prešla k baru a chytila dievča za plece.

„Bella!“ vypísklo dievča.

„Lena, to je prekvapenie,“ šepla moja láska a hneď začali štebotať jedna cez druhú. Ak som správne pochopil, tak Lenu Dedy vyhodil. Robila teraz v tomto bare.

Bella jej hovorila, že sa bude vydávať a spolu sa pozreli na mňa. Zamával som im. Lena ma potom dosť vyberaným slovníkom pochválila. Musím sa potom Belly opýtať, čo znamená sexy chrumkáčik. Bella Lene nespomenula nič o Anglicku, zato tá Lena si pustila jazyk na špacír.

„Vieš, že Dedyho zabili? Bolo to dosť zlé. Na nás mal nároky a sám robil svinstvá. Ak by ho niekto nezložil, tak by ho zašili. Dostal by minimálne dvadsaťpäť rokov,“ povedala Lena. Musel som zasiahnuť. Nechcel som, aby to Bellu rozladilo.

„Ahoj, som Edward,“ šepol som. Lena sa usmiala a podala mi ruku.

„Idem tancovať,“ povedala náhle a rozbehla sa k pódiu. Bella sa usmiala.

„Idem si ju pozrieť,“ povedala uvoľnene a vytiahla z kabelky pár bankoviek.

„Podľa toho rozžiarenia mám pocit, že by si si tam najradšej vyskočila aj ty, ale na to zabudni. O chvíľu si vydatá dáma a toto je len pre nezadané, ktorých priatelia nie sú žiarlivci s nadľudskou silou,“ zazubil som sa. Bella ma pohladila po hrudi.

„Čo sa týka mojej chuti tancovať, tak len súkromne pre teba,“ šepla a ja som ju musel okamžite pobozkať.

Keď dotancovala Lena, konečne ohlásili pánsky striptíz. Ženy sa zbehli pod pódiom a na moje prekvapenie, boli prvé v rade Esme a Rose. Alice sa k nim predrala a urobila uličku aj pre Bellu. Ja som len pobavene krútil hlavou. Dievčatá sa nám utrhli. Carlisle sa ku mne nenápadne nahol.

„Chcem vedieť, na čo moja žena myslí.“ Pozrel som na svojho otca so zdvihnutým obočím.

„Som žiarlivý, a čo?“ prskol.

Na pódiu to rozbalil nejaký svalnáč. Upútala ho Rose. Napadali ho zvrhlosti, čo sa odzrkadlilo aj na jeho rozkroku. Toto som vážne vidieť nechcel.

Otočil som sa chrbtom k pódiu, ale to som nemal robiť, lebo Emmett si skúšal v rohu niektoré figúry. Môjmu bratovi sa to vážne páčilo. Musím povedať, že všetci sa dobre bavili a podľa Bellinho piskotu, aj ona. Bol som šťastný, že sa trochu odreagovala. Zvláštne, myslel som si, že do striptíz klubu nebude chcieť ani vstúpiť.

Po pár minútach ku mne pristúpila Bella a laškovne ma objala. Vzala ma za ruku a viedla ma dozadu.

„Objednala som nám súkromnú kabínku. Lena to vybavila u šéfa,“ šepla Bella a mne sa zrýchlil dych.

Sucho som prehltol a začal sa tešiť na to, čo príde. Bella mi určite chce zatancovať. Keď mi vtedy tancovala v klube, skoro som si ju tam rovno vzal. Je tak neznesiteľne sexi. Strčila ma do dverí a pobozkala ma na krk. Hneď som jej perami prešiel po spodnej strane čeľuste a potom som ju pobozkal. Horúco mi bozky oplácala, no potom sa odtiahla a prešla k pultu s hudbou.

„Akú hudbu chceš?“ opýtala sa a ako sa zohla, jemne zavrtela zadočkom. Rýchlo som ju pohladil a vybral skladbu. Bella sa usmiala a strčila CD do mechaniky. Ja som sa tak neskutočne tešil, že som mal čo robiť, aby som si zvrhlo nepomädlil ruky. Nečakal som, že sa cez to Bella tak rýchlo dostane a bude mi chcieť ešte zatancovať.

„Pomôžem ti na stôl?“ opýtala sa zrazu a sadla si na stoličku pod pódiom. Vytiahla z mini kabelky peňaženku a na stôl si uložila pár bankoviek. Vyvalil som oči.

„Prosím?“ opýtal som sa prekvapene.

„Ja som dnes prišla na pánsky striptíz, tak si vyskoč na stôl, zlatko.“ Bella na mňa mrkla a pobavene pobúchala po stole dlaňou. Rozpačito som sa zasmial, no ona skrivila tvár.

„Ja to myslím vážne, Edward.“ Zodvihla obočie a ja som sucho prehltol. V každom prípade, nemienim pokaziť zábavu. Vyskočil som na stôl a Bella zapla hudbu. Pohodlne sa usadila na stoličku a široko sa usmiala.

Bella:

Edward pôsobil tak rozkošne, keď sa ozvali tóny skladby. Nevedel, čo s rukami a nohami. Knísal sa v rytme hudby. Chvíľku ho potrápim a potom si to vymeníme. Už som chcela zasiahnuť, keď sa na mňa Edward pozrel.

„Ak chceš donaha, budeš si musieť priplatiť,“ povedal so sexi úsmevom a ja som vážne stratila reč. Len som prikývla.

Otočil sa mi chrbtom a rázne zhodil sako. Spadlo na zem a on na mňa cez rameno mrkol. Najprv som vybuchla do záchvatu smiechu, no keď si prešiel po kravate k jej cípu a skĺzol aj jemne na opasok a rozparok, vyvalila som oči a zhlboka sa nadýchla. V sekunde mal kravatu dole a prehodil mi ju okolo krku. Jej kraje držal a jemne si ma pritiahol k bozku. Ja som privrela oči a mľaskla na prázdno. Brnkol mi po nose a zasmial sa. Na stoličku som omámene dosadla a vyvaľovala oči.

Gombík po gombíku si pomaly obnažoval hruď a ja som zrazu dostala chuť dotknúť sa ho. Natiahla som fascinovane ruku, no dostala som nekompromisne po prstoch. Vzala som bankovku a zamávala ňou. Edík si rýchlym pohybom roztrhol ostatné gombíky. Rozkotúľali sa po dlážke a ja som si napäto zhrýzla peru. Poriadne sa do tej hudby vžil. Bol nesmierne vzrušujúci.

Rozopol si opasok a ja som červenajúc sa sledovala jeho rozkrok. Normálne by som sa tam tak dlho dívať nedokázala, ale nemohla som odolať. Vytiahol opasok z nohavíc a pustil na zem. Olízala som si nedočkavo peru. Urobil niečo, čo by som od neho nečakala. Ruka mu zmizla v nohaviciach a mňa to postavilo zo stoličky. Pohrozil mi prstom a ja som si paralyzovane a ťažkopádne sadla. Nikdy ma nenapadlo, že by ma to dokázalo tak vzrušiť.

Celá som sa chvela a moje telo reagovalo ako omámené. Edward si rozopol nohavice a podišiel ku mne. Mala som neskutočnú potrebu pomôcť mu s nimi a tak som mu ich rýchlym pohybom stiahla ku členkom. Edward v boxerkach je to najdokonalejšie, čo som kedy videla. Mala som dosť.

Vyliezla som na pódium a schmatla bankovky. Prstom som si ho pekne privolala. Priblížil sa ku mne na jeden krok a ja som mu pár bankoviek strčila za lem boxeriek a prstom ich trocha stiahla dole.

„A teraz dole, fešák,“ šepla som vzrušene. Edward razom zoskočil zo stola a už som ležala chrbtom na stole a on medzi mojimi stehnami. Hladne ma bozkával. Behom chvíle som mala dole top a ramienka podprsenky mi už viseli na ramenách.

„Na toto tu nemám dosť peňazí, krásavec,“ šepla som mu vzrušene do ucha a roztúžene som vzdychla.

„Nemáš predstavu, ako ťa chcem,“ zachrapčal. V tom sa Edward mýlil. Mala som predstavu, lebo ma na stehnách tlačila jeho mužnosť a to ma pripravovalo o rozum. Myslela som si, že z toho budem mať strach, no nebála som sa ničoho - okrem toho, že nás niekto vyruší.

27. kapitola - 29. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 28. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7   Další »
66. Bia
31.07.2012 [15:14]

Že sexy chrumkáčik Emoticon Emoticon

65. kacenka1409
20.02.2012 [11:03]

Tak to je abxolutně dokonalé. Emoticon Emoticon
Já chcem takyyyy Emoticon Emoticon

64. Wera
21.11.2011 [10:21]

Weraáááááááááácccccccccchhhhhhhhhhhhh nemám slov naprosto dokonalé !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.11.2011 [6:58]

AddyCullendokonalééé!!! Emoticon Emoticon Emoticon

62. Kačka
20.11.2011 [23:42]

krásný, napsala jsi to fakt úžasně tuhle scénu!! dokázala jsem si to představit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Užasný!!! těším se na další díl!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

61. Bree
20.11.2011 [20:01]

Velmi zábavná kapitolka, užívala jsem si ten popis víc než striptýz. Emoticon

20.11.2011 [17:12]

SemiskaSkvělé, dokonalé, zábavné... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

59. Mex
20.11.2011 [15:56]

Wow! Tak představivost při Edwardovo představení mi jela na plný obrátky :) skvělá kapitola

58. crazygirl666
20.11.2011 [13:12]

Szupšer!!!!!!!!!!!!!! Teším sa na okračkio!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

57. Sanasami
20.11.2011 [12:13]

tak to bolo Božské Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rýchlo pokračko prosím prosím prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!