Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 29. kapitola


Striptíz pre Edwarda - 29. kapitolaPrišiel deň svadby. Edward má pre Bellu ešte malé prekvapenie. Dúfam, že sa kapitolka bude páčiť. Pekné čítanie. Lolalita

29. kapitola

Edward:

Bella bola ako utrhnutá z reťaze a vážne sa mi to páčilo, ale musel som to ukončiť. Nie žeby som chcel, ale Carlisle už dupkal pred dverami. Mal pravdu v tom, že by sme si to už mali nechať aspoň do spálne, keď už nie po svadbe. Odtiahol som sa od mojej roztúženej krásky a ona z môjho výrazu pochopila, že je koniec.

„Komu z tvojej rodiny sa niečo zas nepáči,“ vyprskla nahnevane. Zasmial som sa, lebo pri jej tóne sa rozhodol Carlisle trocha od dverí odstúpiť. Len pre istotu.

„Miláčik, neskutočne ťa chcem, ale toto prostredie nie je vhodné. Chcem ťa mať pekne v pohodlí postele a môcť sa ti plnohodnotne venovať, až pokiaľ mi vyčerpaním nezaspíš.“ Belle zažiarili oči a spokojne sa posadila. Rýchlo sa obliekla a ja som ju paralyzovane sledoval.

V klube sme sa ešte chvíľu bavili a potom sme šli domov. Bolo aj na čase, lebo sa Alicina vízia naplnila. Emmett sa na pódiu zvŕtal okolo tyče. Vyhadzovač ho nechal len preto, že sa mu pod pódiom zbehlo viac žien, než pri vystúpení ich tanečníka. Môj brat si celkom pekne zarobil, ale peniaze musel odovzdať vyhadzovačovi, čo sa mu veľmi nepáčilo. Bella sa skvele bavila. Doslova výskala a na moje prekvapenie sa dobre zabávala aj s Rose. S Emmettom odchádzali ruka v ruke a on jej sľuboval, že číslo doma dotancuje. Aj ja by som si to svoje rád dotancoval.

Bella až do rána spala ako zabitá a našťastie ju nezobudil ani ten hluk, ktorý sa šíril z jednotlivých spální. Bol som rád, že sa bavia, aj keď mne zas zostala len kniha.  Nie však na dlho. Už len pár dní a budem mať večery príjemne vyplnené. Ja som mal už na svadbu všetko. Oblek mi vybrala Alice, nakoniec ako všetkým. Ešte aj Charlie sa musel podvoliť. Veľmi som sa tešil na ten deň, keď bude Bella moja. Obaja sme si už zaslúžili pokoj a ja som sa jej ho rozhodol dopriať. Zahrniem ju toľkou pozornosťou a láskou, koľko len budem schopný.

 

 

Bella:

Od rána to bolo samé česanie, maľovanie a navliekanie do pančúch. Alice a Rose si to užívali. Nechcela som im kaziť radosť, ale ja som bola naučená nalíčiť sa a obliecť behom pár sekúnd. Ešte rýchlejšie som sa síce dokázala vyzliecť, ale to radšej nerozvádzam. Presunuli sme sa do Alicinej izby, kde na mňa čakali dokonale ustrojené svadobné šaty. Tej nádhery som sa bála aj dotknúť. Prebehla som prstami po tej najjemnejšej látke. Na dlážke boli položené extrémne vysoké topánky. Musím priznať, že tie sa mi páčili najviac. Kým niekedy som vysoké topánky neznášala, zamilovala som si ich. Už som si začala rozväzovať župan, no Alice ma s jemným úsmevom zastavila.

„Bella, za dverami šatníka je tvoj darček od Edwarda. Chcel, aby si ho videla ešte pred sobášom,“ šepla mi Alice nadšene. Prekvapene som sa na ňu pozrela. Prešla som k dverám na šatníku a váhavo ich otvorila. Rozhliadla som sa po izbe, no nič okrem množstva šiat tu nebolo. Čakala som nejakú škatuľu alebo niečo podobné. Edward to s tými darčekmi už preháňa, ale teraz som nič nevidela. Nechápavo som sa otočila na Alice. Vtedy mi chladné dlane zakryli oči. Zostala som prekvapene stáť a hlava mi pracovala na plné obrátky.

„Hádaj,“ ozval sa zvonivý hlas. Celým telom mi prebehli zimomriavky. Roztriasli sa mi ruky a podlomili kolená. Mala som čo robiť, aby som sa udržala na nohách. Chytila som tie dve studené ruky do tých svojich a silno privrela oči. Pomaly som sa otočila. Predo mnou stála krásna žena. Zlatisté vlasy jej padali na ramená a na ten úsmev by som nezabudla nikdy v živote. Bola dokonalá. Vyzerala tak inak a pritom to bola stále ona.

„Tanya...“ vydýchla som a z očí sa mi začali valiť potoky sĺz. Ona sa pozrela cez moje rameno na Alice, akoby čakala povolenie a potom ma silno zovrela v náručí. Začala hlasno vzlykať. Obe sme sa zviezli na zem. Nemohla som tomu uveriť. Hlava sa mi točila a v ušiach mi zvonilo.

„Bella, neplač,“ vzlykala a ja som to nedokázala zastaviť a očividne ani ona.

„Bella, celá sa rozmažeš a bude to moja vina,“ šepla a odtiahla sa odo mňa ďalej. Pozrela mi do očí. Obe sme mali pokrivené tváre od plaču. Boli to tie divné uslzené grimasy. Akurát na jej tvári slzy chýbali. Tanya sa na mňa zadívala.

„No ty vyzeráš.“ Zasmiala sa a zrazu sme obe vybuchli do nákazlivého smiechu. Ten tragický tón, ktorý nahodila, bola proste celá ona.

„Ja? Pozri sa na seba... Máš fialové oči,“ vybafla som v návale eufórie.

„Skús z červenej pomocou farebných kontaktných šošoviek vyrobiť inú. Nie je to ľahké,“ zachichúňala sa. Alice sa na nás dívala a vyzerala rozcítene a zároveň nadšene.

„Si nádherná,“ šepla som Tanyi.

„Ty si nádherná a si nevesta. Ja sa tak teším,“ vypískla a hlas jej poriadne podskočil. Pohladila ma po líci. Prezerala si celú moju tvár, akoby tomu nemohla uveriť a ja som si rovnako skúmavo prezerala ju.

„Tanya, ani som nedúfala, že ťa dnes uvidím,“ povedala som polohlasom a nahla sa k nej.

„Vieš ako som na sebe musela pracovať, aby som sem dnes mohla prísť. Potom ma ten tvoj Edward podrobil normálnym psycho testom, či to zvládnem. Viem, že by som ho nemala ohovárať, ale nie je trocha vyšinutý? Potom som sa zoznámila s Carlisleom. Ten sa mi páči. Je sexi a to on ma vraj premenil. Škoda, že je ženatý. Vlastne už poznám celú tvoju rodinu a tiež som si ich preklepla. Nezverím ťa predsa hocikomu.“ Široko sa usmiala. Tanya je jednoducho číslo. Spolu sme sa postavili zo zeme.

„Hrozne som sa o teba bála, Tanya,“ šepla som a objala ju.

„Aj ja o teba, Bella. Neskutočne.“ Pohladila ma po ramene.

„Tanya, chcem vedieť, či si spokojná. Chcem vedieť, či...“ Položila mi prst na ústa.

„Bella, som silná, rýchla a krásna. Nie, žeby som pred tým nebola, ale teraz ma nič neunaví. Ja, Tanya, fungujem dvadsaťštyri hodín denne. Vieš, čo to znamená?“ Zatvárila sa neskutočne dôležito.

„Viem. Nekonečný prúser,“ povedala som rázne, na čo sa Tanya rozosmiala.

„Presne tak. Nekonečný a hlavne neunaviteľný prúser. Eleazar osivel. Vážne, a Carmen tiež tratí dych. Ja som pre ich rodinu požehnaním. Predtým sa príšerne nudili. Irina tvrdí, že mi nájdu chlapa, zavesia ma mu na krk a presťahujú sa na iný kontinent, ale určite to nemyslí vážne.“ Presne toto mi chýbalo. Jej sa ústa nezatvoria a všetko dokáže tak úžasne odľahčiť. Bola by som schopná počúvať ju hodiny, no dnes sa vydávam. S Alice mi opravili make-up a navliekli ma do šiat. Stále som sa na Tanyu obzerala a nemohla uveriť tomu, že je tu. Edward mi dal ten najúžasnejší darček na svete. Z Hriešnej Tanye je Tanya Denali.

 

28. kapitola - 30. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 29. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
52. kacenka1409
20.02.2012 [11:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

51. Lucie7
27.11.2011 [14:50]

Lucie7perfektní

50. Kačka
26.11.2011 [11:42]

No krásný, dokonalý!! úžasný!!! rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.11.2011 [4:26]

simi1918 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

48. lucka2010
25.11.2011 [21:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.11.2011 [20:54]

Chjo, proč jim do toho pořád někdo leze ??? Emoticon Emoticon Emoticon
Trochu mě mrzí, že jsi nedala Emmettovi trochu víc prostoru, ale přece jen je to povídka o E+B ... Emoticon Emoticon
Tak mě napadá, s tím Tvým geniálním stylem psaní, nechtěla bys napsat taky něco o Emmettovi a Rosalii? Myslím, že ve Tvém podání by to mohla být docela pecka Emoticon
Jinak kapitola byla jak jinak než úžasná, jsem ráda, že to Tanya zvládla a Bella je zase o něco veselejší.

46. Mex
25.11.2011 [14:44]

Škoda, že tam Carlisle dělá mravnostní policii, mohlo to bejt zajímavý :)

25.11.2011 [13:25]

ada1987 Emoticon Emoticon

44. schuchinka
25.11.2011 [12:56]

Emoticon Emoticon

43. martty555
25.11.2011 [11:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!