Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 6. kapitola


Strážca - 6. kapitolaKruh z priesku. V kruhu šesť cípa hviezda. Tri druhy nadprirodzených bytostí a tri fakle. Horiace fakle medzi každú bytosť, do prostriedku predmety spojené s duchom...

Kruh z piesku. V kruhu hviezda. Tri druhy nadprirodzených bytostí a tri fakle. Horiace fakle medzi každú bytosť, do prostriedku predmety spojené s duchom.

„Ocko mešká,“ zjavila sa Nessie a postavila sa na Edwardovo miesto.

Fakle sa prudko rozhoreli. Zrazu začínalo byť horúco.

„Uteč,“ zakričal Edward.

„Nedá sa!“ zakričala som naspäť, keď som nevedela vyskočiť z kruhu.


Jake:

„Jake. Vyjdi z kruhu aj s Nessie.“ Pozrela Bella na mňa a potom na prázdne miesto.

Vystúpil som z kruhu. Fakle svoj plameň zmiernili. Bella vtom začala padať na zem a mizla v hmle.

Náreky. Vzlyky. Plač.

Nič nepomáhalo. Bella mizla aj cez moje dlane.

Bola preč.

„Jake?!“ ozvalo sa z kríkov.

No neotočil som sa. Bolo to až príliš živé. Znelo to priveľmi ako Nessie. No nemohla to byť ona. Nessie umrela.

„Jake,“ chytili ma decké ručičky na oči a už som vedel.

„Nessie.“ Chytil som ju a zatočil som sa s ňou.

„Ach. Nie su zlatí?“ ozval sa chlapec s bronzovými vlasmi a zelenými očami. Neviem prečo, ale podobal sa na Edwarda.

„Vravela som ti.“ Bella? A s hnedými očami?

„Bella? Edward?“ nebol som si istý.

„Koho čakáš. Santu?“ zasmial sa Edward a vzal mi Nessie.

„Bežte tam,“ ukázal som na húštinu a oni poslúchli.

Zvuky lístia pod nohami sa približovali. Cullenovci.

Stuhol som. Ale potom som si niečo uvedomil. Nemajú Edwarda.

„Jacob. Nevidel si tu nikoho?“ Znepokojená blondínka stále stresuje.

„Možno áno, možno nie. Čo ťa to trápi.“ Zasmiať sa by bolo teraz asi nevhodné, nie?

„Jacob. My hľadáme tú vrahyňu.“ Gorilia pijavica bola žhavá do boja.

„Jake. Musíme ísť preč,“ zašepla Bella z kríkov.

„Ty sviňa!“ preletela blondínka k Belle a chytila ju pod krk a pritlačila ju k stromu.

„Rose. Dusíš ma,“ prosila Bella.

„Nepretvaruj sa ty... štetka.“ Zasyčanie bolo na toto slabé slovo.

Blondínka Bellu pritisla pevnejšie k stromu a Bella už ledva lapala dych.

„Rosalie. Nechaj ju...“ Nessie preletela k svojej maminke a chytila ju za ruku.

„Nessie. Bež s ockom a Jakeom preč. Jake, odnes ich ďaleko,“ povedala Bella už takmer z posledných síl.

Edward vyšiel z kríkov a a ja som sa premenil. Oni dvaja nasadli na mňa. Ešte sme sa pozreli na Cullenovcov. Nevšímali si nás.

„Ideme, Jake,“ zašepkal Edward a vyrazili sme.


Bella:

„Rosalie. Prosím. Pozri sa mi do očí. Dusíš ma,“ zachrapčala som.

„Stíchni.“ Rosalie stisla svoje zovretie ešte silnejšie.

„Rosalie. Dusíš ju,“ pristúpil k nej Carlisle.

„Prečo ju obraňuješ?“ Pozrela na neho.

„Pusti ju. Uvidíme, či utečie.“ Pozrel na mňa.

Rosalie ma pustila a ja som začala lapať po dychu.

„Jake! Jake! Pomóc. Príď sem!“ zakričala som a rozbehla som sa smerom, ktorým išli.

Zrazu som zbadala Jakea a naskočila som na neho.

„Bella? Čo sa stalo?“ počula som v diaľke.

„Ideme. Ďaleko,“ potľapkala som Jakea.

„Milujem vás,“ povedala som Edwardovi do ucha a pohladkala Nessie po vláskoch.

„Jake. Ďakujem ti...“ Nessie poškrabkala  Jakea medzi ušami a on zastrihal ušami.

Pred nami západ slnka a za nami hranica s Cullenovcami.

Všetko teraz bude dobré. Decká spolu, Edward so šedivými vlasmi, ale najskôr naša malá večnosť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 6. kapitola:

 1
14.03.2012 [15:07]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
14.03.2012 [14:27]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!