Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 15. kapitola

k5


Strážca - 15. kapitolaO tom, ako deti dokážu celú noc buntošiť. Bella sa v tejto kapitole asi veľmi nevyspí. Táto kapitola je napísaná z vlastnej skúsenosti, keďže som si to prežila s dvoma deťmi a jedným teraz. S bratmi je to vždy ťažké... Veľa šťastia, Bella. Budeš ho potrebovať. JaNkA26119

Od mami sme odišli asi tak o dve hodinky. My s Edwardom sme sa dali dokopy a začali sme sa konečne tváriť vážne.

Jacob sa tváril, že si Nessie nevšíma a že je urazený. Nessie okolo neho skákala, ospravedlňovala sa, no on si ju nevšímal.

Domov to bol riadny kus cesty a Nessie skákala, skákala a skákala. Čudovala som sa, odkiaľ berie toľko energie.

Edward ma držal za ruku a jemne mi s ňou hojdal. Šepkal, že keď prídeme domov, zapálime sviečky a urobíme si romantický večer. Budeme tam len mi dvaja. No čo sa nestalo.

Došli sme domov a Nesie stále skákala. Nechcela ísť spať, pokiaľ jej Jake neodpustí. Museli sme čakať na Jakea, pokiaľ sa nevrátil, čo bolo desať hodín v noci, a po desiatej sa žiadna romantika neužije, ak zajtra musím byť v práci dosť skoro.

„Zajtra.“ Prevalila som sa na druhý bok a počula som, ako si Edward hlasno vzdychol. Nebol tým nadšený, ale chápal to. Aj on sa musel vyspať. Zajtra ide na dôležitý pohovor a nemal by meškať, ak tú prácu chce. A musí hodiť aj Nessie do škôlky a Jakea niekam na pohovor.

„Sľubuješ?“ Už to iba zahundral do vankúša a položil mi svoju ruku na moje plece.

„Ehm,“ vzdychla som do vankúša tak unavene, že zjavne pochopil, že odo mňa už dneska čakať niečo nie je možné. Bola som hotová a totálne vyšťavená.

„Mamí,“ rozrazili sa dvere a ja som až nadskočila. Vo dverách stála Renesmee a v ruke mala macíka. Prevrátila som oči a hodila som sa na vankúš. Prečo to decko nespí? Prečo buntoší?

Renesmee podišla k posteli a sadla si ku mne. Začala ma hladkať.

„Čo sa deje? Prečo nespíš?“ Ak teraz nepochopila, že som unavená, tak už neviem, ako inak jej to treba dostatočne dobre naznačiť.

„Neviem zaspať.“ Poskočila ako keby bolo ráno.

„Vlez si tu.“ Naddvihla som paplón, aby si vliezla medzi mňa a Edwarda.

Šikovne sa tam vsunula a ja som mohla konečne pokojne spať. Konečne teplá posteľ. Edward. Renesmee spí a dvere sa práve otvorili dokorán...

Dvere sa otvorili dokorán?

Kto to môže byť? Jake? Nie. On je doma. Mama určite spí.

„Edward,“ zašepkala som.

Nič. Nereagoval na nič. Spal ako zarezaný.

Postavila som sa, vzala som metlu a blížila som sa k dverám v obrannom postoji pripravená zabiť každého.

Dvere sa rozleteli. Ja som zavrela oči a udrela metlou.

„Bella!“ Jakeov hlas na mňa zvrieskol tak, až som odskočila.

Tí dvaja na posteli sa okamžite prebrali a obzerali sa okolo seba, čo sa deje, kde je najbližšia cesta k východu a kde ľahšie utekať.

„Renesmee.“ Priskočil k Renesmee a ja som začala zhlboka dýchať.

Táto noc začína byť riadne zaujímavá. Najprv dlhé čakanie, potom nespiace dieťa a teraz dostal Jake metlou po hlave.

Myslím, že mu to neublížilo, ale Edward a Renesmee sa zobudili. A ak Renesmee začne teraz vystrájať, prisahám, Jacob Black, zabijem ťa.

„To je ráno? Ideme sa hrať?“ Nessie sa zrazu rozžiarili očká.

„Nie. Je noc. My ideme spať. A ak sa chceš hrať, choďte s Jakeom vedľa.“ Ukázala som prstom von z izby a Renesmee sa previnilo položila na posteľ a Jake sa postavil.

Ja som si ľahla v túžbe konečne sa vyspať.

„Mami? Môžem ísť za Jakeom a hrať sa?“ Tie slová akoby sa mi zabodávali do chrbta.

Pokojná noc, zbohom. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 15. kapitola:

 1
1. VeruskaSkl
09.04.2012 [15:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!