Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 13. kapitola

Edward kissing Bella by katyloveEd


Strážca - 13. kapitolaNávšteva u Renée. Renesmee to zjavne nebavilo.

Mama nevedela ani ako a my so Saškou sme sa rozprávali ako nič.

Edward sa smial a moja mama vyzerala tak šťastne a pritom tak zmätene.

„Saška. Toto je moja Nessie,“ ukázala som na Renesmee v Jakeovom objatí.

Saška sa divne zaksychtila a potom sa usmiala.

„Ja som Saška.“ Pribehla k nej a vystrela ruku.

Renesmee sa na mňa pozrela akože, čo blázniš mama, ale ja som sa len usmiala.

„Ja som Renesmee. Mamka mi niekedy vraví aj princezná. Jake Nessie, zlatíčko, vtáčik. A ocinko má pre mňa vždy nejakú inú,“ vystrela ruku Renesmee, až Saške spadla sánka.

Renesmee sa na mňa žiarivo usmiala a priskackala ku mne.

„Dobre?“ Pozrela sa na mňa vyčítavým tónom a sadla si na mňa.

Ja so sa len zasmiala.

„Renesmee. Prosím. Toto je tvoja teta. Nebuď na ňu zlá. Moju mamku a tvoju babku si ešte nevidela. Videla si len babku Esme a starkého Carlislea a môjho ocka. Nechceš sa ukázať ako nevychovaná.“ Renesmee sa zachmúrila. Vždy ju veľmi zlostilo, keď som o nej vravela, že je nevychovaná a neposlušná. Rozčúlilo ju ta tak, až sa začala červenať.

„Mami. Som najzlatšie dievčatko z triedy. Potvrdí ti to aj Jake. Že, Jake? Jake!“ Jake bol na chvíľku ako neprítomný.

„Pravdaže,“ prikývol a pozrel sa von z okna.

„Pani Swanová. Ospravedlňte ma. Musím si zavolať.“ Jake sa postavil a zabuchol za sebou vonkajšie dvere.

Mama sa len usmiala a pozrela na mňa.

„Tak. Ako sa máte?“ Rozosmiate oči mamy sa začali plniť slzami.

Vedela som, že je šťastná. Vedela som, že keď má teraz Phila a Sašku, nemusím sa o ňu báť, lebo je v správnych rukách.

„Vidíš. Malá rastie ako z vody.“ Usmiala som sa smerom k Renesmee.

Renesmee si odfúkla a trucovito si sadla na miesto, kde sedel Jake.

„Saška. Čo keby si Renesmee ukázala bábiky.“ Moja mama mala nápadov do bludu a zjavne téma, ktorú chcela preberať, nebola pre deti.

„To je fajn nápad.“ Saška vystrelila a usmiala sa na Renesmee.

Renesmee si znova tak ťažko odfúkla.

„A nemáš tu neďaleko les?“ Pozrela prosebne na Sašku.

Saška sa zaradovala ešte viac.

„Áno, tu za domom.“ Poskočila tak naradovane, až sa Nessie zablyslo v očiach.

„Renesmee. Do lesa sa ideme pozrieť večer. Nevymýšľaj. Choď sa hrať s bábikami.“ Keď som to dopovedala, Renesmee prešiel úsmev a znudene sa vydala za Saškou.

Renée sa zasmiala a pozrela na Phila.

„Bella. My sme sa ťa len chceli spýtať, ako sa máš. My sme sa o teba tých šesť rokov tak báli.“ Mame sa začali valiť po lícach slzy.

Nevedela som, čo povedať. Túto tému som nechcela vybaľovať a predsa som musela. Musím s pravdou von. Ale nie pred mamou.

„Mami. Je to ťažké. Pochop. Umrela rodinná príbuzná, mala som kritické tehotenstvo a Renesmee ako malá bola skoro stále chorá a v nemocnici. Preto sme aj boli nútení prísť sem. Je tu teplo, slnečno a more, ktoré jej pomáha.“ A aj pomáhalo. To, že jej pomáha, bola jedna vec. Ale začínam mať dojem, že naša Renesmee dostala úpal, a preto sa tak predvádza.

„To chápem. Ale Alice mi vravela, že niekto umrel a nevravela kto. Nevieš, kto to bol?“ Mama vždy všetko chcela vedieť.

„Rosalie,“ šepol Edward a mne po chrbte prebehli zimomriavky.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 13. kapitola:

 1
1. lelus
05.04.2012 [21:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!