Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 12. kapitola

The Host


Strážca - 12. kapitolaBella a Edward na návšteva u Renée a Phila.

Tak sme sa teda večer vydali k mojej mame domov.

Nessie mala na sebe svoje obľúbené rúžové šatôčky, Jacob ako vždy šortky a pre tentoraz si obliekol aj tričko. Edward si dal košeľu s nádychom modrej a ja som si dala, tak isto ako Nessie, šaty, ale dala som si biele.

Hrozne som sa tešila na stretnutie s mojou mamou. Ten čas ubehol tak rýchlo...

Jacob bol trochu nesvoj. Moju mamu nevidel, ani keď sme mali svadbu, čiže toto bude prvýkrát.

Nessie mamu vôbec nevidela, akurát na fotkách. A tam sa jej hrozne páčila, čiže nejakú predstavu má.

Došli sme pred dom, slnko už pomaly zapadalo a atmosféra bola príjemná.

Edward jemne zaklopal na dvere.

„Prosím.“ Mamin hlas spoza dverí bol trochu rozrušený.

Nevedela som však prečo. Prečo je taká rozrušená. Deje sa snáď niečo?

„Ahoj, mami. To som ja. Bella. Volala som ti,“ ozvala som sa jej.

Zrazu v dverách čosi zabúchalo a dvere sa otvorili.

V dverách stála moja vždy usmiata mama, ktorá ani teraz úsmevom nešetrila.

„Bella. Ahoj, zlatíčko. Poďte dnu. No poďte.“ Mama dvere ešte viac pootvorila.

Vošli sme dnu. Ja som držala Edwarda, Edward Renesmee a Renesmee nedržala nikoho iného ako Jacoba.

Mama sa nad tým trochu pozastavila, ale nechala nás vojsť dnu a nezaťažovala nás takýmito otázkami. A ja som jej aj bola vďačná. Nechcela som mame vysvetľovať to, že môj najlepší kamarát sa zaľúbil, ba dokonca viac, do mojej dcéry a tobôž ešte na ulici.

Vo vnútri sme sa vyzuli a zaviedla nás do krásnej obývačky. Mama si sadla na jeden gauč k Philovi, na Jakea si hneď sadla Nessie a Edward si sadol do kresla. Ja som už nemala voľné miesto, a tak som si sadla na Edwarda.

„Bella. A toto je kto?“ Moja mama vyzerala dosť napäto.

„Mami. Toto je môj kamarát. Jacob. A toto ja Renesmee. Moja, teda chcem povedať naša, nádherná Renesmee.“ Ako som to povedala, nežne som sa na Edwarda usmiala a Edward sa usmial na mňa.

Mama sa len zachichotala a pozrela na Phila a Phil na ňu.

„Bella. Ja ti chcem tiež niekoho ukázať. Volala som ti tri roky, aby si sa prišla pozrieť, ale všetci mi vraveli, že si chorá a potom, niečo že niekto umrel, alebo čo a že nemáš čas.“ Mama sa tvárila hrozne sklamane..

Nevedela som, ako jej to vysvetliť. Ako jej vysvetliť to, že som bola upír a to, že môj manžel a ja už upírmi nie sme. Jediný, kto z nás ma s tým niečo spoločné, je Nessie, ktorá je poloupír stále, lebo sa tak narodila.

Do izby vošlo dievčatko z ordinácie.

„Dobrý deň, teta.“ Pribehlo dievčatko rovno ku mne a objalo ma.

„Tak čo. Ako spolužiaci. Závideli?“ zasmiala som sa na Sašku.

„A bodaj by nie? Tak, až sa im z uší parilo,“ zachichotala sa a pozrela na svoju mamu.

Renée na mňa pozerala ako na zjavenie. Vlastne na mňa všetci takto pozerali a mne došlo prečo. Nikto nechápal to, ako sme sa so Saškou spoznali a kde.


Prosím. Píšte mi komentáre, lebo neviem, či sa vám poviedka páčila a či nie. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 12. kapitola:

 1
2. v.v
28.07.2014 [5:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
01.04.2012 [13:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!