Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stratená v čase 2. kapitola

kellan-izrael6


Stratená v čase 2. kapitolaTakže ďalšia kapitola ja tu. Bude hlavne o Belle a jej pocitoch. Dúfam, že mi zanecháte komentár. Pekné čítanie. Alsee

Prechádzala som chodbou a srdce mi stále splašene udieralo do hrudného koša. Okolo mňa prechádzali ostatní študenti, ale ja som ich nevnímala. Obchádzala som ich, akoby boli prízrak a oni sa na mňa s údivom pozerali. Musela som vyzerať hrozne, ale tentoraz mi na tom nezáležalo. Vlastne, mne na tom nikdy nezáležalo.

Keď sa za mnou zavreli dvere ženskej toalety, vďačne som vpadla do kabínky a vyvrátila včerajšiu večeru. Kachličky mi nepríjemne chladili kolená a vlasy mi padali do tváre. Oprela som sa o stenu kabínky a privrela oči. Celá som sa triasla a záha ma nepríjemne pálila.

Z tašky som vybrala úhľadne poskladanú vreckovku a priložila si ju na ústa. Úspešne som tak potlačila vzlyky a ako-tak sa upokojila. Započúvala som sa a mala som šťastie. Nik iný na toaletách nebol.

Držiac sa stien kabínky som sa postavila a šla sa umyť. Keď som sa uvidela v zrkadle, priznám sa, nebolo mi všetko jedno.

Vypláchla som si ústa a ľadovou vodou si opláchla tvár. Rukou som si prečesala vlasy, ktoré, aj napriek rannému česaniu, boli plné uzlov. Ťahala som sa za vlasy tak silno, až mi do očí vyhŕkli slzy.

Zviezla som sa na mokrú a chladnú zem. Potoky sĺz mi tiekli po lícach a ja som si zničene objala kolená rukami. Ani som nevedela, prečo plačem.

Keď som uvidela nových študentov, bola som v šoku. Nedokázala som sa pohnúť a môj pohľad patril jemu. Bol tak podobný postave z môjho sna, až som dostala strach. Nikdy v živote som s ním neudržiavala žiadny kontakt, nikdy v živote som ho nevidela. Ale predsa sa mi o ňom snívalo.

Ako sa to, preboha, mohlo stať? vírila mi hlavou otázka, na ktorú som nepoznala odpoveď. Ale chcela som. Veľmi. Chcela som vedieť, ako sa mi o ňom mohlo snívať. Moja myseľ to nedokázala pochopiť. Bola úplne zahmlená a iba niekedy zareagovala.

Z rozmýšľania ma vytrhol školský zvonec a ja som sa rýchlo postavila. Hlava sa mi zatočila, ale ja som musela odtiaľto odísť. Keby ma tu niekto takto našiel, znova by sa o mňa rozšírili klebety a Charliemu by to v práci neprospelo.

Otvorila som dvere toalety a zamiešala sa do ponáhľajúceho sa davu študentov. Len tak som sa pozrela na protiľahlú stenu a musela som si pretrieť oči, či ma náhodou zrak neklame.

Ja som bola na toaletách štyri vyučovacie hodiny?! ozval sa mi v hlave prekvapený hlas a ja som mu musela dať za pravdu. Tak teraz už musím ísť na obed. Neznášala som obedy už od prvého dňa, čo som do Forks prišla.    

Všetko bolo najprv v poriadku. Jessica sa ku mne správala ako najlepšia kamarátka a bola som tu aj celkom šťastná. Ale potom sa to zmenilo. Jessica sa zo mňa začala vysmievať a za pár dní sa k nej s radosťou pridala aj celá škola. Nedávala som to najavo, ale nebola som tu rada. Neznášala som to tu. Ale k matke sa nevrátim. S Billom sú šťastní sami a ja som si na to už zvykla.

Otvorila som dvere jedálne a to mi pripomenulo prvý deň, keď som tu prišla. Všetci razom stíchli a upriamili svoj pohľad na mňa. Ja som výrazne očervenela a hneď si ma na starosť zobrala Jessica.

Teraz to bolo iné. Úplne. Nikto ani len neotočil hlavu a moja tvár bola starostlivo zahalená sivou kapucňou. Teraz som sa veľmi málo červenala. Už som sa nemala z čoho.

Kúpila som si sódu a prešla k stolu, ktorý bol najďalej od všetkých a nikto sa tam ani len nepozrel. Celý čas som sa pozerala na svoje ošúchané tenisky, a až keď som prišla ku stolu zdvihla hlavu.

Na moje prekvapenie už bol stôl obsadený. Zdvihla som hlavu ešte viac a bola rozhodnutá k tomu stolu už nikdy viac nezasadnúť. Sedeli tam tí noví. Všetci do jedného sa prekvapene pozerali na mňa. Prečesávala som pohľadom ich tváre, až som narazila na jeho. Tváril sa prekvapene, ale ja som ho videla ako v tom sne. Tvár zvraštenú túžbou a oči uhľovo čierne.

Cítila som, ako som sa roztriasla a ani si neuvedomila, že všetci v jedálni sa pozerajú na nás. Otočila som sa na päte a rýchlym krokom vyšla von. Utekala som po chodbe a pár žiakov, ktorí neboli na obede, sa za mnou obracali.

Chladný, čerstvý vzduch ma príjemne osviežil a ja som sa vybrala dobre známou cestou za školu.

Sadla som si na skoro rozpadnutú lavičku, ktorá bola za školou. Chodila som tu, keď som sa potrebovala uvoľniť. Nikdy som tu nikoho nevidela, teda, okrem jedného tuláckeho psa, ktorého som si veľmi obľúbila. Vybrala som z tašky balíček cigariet a zapaľovač. Slúžili na veľmi ťažké chvíle a teraz som tie chvíle prežívala. Vybrala som jednu cigaretu a zapálila si.

Už asi po piatykrát som si potiahla z cigarety a uvoľnene vyfúkla dym, keď sa za mnou ozval hlas.

„Môžeš si k nám ísť sadnúť." Doslova som vyletela z lavičky a cigareta mi spadla z ruky. Prekvapene a so strachom som sa otočila a uvidela jednu z tých nových.

Mala na krátko ostrihané vlasy a celá vyzerala ako elf. Pôsobila milo, ale aj ona by ma mohla prezradiť. Schmatla som tašku a utekala od nej čo najďalej.

„Ja ti nechcem ublížiť!" začula som za sebou, ale nevenovala som tomu pozornosť a splašene utekala na parkovisko. Pred Chrobákom sa otvorila tašku a rýchlo hľadala kľúče. Nakoniec som ich našla zapichnuté v sendviči a sadla som si do bezpečia auta.

Naštartovala som a uháňala domov.

Doma som vošla do svojej izby a hneď zo seba všetko zhodila. Len v bielizni som si ľahla do postele a tuho zavrela oči.

Ešte pred tým, ako ma pohltila temnota, som pred očami zazrela obrovský zámok, ale nevenovala som tomu pozornosť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stratená v čase 2. kapitola:

 1 2   Další »
13. martty555
18.11.2011 [19:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [16:12]

lolalitaHmmm, kde končí sen a začína realita? Pekné.

04.09.2011 [14:29]

AnnabeLLkaDokonalé. Vážně je to radost číst. Věř mi, na čtení povídek momentálně nemám vůbec čas, ale na tu tvou povídku si ho rozhodně udělám! Byla by to škoda nečíst. Je to totiž vážně skvělé a poutavé.
Co k tomu dodat? Že si jdu rychle přečíst další díl... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. maily1709
02.09.2011 [16:08]

no pekne Emoticon Emoticon zacina sa to rozbiehat a som zvedava na dalsi sen Emoticon Emoticon

27.08.2011 [23:27]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon

22.08.2011 [22:49]

MidnightShadowHa! Ja som to vedela! Ja som to vedela! Podobá sa! Emoticon Emoticon Emoticon Ináč musím chváliť za to že Bells, nie je až také dobručké dievčatko ako ju mnohý stvárňujú...(cigareta)... Emoticon Emoticon EmoticonBella, deprimovaná zo života a teraz už aj zo snov + upíri a príbeh v sne! Bomba! Emoticon Emoticon Emoticon Strašne ma to zaujalo a už sa moc teším na ďalšiu kapču. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A to najlepšie nakoniec: Kľúče zapichnuté v sendviči! Emoticon Si zabila! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. marcela
22.08.2011 [20:07]

Páni,skvělý. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. schuchinka
22.08.2011 [19:39]

naprosto perfektne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.08.2011 [15:38]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lucik113
22.08.2011 [15:38]

uzasne rychlo pokracovanie prosiiiiiiiiiiiiim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!