Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stranger 15. kapitola

ttttttttttttttttttttttttt


Stranger 15. kapitolaTak tu je další kapitola po dlouhý době, omlouvám se že ji dávám tak pozdě, ale nestíhala jsem, však to znáte.

15. kapitola

Pohled Belly

To bude tím, že nejsem zvyklá jezdit tak rychle, moje normální rychlost byla 180km/h a to byla hranice, sice to je blízko ke 200, ale zvyk je zvyk. Jsem zvědavá, jak přežiji cestu zpět.

***

Nákupy, ach bože jak já je nenávidím, už jsme v tom zatraceném obchodním domu přes půl dne a Alice ještě nemá dost a to nemluvím ani o tom kolik toho zatím nakoupila. Oproti těm nákupům, které jsem s ní zažila před několika dny, byla tamto přímo procházka růžovým sadem a pokud jsem si myslela, že Alice tenkrát udělala rekord  v nakupování, nevím co je to teď.

Nejenom že každý z nás má aspoň třicet kousků, ale já jelikož jsem nová, podle Alice, už mám přes 50 kousků oblečení. Ovšem to jsem ještě nevěděla, co mě čeká za chvíli. Alice nás všechny táhla do obchodu se spodním prádlem. Všimla jsem si, jak se všichni rozdělili, Jaz a Alice šli k jednomu regálu a Rose s Emmettem si to zamířili k druhému a všichni se bavili, co by jim asi nejvíce slušelo. Povzdychla jsem si a šla si sednout na jedno z křesel, které tady měli a nebyla jsem sama i Edward usoudil, že se usadí.

Měla jsem výhled na oba páry, což se mi malinko vymstilo, protože i Alice měla výhled a jakmile mě spatřila sedět, tak mě popadla za ruku a táhla před regály, zřejmě se jí nelíbilo, že si nic nevybírám.

„Na, běž si to zkusit a pak se ukaž.“ Strčila mi do ruky kousek hadříku, který rozhodně více odhaloval, v podstatě vám mohlo být jedno, jestli to máte na sobě nebo jste nahá. Vytřeštila jsem na to oči a razantně to odmítla.

„Nevím, k čemu by mi to bylo.“

Alice si mně měřila pohledem a pak mě za pomocí Rose nastrkala do kabinky, zrádkyně, jediné co jsem ještě viděla, bylo, jak se kluci smějí našemu počínání, teda spíš se smějí mě a to všichni, byla jsem naštvaná, a i když mě donutili do kabinky vlézt, ještě neznamená, že si to oblíknu.

„Dokud si to na sebe nenavlíkneš, tak odsud nevylezeš.“ No to nevadí, aspoň s ní nebudu muset začít další nákup. Pomyslela jsem si a slyšela, jak Alice vrčí, nejspíš viděla moje rozhodnutí.

„Fajn, tak pokud si to nezkusíš, tak tě do toho s Rosalií narveme sami.“ A sakra to už jsem se začala bát a pomaloučku se do toho soukat, dobře jsem věděla, že je Alice schopna mě do toho narvat ať to stojí, co to stojí.

„Hm,“ povzdychla jsem si, když jsem se v tom viděla, uznávám, že jsem v tom zas tak špatně nevypadala, ale nevím, co tím chce Alice dosáhnout.

"No tak Bello, pojď se ukázat," volal na mě ten elf, co si říká moje sestra.

„Na to zapomeň,“ zavrčela jsem na ní zpátky a chtěla se naposled podívat do zrcadla a co nejdřív to ze sebe dostat, říkala, že si to mám vyzkoušet, jinak mě do toho narve, ale neříkala, že se musím ukázat. Hm, libovala jsem si, jak dobře jsem to vymyslela, ale v tom najednou někdo odtáhl závěs od mojí kabinky a vytáhla mě z ní. Myslela jsem, že mě zase podrazila Alice, ale spletla jsem se, Rose byla ta zrádkyně. Z mého přemýšlení mě vytrhnulo pár zalapání po vzduchu a tak jsem poprvé zvedla obličej, abych se mohla podívat co se tu děje.

Všichni v obchodě na mě zírali, teda spíše mužské osazenstvo, za to jejich polovičky nesdílely stejné nadšení a snažily se své muže odtáhnout dál ode mě, jako by se bály, že bych jim je přebrala. Pak tady stál Jazz s Emmem a oba na mě koukali s pusou otevřenou do kořán, až jsem čekala, kdy mu do ní vlítne moucha. A ještě Edward, ten měl stejně otevřenou pusu jako kluci, ale on měl navíc vytřeštěné oči, až mu skoro vypadly z důlku a zíral na mě jako na zjevení. Jen jsem se uchechtla jejich tvářím a rychle zapadla zase do kabinky, kde jsem se rychle převlíkla.

„Na.“ Nacpala jsem, naštvaná na ty dvě, ten hadr zase Alici, když už jsem vylezla konečně v normálním oblečení. Alice se jen usmála a mířila si to s tím k pokladně.

„Kam s tím jdeš.“ Skočila jsem jí rychle do cesty.

„No koupit ti to.“

„Tak na to zapomeň.“

„Proč, slušelo ti to.“

„Za prvé nebudu to nosit, za druhý, kam bych to asi nosila a za třetí pokud mi to koupíš tak si budu vybírat oblečení sama,“ vyhrožovala jsem jí, protože nevím, jak jinak bych ji přesvědčila, aby mi to nekupovala. Alice zalapala po dechu, i když nemusela.

„To bys neudělala,“ zajíkla se Alice a obličejem jí projelo tolik emocí, že je bylo těžko zachytit.

Nakonec to přece jenom vzdala „fajn“ zabručela. A já se radovala, že jsem vyhrála, ale myslím, že ona si najde další příležitost a nejen k tomu, aby mě navlíkla do takovýhlech kousků, tak vyzývavých, no fuj. A ani nepochybuji, že budou další a další nákupy.

**

Po tom, co mi Alice dovolila se ještě najíst, protože jsem byla vyčerpaná, tak konečně usoudila, že je čas jet domů. Vydali jsme se tedy ve stejném složení jako před tím a tím pádem já jsem jela s Edwardem a jel zběsilou jízdou, ale mohla jsem děkovat, protože ostatní co jeli s Emmetem byli před námi a jeli ještě rychleji. Pomalu se mi začínalo dělat blbě, to bude tím jídlem, co jsem jedla před tím, že já husa jedla ten smažák s hranolky. Úplně jsem cítila, jak se mi to v břichu převaluje a žbluňká. Ježíši já už to nevydržím.

„Edwarde, zastav,“ vyhrkla jsem a on kupodivu odbočil ke krajnici a dupnul na brzdu. Ani se auto nezastavilo a já už z něj vyskakovala. A první strom, ke kterému jsem přiběhla a opřela se o něj, jsem obdařila svým obědem. Za chvíli jsem cítila něčí ruce, jak mi drží vlasy a jemně mě hladí po zádech, bylo to uklidňující. Konečně se mi žaludek srovnal a já pohleděla do nechápajících zlatých očí, které samozřejmě patřily Edwardovi.

 

 

 

 

---------------

Shrnutí Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stranger 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!