Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stranger 12. kapitola

4.Anup -Já a moje knihy


Stranger 12. kapitolaTak tu mám po Vás po dlouhý době další kapitolu. Omlouvám se, že to tak dlouho trfalo a jako vždy prosím o kritiku. Hezké počteníčko.:-)

12. kapitola - Dýchej Aro

Pohled Carlisleho

„Cože?“ ozval se naštvaně, Aro, a já se zase začal bát. Protože Aro, měl naštvaný a nevěřící výraz, z kterého šel strach a nevypadal na to, že by se chtěl uklidnit.

***

Bella se ho snažila uklidnit, což se jí na konec povedlo, už nevypadal tolik rozrušeně a pomalu se začínal ovládat.

„My už se s Carlislem známe, jsme staří přátelé“ začal vysvětlovat Belle.

„Aha, to jsem netušila.“ Nastala trapná chvíle po tom, co mu odpověděla.

„No tak Carlisle rád jsem tě znova viděl „ začal, Aro „ale budu už muset jít“ popadl Bellu za ruku a chtěl jí od nás odvést, což se mi vůbec nelíbilo, ale než jsem stihl něco namítnout, Bella mě předběhla.

„Ráda jsem tě viděla a chápu, že musíš jít, ale nejde mi do hlavy, proč táhneš mě sebou“ začala diplomaticky a já mohl být pyšný na to, jak jsem jí vychoval.

„No, ty se vracíš se mnou, už si vyřídila to, co jsi potřebovala tak nemáš důvod se tu dále zdržovat“ začal zatím klidně, Aro, ale vypadalo to, že se každou chvíli zase rozčílí, zřejmě bral samozřejmost, že Bella půjde, s ním.

„Nenechám tě ji odvést. Nechci, abych ji zase ztratil“ vložil jsem se do toho já. Aro, chvíli přemýšlel, ale pak už se chystal něco říct, ale Bella ho přerušila.

„Nechci zpátky do Voltery, už mi to tam leze na nervy, mám Vás ráda, ale oba víme, že moje odlišnosti jsou více jak zřetelné a já potřebuji oddych a navíc nemůžu se už dívat, jak zabíjíte lidi, do teď jsem to přecházelo, ale co je moc to je moc. A když mě odtud odvedeš, uteču a ty víš, že mi nezabráníš. A navíc nemusím být u svého otce, abych tady na to přišla tak se ho nesnaž obvinit, jasný“ teď už spíš Bella zněla výhružně, z jejího tonu hlasu bylo jasný, že žádný námitku nechce slyšet.

„Fajn, ale chci, aby si mě občas navštívila“ vzdychl poraženě, Aro.

„Dej mi na ní pozor, příteli“ mluvil, už ke mně Aro a v jeho hlasu bylo jasné zřetelné, že pokud se jí něco stane, odskáču si to. Ale to se nemusel bát, protože já nedopustím, aby se jí něco stalo, a stejně tak nedopustím, aby opustila moji rodinu.

Pár upírů se ještě s Bellou rozloučilo a pak už jsem jen viděl vzdalující se jejich záda.

„Omlouvám se, nemyslela jsem si, že Aro, bude něčeho takového schopný. Málem se tu na Vás vrhli, je mi to líto“ začala se Bella omlouvat jen, co se nám ztratili z doslechu.

„Nic se neděla, zlatíčko“ odpověděla moje drahá Esme a já si nemohl nevšimnout, kolik v tom bylo lásku, byl jsem rád, že ji má ráda.

„Nic se neděje? Vždy ohrozila naší rodinu a to je tu sotva pár dní“ začal zase řádit Edward. Já ho v posledních dnech vůbec nepoznával, co se sním děje.

„No tak E…“ chtěl jsem ho klidnit, ale Bella mě přerušila.

„Ne, to je v pořádku má pravdu, neměla jsem Vás ohrozit je to moje vina, kdybych totiž nepřišla v čas, nevím, jak by to dopadlo“ vzdychla nešťastně Bella a mě to bilo víc jak líto.

„Bylo to jen nedorozumění“ vyslovil jsem svoje myšlenky na hlas.

„Ccccccccccccccc…“ zasyčel Edward a zase se vzdálil. Viděl, jsem jak to Esme trhá srdce. Nemusel jsem mít Edwardovu schopnost, abych věděl, co si myslí. Sotva našla novou dceru, kterou má ráda, tak se Edward začne chovat, jako nevychovanec a ještě k tomu se doma nezdržuje víc jak pár minut.

„Nic si z něho nedělej, on je jenom naštvaný a žárlí,“ snažila se mě Alice ubezpečit, ale já ji to nezbaštila.

„Myslím, že bude rozumnější, když se odstěhuji“ promluvila Bella.

„Tak na to zapomněl…..“ vykřikli jsme všichni nahlas, ale dál pokračovala jen Alice.

„Už po druhý z Edwarda si nic nedělej on je naštvaný, že ti nemůže číst myšlenky, bojí se o svoji rodinu, do které patříš už i ty, což si moc nechce připustit a navíc žárlí, že si myslí, že teďka už nebude to děťátko, komu se všechno odpouští.“ Domluvila a mě málem spadla brada dolů, tak proto se tak chová, to je ale absurdní.

„Fajn, fajn jak chcete, ale nemyslím si, že je to dobrý nápad a nejenom kvůli Edwardovi. Pro dnešek toho bylo už dost. Teď už půjdu domů“ loučila se s námi Bella a mě se to moc nelíbil, chtěl jsem, aby bydlela s námi, ale asi to teďka není dobrý nápad kvůli Edwardovi, nejdřív si s ním musíme promluvit. Myslím, že je jediný, který má něco proti Belle, dokonce ani Rose nevadí.

Bella odjela a několik hodin po tom se konečně objevil Edward. Chtěl jít do svého pokoje, ale zastavil jsem ho.

„Edwarde, promluvíme si.“ Začal jsem a Edward i otráveně sednul ke mně na pohovku.

„Můžeš mi vysvětlil, co zapříčinilo tvé chovaná?“

„Jak se můžeš ptát, vždyť ONA ohrozila naši rodinu a navíc mě deprimuje, že jí nemůžu číst myšlenky.“

„Edwarde, každý nejsme bez chybný, ale vše dobře dopadlo a s tím druhým problémem se smiř byl bych rád, kdyby se k nám nastěhovala, ale nechci tě ztratit.“

„Pokusím se být milý.“

„To jsem chtěl slyšet“ byl jsem spokojený jak se situace na konec vyvrbyla a mohl jsem doufat, že vše bude v pořádku. Ale co kdy se k nám Bella nebude chtít nastěhovat? Na to ani nechci pomyslet, musím se jí na to hned zítra vlastně, už dneska zeptat.



----------------

Shrnutí Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stranger 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!