Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stín noci 1

Jazz a Al :)


Stín noci 1Dokážete si představit, že jdete domů od svého přítele a přitom máte pocit, že vás pořád někdo sleduje? A co když to není jenom pocit, co když ten někdo se umí pohybovat tak neslyšeně, že vám téměř dýchá za krk a vy se bojíte otočit, aby se vaše domněnka nepotvrdila...co když ten někdo je UPÍR?!

V noci sama bloudí uličkami dívka, která netuší nic o tom, jak velké je nebezpečí a jak moc blízko je. Jde pořád za stejným cílem a nezpozorovala osobu, která ji pozoruje ze stínů, které poskytují ještě víc tmy než je všude kolem.

 

Šla jsem po městě různými uličkami, které k mé kamarádce Alex. Seznámili jsme se v jedné kavárě, kam čas od času zajdu.

Byl letní večer, ale už byla tma. Všude to vonělo létem, ale jelikož jsem byla v zapadákově, kde nesvítí skoro slunce, tak to bylo celkem jedno jaký roční období bylo. Tady nikdy nebylo moc velký teplo, ale nezbývalo mi nic jiného.

Moje matka zemřela před půl rokem, tak jsem se musela přestěhovat k jedinému příbuznému, kterého jsem měla a to k Charliemu do Forks. Neměla jsem to tu ráda, ale jak říkám, neměla jsem na výběr, ale třeba to nakonec nebude tak špatný, zatím jsem moc lidí nepoznala, ale zná se tady každý s každým, což bývá na takových místech nejspíš normální, ale přijde mi to trochu ujetý, ale to je taky jedna z věcí, který nikdy neovlivním asi tak jako zemětřesení…

Ještě pár bloků a jsem u ni. Jenže proč mám pořád ten divnej pocit, že mě někdo sleduje. Mám ho od té doby, co jsem tady… ale teď je nejsilnější, je to op

Není to zrovna moc příjemný, co když za mnou opravdu někdo jde? Otočila jsem se, ale nikdo tam nebyl. Zakroutila jsem hlavou, jsem to ale blázen, jsem hrozně paranoidní…kdo by za mnou šel…jak říkám zná se tady každý s každým…

Přepadal mě strach, uvnitř se mi stahovali vnitřnosti, jako by se chtěly schovat nebo naprosto zmizet a já jim moc dobře rozuměla a dokonce bych jim vyhověla, taky je fakt, že kdyby to byl nějakej masovej vrah, tak by tam taky už dlouho být nemusely…no super, teď ještě straším sama sebe…jsem to ale hrdinka a to jsem dcera policajta. To by mě asi moc nepochválil, vlastně myslím, že by mi vynadal už jen za to, že jdu takovouhle cestou, ale je to nejkratší cesta k ní, jinak bych musela obcházet pomalu půlku města a myslím, že je nebezpečí skoro stejné, když si vezmu, jak daleko to je…

Jenže já se pocitu, že mě někdo pozoruje pořád nemohla zbavit, měla jsem z toho husí kůži po celém těle. Zase jsem se otočila, ale zase nic. Ale počkat co to…tam za rohem někdo zašel. Sakra, někdomě fakt sleduje, ale proč?! Začínala jsem být značně nervózní…zrychlovala jsem, abych byla co nejrychleji v bezpečí u mé kamarádky, už jen kousek a jsem tam…

 

Pro tentokrát se jí povedlo utéct jisté smrti, ale co až půjde zpátky, co když tentokrát nebude mít tolik štěstí nebo rozumu, aby vzala nohy na ramena…ale i přesto, by ji netvor číhající ve tmě bez sebemenších problémů dohonil…a co by následovalo pak, to je jen ve hvězdách? Nebo lepší by bylo říct, že je to jen na něm, na jeho ostrých zubech, na jeho rozhodnutí a hladu…a chce se on vůbec rozhodovat, nechá to na démonovi v sobě, nebo se v něm probudí nějaký cit ušetří ji? Jaká budoucnost ji čeká? Má vůbec nějakou? A jestli ano, tak jakou? A bude chtít vůbec tuto budoucnost nebo by chtěla něco jiného? Třeba nebude mít na výběr, ale třeba taky ano…

 


SHRNUTÍ >>


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stín noci 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!