Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stará Láska 1. kapitola

mafinky/malé tortičky twilight


Stará Láska 1. kapitolaAhoj, tohle je moje první povídka, tak doufám, že se vám bude aspoň trošku líbit. Tato povídka je o neznáme dívce a Edwardovi, který se do ní zamiluje, to se odehrává v Chicagu roku 1918. Zbytek už neřeknu, to si, prosím, přečtěte. Nicol97.

Stará láska

 

Rok 1918

Pohled: Edwarda

Sešel jsem dolů z mého pokoje. Dnes pořádáme oslavu. Moje matka Elizabeth pozvala skoro celé město.

Chce, abych se zamiloval do nějaké dívky, ale já žádnou nechci, chci být vojákem. Nechci se oženit a mít hned děti.

Když jsem procházel chodbou, spoustu dívek se na mě otáčelo. Mně ale žádná nepadla do oka. Moje matka mě zahlédla a hned se za mnou vydala.

„Edwarde, nějakou si dnes vybereš za ženu. Už ti bude 18 let, ale ještě žádnou přítelkyni nemáš!“ přikázala mi matka.

Ten večer jsem tančil a povídal s různými ženami, ale žádná nebyla ta pravá. Musel jsem si na chvíli odpočinout, tak jsem se vydal na malý balkónek, kde by nikdo neměl být.

Když jsem přišel na balkónek, tak tam už někdo seděl. Přišel jsem blíž, abych zjistil, kdo tam sedí takto sám. Když jsem si pořádně prohlédl osobu, zjistil jsem, že je to žena. Sedl jsem si vedle na židli a zeptal se, proč tady sedí tak sama.

„Slečno, proč tady sedíte tak samotná?“ zeptal jsem se jí. Ona se na mě otočila a až teď jsem si ji mohl pořádně prohlédnout. Byla nádherná. Měla dlouhé blonďaté vlasy, spletené do složitého copánku. Nádherné modré oči mě naprosto okouzlily.

„Skrývám se tady před mojí matkou. Chce, abych si našla ženicha, ale já jsem pořád nenašla toho pravého,“ vysvětlila mi a já jsem byl naprosto okouzlen její krásou a jejím sametovým hlasem. Mám takový pocit, že jsem se zamiloval. Ano, zamiloval jsem se.

„Já také. Moje matka chce, abych si našel ženu, ale já jsem ještě žádnou nenašel, myslím,“ řekl jsem a podíval se do jejích očí.

„Jak se jmenujete?“ zeptal jsem se jí.

„Jmenuji se Emily Lewis a vy?“ zeptala se mě.

„Já jsem Edward Masen. Odkud jste? Nikdy jsem vás tady neviděl,“ zeptal jsem se ji.

„Ano, zrovna jsem se přistěhovala z Londýna,“ odpověděla mi.

„A vy jste odtud?“ zeptala se mě.

„Já jsem se tady narodil,“ řekl jsem.

„Nechtěla byste si jít zatančit?“ zeptal jsem jí. Ona přikývla a společně jsme se vydali tančit.

Uběhlo několik měsíců a já ji požádal o ruku. Byli jsme spolu šťastní, oba jsme se těšili na naši svatbu. Ale ani jeden jsme se jí nedočkali.

Byl měsíc do mých 18. narozenin a měsíc do naší svatby. Ale zrovna se v Chicagu šířila Španělská chřipka. Dostali jsme ji všichni, má rodina i její. Byla na tom nejhůře, potom jsem byl na tom nejhůře já.

Byl jsem s ní na pokoji, ležel jsem vedle ní a koukal, jak trpí. Potom se to stalo, zemřela. Nechala mě tady. Najednou se mi zhroutil celý svět. Ona byla ta, pro kterou tlouklo moje srdce. Přál jsem si jediné, abych se vydal hned za ní. Přál jsem si zemřít. Ale to mi bohužel nebylo dopřáno.

Jednoho dne přišel můj čas. Cítil jsem to, cítil jsem, jak moje tělo slábne. Usnul jsem a doufal, že už to budu mít za sebou.

Najednou jsem cítil, jak mě někdo odnáší pryč. Potom mě položil na nějakou studenou zem. A potom jsem cítil neuvěřitelnou bolest.

Ta bolest byla tak nesnesitelná. Myslel jsem si, že smrt je bezbolestná. Ale tohle nebyla smrt. Tohle byl nový začátek.


Shrnutí oOo 2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stará Láska 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!