Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stará Láska 2. kapitola

honeymoon


Stará Láska 2. kapitolaAhoj, tady je 2. kapitola. Doufám, že se vám to bude líbit. Omlouvám se za chyby. Nicol97.

V minulé kapitole.

Pohled Edwarda

Ta bolest byla tak nesnesitelná. Myslel jsem si, že smrt je bezbolestná. Ale tohle nebyla smrt. Tohle byl nový začátek.

Stará Láska

2. kapitola

Pohled Edwarda

Najednou bolest úplně přestala. Mohl jsem se v klidu nadechnout a otevřít oči.

Pomalu jsem otevíral oči a uviděl před sebou Carlislea Cullena.

„Ahoj, Edwarde,“ pozdravil mě. Chtěl jsem se posadit, abych neležel, jen jak jsem na to pomyslel, tak už jsem seděl. Ta rychlost mě zaskočila, bylo to tak rychlé. Ale ještě něco mě zaujalo, slyšel jsem v hlavě hlasy. Nějaké hlasy byly tiché a nějaké zase hodně hlasité. Bylo to zvláštní a taky mě z toho hrozně bolela hlava. Rychle jsem se chytil za hlavu.

„Edwarde, děje se něco?“ zeptal se mě Carlisle.

„Pane Cullene, vy ty hlasy neslyšíte?“ zeptal jsem se ho.

„Edwarde, jaké hlasy?“ ptal se mě.

„Já mám v hlavě takové hlasy, které na mě křičí a některé zase jakoby šeptají,“ vysvětlil jsem mu můj problém.

Carlisle vypadal zamyšleně a chvilku vypadal, jako když vůbec nevnímá. Najednou promluvil.

„Edwarde, nepálí tě v krku?“ jen jak to dořekl, tak jsem ucítil hroznou bolest v krku. Automaticky jsem ruce dal ke krku.

„Ano, jak to víte?“ zeptal jsem se ho.

„Edwarde, prosím, zvedni se a pojď se podívat sem do zrcadla,“ řekl mi. Rychle jsem se zvedl a během vteřiny jsem byl u zrcadla. Pomalu jsem se podíval do zrcadla a nemohl uvěřit vlastním očím, úplně jsem se změnil. Moje pokožka byla bílá jako stěna a rysy jsem měl mnohem výraznější. Ale jedna věc mě zarazila. Moje oči - měl jsem karmínově rudé.

„Co jsem?“

„Jsi upír,“ odpověděl mi potichu.

„To je nesmysl, určitě jsem mrtvý a tohle se mi jenom zdá,“ říkal jsem si potichu.

„Edwarde, umíral jsi a já tě přeměnil,“ říkal mi pomalu.

„Vy jste také upír?“ zeptal jsem se ho. On jenom opatrně přikývnul. Náhle se mi vybavila jedna osoba.
„Kde je Emily?“

„Když jsem v nemocnici přišel k vám do pokoje, tak už tam nebyla, ale cítil jsem tam pach neznámého upíra, tak si myslím, že ji někdo unesl,“ pověděl mi. Takže možná někde Emily žije a ještě ji někdy můžu vidět. Doufám, že ji nezabil, ale proměnil. Z mých myšlenkových pochodů mě vyrušil Carlisle.

„Edwarde, asi bychom měli jít na lov,“ jak to řekl, tak jsem zase cítil hroznou bolest v krku.

„Dobře, ale já nechci lovit lidi,“

„Edwarde, já nelovím, lidi ale jen zvířata,“ jak to řekl, tak se mi ulevilo. Nechtěl jsem lovit lidi.

Po nějaké době:

Carlisle se pro mě stal dobrým otcem. Po čase se k nám přidala Esme. Později Rosalie. Carlisle si myslel, že pro mě bude ta pravá, ale pro mě byla pravá Emily. Potom Rosalie našla Emmetta. Po nějakém čase se k nám přidal Jasper a Alice. Ještě jsem zjistil, že dokážu číst myšlenky. Alice vidí do budoucnosti a Jasper umí ovládat emoce. Takhle z nás vznikla dokonalá rodina Cullenů. Jsem rád za tuhle skvělou rodinu.


1. kapitola oOo Shrnutí oOo 3. kapitola 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stará Láska 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!