Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 3. kapitola


Srdce ti ukáže správnu cestu - 3. kapitola„Ak to zdvihneš, už nikdy nevojdeš do tejto postele,“ dala som mu ultimátum. Prišlo mi logické, aby ma poslúchol, ale on zo mňa zliezol a zdvihol to. Pokojne si telefonoval, zatiaľ čo mne začali tiecť slzy...

3. kapitola

„Zlato, som doma!“ zakričala som vo dverách a rýchlo zošuchla topánky. Z domu sa niesla úžasná vôňa. Žeby Josh varil? To sa mi nechce veriť.

„Som v kuchyni!“

Vyzliekla som si ešte kabát, tašky som hodila na sedačku v obývačke a pricupitala k nemu. Stál do pol pása nahý pri sporáku a niečo miešal v hrnci.

„Ty varíš?“

Otočil sa s pobaveným výrazom a nastavil ústa, aby som ho pobozkala. S radosťou som vyplnila jeho prianie a rukou som pomaly skĺzla na jeho svalnatú hruď. Už len ten dotyk vo mne rozhorel túžbu. No on sa odo mňa s tlmeným smiechom odtiahol.

„Najskôr večera, až potom niečo sladké.“ Mrkol na mňa, čím ma dokonalo navnadil, ak tým naozaj myslel, to čo ja.

„Dobre, ja sa idem zatiaľ prezliecť, lebo sa cítim ako pokrčená.“ Zachechtal sa a otočil sa naspäť k hrncu. Ja som si to nasmerovala do spálne, ale na mieste som zastavila, keď som uvidela svoj odraz v presklenej skrinke. Zamračila som sa a pozorne sa obzerala.

„Miláčik, čo to robíš?“ chechtal sa Josh a podišiel ku mne.

„Zdám sa ti tlstá?“ vypálila som naňho svoju najväčšiu obavu kvôli tomu idiotovi.

„Na to si ako, preboha, prišla? Máš dokonalejšiu postavu ako všetky modelky sveta. Čo ti to napadlo?“ Objal ma okolo pásu, no jedna jeho ruka skĺzla na môj zadok. Bola som proti nemu tak malá, ale jeho mužné telo so mnou robilo divy.

„Môj super debilný nový šéf mi niečo také naznačil,“ odvrkla som a išla do spálne.

Ako prvé som držala v rukách staré tepláky a tričko, ale týmto ho určite nenavnadím. Otvoril som šatník, ktorý bol veľký ako jedna izba a hľadala niečo vyzývané a zároveň príjemné. Nakoniec som skončila s čiernymi legínami a dlhým tričkom na ramienka s hlbokým výstrihom. Prvé dva gombíky výstrihu som rozopla a s úsmevom sa vrátila k nemu. Práve sa skláňal nad stolom a pokladal naň taniere s príborom.

„Čo máme dobré?“

„Cestoviny s vynikajúcou syrovou omáčkou a lá Josh, sú tam všetky tvoje obľúbené ingrediencie.“ Už sa mi zbiehali sliny na tú dobrotu a lá Josh. Naložil mi a ja som sa prudko nadýchla božskej vône jedla. No ešte zapálil sviečku v strede stola a stlmil svetlo v izbe na minimum. Jednoducho krásna, romantická večera.

„Josh? Prečo toto všetko?“ spýtala som sa ho trochu podozrivo. Nehovorím, že sme nikdy nemávali príjemné večery pri sviečke, ale aj tak to bolo zvláštne.

„Nič, len som si chcel urobiť príjemný večer so svojou krásnou manželkou, je na tom snáď niečo zlé?“

„Cez víkend nepôjdeme nikam, však?“ spýtala som sa ho skleslo, toto som už veľmi dobre poznala. A tipujem, že vrcholom večer bude nejaký predražený darček ako vždy.

„Prepáč,“ povzdychol si a obrúskom utrel ústa. „Musím ísť služobne preč, ale len na dva dni, potom budem mať na teba čas.“

Naštvane som pustila príbor, ktorý udrel do taniera. „Toto hovoríš už celý rok. Rok! Už ma to nebaví počúvať, Josh! Kto je tvoja manželka? Ja alebo tvoja práca?“

Otvoril ústa, ale ja som ho zastavila. „Neodpovedaj, obaja veľmi dobre poznáme pravdu.“

„Nie, Bella, nie je to tak...“

„Aha, a ako to je? Čo by si napríklad urobil, keby som ti oznámila, že som tehotná?“

Prižmúril oči. „Spýtal sa ťa s kým si ma podviedla a požiadal by som o rozvod, lebo sme spolu nespali už tri týždne a predtým sme použili ochranu.“

Prudko som sa postavila, až spadla stoličku na zem a chcela mu jednu vlepiť, keď sa začal na mne smiať. Ale chytil ma za pás a stiahol na svoje kolená.

„Miláčik, sama dobre vieš, že ty si pre mňa najdôležitejšia. Toto má byť príjemný, romantický večer, tak si ho nekazme, dobre?“

S povzdychom som prikývla a chrbtom sa mu oprela o hruď. Vidličkou si napichol cestoviny, ktorá smerovala k mojim ústam. Otvorila som ústa, ale on naschvál uhol a zjedol ich.

„Héj.“

Rozosmial sa a znova nabral jedlo, tentokrát ukojil môj hlad. Takto sme jedli, pokiaľ som už nemohla. Brucho mi išlo prasknúť.

„Koho to máš vlastne za šéfa?“ spýtal sa, keď sme sa začali rozprávať o práci

„Edward Cullen – najväčší blbec celého New Yorku,“ odpovedala som mu znechutene. No Josh sa tváril trochu prekvapene a potom prižmúril oči.

„To aby som si dával na teba pozor,“ šepol významne a sklonil sa ku mne, aby mi mohol dať lačný bozk.

„Prečo?“

„Nič zvláštne, len mu posteľou prešla asi polovica žien v New Yorku a nie je žena, ktorú by nezviedol, no vo svojom odbore je jedným z najlepších.“

S úsmevom som ho pohladila po vlasoch. „Ale ja mám toho najsexi muža doma, čiže žiadneho iného nepotrebujem. A okrem toho - ja som na chlapov, nie na chlapčekov.“

„Tak to som rád. A úplne ti rozumiem. Každý, kto pracoval pod Edwardom, dal radšej výpoveď, aj keď dnes sa mi zdal obzvlášť nevrlý. Stretol som ho na súde a takmer tam vulgárne vynadal sudkyni,“ zachechtal sa. Super, takže  môj manžel sa očividne baví s mojím sprostým šéfom.

„Ale ak chceš, môžem ti zohnať dobrú prácu niekde inde,“ navrhol mi, ale ja sa nevzdám.

„Nie, ostanem tam, prežijem to nejako a potrebujem sa naučiť byť čo najlepšia vo svojom odbore a ako všetci hovoríte, on je ten najlepší.“

„To je reč! Ale môžem mu zavolať a upozorniť ho, aby bol na teba milší, lebo moju manželku nebude nikto osočovať a robiť čokoľvek, čo jej prekáža a uráža ju,“ šepkal a zahryzol sa mi do ucha.

„To je od teba pekné, ale Bella Miltonová si s ním poradí sama, so mnou si zahrávať nebude.“ Bojovne som privrela viečka, na čo sa Josh rozosmial ako o život, no hneď zvážnel.

„Dobre, ale ak by mal ozaj nejaké narážky alebo niečo podobné,“ povedal mi s absolútnou vážnosťou, „tak mi to potom povieš, dobre? A ja si to s ním vybavím.“

„To znie nebezpečne...“

Pobavene pokrútil hlavou, chytil ma za pás a otočil k sebe. Našťastie, boli tieto stoličky väčšie než tie klasické, tak som ho mohla objať nohami okolo tela a ruky som mu položila na hruď. Už mal oblečenú košeľu, no moje prsty si s tým hneď poradili. Rozopínala som mu gombík po gombíku a rozhrnula som mu ju. Nechtami som prešla po jemných chĺpkoch na hrudi a zbožne som sa mu prisala na krk. Tak strašne ma priťahoval, že si moje telo robilo čo len chcelo.

„Mám pre teba prekvapenie,“ šepla som mu do ucha, keď som dlaňou skĺzla po chĺpkoch na bruchu nižšie a vkĺzla do jeho nohavíc. Zachvel sa a razom mal plné nohavice. A potom kto tu je sexuálne frustrovaný? Potichu som sa zasmiala a pokračovala v jeho trýznení.

„Čo keby si mi to prekvapenie aj ukázala?“ spýtal sa hrdelne a nahlas vydýchol.

„Pekne počkaj v spálni na posteli a ja som hneď pri tebe.“ Rukou som vykĺzla naspäť, zoskočila som z neho a rozbehla sa do kúpeľne s taškou z nákupov. Rýchlo som sa vyzliekla, až na mne neostalo absolútne nič. Dlaňou som si ešte prešla po nohách, či sú dôkladne oholené. Na moje šťastie boli. Správala som sa ako totálne puberťáčka, ale inak to nešlo. Som žena a mám svoje potreby.

Ďalších desať minút som premýšľala, čo si oblečiem a nakoniec som skončila pri čiernej saténovej košieľke mierne nad zadok. Neobťažovala som si dať ani tie mini nohavičky, čo k tomu boli a vyšla som z kúpeľne. Môj polonahý manžel sedel na posteli a zbožne si ma prezeral. Hlasno vydýchol a prstom mi ukázal, aby som išla za ním. Snažila som sa byť čo najzvodnejšia, absolútne nič ma netrápilo, chcela som jediné. Vyliezla som mu na hruď a sklonila sa k jeho tvári.

„Si tak vražedne nádherná,“ šepol a ruky mu okamžite vkĺzli pod moju košieľku. Chytil ma za pás a stiahol pod seba. Ľaknutím som vykríkla, no hneď som sa rozosmiala. Jeho pery som ucítila na krku, lačne sal moju pokožku a prstami mi sťahoval ramienka dole, až som bola úplne nahá. Oči mu horeli túžbou a ja som funela vzrušením ako o život.

„Prestaň s tou predohrou a rob, čo máš,“ prikázala som mu vzrušene, keď som sa išla zblázniť jeho dotykmi a bozkami. Potichu sa zasmial a konečne dal zo seba tie zbytočné nohavice. Ach, môj bože. Stačil jeden pohľad na jeho vzrušenie a začala som sa k bokmi tlačiť k tým jeho.

A vtom zazvonil mobil. Josh sa zastavil v pohybe.

„Ani sa to neskúšaj zdvihnúť a pokračuj, kde si skončil.“

Skleslo stiahol obočie. „Prepáč, ale môže to byť dôležité.“

„Ak to zdvihneš, už nikdy nevojdeš do tejto postele,“ dala som mu ultimátum. Prišlo mi logické, aby ma poslúchol, ale on zo mňa zliezol a zdvihol to. Pokojne si telefonoval, zatiaľ čo mne začali tiecť slzy. Keď dovolal, otočil sa ku mne so smutným výrazom

„Vypadni! Ty! Už! Nikdy! Nevojdeš! Do! Tejto! Izby!“ kričala som po ňom so zaťatými zubami a hodila po ňom vankúš. Chcel niečo namietať, ale otočil sa a odišiel, čím ihneď zničil moju predstavu, že sa vráti a začne prosiť o ospravedlnenie.

„Tak, a dvesto dolárov za spodnú bielizeň je v riti,“ povzdychla som si a vkĺzla pod prikrývku.

2. kapitola - 4. kapitola


Pre vlastné potreby v tejto poviedke som sa rozhodla, že pozmením vlastnosti upírov v tejto poviedke. Alice a Edward, či iní upíri, ktorí sa živia zvieracou krvou, môžu vychádzať na slnko a nežiaria, proste to s nimi nič nerobí. Ale upíri, ktorí sa živia ľudskou krvou, nemôžu vychádzať na slnko.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 3. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
35. Wera
02.05.2012 [11:05]

Wera Emoticon

34. Inoma
06.02.2012 [22:59]

InomaNo tak ten Josh je fakt kretén... Tohle kdyby udělal manžel mě, tak má doma peklo Emoticon Ježíš, to je takový hňup. Bella je fakt chudák, měla mu ten mobil sebrat hodit jím o zeď Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.01.2012 [21:45]

kikigucciPřijde mi to, nebo Josh není chlap? Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.01.2012 [10:07]

WhiteTieJosh je pěknej kretén, v posteli má nádhernou babu, která po něm touží a on si - opět - vybere pracovní povinnosti? To snad není ani chlap...

17.12.2011 [21:33]

Gwendolinboží Emoticon

30. viktoria
07.12.2011 [21:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.12.2011 [18:15]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [21:17]

domcamerciTak to je dobrý teda. Já čekám na další kapitolu jak na smilování božím, protože s každou kapitolou tuhle povídku miluju víc, a teraz jsem si jí nevšimla Emoticon Emoticon Emoticon Omlouvám se, štve to i mě. Čekala jsem úplně zbytečně. Tohle dokonalé dílo už je tu vystavené tři dny...Vrrr Emoticon

Takže. Emoticon Bella si to vzala fakt hodně k srdci to o obezitě. Přitom ona takovou nádhernou postavu. Já to pořád nechápu, jak to Edward myslel. Přece nemohl doopravdy mluvit vážně. Jen jí chce naštvat. Emoticon Emoticon A ještě se na to ptát Joshe:D Z vlastní zkušenosti vím, že chlapi všeobecně tohle nemaj rádi. Miláčku? Nemám celulitidu na stehnech? Vidíš jí? Je přímo tady.:D Emoticon Aspoň jednu věc za tuhle kapitolu udělal Josh správně, když jí pozvednul sebevědomí. Emoticon

Když už jsme u toho Joshe, tohle je prostě konec. A Bella mu to ve své beznadějné zamilovanosti odpustí jako vždycky. Možná se mýlím, ale přesto všechno je vidět, že Bella ho stále vroucně miluje a ctí. Emoticon Emoticon Já nevim, jestli rovnou říct, že ze sebe dělá idiota. Vždyť tohle už ani neni o zatnutí zubů a počítání do deseti. Josh je ženatej se svou prácí a ne s ní. A jako potom, co udělal teď u mě ztratil všechny plusový body. Emoticon Emoticon Debil...On už je skoro v ní a radši zvedne telefon i přes její ultimátum... Kdyby mu aspoň dávala ultimáta pořád, tak bych pochopila, že už ho to otravuje, ale takhle? Emoticon Emoticon Emoticon Katalyzátor je zapojenej. Ještě Edwarda s rukama pod Bellinou sukní a rovnice je hotová. Celej New York bude jiskřit. Emoticon Emoticon
Jak Josh zmínil to o soudě, ráda bych tam Edwarda nikdy viděla, jak řve a obhajuje. Emoticon Emoticon
Jo a jak jsem řekla, že Bella ze sebe dělá idiota. Já vím, snaží se zachránit manželství řítící se do záhuby, ale štve mě to. Ještě že má ten nejúčinější lék na světě. Edwarda... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Tak tohle je jasný... Oficiálně tu povídku miluju. Tohle bylo úžasný. Vždycky, když jsem četla šéfa na začátku, tak jsem si myslela, že ti je tak pětadvacet a ono je ti stejně jako mě. Taky bych chtěla umět psát takhle profesionálně v mym věku. Ještě k tomu o manželství, jako kdyby jsi to sama zažívala. Skvělý, skvělý! Nádhera! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Niki
05.12.2011 [18:48]

úžasné.. stejnak si myslim, že manžílek má milenku= služební cetsa na 2 dny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.12.2011 [15:57]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!