Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 22. kapitola

Stephenie Meyer


Srdce ti ukáže správnu cestu - 22. kapitolaEma spinká, no vo vedľajšej izbe je rušno... :)

22. kapitola

„Chcem, aby bola toto najlepšia noc v tvojom živote,“ šepol som jej do ucha, keď som ju položil do vankúšov. Vyzerala tak nehanebne a anjelsky naraz. Nevedel som, kam pozerať skôr. Jej odhalená pokožka ma vábila, teplo vychádzajúce z jej tela ma omamovalo, bol som z nej mimo.

„Si tak nádherná.“ Pohladil som ju dlaňou po tvári, líca mala horúce, oči mala doširoka otvorené a uvidel som v nich vzrušenie, túžbu, očakávanie. Tentoraz som sa nechcel nikam ponáhľať, chcel som si ju užiť sekundu po sekunde.

Sklonil som sa k jej krku a medzi perami som stisol jej pokožku. Jemne som ju oblizol a posúval sa po milimetri nižšie a nižšie. Potichu dýchala, jej horúci dych som cítil vo vlasoch. Ruky mala položené vedľa hlavy. Ach, dokonalosť.

Jednou rukou som jej skĺzol na stehno a vpil sa jej perami do krku. Lákala ma jej krv, ale dnes ju nechcem tým omámiť. Chcem hrať férovo... aspoň kvôli sebe. Zubami som prešiel po vábivej pokožke, striasla sa, zachvela sa od slasti a potichu zavzdychala. A to sme len na začiatku, miláčik.

Posunul som sa nižšie, ochutnával som jej pokožku na dekolte, srdce sa jej rozbúšilo, dych zrýchlil. Sal som tú jemnú štruktúru perami, jej hrudník sa prehýbal a prsiami narážala do mojej hrude. Ucítil som jej vzrušené bradavky. Tak veľmi ma rozpaľovala a ani o tom nevedela.

Siahol som na jedno saténové ramienko a pomaličky ho sťahoval dole, no nechcelo ísť už nižšie cez jej ruku, tak som ho jednoducho roztrhol, nevšimla si to. Prstom som chytil jemnú látku a posúval ju nižšie pod jeden božský prsník. Pohľad pre bohov. Sklonil som sa k nemu a perami sa dotkol stvrdnutej bradavky. Jemne som ju vsal, neudržal som sa a voľnou rukou som roztrhol celú košieľku a hodil tie zdrapy na zem.

„Bože,“ vyšlo z nej omámeným hlasom. Ruky mi dala do vlasov a pritisla mi tvár ešte bližšie k jej hrudníku. Zubami som dráždil jej prsia, skúšal jazykom ich chuť a hladil ich. Každým mojím dotykom sa do nich vlievala krv a boli citlivejšie. Jej dych sa ešte viac zrýchlil, srdce jej udieralo do hrude, akoby malo vyskočiť. Vzpínala sa pod mojím telom.

„Prečo mi to robíš?“ spýtala sa vzrušene a nechty mi zaryla do chrbta pod košeľou, ktorú mi stihla vytiahnuť z nohavíc.

„Ešte som ani nezačal, miláčik.“ Zdvihol som sa naspäť hore k jej tvári, aby som ju mohol pobozkať. Roztomilo krčila pokožku medzi obočím.

„Nie,“ zamrmlala, keď som ju chcel pobozkať. „Máš byť dole, tam kde si bol.“

Pobavene som sa usmial, ale aj tak som ju pobozkal. Bola to pre ňu hotová návnada, lebo ma vášnivo pobozkala a jazykom hľadala ten môj, akoby bol jej posledná záchrana. Dychčala mi do úst, mrvila sa podo mnou. To živočíšne teplo z nej bolo tak intenzívne cítiť. Veľmi mi to neuľahčovala. Najradšej by som si stiahol nohavice a boxerky a urobil to, čo tak chcem, ale to neurobím. Niet sa kam ponáhľať a stačí len vydržať.

Skĺzol som teda dole, ako chcela, a perami sa posúval vražedne pomaly medzi jej prsiami, až k plochému brušku. Prstami som siahol nižšie. Panebože, ona nemala pod tou košieľkou ani nohavičky. Prešiel som ukazovákom po strede jej ženskosti.

„Ježiši Kriste,“ zavzdychala.

„Plánuješ ma dnes volať všetkými biblickými postavami?“ spýtal som sa jej laškovne. Nenechal som ju odpovedať, skĺzol som nižšie a začal som ju dráždiť jazykom na tom úžasnom, vlhkom miestočku. Prsty som si položil na jej boky, aby sa príliš nehýbala, ale neovládala svoje telo. Jej hrudník sa prehýbal ako o život, vzdychala, prsty mala vpletené v mojich vlasoch a tlačila mi hlavu na svoju ženskosť.

„Ešte,“ dostala zo sebe pomedzi zuby. Zrýchlil som svoje pohyby jazyka a vnikol do nej prstom. Jej lono sa začalo sťahovať okolo môjho prstu prichádzajúcim orgazmom a ja som v momente prestal, len sa v nej lenivo hýbal. Zdvihla hlavu a vyplašene na mňa pozrela.

„No tak, načo čakáš? Toto nemôžeš! Musíš pokračovať!" snažila sa zúfalo kričať. No ja som ju len zbožne pozoroval. Prudko vydýchla, zdvihla ruku a mierila s ňou dole. Tak to nie! Priložil som jazyk k tomu drobnému najcitelivejšiemu miestočku a začal prudko kmitať jazykom. Vzpínala sa podo mnou, vnikol som do nej ešte jedným pohybom a v tom najlepšom prestal.

„Čo ma chceš zabiť?!" skríkla po mne zúfalo.

No to je mi správanie, upír ju chce nanvadiť a ona si ešte sťažovať bude. Viem, bol som krutý, ale chcel som, aby sa všetko vzrušenie spojilo do jedného a neuveriteľnejšieho.

Perami som stisol ten malý hrášok a prudko kmitol prstami, chýbalo jej tak málo a... Vykríkla a jej lono sa sťahovalo okolo môjho prstu. Snažila sa to rozdýchať, ale nedal som jej na to možnosť a pokračoval v ešte intenzívnejšom dráždení. Jej pokožka bola rázom tak horúca, vôňa jej lona ma omamovala. Mal som pocit, že mi každú chvíľu vytrhá všetky vlasy. Nešetrila svojou silou. Nakoniec mi nohy omotala okolo chrbta. Počul som, ako zatína zuby, pľúca jej už nestačili. A znovu vykríkla. Lono sa jej sťahovalo ešte rýchlejšie. Vzdychala ako o život, lapala po dychu.

„Nenávidím ťa!" dostala pomedzi zuby a ja som sa hrdelne rozosmial. Bola tak rozkošná, keď sa snažila brániť priamym útokom na jej božské, vzrušené lono.

 

Bella:

Panebože, panebože, toto asi nezvládnem. Prečo mi to robí? Nie, nech pokračuje. Potrebujem ešte. Čo, dva orgazmy? Chcem ich najmenej dvadsať. Och, existuje vôbec nejaká činnosť, v ktorej nie je tak dokonalý? A ten jeho ľadový jazyk dokáže divy. Pľúca mi už pomaly nestačili, nevedela som, čo s rukami.

No po druhom orgazme sa nadvihol opäť hore. Mala som chuť kričať, aby išiel znovu dole a pokračoval, ale umlčal moje nevyslovené slová svojimi perami, ktoré ma lačne bozkávali. Na podbrušku som ucítila jeho napnuté nohavice. Chudáčik, on je tak vzrušený. Zaprela som sa mu do hrude, aby sme sa vymenili. Pochopil a ľahol si na chrbát. Jeho oči horeli túžbou, znovu boli čierne. Ten pohľad ma vzrušil ešte viac, bol ako nejaké zviera.

Kašlala som na tie blbé gombíky a zaťahala som za látku, ktorá sa trochu roztrhla, tak som pokračovala ďalej.

„To bol Marc Jacobs.“ Zamračene sa pozrel na svoju roztrhnutú košeľu, ktorú som hodila na zem.

„Ja tu žiadneho cudzieho chlapa nevidím,“ zasmiala som sa laškovne a dlaňami som si vychutnávala jeho božskú hruď. Každý sval bol ako z kameňa, a tie tehličky. Ach, dokonalosť. Zubami som hrýzla do jeho bradavky a rukou sa domáhala do jeho napnutých nohavíc. Nahmatal som gombík a rozopla zips. Posadila som sa na jeho hruď, ale otočila som sa mu chrbtom, aby som mu mohla stiahnuť nohavice. Jedným pohybom som mu ich vyzliekla. No jeho telo sa za mnou zdvihlo, na chrbte som ucítila jeho ľadovú hruď. Prsty mi omotal okolo bruška a perami sa mi prisal na rameno.

Jeho prsty skĺzli nižšie a znovu ma začal dráždiť.

„Chcem teba,“ zavrnela som a otočila sa k nemu.

 

Edward:

Rýchlo som si stiahol boxerky a chytil ju za pás. Jej vzrušené lono sa otrelo o môj úd. Mal som pocit, že každú chvíľu vybuchnem. Nadvihla sa a dosadla na mňa. Panebože, dokonalosť. Bol som na samom dne, chvíľu sa hýbala príliš pomaly. Myslel som, že ju hodím medzi tie vankúše a prevezmem to ja. Ale nadvihla sa znovu a začala sa ladne pohybovať.

Bola tak tesná a horúca. Každým pohybom umocňovala moje vzrušenie, po chvíli som bol na konci svojich síl, nedalo sa to už vydržať. Jej lono sa ešte viac sťahovalo okolo môjho údu, bola ešte tesnejšia. Jej pohyby boli lenivejšie, bola unavená. Chytil som ju za zadoček a pomohol jej. Poslednýkrát na mňa dosadla a potom to prišlo. Nemohol som si pomôcť a od mocného vzrušenia som zavrčal a následne vykríkol. Plnil som jej lono, zahryzla sa mi do ramena a vrnela ako mačka.

„Bože, to bolo... neuveriteľné,“ vydýchla. Zosadla zo mňa a zvalila sa do vankúšov. Oblizla si pery a ruky si položila vedľa hlavy. No čo som mal asi tak robiť? Sama sa mi núkala. V momente som bol na jej tele a vnikol do nej. Prekvapene na mňa pozrela a prvým prírazom mi zaryla ruky zo zadku a vykríkla. Už som nebol jemný a tvrdo si ju bral. Tá živočíšna vášeň medzi nami sa nedala ukojiť.

„Nie, nie, ja už nemôžem,“ zasmiala sa, keď som ju znovu začal bozkávať na bruško. Boli tri hodiny ráno a my sme sa doteraz od seba neodtrhli.

„A kto pred chvíľou prosil, že chce viac, hm?“ Ľahol som si oproti nej, aby som na ňu videl.

„To bolo predtým, než si ma totálne zničil a ja sa zajtra, teda dnes, asi nepostavím,“ dostala zo seba a pohladila ma po ramene. Celá izba bola cítiť tou úžasnou vôňou po milovaní a jej telo presiaknuté feromónmi bolo na zjedenie. Stále som nemal dosť a „ten“ medzi nohami mi to dával jasne najavo. Ale musel som myslieť na to, že Bella je ľahko unaviteľný človek. Ale tak ľahko sa mi na to zabúdalo, bola to hotová diablica a anjel v jednom.

„Ale bola to najdokonalejšia noc v mojom živote,“ vydýchla a pritúlila sa ku mne bližšie. Tvár si schovala v mojom ramene a nohu si preložila cez môj pás. Spokojne sa uvelebila a dych sa jej upokojil.

„Dobrú noc, miláčik,“ šepol som jej do vlasov a nežne ju do nich pobozkal. Spokojne som zatvoril oči a počúval jej tlkot srdca. Cítil som sa dokonalo, všetko bolo dokonalé. Toto bola tá upírska láska, na ktorú som nikdy neveril. Položil by som za ňu svoj život, budem ju chrániť navždy, chcem byť s ňou navždy. Nikdy by som ju nedokázal podviesť a opustiť. Teraz je pre mňa všetko, len ona a Ema. Zmäkol som, ale neprekáža mi to. Chcem byť a budem ich ochrancom. V ceste mi už stojí len ten debilko. Ale sľúbila mi, že sa s ním rozvedie a tým mi dala ten najkrajší darček.

xxx

Už bolo dvanásť hodín a Bella stále spokojne spinkala. Nemal som srdce na to, aby som ju zobudil. Bola tak roztomilá a ja som si mohol nehanebne prezerať jej božské a hlavne nahé telo. Celú noc som ju nežne hladil, párkrát spokojne zavrnela a zo spánku sa usmiala.

Malá sa zobudila už o ôsmej ráno, chcela ísť za nami, ale Esme ju zobrala, aby nám dopriali pokoj a teraz s ňou boli všetci vonku a stavali snehuliakov. Emmetta to tuším tešilo najviac. Napadlo tam ešte viac snehu, tak skoro sa odtiaľto autami asi ani nedostaneme, ale nie že by mi to nejako prekážalo.

Zahľadel som znovu na Bellu, srdce sa jej rozbúchalo a zamrkala. Nežne som sa usmial a pobozkal ju na čelo. „Dobré ránko.“

„Však nie je toto len sen?“ zamrmlala chrapľavým hlasom.

„Nie, nie je,“ uistil som ju a znovu pobozkal na tie božské pery, ktoré mala po našej noci dokonalo prekrvené.

„Myslím, že dnes nevstanem, všetko ma bolí,“ sťažovala si, ale zoširoka sa usmiala, keď som ju prstom pohladil po chrbte.

„Absolútne mi to nevadí, aspoň môžeš šetriť sily na ďalšiu noc,“ zachechtal som sa. Na tváril sa jej rozlial blažený úsmev. Ruky mi omotala okolo krku a pritisla sa ku mne ešte bližšie.

„Ty si sexuálny boh, Edward,“ šepla mi a moje ego rázom stúplo na najvyšší bod.

„Ja viem, už mi to povedalo desiatky žien,“ vypadlo zo mňa.

Kurva!

„Čo, prosím?“ spýtala sa trochu vykoľajene a s pekne naštvaným pohľadom. Odtiahla sa odo mňa a okolo tela si omotala prikrývku.

„To mi len vykĺzlo,“ zachraňoval som to rýchlo, ale na prvý pohľad som ju pekne naštval. Ja som taký idiot, že som radšej nedržal hubu a len ju nepobozkal za to, čo mi povedala.

Teatrálne sa otočila, pohodila vlasmi a v kúpeľni za sebou treskla dverami, až sa zachveli pánty. A dokonca aj zamkla. V sekunde som bol pri dverách.

„Bella, no tak, otvor,“ prosil som ju zúfalo.

 

21. kapitola - 23. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 22. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
51. wera
02.05.2012 [14:03]

Emoticon

50. Inoma
03.03.2012 [22:59]

InomaJežíš, to je vůl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak krásně to začalo a pak to pokračovalo a gradovalo a stoupalo a bouchalo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A pak to pako mekne takovou kravinu Emoticon Jeho ego stouplo do obrovských výšin až mu zatemnilo mozek Emoticon Chjo, no na druhou stranu se strašně těším na jejich usmiřování, předpokládám, že to bude dost žhavý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. eivliS
29.02.2012 [21:17]

eivliSTo je vůl, takhle si to podělat!!!!
Jinak uf, to byla náročná četba - málem jsem si dala nohy do kýblu se studenou vodou Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

48. Ceola
29.02.2012 [16:08]

:D luxusní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak to si u Bells Ed pořádně pohnojil Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.02.2012 [20:36]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Aj ja chcéééém Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon . Vlastne ani netreba, mám to doma Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon.
Ale nie, bolo to absolútne skvelé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.02.2012 [20:55]

domcamerciFor, normálně si překonala sama sebe. To bylo prostě fantastický. Bože, já jí ho tak závidim. Emoticon
To byl teda dokonalej sex. Bohužel, těžko budu nutit někoho, aby si před sexem naložil jazyk a klín do mrazáku, takže... Ach jo. Smůla, ale do hajzlu, to bylo tak dokonalý. Nedovedu si představit, jak jí muselo bolet celý tělo, ale ono by se to pro těch pár orgasmů dalo vydržet. Emoticon A jak ho chytila za zadek - svině. Emoticon
Já chci taky nádhernýho neunavitelnýho upíra s ledovym jazykem... Emoticon
Taky ti musim pochválit to, že si nesklouzla do kategorie porna, protože ta hranice je skoro neviditelná a snadno přehlédnutelná a tohle bylo napsaný tak dráždivě, ale pořád nádherně a něžně... Jak si to jen dokázala? Emoticon
Ten konec - Bella moc dobře ví, jak to je.. A to ještě vlastně neví, že Edward měl stovku let na to, aby se mu říkalo sexuální bůh. Emoticon
Já se prostě klanim! To bylo úžasný!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. nikaok
27.02.2012 [11:26]

nikaokKapitola bola krááásna.. Eda je úúúžasný... ale na tom konci to teda fakt posral... to je takýýý moták... že mu to povedalo desiatky žien... to je idooot... dúfam, že mu Bella teraz poriadne zavarí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.02.2012 [0:01]

AfroditaAliceCullentak toto pos*al chlapeček. Jsem zvědavá, jak to bude žehlit. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.02.2012 [20:22]

BellaSwanCullen8Edo to pokašľal Emoticon a poriadne Emoticon dúfam že si to vyriešia Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
úžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. E.T.
26.02.2012 [19:01]

Tak toto párádně Eda podělal, ale to udobřování určitě bude stát za to. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!