Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 14. kapitola

Novorození útočí (s logem MTV)


Srdce ti ukáže správnu cestu - 14. kapitola„Vieš, kde býva môj otec?“ spýtala sa ma omámene. Len som prikývol, nad čím len premýšľala.
„O desiatej ťa čakám. Charlie ide o deviatej do práce na nočnú službu,“ šepla a odtiahla sa odo mňa.

14. kapitola

 

Čo tu, do riti, robíš?!“ spýtala sa ma naštvane. Vidím to tak, že tieto dva týždne si ešte pekne užijem. Vďaka, Esme.

 

„Tiež ťa rád vidím, Bella,“ odpovedal som jej provokatívne a zoširoka sa usmial. Zošiel som zo schodov, všetci na nás zmätene pozerali.

„Vy sa poznáte?“ spýtal sa ostražito ten policajt – očividne jej otec. No super, ja spím s vydatou ženou a ešte k tomu má za otca policajta. Len tak ďalej, Edward.

„Áno, ocko. Toto je môj šéf, hovorila som ti o ňom,“ odpovedala mu Bella kyslo.

Charlie sa zoširoka usmial a podišiel ku mne. Podal mi ruku, toto som fakt nečakal. „Rád ťa spoznávam, Bella mi o tebe hovorila, že si skvelý šéf.“

Bella nešťastne vydýchla a ja som mal chuť sa na plné ústa rozosmiať. Vraj som skvelý šéf. Tak to mi lichotí. Pozrel som sa na Bellu a mrkol na ňu. Vražedne ma prebodávala pohľadom. Esme na mňa potichu zavrčala a začala nás všetkých predstavovať. Jedno bolo jasné na prvý pohľad, všetci boli z Belly unesení.

Nakoniec sme skončili všetci v obývačke, Bella sedela presne oproti mne na sedačke, mal som krásny výhľad do jej výstrihu. Po chvíli si to všimla a sadla si vzpriamene s nie veľmi pekným pohľadom do mojich očí.

„Hej, Bella, aký je Edward šéf? Prezraď niečo pikantné.“ Rehotal sa Emmett. Esme mu dala pohlavok tak, aby to nevidela Bella. No tej zablyslo v očiach.

„Na začiatku ma pekne buzeroval, ale je to fakt profík,“ dostala zo seba.

„Nebuzeroval som ťa, náhodou, v poslednej dobe som k tebe milý,“ nesúhlasil som s ňu a mrkol na ňu. Prevrátila očami. No zachránil to Carlisle, ktorý sa začal horlivo rozprávať s Charliem a zapojili sa doňho všetci.

„Prosím vás, kde máte záchod?“ spýtala sa zrazu Bella.

„Ja ti to ukážem,“ navrhol som jej okamžite. Esme po mne strelila výhražným pohľadom, ale ignoroval som to.

„Toalety sú hore na konci chodby,“ odpovedala jej Esme milo. Bella sa na ňu vďačne pozrela a vstala.

„Musím zavolať do práce, zabudol som na to včera,“ ozval som sa po pár minútach, čo bola aj pravda. Postavil som sa, za pár sekúnd som napísal esemesku šéfovi a vybehol hore po schodoch za Bellou. Opatrne som otvoril dvere a zamkol rýchlo za sebou. Bella stála pred zrkadlom a oplachovala si tvár, absolútne si ma nevšimla. Bola tak roztomilá.

„Som rád, že som podľa teba skvelý šéf,“ prehovoril som pobavene do ticha. Zľakla sa, až poskočila.

„Vypadni odtiaľto,“ napomenula ma šeptom. Odlepil som sa od dverí a podišiel k nej.

„Čo tu robíš, Bella?“ spýtal som sa jej až príliš jemne, v živote som taký hlas nepoužil.

„Prišla som si oddýchnuť od všetkých chlapov na tomto svete za svojím otcom. Vidím, že sa mi to nepodarilo. A ty tu robíš čo?“ Bola očividne dosť naštvaná.

„Esme si povedala, že potrebujeme všetci oddych od New Yorku. Nečakal som, že ťa tu stretnem a...“

„A bude super, ak ma budeš pekne-krásne ignorovať. Myslíš, že prečo som sem išla? Edward, musíme na to zabudnúť, nič sa medzi nami...“

Už som to nevydržal počúvať, urobil som ešte jeden krok k nej a vášnivo ju pobozkal. Rázom bola ticho. Neodtlačila sa. Objala ma okolo krku a ešte viac sa vžila do toho bozku. Nedokázal som myslieť, okamžite som ju chcel vysadiť na umývadlo a ukojil svoju túžbu, ale nemohol som. Už teraz celá moja rodina počula, čo robíme, ale nemohol som si pomôcť. Tak, a tajomstvo je vyzradené. Esme ma prizabije, Carlisle asi tiež. Po pekne dlhej chvíli sa odtiahla a omámene mi pozrela do očí.

„Prečo mi to robíš?“ šepla mi do pier, jej dych mi ovial tvár.

„Mal by som sa spýtať to isté.“

„Vieš, kde býva môj otec?“ spýtala sa ma omámene. Len som prikývol, nad čím len premýšľala.

„O desiatej ťa čakám. Charlie ide o deviatej do práce na nočnú službu,“ šepla a odtiahla sa odo mňa. Zarazene som pozeral pred seba, už som počul len buchnutie dvier a ako kráčala dole schodmi. Vážne som počul, to čo som počul? Ona sa chce so mnou stretnúť? Už som si ju vážne perfektne omotal okolo prstu. Zoširoka sa usmial, dnes ma čaká úžasná noc.

Po piatich minútach som sa vrátil, ale to už bola Bella zahĺbená do rozhovoru s Alice. No celá moja rodina sa na mňa v momente pozrela s prekvapením a hlavne nesúhlasom. Majú smolu, môžem si robiť, čo len chcem.

O ôsmej sa ozval Charlie, že už musia ísť, keďže sa musí ešte nachystať do práce. Bella sa naňho vďačne pozerala, ale mne nevenovala ani jeden pohľad od toho rozhovoru v kúpeľni. Všetci sa s nimi rozlúčili. Ja som ostal ešte stáť pri okne a sledoval som, ako odchádzajú autom preč.

„Edward?“ ozvala za mnou Rosalie. „Nechcel by si nám niečo povedať?“

„Ani nie, čo by si rada vedela?“ spýtal som sa ironicky a otočil sa k nej. Celá rodina stála za mnou, vyzeralo to dosť vtipne.

„Ty s ňou niečo máš?“ vyzvedal Carlisle pohoršene.

„Áno, mám. Nemusíte ma poučovať, že je vydatá, viem o tom. A k ničomu ju nenútim, čo ste počuli aj sami. Ešte niečo?“

„Robíš dobrú blbosť, Edward. Prestaň sa s ňou schádzať, Bella je vydatá.“

„Áno, to viem tiež. Idem sa pripraviť na večer, musím si obliecť niečo sexi,“ podpichol som ich. Jediný Emmett sa rozosmial a všetci naňho zavrčali. Len som pokrútil hlavou a zatvoril za sebou dvere od izby.

 

Bella:

 

Čo som to zase urobila? Ja som ho pozvala naozaj k sebe domov? Znamená to, že sa s ním chcem znovu vyspať? Ty krava, čo by to asi mohlo znamenať? Zase tak blbá nie si.

„Bells, už idem!“

„Maj sa, ocko!“

Buchli dvere, nervózne som sa pozrela na hodiny. Za trištvrte hodiny je tu. Možno by som to mala zrušiť. Nie, nechcem to zrušiť. Možno mala byť prvá reakcia, keď som ho videla, hnev, ale ten pohľad, ktorým ma doslova vyzliekal, ma vzrušil. Tak strašne po ňom túžim. Hm, žeby sa dali tieto dva týždne využiť aj inak. Do riti, toto nie je snáď možné.

Celú trištvrte hodinu som premýšľala nad tým, prečo sa to musí diať práve mne a či je to správne, až sa ozval zvonček. Srdce sa mi rozbehlo šialenou rýchlosťou. Zhlboka som sa nadýchla a išla otvoriť.

Stál tam so širokým úsmevom na perách a polorozopnutou košeľou, čo mi prišlo divné. Vonku je tak mínus desať a on je oblečený ako cez leto. Pustila som ho bezoslova dnu, nevedela som, čo povedať.

„Hlavne sa ma nepýtaj, prečo som zrazu zmenila názor, neviem to ani ja,“ upozornila som ho dopredu. On sa na to hneď zoširoka usmial.

„Zmenila si názor? Takže nejde dnes len o jednorázovú záležitosť?“

„Nechytaj ma za slovíčka.“

„Dobre, takže čo budeme robiť?“ spýtal sa nervózne. S nadvihnutým obočím som naňho hľadela, čo sa zbláznil?

„Zbláznil si sa? Čo by si tak chcel robiť?“

A vybuchol od smiechu. „Prepáč, len som ťa skúšal, ako zareaguješ. Vieš, napadlo mi, že by sme mohli ísť na ozajstné rande. Vieš, kino, nervozita, letmé dotyky, večera, opatrné pohľady, bozk pred dverami.“

Tak toto určite nie, chlapče. „A čo keby si už bol radšej ticho, stiahol nohavice a použil tamtú vec dole?“

„Tak ty ho nazývaš vecou...“ Schmatol ma okolo pásu a prehodil si ma cez rameno. Hlasno som vypískla a začala sa smiať, keď som mnou kráčal hore a plieskal ma po zadku.

 

13. kapitola - 15. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 14. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
41. Wera
02.05.2012 [12:18]

Wera Emoticon

40. eivliS
29.02.2012 [19:12]

eivliSJá padnu, báječné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

39. lucka2010
08.02.2012 [20:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

38. nikaok
08.02.2012 [16:02]

nikaokSuper, supeeer... Emoticon Emoticon Emoticon rýchlo ďalšiu kapču... koniec nemal chybu Emoticon Emoticon Emoticon

08.02.2012 [9:25]

mima19974No koniec!!! Dokonalé!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [20:25]

SummerLiliBella sa teda inak správa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Skvelé, ale krátke Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon . Trošičku viac podpichovania a vyjadrenia nesúhlasu zo strany Cullenovskej rodiny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

35. Huny
07.02.2012 [20:08]

HunyJee, to se ti povedlo. Náhoda je blbec a svět je malej. To Esme moc nedomyslela a ten konec... Emoticon Emoticon
Skvělá kapitola!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. LuLuu
07.02.2012 [18:32]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [18:30]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. Domik
07.02.2012 [17:59]

Domikmoc se těším na další díl!

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!