Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce od Edwarda 14. kapitola

jasss


Srdce od Edwarda 14. kapitolaKonečne ďalšia kapitola. :D

„Belilinkáááááá,“ započula som Emmetta, ako ziape na celý dom.

„Čo je?“ odkričala som mu.

„Poď sem,“ zakričal zasa on mne. Krásna komunikácia.

Položila som knihu na posteľ a vydala som sa za ním dole. Sedel na gauči a pozeral na nejakú vecičku, čo držal v rukách, akoby to bol ten najväčší majetok na svete.

„Emmett?“ upozornila som sa seba a on sa na mňa pozrel. Oči mu žiarili, ako malému dieťaťu, keď dostane darček.

„Pozri sa, čo mám. Aha. Že je to bomba. Pozri!“ Ani neviem, ako sa dostal predo mňa a mával mi nejakou škatuľou pred očami. Pritom skákal a tváril sa neuveriteľne nadšene.

„Emmett? Čo to je?“ musela som sa ho opýtať.

„Je to nejaká nová hra. Ani neviem aká. Ale nie je to bomba? Že si zahráš. Že? Je to hra pre šiestich. Carlisle je v nemocnici a Esme išla niečo zariadiť do mesta. Že budeš hrať s nami. Prosím,“ skákal predo mnou a ja som sa len smiala. Ako niekto taký, ako je on, môže mať radosť z hry, o ktorej ani nevie, ako sa hrá.

„Emmett, upokoj sa. A áno, zahrám si. Aj tak nemám, čo robiť,“ odsúhlasila som mu a než som sa nazdala, visela som mu v náruči. Točil sa so mnou dokola a mne sa pomaly zdvíhal žalúdok.

„Emmett! Pusť ma!“ kričala som na neho, ale on, akoby ma nepočul. Stále sa so mnou točil. Potom si ma prehodil do náručia a vyhodil ma. Presne tak, ako sa to robí s malými deťmi. Až na to, že ja malé dieťa nie som.

Emmett ma vyhodil do vzduchu, ale v tom, ako som padala dole, nestál v dráhe môjho pristávania, tak ako predtým Emmett. Ten teraz ležal na zemi dva metre ďaleko a podo mnou sa týčil Edward z natiahnutými rukami, aby ma chytil.

Moje pristanie sa blížilo a ja som za malú chvíľku visela v Edwardovom náruči.

„Ďakujem,“ šepla som a zadívala som sa mu do očí. To, že som to robiť nemala - som zistila za chvíľku. Uväznil ma vo svojom zlatom pohľade. Presne to sa mi stávalo aj s mojim Edwardom. Zadívala som sa mu do očí a nemohla sa od nich odtrhnúť.

Znovu sa mi oči začali plniť slzami. Keď sa Edward pohol a v jeho očiach som zbadala ľútosť, pochopila som, že ich zbadal aj on. Položil ma na gauč sa sadol si na fotelku oproti mne.

„Všetci k nohe,“ zaziapal do domu Emmett a tým ma vytrhol z premýšľania.

„Ako na psy? Csss,“ sťažovala sa Alice, keď schádzala po schodoch dole.

„Dobrý psíček,“ pohladkal ju Emmett po hlave a elegantne sa uhol facke, ktorú sa mu chystala streliť.

„Ach jaj. Čo si zase vymyslel?“ opýtal sa Jasper otrávene, ale už z pohľadu na neho som vedela, že otrávený nie je. Ba naopak. Oči mu žiarili. V tomto bol skoro ako Emmett. Pri novej hre sa dokázal potlačiť prvotné nadšenie, ale potom sa na hre vybláznil. Síce na Emmetta nemal, ale aj tam to stačilo.

„Mám novú hru! A ideme ju všetci povinne hrať,“ povedal Emmett, pričom na mňa jedným okom žmurkol. Najskôr mi to nedošlo, ale potom som sa začala smiať. Všetci sa na mňa nechápavo pozreli, ale ja som len zakrútila hlavou. Všetci to majú hrať povinne, ale mňa sa opýtal. Milé.

Viem, že na tom nebolo nič smiešne, ale ja som si nemohla pomôcť. Po dlhej dobe som sa zasmiala. Rozhliadla som sa dookola a znovu som sa stretla s Edwardovým pohľadom. V jeho pohľade bolo niečo zvláštne.

Niečo, čo som nedokázala identifikovať. V tom jeho pohľade bolo niečo, čo som vídavala v pohľade môjho Edwarda. Bola to láska.

Srdce sa mi rozbúchalo a ťažko sa mi dýchalo. Nie. To nemôže byť pravda. Veď ma vôbec nepozná. Nie. Nie, nie, nie.

„Bella? Deje sa niečo,“ opýtala sa ma zo strachom Rose.

„Nie. Všetko je v pohode. Len by som potrebovala vodu,“ šepla som a pritom som sa jej zadívala do očí.

„Hneď ti ju prinesiem,“ postavil sa hneď Edward. Prečo je taký obetavý?

Myšlienky podobného typu mi vírili hlavou až do chvíle, kým som nevypila plný pohár pomarančového džúsu a Emmett nezahájil hru.

„Tak, ako sa to hrá?“ opýtal sa nedočkavý Jasper.

„Ja neviem,“ priznal sa Emmett.

„Daj to sem,“ neváhala Rose a už mu brala hru z rúk.

 

Edward:

Potom, čo Emmett zavolal Bellu dole, naplno som sa venoval jeho myšlienkam. Sledoval som jeho očami, ako Bella kráča dole schodmi. Ako jej vlasy nadskakujú, ako sa jednou rukou pre istotu držala zábradlia. Začala sa rozprávať s Emmettom a ten sa s ňou začal točiť. Keď si ju začal vyhadzovať, nevydržal som to a zbehol dole. Odsotil som ho a chytil Bellu do svojej náruče.

Telom sa mi rozliehal príjemný pocit. Držal som svoj život v rukách. Cítil som jej teplo a jej príjemnú vôňu. Zhlboka som sa jej nadýchol.

Bella natočila hlavu a stretla sa s mojím pohľadom. Uprene som jej hľadel do čokoládových očí. Po chvíli sa tie jej, začali napĺňať slzami a ja som vedel, že je zle. Položil som ju na gauč a sám som si sadol na fotelku oproti nej. Sledoval som jej rysy tváre.

Keď sa izbou rozlial jej smiech, bol som v siedmom nebi. Jej smiech ma hladil na duši a bola to tá najlepšia hudba pre moje uši. Keď sa rozhliadla okolo, znovu sa stretla s mojim pohľadom. Vedel som, čo musela v mojich očiach zbadať. Vedel som to, lebo v tej chvíli sa na mňa pozrel aj Jasper, ktorý cítil moju lásku k tej krásne oproti mne. Cez jeho myšlienky som videl vo svojich očiach lásku. Lásku, ktorá tam bude vždy, keď sa pozriem na jedinú bytosť, ktorá si ma dokázala za malú chvíľku, tak úchvatne omotať okolo prsta.

Belle sa srdce rozbehlo neuveriteľnou rýchlosťou a začala sťažka dýchať. Rose sa jej opýtala, či sa niečo deje, ale povedala že nie. No nikoho z nás neoklamala. Chcela vodu, a tak som sa ponúkol, že jej ju idem zobrať, aspoň niečo som pre ňu mohol urobiť.

Potom, ako Rose naštudovala taktiku hry, pustili sme sa do nej. Musím povedať, že sa mi ta hra páčila. Bella sa pri nej smiala, a tak som sa smial aj ja. 

 

13. kapitola :) 15. kapitola


Viem, viem, že mi to teraz dlho trvá, ale prosím, vydržte ešte chvíľku. Tento mesiac 13. ma čaká monitor a 28. talentovky na školu. Preto sa musím učiť a robiť domáce práce, ktoré zoberiem na talentovky. K tomu moja nápaditosť prispela tak, že sa mi postavila chrbtom. Ani za svet neviem, ako mám pokračovať. Preto len čumím do wordu a nič. Pokúsim sa to napraviť a kapitoly pridávať častejšie, ale asi budete musieť počkať na pomonitorové obdobie. Ďakujem za pochopenie a ospravedlňujem sa za dlžku kapitoly. No, momentálne, idem na prázdniny ku starkej a tam budem bez počítača, takže znovu nič nepridám. Hádam ma pochopíte :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce od Edwarda 14. kapitola:

 1 2   Další »
17. Wera
12.03.2012 [8:45]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

09.03.2012 [18:53]

mima19974Dokonalé!!! A držím palčeky na monitore a talentovkách. :)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.03.2012 [19:14]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.03.2012 [19:14]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
naozaj perfektná kapitolka... Emoticon
len si porob čo treba a teším sa na nové nápady... Emoticon

13. martty555
08.03.2012 [17:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.03.2012 [15:20]

EmmettkaNádhera! :)

11. daslli141
08.03.2012 [14:21]

Pekná kapitola... tak teraz už je len na Belle ako sa rozhodne... teším sa na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Jessy
08.03.2012 [13:15]

JessyKrásna kapitola. Bolo úžasné popísané, keď Bella uvidela v Edwardových očiach lásku k nej. To bolo sladké Emoticon
Emmett sa zase ukázal Emoticon Tá hra nemala chybu.
Takže ešte raz. Dokonalá kapitolka a veľmi sa teším na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon

08.03.2012 [8:58]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.03.2012 [7:21]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!