Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce od Edwarda 13. kapitola

carlislea


Srdce od Edwarda 13. kapitolaKonečne ďalšia kapitola. :) Príjemné čítanie.

Edward:

Bol som dosť prekvapený, keď si Bella vybrala motorku namiesto auta. A ešte viac ma šokoval jej výraz, keď sme prišli na parkovisko. Bal som sa, že je bude zle z Emmettovej jazdy, ale opak bol pravdou. Žiarila a moje srdce zaplesalo.

Vystúpil som z auta a kochal som sa jej žiariacou tváričkou.

„Edward,“ rozliehal sa parkoviskom prenikavý hlas. Rýchlo som sa za nim otočil a chvíľku na to ma jeho majiteľka vášnivo bozkávala. Opatrne som ju od seba odtiahol a vzal okolo ramien. Musel som sa odtiaľto čo najskôr dostať. Keď sme zašli a roh, otočil som ju smerom ku mne a pozrel som sa jej do oči.

„Jessica, musím ti niečo povedať,“ začal som opatrne a ona na mňa vykulila oči.

„Teraz ma pozve na rande,” započul som v jej myšlienkach a v duchu som sa musel uchechtnúť. To čom som jej chcel povedať, by ju nenapadlo ani v tom najhoršom sne.

„Je koniec,“ povedal som jej bez akýchkoľvek okolkov. Síce som s ňou chodil, ale nikdy som to nebral vážne. Bral som to ako rozptýlenie pre svoju nudnú večnosť. Ale teraz, keď tu bola Bella, nechcel som, aby niečo medzi nami stálo. Áno viem, že mi bude dlho trvať, aby som si ju získal, ak sa mi to vôbec podarí.

„Čo!!! Čo si to povedal? To nemyslíš vážne. Je v tom ona? Ta nová? To ešte odvoláš!“ začala na mňa kričať, ale odpovede na svoje otázky nečakala. Vybrala sa preč a opovrhujúco pri tom nadhadzovala vlasy.

Nemal som chuť riešiť, čo jej behá hlavou a vydal som sa na svoju hodinu. Sadol som si do lavice a bez rozmýšľania som začal hľadať Bellu.

„Upokoj sa,“ upozornil ma Jasper, ktorý sa posadil vedľa mňa. Až teraz som si uvedomil, že potichu vrčím.

„Prepáč,“ ospravedlnil som sa mu a snažil som sa prestať vnímať myšlienky spolužiakov. Každý jeden môj otravný spolužiak myslel na Bellu, ako jej to pristane a ako je sexi. V niekoho myšlienkach som započul, ako si predstavuje, ako ju zbavuje oblečenia na záchodoch a vášnivo ju bozkáva. Dievčaťa jej zas závideli pohľady chalanov a plánovali, čo jej vyvedú.

Mal som chuť každému, kto takto myslel, polámať všetky končatiny v tele. Jediné, čo ma udržalo na mieste, bol Jasper. Vyhľadal som myseľ Rosalie. Nerobil som to rád, ale teraz som nemal inú možnosť. Rose mala hodinu s Bellou a keďže Belle myšlienky čítať nemôžem, musel som ju sledovať cez Rose.

Práve si sadala do lavice a nervózne v ruke žmolila okraj trička. Potom si otvorila zošit a začala si kresliť neindifikovateľné obrazce za okraj. Bola taká roztomilá, že som si ani nevšimol, kedy do triedy prišiel učiteľ a hneď sa pýtal na prvú otázku mňa. Ešteže som vedel čítať myšlienky a správnu odpoveď som mu vyčítal z myšlienok.

Sledoval som ju celý deň a nevedel som sa dočkať biológie, ktorú sme mali mať spolu. Síce mi bolo jasné, že ona bude ma ignorovať, ale budem ju mať pri sebe a cítiť jej dokonalú vôňu.

Moju radosť však pokazila Alice, keď mi oznámila, že dnes na biológiu ísť nemôžem, lebo sa má robiť praktické cvičenie, kde si budú brať krv.

Len som si povzdychol a rozhodol som sa, že ten čas využijem na krátky lov.

 

Bella:

Hodiny plynuli a ja som si začínala zvykať na oplzlé pohľady spolužiakov a nenávistné od nových spolužiačok. Blížila sa hodina biológie, ktorú som mala mať s Edwardom. Nesmierne som sa bála. Tak blízko neho som ešte nebola a nevedela som, čo môžem od svojej mysle očakávať. Či si so mnou znovu bude hrať s ukážkami môjho Edwarda alebo ma konečne nechá na pokoji.

„Bella? Teraz budeš na hodine sama. Edward si musel ísť niečo vybaviť. Sadni si do zadnej lavice. Budete tam potom sedieť spolu,“ nakázala mi Alice a ja som jej len kývaním naznačila, že som ju počula a už si to mierila do zadnej lavice v učebni biológie.

„Aha, kto to sem prišiel,“ započula som hlas nejakej baby, ktorá sedela predo mnou.

„Želáš si,“ opýtala som sa jej zdvorilo, aj keď som mala chuť nakopať ju do zadku.

„Áno. Nechaj Edwarda na pokoji. On je môj. A ak sa do toho nejako zamiešaš, bude to tvoj koniec. Ak mi ešte dnes nezavolá, že sa chce ku mne vrátiť, tak si to odpykáš ty,“ vravela mi nadriadeným hlasom. Myslela si, že sa jej zľaknem alebo čo. Tak to sa pekelne mýli. V živote som si toho už odskákala veľa a tak sa nezľaknem nejakej takejto chudery, ktorá si myslí o sebe neviem čo.

„Ja s Edwardom nemám absolútne nič. A ak sa s tebou rozišiel, tak je to čisto jeho voľba. Ale úprimne sa mu ani nečudujem. Takú sviňu by som nechcela mať ani ja,“ vysmievala som sa jej a ona na mňa len vypuľovala oči tipu - Ako to opovažuješ povedať mne?

„Sviňa? Sviňa? Čo ty o mne vieš? Čo vieš o Jessice Stanley!“ začala na mňa kričať.

„Áno. Si sviňa. Lebo len sviňa začne obviňovať niekoho za svoje sklamanie. Nespravila som ti absolútne nič a ty ma začneš obviňovať, že som ti pokazila vzťah. Ja s Edwardom nemám nič. Takže si pekne odnes tu svoju namyslenú riťku na svoju stoličku a mňa v pohode ignoruj. Díki,“ skončila som svoj monológ a poslala som jej vzdušnú pusinku. Sadla som si na stoličku práve vo chvíli, keď do triedy vstúpil učiteľ.

Začal nám rozdávať rôzne pomôcky na nejaké laboratórne cvičenie. Mali sme robiť nejaké pokusy s krvou. Nikdy som to nemusela, ale po toľkých meraniach v nemocnici som si na to zvykla. Jessica ma ukážkovo ignorovala a ja som bola za to nemierne vďačná.

Keď hodina konečne skončila, zobrala som si svoje veci a vydala som sa pred triedu. Tak ma už čakala Alice s Rose a spolu sme sa vydali na obed.

12. kapitola :) 14. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce od Edwarda 13. kapitola:

 1 2   Další »
26.02.2012 [17:40]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.02.2012 [21:33]

mima19974Krátke,ale super!! Dokonalé!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Wera
21.02.2012 [10:20]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.02.2012 [21:46]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. viki
20.02.2012 [20:48]

Dobrý Emoticon

20.02.2012 [19:40]

Sanasamipááááááni Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. martty555
20.02.2012 [19:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.02.2012 [19:00]

N1I1K1O1LKrátký! Emoticon Ale alespoň něco. Emoticon Emoticon Emoticon
Rozchod se perfektně vyvedl. Muhahaha. Emoticon Emoticon A Bella to Jessice dost dobře nandala - ta holka se nezdá. Emoticon
Konečně nějaká povídka, kde se nebojí krve. Ona je prakticky na odběry zvyklá, co. Emoticon Emoticon
Jen je škoda, že se biologie nezúčastnil Ed... Tak snad se prosadí příště. Emoticon Emoticon
Krásná kapitola. Žeru tě.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.02.2012 [18:51]

EmmettkaBomba.Super.Úžasný. Rychle pokračování prosím! :) Emoticon Emoticon

9. daslli141
20.02.2012 [17:20]

Super kapitola... teším sa na pokračovanie :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!