Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce je nejlepší kompas 16. kapitola

ecbs


Srdce je nejlepší kompas 16. kapitolaDalší kompas, Edwardův pohled. Tak jak budou vypadat svatební přípravy? Půjde vše hladce? Hezké počtení. :) DarkFireflies a kajka007

Kdybych byl člověk, tak bych stoprocentně celou noc ani oči nezamhouřil. Hodina H, tedy přesněji řečeno hodina, kdy se Bella stane mou ženou, se nebezpečně blížila. Nebyl jsem naivní, věděl jsem, že je to vše jen na papíře, že to ona dělá jen pro dobro Carlie a že je teď určitě naprosto v pohodě. Určitě doma v klidu spí, zdají se jí obvyklé sny a rozhodně není nervózní. To jenom já… Já jsem celou noc chodil z obýváku do kuchyně, z kuchyně ke dveřím Carliina pokoje, ode dveří do koupelny, z koupelny do své ložnice a z ní zase zpátky do obýváku. Kdyby mě někdo viděl, tak by si myslel, že mám nervy na pochodu, což byla v podstatě pravda. Jen se to trošku přelo s faktem, že jsem upír, ale když už, tak už, že jo? Jsem upír, který si adoptoval lidské dítě, který si vezme obyčejnou dívku a který má nervy totálně v kýblu.

Vždycky, když jsem se podíval k oknu, tak byla obloha světlejší a světlejší. Většina chlapů se asi bojí chvíle, kdy budou muset říct své ano. Já jsem se ale už nemohl dočkat, vlastně jsem to už chtěl mít za sebou. Bál jsem se totiž, že se něco pokazí. Že se někdo řízne a já nebo Jasper se neudržíme, že si to Bella rozmyslí, nebo že nám to naruší Rosalie.

Z vedlejšího pokoje jsem uslyšel zrychlený dech a silnější bušení srdce. Carlie už se pomalu budí. Konečně budu moct myslet i na něco jiného. Jenže to bych nesměl slyšet myšlenky své otravné sestry, která si právě přišla pro naši malou družičku a vlastně i pro mě.

„Ahoj, bráško, taky tě ráda vidím,“ řekla mi mile, ale v myšlenkách na mě vyplazovala jazyk a dělala si ze mě srandu. Prý se konečně i já ženu do chomoutu. Přišlo mi, jakoby nevěděla, jak to vlastně je.

„Super,“ odfrkl jsem si ironicky a následoval jsem pohledem její postavu, která směřovala do dětského pokoje.

Klidně jsem se rozešel za ní. Ve dveřích jsem se opřel o futra a sledoval, jak Alice klečí u postýlky. Bylo to neskutečně milé… Držela Carlie za drobnou ručku, usmívala se a čekala, až se princeznička uráčí otevřít ta svoje hluboká kukadla. Alice by byla dobrá maminka. I přes všechny její výpady, občas nevhodné poznámky a neuvěřitelné zaujetí pro módu.

Když jsem ji tak pozoroval, bylo mi jí docela líto. Nedokázal jsem si to představit, já jsem svou dceru měl, sice adoptivní, ale i tak. Navíc ženy tyhle věci rozhodně prožívají silněji a hlouběji než muži. A co je nejhorší? Že ona si žádnou další Carlie adoptovat nemůže, silně by narušila Jasperovo sebeovládání. A to ona nedovolí, Jasper pro ni bude vždy na prvním místě.

To samé se ale nedalo říci o Rose. Ta by se vzdala všeho pro možnost mít dítě. Odstrčila by Emmetta, i celou rodinu… A to je právě to, čeho jsem se bál. Její silné vůle a toho, že na Bellu nezmění názor. Že udělá nějakou pitomost, která tu svatbu naruší a všechno mé snažení zachránit Car přijde vniveč.

„Carlienko, půjdeš teď se mnou k babičce a dědovi, jo? Musíme tě připravit, protože ty budeš dokonalá družička,“ zasmála se a vzala ji do náruče. „Těšíš se, viď?“ ujistila se sebevědomě. Tohle byly přesně ty její otázky, na které se nedalo normálně upřímně odpovědět.

Naštěstí byla Carlie na tu svatbu natěšená snad ještě více než sama Alice, a tak horlivě přikyvovala hlavou a začala mumlat něco o tom, že doufá, že ty šaty nebudou růžové. Tvrdila, že je ta barva neskutečně trapná a sladká. Když jsem jí ale nahlédl do hlavičky, přečetl jsem si, jak doufá, že ty šatky budou mít aspoň jednu kraječku z růžové látky. Jen jsem nevěřícně pokýval hlavou nad jejími pózami a pomalu se vydal ke dveřím. Chtěl jsem se totiž vyhnout hysterické Alice, která už si v myšlenkách přehrávala, jak bude dnešek stíhat a taky, že už musíme vyrazit.

„Díky, Edwarde,“ zamumlala, když jsem jí otevřel dveře od auta. Sám jsem pak nastoupil na místo řidiče a vyjel jsem k našemu bývalému domu.

Když jsme dorazili na místo, docela mě překvapilo, že jsem neucítil vůni mojí budoucí manželky. Nechtělo se mi věřit, že by Alice nechala všechno na poslední chvíli, nebo že by ji dokonce nechala, aby se připravila sama. Hodil jsem po ní tedy nechápavý pohled.

„To myslíš vážně? To jsem vás měla nechat, abyste si před svatbou mohli třeba ještě přátelský popovídat, ne?“ Nadzvedla ironicky obočí. „No to určitě, uvidíte se hezky až při obřadu. Bella je teď doma a já ji za chvíli půjdu připravit. Původně jsem si myslela, že mi s Car pomůže Rose, ale ta se včera někam vypařila, takže to bude muset nějak zvládnout Esmé,“ povzdychla si.

Tyhle starosti mě sice nijak netrápily, ale docela mě dostával fakt, že se ztratila Rose. Tohle ona nikdy neudělala a teď… Den před mou svatbou… Jen doufám, že ji nenapadla nějaká blbost, která by nám ji mohla překazit.

„Jo jasně, Alice, úplně tomu rozumím,“ oplatil jsem jí stejným tónem a šel do svého pokoje, kde jsem měl oblek.

Sedl jsem si na kožené křeslo, které jsem si sem koupil asi před rokem. Oblékat se mi ještě nechtělo, protože bylo ještě poměrně dost času, tak jsem se radši zaposlouchal do myšlenek osob v domě. Carlisle nemyslel na nic zvláštního, jen doufal, že se nic nezvrtne. Esmé už upravovala Carlie a naprosto si to užívala, takže ani nedokázala myslet na nic negativního. Carlie pořád rozjímala o barvě šatů. Dál už tam nikdo nebyl. Alice už odjela, Emmett hledal Rosalie a Jasper byl na lovu.

Nezbylo mi tedy nic jiného, než se začít oblékat. Bohužel mi to nezabralo moc času, a tak jsem přešel do koupelny a pustil si do vlasů. Nikdy jsem na to moc nebyl, ale Alice by mě asi oholila dohola, kdybych si je alespoň trošku neupravil.

„Čau, brácho, můžu?“ Uslyšel jsem klapnutí dveří.

„Jasně, Jazzi, vlastně je dobře, že jsi tu. Už jsem hotový a nevím, čím se zabavit nebo co dělat. Takhle nervózní jsem ještě nikdy nebyl,“ přiznal jsem a došel blíž k němu.

„Jo, všiml jsem si,“ tiše se zasmál. „Tý jo, nemůžu uvěřit tomu, že se budeš ženit, i když jen naoko,“ nevěřícně pokýval hlavou zleva doprava.

„To já taky ne,“ souhlasil jsem a jemně nadzvedl koutky.

„Víš, potřeboval jsem s tebou něco probrat. Ty jsi v poslední době nebyl s Rosalie, a tak asi moc netušíš, jak to teď má, ale… No prostě jsem ti jen chtěl říct, že něco chystá, ty její emoce se mi jednoduše nelíbí. Ani trochu,“ prozradil mi a soucitně mě pozoroval.

„Já vím, už jsem o tom taky přemýšlel,“ vzdychl jsem.

Jasper už se nadechoval k odpovědi, ale já jsem ho umlčel zvednutím ruky. Uslyšel jsem totiž Aliciny myšlenky, které se stále přibližovaly. Jediné, co jí jelo hlavou, bylo, že je Bella…

 


 

Holky, musíme se vám přiznat, že nám naprosto vyrazil dech počet komentářů u minulé kapitoly. To jsme nečekaly a jsme opravdu rády, že tuto povídku čte tolik lidí. Tímto vám tedy, i za Dark, děkuji. :)

Příští kapitola bude zase podle počtu komentářů. Samozřejmě ji píše DarkFireflies. Co se stalo s Bellou? To se dozvíte. ;)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce je nejlepší kompas 16. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
13.08.2013 [21:08]

barcinaDoufám, že jí ta Rosalie nenabančila... Emoticon Emoticon

11.04.2012 [22:18]

kikuskaČo je s Bellou? Čo tá mrcha Rosalie spravila? Emoticon

18.03.2012 [13:03]

forewertwilightúžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. EdBel
18.03.2012 [10:22]

EdBelTo né... Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.12.2011 [23:57]

BubulienkaTo čo akože urobila s Bellou? Emoticon Letím na ďalšiu kapitolu a musím uznať, že chvalabohu a sláva Jasperovi! Emoticon

30. Wera
28.11.2011 [15:23]

Wera Emoticon Emoticon úžasně napsané, jsem zvědavá na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.11.2011 [17:33]

twilightkathei Emoticon Emoticon Emoticon je to skvělá kapitolka a výborná povídka :D jen doufám že ted tam nebude žádnej překvapivej zvrat Emoticon snad jen ta svatba Emoticon

27.11.2011 [13:33]

twimajaNe, ne, ne! Emoticon Nic se nepokazí, že ne?! Že se to - třeba i na poslední chvíli - dá do pořádku. Že jo? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Rose mám normálně docela ráda, jako všechny Cullenovy, ale jestli tu svatbu nějak zkazí, nebo tak... asi zešílím!!! Emoticon
Jinak úžasná kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na další. Emoticon Emoticon

27. andysek1002
27.11.2011 [10:25]

ne proboha at se nic nestane a jsou spolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Vlaďka
26.11.2011 [23:50]

Velmi pěkné, doufám, že se nic nestalo, že už se konečně Bella do Edwarda zamiluje a sblíží se a že Rosalie dostane rozum. Jinak moc, moc pěkné. Jen tak dál! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!