Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce a myseľ - 18. kapitola

Charlie Bewley <3


Srdce a myseľ - 18. kapitolaKeďže som bola chorá, pridávam kapitolku trochu neskôr, ako som plánovala, ale dúfam, že ste na mňa nezabudli. Takže ku kapitolke. Kam odišli Alice a Jasper? A ako sa rozhodne Bella? Pomôže Nathanielovi alebo Edwardovi. Pekné čítanie.

Bella:

„Ako mohli zmiznúť?“ opýtala som Natha náhlivo.

„Proste zmizli. Išiel som s nimi na lov, ale keď som zabil jedného jeleňa, nebolo ich. Asi sa zľakli. Musíme sa rýchlo dostať do Forksu, aby nemali šancu varovať Edwarda,“ povedal a zobral mi ruku, aby som ho nasledovala, ale mne to práve došlo. Alice a Jasper išli Edwarda varovať, takže bude mať prevahu a aj keď by sme tam s Nathom išli, zabili by nás. Nathaniel ma ťahal za ruku, ale ja som stála na mieste a rozmýšľala nad tým čo spravím.

„Bella, neblázni! Keď ma v tom necháš aj ty, Volturiovci ma zabijú a teba tiež. Je mi úplne ukradnuté ako dopadne Alice s Jasperom, ale my sa musíme zachrániť. Pochop to, Bella,“ vysvetlil mi Nath.

„Prepáč, Nath, ale ja nemôžem zabiť priateľa. On mi pomohol, preto sa mu nechcem takto odvďačiť, pochop aj ty mňa,“ povedala som mu svoj názor.

„Nebuď sprostá, Bella! Nezomrie on, ale ty... a ja! Chceš riskovať život pre muža, ktorého poznáš pár mesiacov? Spolu ho zabijeme a budeme mať od Volturiovcov pokoj navždy!“ kričal na mňa ako bláznivý, ale nedivila som sa mu, keď bol v takejto situácii.

Musela som sa zamyslieť nad jeho argumentmi, pretože mal pravdu. Musím si vybrať. Buď zomrie Edward, alebo ja. Vážne mi na Edwardovi tak záleží, že kvôli nemu zomriem? Poznala som ho len pár mesiacov, tak prečo mám chuť sa postaviť pred neho, aby ho nezasiahla guľka mierená Nathanielom? Pozrela som sa naňho a znova som v jeho očiach videla zúfalstvo. Možno mi Nath pomohol, keď som bola novorodená, ale nemôže si vyberať dlh donekonečna.

Nechápala som ten tichý hlások v mojej hlave, ktorý vrieskal, aby som pomohla Edwardovi, ale vedela som jedno. Ak zabijem Edwarda, budem zničená tak, že nebudem schopná byť s Nathom. A viem aj to, že bez týchto dvoch mužov nebude mať môj život zmysel, tak nech zomriem. Aspoň budem vedieť, že som zomrela pre dobrú vec... pre Edwarda. On bude naďalej žiť so svojou rodinou a určite si raz niekoho nájde, to som si istá.

A Nath si toto všetko zaslúži. Urobil chybu a viem, že sa z nej nepoučil. Ak by ho Volturiovci pustili, tak by zabíjal znova. Už teraz mi je podozrivé, že na zvieracej krvi vydržal tak dlho. Nath si nezaslúži odpustenie, ale Edward áno. On v podstate nič zlé nespravil. Pozrela som sa Nathovi do očí, ktoré boli také zdrvené, pretože už tušil moje rozhodnutie.

„Prepáč,“ povedala som a utekala smerom do Forks.

 

Edward:

Bol som doma a sedel na sedačke, zatiaľ čo Emmet hral ďalšiu z jeho hlúpych hier, ktoré bral až príliš vážne. A tomu nasvedčovali aj zvuky, ktoré vydával.

„Áh, niééé. Už to tam skoro bolo!“ Na sekundu som sa tomu zasmial, ale potom som nasadil kamennú tvár. Začul som myšlienky, ktoré neboli nikoho z mojej rodiny. Teda tej súčasnej.

Sústredil som sa na ne a, bohužiaľ, mi len potvrdili moje domnienky. Alice a Jasper. Vedel som, že zvyšok rodiny bude šťastný z ich návratu, ale ja som vedel, že ich príchod neprinesie nič dobrého. Z myšlienok som skoro nič nevyčítal, ale tým posledným slovom som si bol istý. Alice ma volala von a chcela, aby som prišiel sám. Vážne som jej chcel jej želanie splniť, ale... prečo by som mal? Premenila jedinú osobu, ktorú som miloval na monštrum, ktoré nenávidím, tak prečo by som ju mal poslúchať?

„Sú tu Alice a Jasper,“ oznámil som ostatným a vyšiel pred dom, tak, ako Alice chcela. Samozrejme, som počul zmätené myšlienky celej rodiny, hlavne Esmé a tak ako som očakával, sa za mnou vydali. Musím povedať pravdu, že som nečakal, že to zoberú tak dobre, ale to bolo len dobre. Nechceli sme rozruch a ja som nechcel, aby tí dvaja mali nebodaj pocit, že nám chýbali. Pozeral som do lesíka, z ktorého za chvíľu vyšli dve postavy.

„Ďakujem ti, Edward,“ povedala Alice sarkasticky a ja som sa na ňu len usmial.

„Snáď si nečakala, že ťa tu privítam s otvorenou náručou, sestrička,“ povedal som jej s úsmevom na tvári. Chcel som sa jej opýtať čo tu robí, ale Esmé, ktorá cez nás všetkých prebehla až dopredu ma predbehla.

„Alice, Jasper, prečo ste tu? Vy ste sa k nám vrátili?“ Chcel som sa zasmiať jej naivite, ale ona mala vážne radosť, že ich vidí, tak som jej to nechcel kaziť, aj keď som vedel, že tí dvaja sem prišli len preto, že niečo chcú.

„Prepáč, Esmé, nevrátili sme sa. Prišli sme vás varovať a pomôcť vám,“ odpovedala Alice s vážnou tvárou. Zarazili ma jej myšlienkové pochody, preto som rýchlo zišiel zo schodov.

„Čo tým myslíš?“ opýtal som sa jej zarazene.

„Volturiovci,“ povedal Jasper, ale stále mi nedávali zmysel ich myšlienky.

„Dobre, ale čo s tým majú spoločné Bella a Nathaniel?“ opýtal som sa ich znova.

„Nath nás, aj Bellu, požiadal o pomoc. Volturiovci ho chceli zabiť, pretože si pri lovení nedával pozor, ale keď prišli, mali po ňom len jednu požiadavku... aby zabil Edwarda. Povedal, že ak ťa nezabije, tak za to zaplatí on a všetci, čo tam s ním boli. Teda aj my dvaja a Bella. Chvíľu sme s ním cestovali, ale potom sme sa odpojili, aby sme ťa mohli varovať, pretože s ním je Bella, nevedel by si, že prichádzajú,“ vyjasnila nám situáciu Alice.

„To je od vás šľachetné,“ povedal Carlisle. Vedel som, že by som mal byť tiež vďačný, ale mňa zarazila jedna vec.

„Bellla ma chce tiež zabiť?“ opýtal som sa ich.

„Áno, ale ak ti to pomôže, chvíľu sa bránila,“ povedala mi ľútostivo Alice.

„Nie, nepomohlo, ale aj tak vám ďakujem, že ste sem prišli a že riskujete vlastné životy,“ povedal som im, aby si nemysleli, že ma to nezaujíma.

Ostatní ich išli privítať a objať, pretože týmto gestom si to u všetkých vyžehlili, ale ja som ostal stáť na mieste a rozmýšľal som nad tým, ako ma môže moja jediná láska chcieť zabiť. Nemal by som sa diviť, je to buď ona, alebo ja. Mal by som  si už prestať Bellu predstavovať ako to statočné ľudské dievča, ktoré ma milovalo a dalo by za mňa aj život. Musím sa zmieriť s tým, že teraz som pre ňu len cudzí človek a nerobí nič zlé, ak si chce zachrániť život.

 

Alice nám povedala, že podľa Nathanielovho plánu by mali prísť až zajtra, preto nám zatiaľ všetkým hovorila svoje zážitky z Európy či Južnej Ameriky. Ja som len sedel a možno ju aj na pol ucha počúval. Úprimne ma nezaujímalo, čo robili, jediné, nad čím som sa zamýšľal, bolo to zajtrajšie stretnutie s Bellou. Vážne ju zabijeme? Pôjde proti nám, takže nám nič iné neostáva.

Zhlboka som sa nadýchol, aby som aspoň na sekundu mohol myslieť na niečo iné, ako na Bellu, ale ako som sa nadýchol, ucítil som jej úžasnú vôňu. Moja psychika sa so mnou pekne zahrávala. Ako som ucítil jej vôňu, znova som začal rozmýšľať nad myšlienkou, že sa vzdám, aby som Bellu zachránil, ale vedel som, že ostatní by mi to nedovolili. Znova som sa nadýchol, aby som ucítil tu slastnú vôňu, ale teraz to bolo ešte intenzívnejšie. Potom som uvidel vystrašené výrazy ostatných. Aj oni cítili tú vôňu. Postavil som sa a vydal som sa k dverám, odkiaľ sa šírila tá vôňa. Všetci si mysleli, že prišli o deň skôr, ale ja som cítil len Bellinu vôňu, preto som pomaly otvoril dvere.

„Bella?“ opýtal som sa a stále som bol v dostatočnej diaľke od nej.

„Edward, neboj sa, ja som ti prišla pomôcť.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce a myseľ - 18. kapitola:

 1
01.11.2012 [13:27]

Veva7Prečo nejde zobraziť ďalšu kapitolu?? (19.kapitolu)

3. Veva
01.11.2012 [12:54]

je aj 19 kapitola?

23.08.2012 [12:08]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.08.2012 [23:47]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!