Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » So cute! 7. kapitola

perex


So cute! 7. kapitola„Zdálo se mi o jedné dívce," řekl vyhýbavě. „Tak dívce? Co se tam dělo?" zajímal jsem se. „Ano, dívka. No, my jsme spolu to... Jak to říct?" lámal si hlavu. Tak je tu další kapitola, ve které máme 3 pohledy. Je kratší a mně osobně se moc nelíbí, ale vám snad bude. Vaše Jay P.S.: Prosím, komentáře! :)

Divný sen?

Edward


Moje ústa ji začala líbat na její dokonalý krk a ruce hladily všude možně. Byl jsem vzrušený na maximum. Zase. To nedopadne dobře, když se snaží dráždit upíra holým tělem?

Najednou se všechno začalo divně třepat a rozpadat a já se ocitl na zemi? Co se to děje? Zmateně jsem se rozhlížel kolem sebe. Vedle mě ležela Bella. Leželi jsme na zemi a mně se poprvé od doby, co se ze mě stal upír, zdál sen? To se mi nechce líbit. Vstal jsem a podíval se do zrcadla. Nevím, co jsem čekal. Snad že by se ze mě zase stal člověk, ale k mému zklamáni nestal. Bellino srdce začalo rychle bít a s prudkým vyjeknutím si sedla. Zmateně se rozhlížela kolem stejně jako já před minutou. Její pohled zakotvil u mě. Byla zmatená stejně jako já. Co se to tu děje? 

„Co se to tu děje?" vyslovila tu samou otázku, co jsem měl já.

„Nemám tušení. Co si posledního pamatuješ?" zeptal jsem se a vyčkával, co řekne. Na čele se jí utvořila hluboká vráska, jak přemýšlela nad mojí otázkou.

„Jak jsem se bavila s Viktorem. On se zamiloval do Tanyi!" vykřikla celá překvapená. 

„Proč jsem u tebe v chatce na zemi?" zeptala se a obezřetně mě sledovala. Ona si myslí, že jsem to udělal já?

„To opravdu nevím. Já se vzbudil taky na zemi vedle tebe," řekl jsem trochu vyplašeně, protože tohle se mi ještě nestalo.

„Co si pamatuješ ty?" zeptala se a já po ní střelil pohledem. Já si naposled pamatoval to, jak mě sváděla v sexy prádle, ale to jí říct nemůžu.

„Jak jsi mi vyprávěla o Viktorovi a Tanye." Jediné, co mě napadlo, bylo tohle. Bella se na mě koukala a u toho se červenala. Co jsem řekl? Kouknul jsem jí do očí a ona uhnula pohledem a ještě víc se začervenala. Tak tady vítr fouká! Jí se zdálo to samé, co mně! Měl bych zavolat Carlisleovi. To se mi ještě nikdy nestalo s člověkem.

„Ehm... Musím si zavolat, omluv mě," řekl jsem a už jsem byl fuč. Rychle jsem vytáhl mobil a vytáčel číslo na Carlislea.

 

Carlisle


Rozsáhlý historický román z pera mistra akčních thrillerů Kena Folletta líčí příběh odehrávající se v Anglii 12. století. Na pozadí mocenských politicko-náboženských sporů sleduje po půl století osudy několika lidí, kteří zasvětili život výstavbě katedrály. Strhující dobová freska v sobě spájí tradiční vypravěčský um, originální myšlenku přiblížit čtenářům formou napínavého příběhu vznik jedinečných a charakteristických staveb své doby a především neobyčejně barvitou představu o středověké Anglii, jež obnáší mozaiku lidských vztahů nabitých napětím, svár dobra a zla, statečnost a lásku, nenávist, násilí, intriky i zradu...

„To zní velice zajímavě," zamumlal jsem si pro sebe. Zrovna jsem četl popis knihy Pilíře země od Kena Folletta, když mi zavibroval mobil. Během sekundy jsem ho zvedl.

„Prosím," řekl jsem a čekal, kdo se ozve na druhé straně.

„Tati, potřebuju pomoc. Stalo se mi něco neobvyklého," poslední slovo řekl s divným podtónem v hlase, až jsem se lekl.

„Co se děje, synu?" zeptal jsem se zvědavě.

„Zdál se mi sen," zašeptal, že kdybych nebyl upír, sotva bych mu rozuměl. Sen? To je fascinující. Mému chlapečkovi se zdají sny. To bude mít určitě nějaký hlubší význam.

„Jaký sen, Edwarde?" zeptal jsem se a netrpělivě vyčkával. Byl jsem hrozně zvědavý, co se dozvím.

„No, ehm... To je jedno. Spíš by mě zajímalo, jestli je to možné?" zeptal se a já se na chvíli zamyslel.

„Myslím, že ano. Je to možné. Tvůj mozek se uložil do části snění. Tvé představy se ztvárnily a přetvořily do snu," řekl jsem první věc, co mě napadla. Jinak bych si to stejně ani vyložit nedokázal.

„O čem se ti zdálo?" zeptal jsem se. Zajímalo by mě, co by se mohlo tak upírovi zdát? Já bych chtěl, aby se mi zdálo o nějakém vědeckém výzkumu. Třeba že tu zpropadenou žárovku jsem vymyslel já a ne Thomas Alva Edison. Byl můj nápad a on mi ho ukradl! Měl jsem chuť si dupnout nohou jako malé dítě, ale to by mohl slyšet Edward, tak jsem to radši nechal být.

„Zdálo se mi o jedné dívce," řekl vyhýbavě.

„Tak dívce? Co se tam dělo?" zajímal jsem se. 

„Ano, dívka. No, my jsme spolu to... Jak to říct?" lámal si hlavu.

„Prostě jsme spolu praktikovali jistou činnost nebo spíš se k té činnosti chýlilo," vysypal ze sebe rychle. Takže činnost, jo? Musel jsem zadržet smích. 

„Jsi tam?" zeptal se ustaraně Edward. Zhluboka jsem se nadechl, abych zahnal smích.

„Ano, jsem. Kdyby se to opakovalo, zavolej," poradil jsem mu a zavěsil. Konečně jsem se mohl začít smát na celé kolo. On není gay! Jak se mi ulevilo. Nebýt toho snu, měl bych menší starosti ohledně jeho orientace. S úsměvem na rtech jsem běžel říct své milované Esmé, co jsem zjistil, určitě bude mít radost.

 

Bella


Byla jsem zmatená. Vůbec nechápu, co to bylo za sen a proč jsem se, proboha, vzbudila u Edwarda na zemi? To už mi vážně hrabe? Šla jsem do koupelny se osprchovat. Potřebovala jsem pořádně ledovou sprchu. Zapnula jsem ji a s pištěním na sebe lila litry ledové vody. Najednou se dveře rozrazily a v nich stál Edward. Oba dva jsme na sebe hleděli jako na zjevení.

„Já bych se ráda osprchovala," řekla jsem důrazně a sjela ho pohledem. 

„Promiň, myslel jsem, že se ti něco stalo, když jsi tak křičela," řekl omluvně a zamračil se. Uvědomila jsem si, že jsem tu před ním nahá, tak jsem přes sebe v rychlosti hodila ručník. 

„Co koukáš?" řekla jsem už mírně nevrle. Pokrčil rameny a vyšoural se z koupelny. Tak to bychom měli. Shodila jsme ze sebe ručník a tentokrát si pustila vlažnou vodu, ať tu neječím jak pominutá. Za chvíli bych tu měla celý tábor nakvartýrovaný v koupelně. 

Po sprše jsem byla příšerně unavená, tak jsem zalehla a ihned usnula. Edward už byl v posteli a spal. Mimochodem pěkně chrápe. 


Máme po další kapitolce a chtěla bych vám poděkovat za vaše komentáře. Jsem ráda, že to aspoň někdo čte. Co říkáte byl to opravdu sen? Je možné, aby upíři měli sny? Čekám na vaše názory. :)

Nechtěla jsem vztah Belly a Edwarda moc uspěchat, tak jsem je trochu potrápila. 

V příští kapitole se konečně Bella s Edwardem trochu sblíží. V podstatě do teď neměli ani první pusu. Nepočítám jejich úžasný sen

Mám příště dát pohled Viktora a Tanyi? Prosím, pište do komentářů. 

Korektorkám moc děkuji za trpělivost a předem se omlouvám za vytvořené chybky v článku, které nevidím. :)

Děkuji Jay :)

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek So cute! 7. kapitola:

 1
8. bara
29.11.2012 [23:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Niki
29.11.2012 [13:56]

HE HE HE super ikdyž nechápu ten sen :D jestli to nebyla nějaká haluz že ? :D

6. E.C.M
29.11.2012 [11:42]

NECHCI POHLED vIKTORA ANI TANII, MĚ ZAJÍMÁ, CO TO MÁ SAKRA S TÍM SNEM BÝT? A JAK MŮŽE EDWARD NAVÍC JEŠTĚ K TOMU CHRÁPAT? Emoticon
Jinak pěkná kapitola, to s tím
Carlisleem mě pobavilo, prý to s tou žárovkou byl můj nápad a Edward není gay a pak mu položil telefon. Emoticon
Moc no, honem rychle další kapitolku, ať se záhada vyřeší. Emoticon

28.11.2012 [21:38]

Jusseppe Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon přej.. není gay to mě vážně položilo na záda!!!

4. ediandbellacullens
28.11.2012 [20:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
28.11.2012 [19:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
28.11.2012 [19:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.11.2012 [22:15]

HanulkaAhoj,
je mi líto, ale článek vracím k opravě. Zaměř se na tyto chyby.
* Překlepy!
* Čárky. Pokud jsou ve větě dvě slovesa - vzniká souvětí -, musejí být odděleny čárkou nebo spojkou, před kterou se buď čárka píše nebo ne. Zpravidla se píše čárka před těmito spojkami, částicemi, příslovci a zájmeny (když, který, jak, ale, protože, že, ať, co...) - samozřejmě i to má svoje výjimky, ale většinou před nimi ta čárka je.
* Okolo oslovení se dělají čárky.
* Ji/jí a ni/ní - krátce pouze ve 4. pádu.

Až si chyby opravíš, zaškrtni Článek je hotov, dřív ne.
Děkuji. :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!