Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Smrt, bolest, nenávist a láska 3. kapitola

zzzzzzzzzzzzzk15


Smrt, bolest, nenávist a láska 3. kapitolaAno, ano je to tady. Lexi se objevuje na scéně. Padne si s Maiki do oka?

Na mém stole byla položena fotografie mě a mé sestry. Jí tehdy byl rok. Vesele jsme se smály. Byly jsme šťastné. Ona byla jediným štěstím v mým životě. Jediný důvod, proč se smát. Jediný důvod, proč žít. To jsem ještě netušila, že to jediný štěstí ztratím. Že máme už jen dva roky. Bylo to tak krásný. Chtěla bych zase slyšet její smích. Vidět, jak je šťastná. Vidět, jak nemá žádný starosti, a ty mé v její přítomnosti mizí. Vždy, když plakala, jako by mi puklo srdce. Nikdy nezapomenu na její objetí, pusinky a veselý smích.

„No to se mi snad jen zdá,“ ozval se nepříjemný, vyčítavý hlas a prásknutí dveří. Leknutím jsem nadskočila. Stála tam. Drobná blondýnka s naštvaným výrazem.

„Co děláš u mě v pokoji?“

„Já jsem Maiki.“ Naklonila hlavu na stranu a prohlížela si mě. Zopakovala jsem to po ní.

„Aha. Tak, aby bylo jasno, budeš se řídit určitými pravidly. Tohle je můj pokoj a tahle polovina je moje! Na tu nebudeš chodit, i kdybys měla umřít. Nebudeš se dotýkat mé kytary, kláves ani bicích! A v žádným případě na mě nebudeš mluvit! Rozuměla?“ Pozvedla jedno obočí a čekala na odpověď.

„Jasně.“ Teda, takhle nepříjemného upíra jsem ještě neviděla. Sedla jsem si na postel a pozorovala ji. Zalezla do šatny. Vážně je nepříjemná. To mi Alice neřekla, že až tak.

 

Rozhodla jsem se jít na lov. Dlouho jsem nebyla a pociťovala jsem nepříjemné pálení v krku. Ulovila jsem medvěda a dvě srnky. Spokojeně jsem se vydala domů, ale po cestě jsem potkala Lexi.

„To mě pronásleduješ?“ řekla, nasadila přitom svůj nepříjemný ton.

„Já tebe? Spíš ty mě!“ No, to se ještě uvidí, kdo z koho! Nahrbila se a začala na mě vrčet. Ani nevím, kde se to ve mně vzalo, ale začala jsem na ni vrčet taky. Myslela si, jak na mě vyzraje, když pohne se stromem a hodí ho na mě. Jen nepočítala s mojí schopností. Já strom přiměla pomocí větru, aby letěl na ni. Ona po mně házela stromy a já je odvracela na ni. Když mě to přestalo bavit, jednoduše jsem ji odfoukla. Přihnala se zpátky ke mně, ale cestu jí zabarikádovala obrovská vodní stěna.

„Ještě mě budeš provokovat?“ Využila mé nepozornosti a jednoduše ji obešla. Než jsem se nadála, praly jsme se. Když se mnou mrštila o strom, naštvala jsem se a hodila po ní ohnivou kouli. Ale to už mě chytly do pevného sevření dvě obrovské paže. Dívala jsem se na Lexi v sevření Jaspera a navzájem jsme na sebe vrčely.
„No tak, holky, nechte se!“ promluvil Emmett, který mě držel. Jasper Lexi pustil a ta si šla po svým.

„No co, ona si začala!“ řekla jsem - musela jsem se bránit, přeci. Rozhlédla jsem se kolem sebe a viděla naprostou spoušť. Stromy byly všude poházený a místo půdy zde byl spíš malý rybník.

„Napravím to.“ Zavřela jsem oči a soustředila se. Za chvíli vše bylo, jak má být.

„Promiňte.“

„Náhodou to bylo hustý!“ začal se smát Emmett.

 

Ležela jsem v koupelně a přemýšlela o dnešním incidentu. Všechno si začala ona. Nechápu, proč je tak protivná, když jsem jí nic neudělala. Byla jsem milá, dokud na mě nezaútočila. Ani nevím, kde se to ve mně vzalo. Naštvala mě a prostě to z toho vyplynulo. Ani nevím, kde se ta síla ve mně vzala. Netušila jsem, že mám tolik síly. Chtěla jsem s ní vycházet a pokusím se o to. Oblékla jsem se a šla do pokoje. Ona ležela na posteli a hrála na kytaru.

„Já se ti chtěla omluvit.“ Položila kytaru a najednou stála u mě. Chytla mě pod krkem a přitlačila na stěnu.

„Mohla jsi mě zabít,“ zavrčela jsem na ni.

„Jsi snad padlá na hlavu?“ nereagovala na mé vrčení a najednou se naše situace obrátila. Já ji držela pod krkem.

„Chtěla jsem se ti omluvit a začít znovu. Už víš, čeho jsem schopná, tak si se mnou nezahrávej.“ Shodila mě na zem, obě jsme držely ruku na krku té druhé.

„Jenže ty nevíš, čeho jsem schopná já! Proto si se mnou nezahrávej. Nenávidím tě! Tak se mi vyhýbej.“
„Fajn! Jak chceš!“ Pustily jsme se a každá se přemístila na svoji polovinu. Chce válku - má ji mít.

 

Lexi odešla chvíli po půlnoci. Slyšela jsem, jak říká Esmé, že jde do baru. Takže mám pokoj pro sebe. Vážně nevím, co jsem jí udělala. Všichni byli se svými polovičkami. Bylo trochu nepříjemný slyšet, co se děje ve čtyřech pokojích najednou a ještě, když to byla stejná činnost.

Ležela jsem na posteli a přemýšlela. Dnes je pohřeb rodičů. Domluvila jsem se s Carlislem, že pokud mi nebude dělat problém být v blízkosti lidí, mohu nastoupit do školy. Blízkost Renesmé mi už nevadila. Dokonce jsem ignorovala i pálení v krku a nebylo to zas tak hrozný, když jsem si jednou za dva dny skočila něco ulovit. Ze začátku mi vadilo zabíjet zvířata, ale lepší, než zabíjet lidi. Dokonce i mé oči už nebyly červené, ale zlaté. Když jsem dnes přišla z lovu, měla jsem je černé. Zřejmě kvůli Lexi. Je tu první den a hned mě chce zabít. Vážně milá holka. A ještě k tomu mě nenávidí.

 

Ráno do pokoje v padla Alice s šaty. Nařídila mi obléct si je. Byla jsem jen ve spodním prádle, když do pokoje vpadla Lexi. Zcela mě ignorovala a šla do šatny se obléct. Napodobila jsem ji a oblékla se. Alice mi donesla prosté černé šaty a černé lodičky. Vzala jsem si k tomu řetízek, který jsem dala Lexi k narozeninám ten osudný večer. Vlasy jsem si vyčesala do culíku. Do kabelky jsem si pouze hodila černé brýle, aby nikdo neviděl, že mi netečou slzy. Sešla jsem dolů, kde už všichni čekali. Nasedli jsme do aut a vydali se na hřbitov.

 


Chtěla bych vás požádat o co nejvíce komentářů. U předešlé kapitoly byly pouze dva. Myslím, že to není tak těžké napsat pár slov, každého autora povídky to potěší a motivuje k dalšímu psaní. Čím více komentářů bude, tím rychleji budou přibývat další kapitoly.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrt, bolest, nenávist a láska 3. kapitola:

 1
03.09.2011 [16:35]

stefi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. katule
03.09.2011 [12:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon naprostá dokonalost doufam ze pokracovani bude co nevidet

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!