Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sladký únosce 5. kapitola

MLT*


Sladký únosce 5. kapitolaBella se pokusí útéct, ale ani její vychytralost na Edwarda stačit nebude. Také se ukáže, že Edward a Bella jsou v podstatě silná a stejná stvoření a že Bella není úplně tak člověk, jak se na první pohled mohlo zdát. Prosím o komentáře.

5. kapitola

 

Vše není takové, jak se na první pohled může zdát.

 

„Tak jsem z tebe prostě nervózní. Jde z tebe vcelku strach, víš? Zvlášť teď, co jsi mě unesl,“ řekla jsem trucovitě. „A zastav mi, ber ohledy na to, že rukojmí potřebuje někdy na toaletu. Tam je benzínka,“ řekla jsem a ukázala na budovu, která se tyčila za zatáčkou. Teď se těš chlapečku. V tomto autě s tebou už nebudu ani sekundu. Můj plán, jak ti zdrhnout, právě začíná.

Divila jsem se, že mě uposlechl, ale byla jsem za to ráda. Aspoň jsem bez dohadování docílila svého. Mám ze sebe radost. Lepšíš se, holka.

Pomalu zajížděl autem ke krajnici, a když zastavil, tak jsem otevřela dveře od auta a vystoupila.

„Tak ty mně zajdi aspoň něco koupit k jídlu a já si mezitím odskočím,“ zaúkolovala jsem ho.

Bedlivě mě sledoval, asi chtěl zjistit, jestli mi může věřit, nebo ne. Povzbudivě jsem se na něj usmála a odešla jsem ke dveřím. Rychle jsem šla na záchody a tam uviděla malé okénko, kterým jsem chtěla vylézt ven.

Snažila jsem se tam vyskočit a poté se přitáhnout, ale nedařilo se mi to. Přesto jsem to nevzdávala a zkoušela to dokola. Pak mě nějaké ruce podepřely pod nohami a já se s leknutím otočila.

„Potřebuješ pomoc?“ optal se smějící se Edward.

„Ne, myslím, že to zvládnu. Jen pravidelná rozcvička, z toho auta jsem byla celá ztuhlá,“ pronesla jsem a snažila se zamaskovat to, že jsem se snažila utéct.

„Nevěřím ti,“ odvětil. „Pojď, odcházíme,“ řekl.

„Ne, ještě nikam nejdu,“ řekla jsem trucovitě. On na nic nedbal a znovu si mě přehodil přes rameno a já si uvědomila, že budeme procházet obchodem a tentokrát nemám pásku na ústech, takže můžu požádat o pomoc. Super, holka!

„Pomoc, pane, pomožte mi, prosím. Tento muž mě obtěžuje, ať mě pustí,“ řekla jsem a ještě jsem mrkla na obsluhu, takže nebylo pochyb, že mi pomůže. S takovýmito typy jsem to uměla.

„Slyšel jste ji,“ řekl ten prodavač. „Mám tady zbraň a mohu zavolat na policii,“ řekl výhružně.

Edward mě postavil na zem, pravděpodobně nechtěl udělat skandál. Netušila jsem, že je takový zbabělec, ale to je jen a jen dobře pro mě.

„Já si ještě odskočím a prosím Vás, pohlídejte ho, aby mě tam zase nešel obtěžovat,“ poprosila jsem ho. Když nic nenamítal a pouze přikývl, tak jsem se vydala znovu na toaletu a přešla k okýnku a pokusila se znovu vyskočit a tentokrát se mi to povedlo. Super!

Vylezla jsem z něho ven a přemýšlela, kam se vydat. Když půjdu po silnici, tak mně hrozí, že mě dojede. Nebo bych se mohla pokusit také někoho stopnout, ale co když budu mít smůlu a narazím na nějakého úchyla. Přeci jen Edward byl alespoň pěkný únosce a i když mě neuvěřitelně vytáčel, tak něco měl do sebe. To ale nemění nic na tom, že je namyšlený. Dost už ale přemýšlení o něm! Musím jednat.

Vydala jsem se po dlouhém zvažování do lesa. Přeci tam by mě nikdo nehledal a navíc on určitě ne. Můj dokonalý plán spočíval v tom, že půjdu směrem do středu lesa a počkám tam, než si budu myslet, že už může být pryč. Pak se vrátím zpátky na benzinku a požádám toho pána, aby mi pomohl a odvezl zpátky domů. Vypadal příjemně, tak snad mi pomůže.

Vydala jsem se tedy hlouběji do lesa, ale ne zase příliš, abych pak dokázala najít cestu zpět. Došla jsem na mýtinku a začala se mi motat hlava a cítila jsem se strašně slabá. Do čerta! Zrovna teď, v nejméně vhodnou chvíli. Musela jsem si sednout a složila jsem si hlavu mezi kolena.

Doma se mi to stává vcelku často, ale tam to vždycky vyřeším tím, že se napiji krve. Vím, že to zní divně, ale prostě se mi potom vždycky hned udělá lépe. Nová energie a tak. Charlie o tom nic neví, krev mi nosí jeden kamarád z nemocnice. Vždycky mu to vysvětluji tím, že to je na domácí experimenty. Přeci jen, co by si o mně jinak pomyslel? Já jsem ze začátku ze sebe byla také zhrozená, ale potom ten pocit energie a uspokojení mi to vynahradily.

Co ale teď? Budu to muset vydržet a jak se vrátím, tak si to vynahradím. Super plán. Bohužel těžko realizovatelný, byla jsem opravdu unavená, že jsem se rozhodla, že ještě chvíli posedím a cesta na zpátky ještě vydrží.

Najednou mi někdo zaklepal na rameno a já jsem leknutím vypískla.

„Co tady děláš?“ optala jsem se z posledních zbytků sil.

„Jdu si tady pro jednu zlobivou, neposednou holku,“ pronesl.

„Ale jak jsi mě našel?“

„Já bych tě našel kdekoliv. Ty a já jsme si více podobní, než si myslíš a než jsi si ochotná připustit.“

Klekl ke mně a vzal mě do náruče. Chtěla jsem něco namítat, ale on mi přiložil prst na ústa na znamení, že teď nemám nic říkat. Pro tentokrát jsem ho poslechla a nechala se jím unášet dál a vyčerpaně jsem si opřela hlavu o jeho hruď a usnula.



Dlouho jsem přemýšlela, jak to udělat s komentářema, jednou jich tu mám 22 a po druhé o deset míň. Z toho vyplývá, že limit pro další kapitolu bude 15 komentářů, což si myslím, že je reálné. Nebudu sem dávat něco, o co není zájem. Tak se nezlobte, jen mě to mrzelo.

 

Co bude příště: budu vždy dávat upoutávku na další díl

V příští kapitole konečně najdete odpovědi na řadu otázek a také se více dozvíte o tom, proč Bellu Edward unesl. Naše Bella se dozví, že Edward má stejný problém s krví, jako ona a zjistí, co je zač.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sladký únosce 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!