Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sladký únosce 10. kapitola

Edward and Bella by Jelda


Sladký únosce 10. kapitolaCo si Edward počne s Bellou? A na co Bella zase přijde a začne tak její nový plán?

EDIT: Článek neprošel korekcí.

10. kapitola

 

Trucování

 

Vydala jsem se tam a byly tam dokonce okýnka, která vedla do zahrady, za kterou se rozprostíral les. Vyskočila jsem na okýnko a pomalu se začala spouštět dolů z něho. Najednou se mi kolem pasu obmotaly něčí ruce, a pomohly mi se dostat dolů na zem.

„Potřebuješ pomoct, andílku?“ ozvalo se mi u ucha.

Rychle jsem se na něj otočila a on mě pořád držel za pas a opět se usmíval.

„Chvilku tam nejsem a ty hned vyvádíš lumpoviny. To se mi na tobě tak moc líbí. Kdybych tu nebyl a neznal tě, tak bych tě potom musel jít znovu nahánět a unášet. Naštěstí jsem ale tušil, že ty to jen tak nevzdáš. Nejsi ten typ,“ řekl a smál se tím jeho neodolatelným úsměvem.

„To bys ale mohl vědět, že už jsem se poučila a nikdo ani ty mi nezabrání v tom, co chci udělat,“ řekla jsem a kopla ho přímo mezi nohy. Dala jsem do toho veškerou moji poloupíří sílu a on na chvilku klesl k zemi a to já přesně potřebovala. Rozběhla jsem se směrem k lesu a doběhla na kraj.

Sakra, proč já musím mít tak špatnou kondičku. Hned jak se dostanu domů, tak na tom začnu pracovat.

Znovu jsem se rozeběhla, ale najednou na mě ze zadu skočil Edward a svalil mě na zem a dopadl na mě. Opatrně, aby mi neublížil.

Zmítala jsem se pod ním a snažila si uvolnit nohy, ale plně mi to svou vahou znemožňoval. Rukama jsem kolem sebe máchala a snažila jsem se ho odstrčit, ale on mi je přišpendlil k zemi.

„Uklidni se andílku,“ hlesl a svými rty mi přejel po čelisti. Neubránila jsem se vzdechu. Jak se za to nenávidím, ale prostě to nejde. Jako kdyby on byl něco, co jsem vždycky hledala a neměla. Něco, co mě dokonale přitahuje a láká a nemohu se tomu ubránit. Táhne mě to a nechce pustit. Co s tím budu dělat, co to může být? Nikdy předtím se mi nic podobného nestalo.

„Špatná kondička, co?“ řekl a dál mi pomalu líbal tváře. „Víš, ale že se s tím dá něco dělat. Stačilo by říct a já bych ti s tím mohl pomoci.“

„A proč bys to jako dělal?“ optala jsem se.

„Nemyslím si, že tento tvůj pokus o útěk je poslední a aspoň bys mohla být lépe připravená,“ řekl a já se na něj divně podívala. Zasmál se mému výrazu.

„Pro mě bude lepší výzva si tě uhlídat, když na tom budeš líp fyzicky. Já totiž vím, že tebe bych si nikdy nenechal utéct. Neextistuje místo na světě, kde bych si tě nenašel. Tak co, chceš, abych ti s tím někdy pomohl, co?“

„Trhni si,“ řekla jsem a snažila se zpod něj dostat. On si mě rychle přehodil přes rameno a vydal se zpátky k domu.

„Pusť mě, nech mě jít,“ křičela jsem a bušila mu do zad. Za nedlouho jsme se ocitli opět uvnitř a na chodbě už čekal Mark.

„Říkal jsem si, že jsi tam nějak dlouho,“ pronesl.

„Šéfe, tady ji máte, našel jsem ji na kraji lesa, snažila se utéct. Měl byste si na ni dávat větší pozor, říkal jsem vám to,“ řekl Edward a já jsem byla pořád přehozená přes jeho rameno.

„Vidím, že jsi měl pravdu. Zdá se, že ty jediný ji máš plně pod kontrolou. Takže tě jmenuju tím, že tvá jediná úloha teďka bude se starat o ni. Hlídej ji, aby neutekla, zároveň jí dávej potřebný prostor, však víš. Spoléhám na tebe.“

„Rozumím, bude mi potěšením,“ odvětil Edward.

„Ale mně ne, to mi nemůžete udělat,“ křičela jsem.

„To sis měla rozmyslet dřív, než ses rozhodla porušit dohodu,“ řekl Mark.

„Půjdeš sama, nebo ti mám pomoct?“ optal se sama. Hodila jsem na něj nejškaredší obličej, kterého jsem byla schopna.

„Nešahej na mě,“ varovala sem ho, když mě chytil za ruku a chtěl mě odvést. Pomalu se teda vydal po chodbě a já kráčela vedle něj. Nepromluvila jsem s ním ani slovo a ani jsem to v nejbližší době nehodlala změnit. Budu trucovat, třeba mi to k něčemu pomůže, a když ne, tak to pro mě bude aspoň nová zkušenost. Říká se, že by člověk měl vyzkoušet téměř vše, tak se toho budu držet.

Dovedl mě do pokoje, který byl krásný. Čekala jsem něco škaredého, nějakou plíseň, celu, ale nic takového se nedostavilo. Prohlížela jsem si to tady a on se pravděpodobně musel bavit na mém výrazu, ale nic raději nekomentoval. Zavřel za sebou dveře, zamknul a odešel.

Já tak mohla pokračovat v prohlídce. V pokoji byla postel, stůl a židle. Jinak zde byly holé zdi, žádný obrázek, či něco jiného na zpříjemnění atmosféry, ale tak mohla jsem dopadnout hůř. Žádní potkani, ani jiné krysy a smetí tu nebylo, za což jsem byla nesmírně ráda.

Když jsem se ale podívala lépe, tak jsem zjistila, že tu je okno, bohužel ale bylo zamřížované, takže můj v pořadí třetí útěk oknem se konat nebude, uvidíme, co se bude dít. Věřím si, že na něco přijdu.

Posadila jsem se do kouta, opřela jsem se a hleděla oknem ven do zahrady. Musím říct, že byla opravdu krásná. Aspoň se budu mít na co dívat, dokud budu tady.

Sledovala jsem okolí, když se otevřely dveře. V nich stál Edward a v ruce držel tácek s jídlem a pitím.

„Tady máš, nevím, co jíš a máš ráda, ale tak pizzu má rád snad každý,“ řekl a dělal, jakoby se nic nestalo, jenže v tom se spletl. Já na něho byla opravdu naštvaná. Udělala jsem na něj obličej a odvrátila od něj tvář.

„Slečna se nebude bavit, uvidíme, jak dlouho ti to vydrží. Ale přeci jen, kdybys něco potřebovala, nebo si to rozmyslela, tak zavolej,“ řekl a znovu zmizel za dveřmi.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sladký únosce 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!