Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šikanérka 4. kapitola


Šikanérka 4. kapitolaTak jsem po velmi dlouhé době zase zpět a přináším vám další kapitolu mé povídky. Snad jste na ni nezanevřeli. N. E. V. Culen.

Enrique:

S kluky byla sranda, jen jsem se bál o Bell. Ona je šíleně odtažitá a já s Ver taky, ale ona je k cizím prostě absolutně nepříčetná.

Zdálo se mi ale, že Rosalie a Alice jsou sympatické i jí. Jsou si podobné, tedy hlavně s Rose.

Když mi Bell zavolala, že bere holky k nám, byl jsem strašně moc rád.

No, uvidíme, jak to všechno dopadne!

 

Isabella:

Po pár minutách přijeli i kluci.

„Jsme tady!“ zahřměl přes celý dům hlas od Enriqua.

„Nemusíš tak křičet, Enrique! Já nejsem hluchá!“ vrátila jsem mu a s Rosalie a Alice jsme se začaly smát.

„Hádám - skleněný salonek, co?“ zeptal se, kde jsme, i když to dobře věděl. Ne jenom proto, že nás odtud slyšel a cítil, ale také díky našemu propojení myslí. Díky kterému můžeme vědět, kde ti druzí dva jsou, pokud si to ten dotyčný ‚nezablokuje‘.

„Cože? Skleněný salonek? Co to, proboha, je?“ rozezněl se domem Emmettův smích.

„Taková kravina, co vymyslely holky. Je to v podstatě prosklená místnost s pár květinami, gaučem a stolkem. Dá se tam dobře posedět a pobavit. Něco musím holkám přiznat. Sice vymyslej někdy pořádnou volovinu, ale kdyby tu nebyly, nedalo by se tady bydlet,“ odpověděl Enrigue, přesně vystihl konec svého vyprávění a vstup do místnosti.

 

Jedno těm lidičkám musím přiznat. Je s nimi strašná sranda! Po asi půl hodince přišla Veroncia.

„Hádejte, co se mi stalo!“ smála se na celé kolo a já s Enriguem jsme to už věděli, protože nám to poslala pomocí telepatie. „Jak jsem se tak procházela po parku, potkala jsem Edwarda a krapet jsem mu přiskřípla sebevědomí! No... Možná bude trošku dělat problémy a bude se snažit nebýt tak moc out, ale na nás nemá!“ smála se. „Lidi, mně to tak zlepšilo náladu!“

A tím rozjela novou konverzaci na téma Edward a jeho ponižování.

Cullenovi tady byli až do večera. Pak jsme je zavezli domů, ale po cestě zpátky k nám jsme nepromluvili ani slovo. Každý zabraný ve svých vlastních myšlenkách jsme dojeli domů a šli do svých koupelen.

Každý máme jednu část vrchního patra, které je, tak říkajíc, rozděleno do tří cípů. Každý z nich připadá někomu z nás. Z venku nevypadají velké, ale zevnitř jde vidět, že prostoru je zde opravdu hodně. Část uprostřed je rozdělená rovněž na tři části tvořící šatnu každého z nás a vchod na schodiště. Každý pokoj, včetně šatny, je co nejvíc odhlučněný, abychom co nejméně rušili ostatní.

Vešla jsem k sobě do pokoje. Stěny mám šedé, patinované, podlaha je krémová, skoro bílá. Mohutná fialová postel dominuje celému pokoji, u postele je také z každé strany noční stolek, přes který je naaranžovaná béžová látka ladící s prostěradly. Jediné osvětlení, kromě francouzského okna, je tlumené světlo na stěně za postelí.

Z nohou postele jsem vzala již připravenou saténovou noční košilku a lehký župánek, který je vlastně jen na ozdobu, a vešla do koupelny.

Vlezla jsem do již napuštěné vany a okoupala jsem se, oblékla jsem si noční košilku, přehodila si přes ni župánek.

 

Rosalie:

Z dnešního dne jsem byla na jednu stranu unavená, na druhou stranu taky šíleně nabitá energií. Sourozenci Antella jsou prostě perfektní.

Dům mají nádherný už z venku a interiér jen překvapuje! Tolik místností a všechny ty vychytávky, co tam mají! Jejich pokoje musí být opravdu nádherné... Ale chápu, že si chtějí zachovat soukromí. Mají úžasný vkus! A co mě překvapilo, tak i Enrique!

Ale asi to taky nemají uplně jednoduché, nemohou se obrátit na rodiče, když něco potřebují. Nebo jim někdo ublíží, ale zřejmě to ještě více utužuje vztahy mezi nimi...

Isabella je z nich nejvíce uzavřená okolí, bylo vidět, že se musí přemáhat, aby se chovala přátelsky, ale něco mi říká, že ona za to nemůže.

Veroncia... Veroncia je velmi zvláštní člověk, je velmi přátelská a usměvavá, ale klame tělem. Ona je stratég, který má vše vždy velmi dobře promyšlené.

No, a pak je tady Enrigue... On je něco mezi Isabellou a Veroncií... Je přátelský tak akorát, ne sice jako Veroncia, ale ani není tak uzavřený jako Isabella. Vše si promýšlí, ale myslím, že má spíše nutkání jednat okamžitě. A tak bych mohla pokračovat do nekonečna.

A navíc to, jak jsou všichni nádherní a dokonalí, prostě nemají ani jedinou chybičku! Něco mi na nich nesedí a na Alice jsem viděla to samé. Uvidíme, co se z toho vyklube...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šikanérka 4. kapitola:

 1
13.09.2012 [14:02]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. UV
13.09.2012 [3:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2012 [21:59]

LolianaWaw! Túto poviedku som mala vždy veľmi rada, tak som šťastná, že si sa rozhodla pridať ďalšiu kapitolu. Ku kapitole: bola naozaj super! Teším sa na ďalší deň v škole Emoticon
Super, teším sa na ďalšiu kapitolu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Pegi
12.09.2012 [20:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2012 [20:33]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!