Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Si to ty? Určite 7. kapitola


Si to ty? Určite 7. kapitola7 pokračovanie mojej poviedky.

6. kapitola


Lafee-Tell my why?


7. kapitola

Denali 1935

Bella

Bola som akejsi vlastnej pasci. Jeho oči boli krásne, aj keď boli červené, no aj tak som sa v nich utápala. Čo ja budem robiť? Mám spraviť úlohu o ktorú ma požiadali? Alebo nechať to tak? Neviem sa rozhodnúť na ktorú stranu prestúpiť. Či na tú dobrú alebo na tú zlú. Ale obe majú čo ponúknuť. Obe majú do seba isté čaro.

„A čo teraz spravíš? Zabiješ ma?“ Opýtala som sa ho po dlhom tichu.

Začala som prechádzať sa.

„Musím povedať, túto situáciu som veru nečakal. Veľmi si ma prekvapila,“ usmial sa na mňa po prvý krát akoby sme boli dlhoročný priatelia.

„Tipnem si, že čítala si o mne niečo.“ Opýtal sa tak mimo.

„Áno. A s tebou to bude, mám taký neblahý dojem, tak isto. Nemýlim sa?“ opatrne som sa pousmiala. Napätie trochu povolilo. Prikývol.

„No a teraz pôjdeme hľadať spoločne? Alebo sa rozdelíme a keď sa nabudúce stretneme jednoducho sa zabijeme?“ Opýtala som s ho. Trafila som do čierneho.

„Necháme to na náhodu.“ Zasmial sa trpko a zmizol v kroví.

Dlho som pozerala na miesto kde sa stratil.

 

Edward

Dlho sme stáli oproti sebe. Neschopný ani jeden jediného slová. Bola iná. Milá, krásna ale odolná a nesmrteľná.

„A čo teraz spravíš? Zabiješ ma?“ Opýtala sa ma. Pocítil som vnútorný hnev. Ako si to o mne môže myslieť.

„Musím povedať že túto situáciu som veru nečakal. Veľmi si ma prekvapila,“ usmial som sa na ňu prvý krát. Nebol to falošný úsmev. Ale ten skutočný. Ten vychádzajúci z mŕtveho srdca. Večne tichého, ktoré sa neprebudí už, aby tikalo v rytme lásky.

„Tipnem si, že čítala si o mne niečo?“

„Áno. A s tebou to bude, mám taký neblahý dojem, tak isto. Nemýlim sa?“ Iba som prikývol.

„No a teraz pôjdeme hľadať spoločne? Alebo sa rozlúčime a keď sa nebudúc stretneme jednoducho sa zabijeme?“ Zaujímavá otázka.

„Necháme to na náhodu,“ odpovedal som jej a zmizol v kríkoch. Ostala sa ešte mierne vykoľajená. Potichu som sa zachichotal.

 

Bella

Nasadla som do auta a otvorila si okno, aby mi prúdil čerstvý vzduch do auta. Pustila som si pesničku a potichu si pospevovala. Keď zavial sladký vietor ku mne. Dnes sa mi asi pošťastí.

Zastavila som u najbližšej krajnici a vyskočila do lesa, neobťažujúc zamknúť auto. Pátrala som len pach. Po chvíli som našla veľký dom v strede čistinky. Vyzeral krásne, dominantne.

Nestihla som sa ani dôkladnejšie pozrieť a už ma zvierali silné ruky.

„Pokiaľ ma chcete zabiť tak by ste prv mali počuť, že som Vám prišla pomôcť. Tak a bola by som rada keby ste ma pustili. Nie som handrová bábika.“ Mala som tušenie, že niekto tu je okrem nás.

 

Edward

Snažil som sa ju sledovať. Išla podľa inštinktov správnym smerom. Schoval som sa opäť za kríky. Pozoroval som dianie pred sebou. Bellu chytili páry poriadne silných rúk. Snažila sa protestovať.

„... nie som handrová bábika,“ doniesol sa ku mne ešte kúsok rozhovoru. Zabudol som aj na čítanie myšlienok. Zvykol som ma v hlave ticho a tak to aj ostane. Nebudem už ič meniť. Vyliezol som na vysoký strom úplne na vrchol a rozmýšľal o živote, ktorý by ma čakal keby sa mi toto nestalo. Mal by som manželku, deti a rodinu, ktorú by som chránil vlastným telom. Aj za cenu mojej smrti. Bolo by to vyslobodenie, ale i utrpene. Veľa žialu, smútku a starosti.

„Nad čím rozmýšľaš?“ Počul som hlas vedľa mňa. Na konári sedela Bella. Je veľmi zvláštne, že ju tak volám. A to sa dlho nepoznáme. Podstate sme si cudzí.


Nová poviedka v PRÍPRAVE

A vy ste si mysleli, že som človek

Isabella žije pokojný život, až pokiaľ nestretne tajomného Edwarda Cullena. Zisťuje o ňom veci, čo v normálom svete ťažko vidieť.

Edward Bellu opustil a mnoho veci sa zmenilo.V ten deň keď sa to všetko stalo, Bella už dábno bola niekde mimo štáty Severnej Ameriky. Zmizla. Tak ako sa zmenil svet ktorom žije Bella, tak sa zmenila aj Bella. Človekom už nie je dávno. Lenže toto nie je celkom o Belle, ale o jej kamarátkach Angele a Jessice, ale aj o Mikovi, Bellin spolužiak. Týto traja sa dostanu na miesta o ktorých nemali tušenie. Tak sa dozvedia skutočnú tvár Isabelli Swanovej, jej temnej stránky. Tam pochopia niektoré veci.


8. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Si to ty? Určite 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!