Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Si to ty? Určite 6. kapitola

Bella


Si to ty? Určite 6. kapitolaPo dlhej dobe ďalšia kapitola...A naďalej to tak bude...Zmenila som aj perex...Príjemné čítanie

5. kapitola


Lobo feat. Peter Kotuľa - Len S Tebou Sa Dá


6. kapitola

Denali 1935

Precestovali sme 5 štátov. Celý čas som bola ako na ihlách. Veď som aj mala byť. Emmett sa ma snažil nejako rozptýliť. Moc sa mu to nedarilo.

Presnejšie mali sme namierené na Aljašku do Denali. Potrebujeme získať 5 upírov na svoju stranu. Sú pre nás veľmi dôležitý. 3 z nich majú schopnosti. Nie také aké majú u nás tí najlepší upíry, ale dostačujúce na to, aby sme mohli aspoň nepriateľa oslabiť. Veľakrát sa to osvedčilo. Aj tá najmenšia pomoc sa zíde.

 

Na druhý deň sme konečne dorazili. Všade bol sneh, ale bol zmiešaný so sladkým pachom, ktorý bol rozptýlení okolo nás. To bude asi náš cieľ. Pokiaľ sa nemýlim.

Vystúpili sme z auta a radšej sa dôkladne porozhliadli. Započuli sme sa hlbšie do zvukov. Na sever bolo počuť tichý potôčik ako žblnkoce. Na juhu bolo pre istotu úplne ticho. Na východe s tade sme prišli, takže nič. Ale na západe bolo počuť čudné šuchotanie listov zo stromov.

„Nič Vám nespravíme. Prišli len pre Vás, aby sme Vám pomohli. My sme zo sekty Trinity. Dopočuli sme sa, že majú k Vám prísť aj sekty Unknown,“ začala som hovoriť pre upokojenie našich hostí, ktorý ako vidíme nechcú sa ukázať.

Edward

Plynový pedál som mal až na podlahe. Snažil som sa ísť čo najväčšou rýchlosťou. Prešiel som všetky možné mestá.

Konečne som sa dostal až do Denali na Aljašku. Kde teraz ale hľadať? Vyskočil som z auta a poobzeral sa navôkol. Nikde nič nebolo, iba šumenie tichých hláskov. Vtáci si šepkali slová. Zaujato som sa zaposlúchal hlbšie do lesa. Počúval som pozornejšie ako inokedy.

A vtedy som počul tichý motor auto, ktorý neslyšane priadol ako mačka. Vydal som sa tým smerom. Skoval som sa za najbližším kríkom a ticho pozoroval dianie pred sebou.

Auto zastavilo 10 metrov predo mnou. Sedela v nej krásna upírka. Hnedé vlasy jej rozvievali sa okolo skoro detskej tváričky. Ale mne sa nepáčili jej oči. Bola vegetariánka. A členka sekty Trinity.

Vystúpila z auta. Taktiež sa obzrela okolo seba. Zastavila na krku kde som bol ukrytý. Snažila sa byť priateľská. Čo si o sebe myslí?

„Nič Vám nespravíme. Prišli len pre Vás, aby sme Vám pomohli. My sme zo sekty Trinity. Dopočuli sme sa, že majú k Vám prísť aj zo sekty Unknown,“ povedala celkom pokojným hlasom. Bol krásny, taký melodický, a hlavne taký ktorý sa zavŕta veľmi hlboko do kože. Dokázal by vytvoriť odtlačok, či jazvu keby som bol človek. Ale ja už nie som.

Pripomínala my niekoho z mojej minulosti. Niekoho, koho som už videl, ale nie z diaľky, ale celkom zblízka. Zhlboka som sa nadýchol a vystúpil z kríkov. Tak Edward teraz buď chlap.

 

Bella

 

Dívala som sa do tých najkrajších očí. Ale bol am menší detail. Neboli zlato-hnedé, ale krvavo červené. Striedalo sa vo mne znechutenie, ale i údiv. Bol to taký zvláštny pocit pri ktorom som cítila mravenčenie v brušku.

Stáli sme oproti sebe bez pohnutia. Mali by sme na seba zaútočiť, ale neboli sme ani jeden toho schopný.

„Ty budeš Isabella?“ Opýtal sa.

„Áno. A ty Edward:“ Prikývol.

Stretli sme sa  po dlhej dobe. Doposiaľ sme vedeli jeden o druhom, iba z kúska papierika. Toto je niečo celkom iné.

Edward

Bola krásna. Dívala sme si navzájom do očí. Jej oči boli také hlboké. Dokázal som jej čítať na dno duše. Takej čistej, že by dostala do toho najkrajšieho raja aký existuje. Tam kde ja to mám zakázané. Navždy.

„Ty budeš Isabella?“ Opýtal som sa jej.

„Áno. A ty Edward?“ Prikývol som iba.

Je to iné vidieť týchto „ľudí“ zo sekty Trinity. Nechápem čo sa im na nich nepáči. Myslím, že moja práca počká.


Ďalšia kapitola bude až v utorok. Tento ročník mám toho veľa. Dneska som si spravila úlohy do školy, takže mi stal čas aj niečo napísať. Dlho som mala túto kapitolu začatú, ale až teraz som ju dokončila. Zajtra sa pustím do 7. kapitoli. Ocením keby ste aspoň raz vyjadrili poriadny názor na túto poviedku. Nebaví ma pozerať sa a vidieť, že to píšem len prenič za nič. Ocenila by som aspoň názor či má zmyseľ pokračovať. Som schopná ukončiť to, ale písala by som ďalej len by som to neuveejnila. Tak nebudem sem písať s tými komentíkmi. Podľa mňa to je až moc. Ale každý ma iné gusto, ako sa hovorí.

Príjemné ďalšie čítanie, ďalších kapitol

7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Si to ty? Určite 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!