Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Shinigami kapitola 1

Carlisle Cullen baseball


Shinigami kapitola 1Dívka Samantha Darková žije rok v dětském domově. I když byste si mysleli, že je normální dívka, tak opak je pravdou. Co se stane, když bude poprvé u svých nových adoptivních rodičů?

Jmenuji se Samantha Darková a moje povolání je student ještě základní školy, ale zároveň jsem Shinigami neboli bůh smrti. I když mi je patnáct a dneska končím školu, nemám zrovna hezký život. Mí rodiče zemřeli přesně před rokem a já se dostala do domova dětí, kde mě nikdo nemohl obejmout. Rodiče byli nenávratně pryč. Potom se mi zjevila maminka ve snu, říkala, že mi zapomněla říct jednu věc. A to, že jsem po ní a otci zdědila sílu Boha smrti. Jsem tak trochu anděl, který je jen napůl. Když pomyslím na křídla a představím si je na zádech, jsou tam.

Ale teď zpátky k tomu, co jsem řešila. V dětském domově bývám hodně šikanovaná, ale nevadí mi to. Nechám se zmlátit, protože já naopak chráním ty mladší. Na svém těle mám spousty ošklivých modřin. Ale dneska by toto všechno mělo skončit. Adoptovala si mě nějaká paní s pánem – Uleyovi. Paní se jmenuje Emily a její manžel se jmenuje Sam.

Dobalila jsem poslední věci a ještě jednou se rozhlédla po pokoji. Našla jsem poslední fotku, na které byla moje maminka, já a tatínek. Ten den jsme byli u vodopádů, a tak jsme se tam vyfotili. Všichni jsme se na fotce usmívali a já se teď taky musela usmát.

Někdo zaklepal na dveře pokoje a otevřel dveře. Byl tam nějaký muž s mladou ženou. Bylo jim asi tak dvacet pět.

„Pojedeme?“ zeptala se žena. Kývla jsem. Žena se najednou zasmála. „Omlouvám se, jmenuji se Emily a to je můj muž Sam.“ Kývla jsem.

„Já… jsem Samantha, ale říkejte mi prosím Sami." Emily kývla a Sam vzal moji tašku, která nebyla nijak těžká. Do malého batohu jsem dala fotku a přehodila si ho přes záda. Pomalu jsme odcházeli z pokoje a já se rozloučila se všemi dětmi. Všechny děti, kromě party kluků, která ostatní jen bila, chtěly, abych tu s nimi zůstala a chránila je. Usmála jsem se. „Nechám vám tu mého malého kamaráda,“ řekla jsem a podala jim malého medvídka.

„Když vám bude někdo ubližovat, hned to budu vědět a do minutky budu zpátky, ano?“ Děti přikývly a mně se po tvářích skutálely dvě slzičky.

„Ale co když nepřijdeš?“ zeptala se Ariel. Připomínala malou mořskou vílu, tu z té pohádky.

„Když nepřijdu, budete si muset poradit sami. Je vás deset a proti pár klukům to zvládnete. Hlavní je, abyste ochraňovali každý každého. Sami jste malí, ale společně jste velcí jako obr.“ Další dvě slzy.

„Sami, pojď už.“ Ohlédla jsem se a kývla.

„Budu na vás vždy myslet,“ zašeptala jsem a odešla za mými novými adoptivními rodiči. Celou cestu do nového domova jsem nepromluvila. Byla jsem zpátky v čase, někde v myšlenkách.

Najednou auto zastavilo. Trhla jsem sebou a podívala se z okna. Paní Emily se na mě usmála.

„Jsme doma, Sami, jestli budeš chtít, budeme si moct pořídit nějaké zvíře. Každý den k nám chodí Samovi přátelé, určitě už jsou uvnitř, tak pojď.“ Kývla jsem a vystoupila z auta. Hned jsem ucítila chlad a kapky deště, které na mě začaly padat. Trochu jsem se roztřásla zimou a víc si přitáhla mikinu k tělu. Všechno oblečení, které jsem s sebou měla, bylo vytahané a roztrhané po předešlých dětech, které už jsou dávno dospělé.

V mikině jsem taky měla pár děr a v tričku i teplácích taky. Emily si všimla, jak se třesu a pořádně si mě prohlédla. Když si všimla děr, tiše si něco zavrčela a pohlédla na Sama. Ten na mě taky koukal, ale rychle vzal moji tašku a zamířil do domu. Šla jsem za ním a přitom si dům prohlížela. Dům byl docela velký a vypadal hezky. Všude okolo něj byly různé rostliny a kytičky všech barev.

Podívala jsem se na růže a usmála se. Milovala jsem růže. Růže byly květy lásky, a i když byste si mysleli, že Bůh smrti nezná lásku, já ji znám. Jednou jsem se zamilovala, ale ten vztah skončil dřív, než začal. Zabil ho démon.

Sam otevřel dveře do domu a počkal, až projdu.

„Děkuji.“ Sam se usmál a kývl. Když jsme vešli do domu, Emily mě hned vzala na prohlídku a nakonec jsme došly do kuchyně, kde stálo asi deset chlapců o pár let starších, než jsem byla já.

Náhrdelník na mém krku začal nepříjemně pálit a já si hned uvědomila, kdo jsou. Vlkodlaci. Pořádně jsem si je prohlédla a pak zjistila, že nejsou vlkodlaci, ale měniči. Tetování na ramenou to jasně dokazovala. Sam měl svoje tetování stejné, jenom o trochu jiné. Alfa.

Dobře, pomyslela jsem si. Dobře.

„Já jsem Sami.“ Kluci za Samem se začali smát. Sam něco zavrčel a já jednoho pleskla po bradě. Najednou přišla Emily s nějakým oblečením. „Vezmi si na sebe tohle,“ řekla.

„Děkuji, paní Uleyová.“ Najednou mě Sam pleskl po hlavě.

„Jsem Emily.“ Kluci se začali strašně smát.

„Dobře, Emily.“

Emily se usmála a hodila mi oblečení i s botami. Oblečení jsem chytila, ale boty letěly dál. Vyběhla jsem pro ně a zachytila je ve vzduchu kousek od skleněné vázy. Pak jsem se rozběhla do svého pokoje, který byl v patře, a převlékla se. Tričko na mně trochu vyselo, ale nebylo to tak hrozné. Tepláky jsem mělo trochu volné, ale výškově mi byly akorát, boty se mi docela líbily. Tipla bych si, že jsou Sama.

Sundala jsem si na chvilku tričko a podívala se na sebe. Všude jsem měla modřiny. Rychle jsem si natáhla triko a běžela dolů. Kluci tam zrovna seděli u stolu a jedli obr buchtu.

„Je tu nějaká tělocvična pro zoufalce?“ zeptala jsem se. Kluci se otočili a koukali na mě jak na blbce.

„Ty jsi zoufalec?“ zeptal se jeden z kluků.

„Ne, ale určitě nemáte klíčky od tělocvičny nebo posilovny.“ Otočila jsem se a v ledničce našla mrkev. Vytáhla jsem ji, umyla a snědla. Najednou jsem uslyšela, jak se kluci zvedají. Otočila jsem se.

„Kam jdete?“

„Do tělocvičny,“ řekl jeden z kluků.

„Fajn, za chvíli jsem dole, tak počkejte." Vyběhla jsem po schodech a rychle vzala roztrhanou tašku. Narvala jsem do ní tričko, tepláky, boty a ještě pár věcí.

Pak jsem seběhla dolů a vyběhla z domu. Kluci tam čekali a Sam s nimi.

„Můžeme jít,“ prohlásila jsem a všichni jsme šli někam pryč. Kluci se bavili mezi s sebou, ale já je nevnímala. Šla jsem dost vzadu, abych je nemusela poslouchat.

Pomalu jsem s nimi došla k velké budově s nápisem Střední škola.

Sam odemknul dveře a zamknul je až po tom, co jsem kolem nich prošla. Kluci se zastavili a Sam se usmál.

„Vyběhněte všechny schody nahoru a zase zpátky dolů, Sami když nebudeš stačit, tak se prostě zastav a zakřič. My počkáme, ano?“ Kývla jsem, vzala si mp3, zapnula si písničku a dala vlkoušům náskok aspoň pět metrů. Pak jsem se rozběhla já.

Pomalu jsem je dobíhala a dostávala se do čela, kde běžel jen Sam a nikdo jiný. Běželi jsme těsně vedle sebe a já se pak od něj odpojila a běžela před ním.

Běželi jsme ve třetím patře a já se pomalu blížila ke schodům dolů, protože tohle patro bylo poslední, když mě přemohl pocit slabosti. Opřela jsem se o stěnu a sklouzla se po ní na zem a tiše tam seděla. Sundala jsem si batoh, vytáhla z něj krabičku s pár prášky a vodu na jejich zapití. Na ruku jsem si vysypala asi tři prášky a hned je zapila. Slyšela jsem, jak za mnou dobíhají, někdo mi vytrhl krabičku z rukou. Otevřela jsem oči a hmátla po ní. Byly to prášky proti tomu, co jsem. Aby se ze mě nestal anděl.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shinigami kapitola 1:

 1
9. Ceola
11.02.2013 [9:11]

Zajímavé :) těším se na další :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. matony
10.02.2013 [22:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Mary
10.02.2013 [16:35]

rychle další prosím

6. ZuzunQa
10.02.2013 [16:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon OMG !!! super , teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.02.2013 [15:56]

CatherineCullenVelmi neobvyklé, ale taky velmi zajímavé. Bůh smrti je velice zajímavý. Prosím o brzké pokračování, je to vážně úžasné!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jana
10.02.2013 [15:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.02.2013 [15:09]

petruss11Zatím je to zajímavé Emoticon jsem zvědavá, jak se to vyvine. Emoticon Emoticon

09.01.2013 [16:26]

NatyCullenAhoj, je mi líto, ale článek ti musím vrátit. Stále tam máš spoustu chyb, proto tě prosím, aby sis ještě jednou přečetla předchozí komentář od Hanulky a opravila si článek. Pokud si s tím sama nevíš rady, kontaktuj někoho z korektorů z Pomoci autorům.
Až si všechny chyby opravíš, zaškrtni Článek je hotov, díky. Emoticon

27.11.2012 [20:58]

HanulkaAhoj,
Je mi líto, ale článek vracím k opravě.
* Pozor na rozdíl poté (potom) a po té (po oné dívce).
* Překlepy.
* Emily.
* Čárka se sice před které/který/která píše, pokud je ovšem na které..., píše se čárka už před na.(Našla jsem poslední fotku, na které byla moje maminka já a tatínek.)
* Mezi rozvinutým podmětem je čárka - (moje maminka, já a tatínek).
* Počáteční uvozovky se píší dole. Je na ně stejné tlačítko jako na horní - Word automaticky píše první uvozovky dole, další nahoře. Pokud píšeš v administraci, tak tam dolní uvozovky najdeš ve speciálních znacích označených omegou. Nebo si zkopíruj toto: „.
* Každá nová přímá řeč patří na nový řádek.
* Ji/jí, ni/ní, moji/mojí... - krátce vždy ve 4. pádu.
* Chybuješ ve shodě podmětu s přísudkem. Pokud je původcem děje podstatné jméno rodu ženského nebo mužského NEživotného, píše se tvrdé y (ženy pracovaly, růže kvetly, mraky se zatáhly...). Pokud je původcem děje pod. jméno mužské životné, píše se měkké i (muži pracovali, ptáci letáli...). Pokud jsou původci děje pod. jm. rodu ženského a mužského životného, píše se vždy měkké i (ženy a muži pracovali...). Pokud jsou původcem děje děti, vždy se píše tvrdé y (Děti si hrály a pobíhaly na hřišti.).
* Před tázacím dovětkem je čárka - „..., ano?"
* Zvládnete ne zládnete.
* Okolo oslovení se dělají čárky.
* Nepoužívej Caps Lock. Pokud chceš něco zdůraznit, tak tučným písmem, nebo kurzívou.
* Hodně chybuješ v přímé řeči. Drž se prosím následujícího konceptu.
Pokud za přímou řečí následuje věta uvozovací (řekl, zeptal se, vykřikl, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit tečkou a začínat velkým písmenem.
1) Přímá řeč může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Mohla bych tě o něco poprosit?“ zeptala se Alice.
„Prosím, nechoď tam!“ vykřikl zoufale.

2) V ostatních případech končí čárkou:
„Pojedu tam, ať chceš, nebo ne,“ řekla jsem odhodlaně.

3) Za přímou řečí následuje činnost někoho jiného:
„Prosím, pozdravuj všechny.“ Přikývl na souhlas.
„Slyšel jsi mě?“ Bezděčně pokrčil rameny.
„Prosím, nechoď tam!“ Jen přikývla.

4) Událost se stala, až když osoba domluvila:
„Prosím, vyřiď, že mě to mrzí.“ Popadla jsem svá zavazadla a utíkala pryč.

5) Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme jinou větu, může to být napsáno dvěma způsoby:
„Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe.“
„Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe.“

Pokud si s opravou nevíš rady, zajdi do Pomoci autorům a kontaktuj někoho z korektorů, který ti s opravou pomůže.

Až si všechny chyby opravíš, zaškrtni Článek je hotov, dřív ne.
Děkuji. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!