Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sestry Swanovy 1. díl

kristen


Sestry Swanovy 1. dílBella a Buffy jsou sestry-dvojčata a zároveň nejlepší kamarádky. Každá je však úplně jiná. Bella bývá zavřená ve svém pokoji, zatímco Buffy někde zabíjí upíry. Každá má své kamarády, které nezná její sestra. To se ale jednou změní. Přeji příjemné čtení.

„Bello, neviděla jsi můj kolík?" zeptala se nervózně Buffy své sestry.
„Neviděla," odpověděla jí s klidem Bella, která na rozdíl od Buffy nikam nespěchala.
„Tobě se to řekne, když máš školu až od devíti a netrávila jsi celou noc na hřbitově," řekla blondýnka podrážděně.


„Máš holt pech. Díky bohu nejsem přemožitelka, takže na hlídky chodit nemusím. Ale měla bys být ráda, byla jsi tam přece se svým klukem," popichovala ji Bella.
„Riley už přeci není můj kluk. Odjel před rokem," odpověděla jí smutně Buffy.
Bella však v popichování pokračovala: „Já myslela toho jinýho kluka. Toho, jak jsi říkala, že tě štve. Ten upír."


To už se Buffy neudržela a na Bellu zakřičela: „Tak poslouchej, sestřičko! Za prvé, Spike není můj kluk. Za druhé, nemůžu za to, že jsem přemožitelka. Nevybrala jsem si to, ale když už je to má práce, tak ji hodlám dělat pořádně. A za třetí, dost spěchám, protože mi za půl hodiny začíná škola!"


Protože Buffy křičela opravdu hlasitě, nebylo možné, aby to neslyšeli jejich rodiče. Jakmile Buffy slyšela kroky na schodech, došlo jí, že to jsou rodiče a že ji nejdou zrovna pochválit.


„Buffy, co se to tady proboha děje?" zeptala se matka dvou sester a očividně byla opravdu zmatená.
„Mami, to je moje chyba. Trošku jsem Buffy provokovala, zatímco ona nestíhala. No, tak na mě zakřičela," vysvětlila hnědovláska mamince.
„Bello, víš, že Buffy byla celou noc na hlídce. Zkus ji příště neprovokovat," napomenul táta Bellu.


„Jasně. Nebojte se, nebude se to opakovat," slíbila Bella rodičům. „Promiň, Buffy," omluvila se sestře.
„Bello, to je v pohodě," přijala Buffy omluvu s úsměvem.
„Buffy, pojď už! Nechceš přeci přijít pozdě," zavolala na Buffy mamka, která už netrpělivě stepovala u dveří.


Buffy ihned popadla tašku a běžela ke dveřím.
„Charlie, hodíš Bellu do školy? Prosím," požádala Joyce svého manžela. Ten přikývl, a tak Joyce zavřela dveře, a odešla směrem k autu.
„Tak co škola, Buffy?" zeptala se v autě své blonďaté dcery.
„Nic zvláštního," odsekla Buffy a dál poslouchala hudbu ze svého mp4 přehrávače.
Když dojeli ke škole, ani se s matkou nerozloučila, vylezla z auta a prudce praštila s dveřmi.

Ve třídě už na ni čekala její spolusedící Willow. Zrovna si začaly povídat, ale najednou je přerušilo hlášení.
„Upozorňuji studenty třídy 1. A, že do jejich třídy přijde šest nových spolužáků ze třídy 1. B. Jedná se o tyto studenty: Isabella Swanová, Edward Cullen, Alice Cullenová, Jasper Hale, Rosalie Haleová a Emmett Cullen," hlásil ředitel ve školním rozhlase.


„Vida, tvá sestra bude chodit k nám do třídy. Je to fakt kočka," řekl zasněně Xander.
„Sklapni, Xandere!" okřikla ho Buffy, ale ne tak hlasitě jako ráno křičela na Bellu.
Zrovna se k tomu chtěla vyjádřit i Willow, když v tom zazvonilo a vešel do třídy učitel.
„Zdravím vás, studenti. Asi jste to slyšeli z rozhlasu, ale pokud ne, opakuji to. Dnes k nám do třídy přijde šest nových studentů. Jedná se o studenty ze třídy 1. B. Školská rada usoudila, že jich je ve třídě moc a nás málo, tak se rozhodli umístit je do naší třídy. Za chvíli sem pan školník nastěhuje lavice, aby měli vaši noví spolužáci kde sedět. Doufám, že je mezi sebe přijmete," přivítal je docela dlouhou řečí.


Jakmile domluvil, začal školník stěhovat lavice do třídy. Přistěhoval celkem tři.
„Kdyby je alespoň uměl zvedat... Ne, on je musí táhnout po té zemi," povzdechla si Buffy tak potichu, že to slyšela jenom její spolusedící Willow, která se jí zrovna přehrabovala ve vlasech.


Když školník dotáhl do třídy poslední lavici, zazvonilo na přestávku a učitel odešel ze třídy. Xander, Buffy a Willow si povídali o těch nových studentech téměř celou přestávku. Trvala deset minut, což bylo málo nejen pro ně, ale asi pro každého. Dvě minuty po zvonění vešla do třídy Bella se svými kamarády - novými spolužáky Buffy a vůbec celé třídy. Když vešel poslední student, Buffy jako kdyby ztuhla.
„Bóže, to je ale fešák," povzdechla si zasněně Buffy.

 


 

Poznámka: Snad se vám to alespoň trochu líbilo. Protože miluju Twilight i Buffy the vampire slayer, rozhodla jsem se smíchat obojí dohromady. Tohle z toho nakonec vzniklo. První kapitola asi nebyla nic moc, ale myslím, že to nejlepší příjde až v těch dalších.

Věnování: Povídku bych ráda věnovala dvěma skupinám na facebooku. Ta první- ♥♥♥Twilight Fanclub♥♥♥
Ta druhá- Milujeme Buffy the vampire slayer

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sestry Swanovy 1. díl:

 1 2 3   Další »
23.
Smazat | Upravit | 05.11.2011 [12:12]

Nechci urazit... Nápad sice skvělý, ale kapča o ničem... Emoticon A promiň, ale přišlo mi, že máš chyby v profilu. Chybí ti mezery. Když se vrátím zpět k povídce, těším se na další díl. Emoticon

22. christina
05.10.2011 [18:30]

Souhlas s Tralala, ani sem to nedočetla.

21. Tralala
03.10.2011 [2:23]

wtf... ?
Bylo to tak kostrbate, bez deje, bez cehokoliv ze to ani nejde posuzovat. Malinko mi to prislo jako facebook denicek.
Mily denicku... / alias status na fcb coz u vacsiny lidi je to same vidte, takze ...
Mily denicku... nemuzu najit svuj drevenej kolik na upiry, strasne pospicham do skoly za dne a denniho svetla a bez neho se citim jako naha, kdyz ho za denniho svetla nedrzim v ruce jako posledni obranu proti tem odpornym nocnym tvorum bez duse a proto ted pekelne zurim

Mily denicku... prave sem vedla okurkovou rec se svoji sestrou Bellou, nic mi to nedalo krom potechy z kriku a nasledneho uvolneni. Bohuzel slyseli me (ze sem jecela na segru) rodice a strasne sem se bala ze me jdou zprdnout. NAstesti, i kdyz to podle meho predchoziho chovani neda smysl sprdli moji sestru.

Mily denicku... celych 5 minut sem ti nic nenapsala a moc se ti zato omlouvam ale v podstate neni co, sedim v aute se svoji mp4 v usich a z neznamych duvodu sem nasrana na svoji matku kt. se me ani ne pred 5 minuty zastala.

Mily denicku... sedla sem si k Wilou, to je ta mala zrzava o kt. nemusis vedet nic jineho jen to ze vedle ni sedim.

Mily denicku... prave nam rozhlas a pak nasledne ucitel rekl to same , ze se ke me z nerealnych duvodu stehuje segra s kamarady. Debilny skolnik me nasral pac tahal lavice po zemi misto toho aby je nesl. Desne me ten zvuk iritoval jako bych ani ve svych 14 nebyla vecer na hrbitove zabijet upiry ale opijet se Spikem do nemoty nekde v mauzoleu

Mily denicku... vilou mi hleda ve vlasech blechy...

Drahy denicku... segra se dostavila .... nezajem, za sly jeji kamaradi... nezajem, pak prisel jeste jeden, asi sem dostala krc pac sem ztuhla a okem omylem zavadila o toho posledniho. Okamzite sem vedela ze je to fesak a to ti rikam z cela zasnene...


strasne se mi libi tvuj styl prehazovani pohledu ne jen jestly se to tak da rict v jedne dejove linii ale nekdy dokonce pomalu i v jedne vete.
S dejovou plynulosti a smysluplnosti ste si navzajem vyhlasili valku a zatim nemuzu rict kt. strana vyhrava, ale citatel to rozhodne neni.
K realnosti se ve fikci bezne vyjadruje tezce, ale neboj u tebe to skutecne zadnej problem neni, protoze se prece neda vyjadrit k necemu co tam neni.

Prosim neber to nejak vazne ju? Me si pobavila a o to prece jde ne? Zanechat svym dilem nejakej dojem. Osobne, kdyz narazim na tehle strankach na druhej dil, tak si na nej kliknu. Z velke casti ze zvedavosti jestly to bude porad pokracovat bez ladu a skladu jako fcb denicek a nebo se prez prvni kostrbaty dil prehupnes dal.

par rad nakonec:
drz si formu aspon nejakej ten usek a kdyz uz ji jdes menit tak nejak tak aby to na sebe plynule prechazela.
nesekej dej po vetach pokud tym neco nechces zvyraznit nebo docilit
i ve fikci musi byt realne veci
dej prostor postavam

S pozdravem tva nova woodooo panenka Tralala. Emoticon

20. Faire
02.10.2011 [12:35]

FaireJe to zajímavé, ale doufám, že Buffy neodloudí Belle Edwarda.
Prosím o brzké pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. crazygirl666
01.10.2011 [23:21]

fakt.. zaújimavééé... no som zvedava čo y toho vynikne.. každopádne sa teším na pokračko...
Emoticon Emoticon

18. martty555
01.10.2011 [20:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. lustenina
01.10.2011 [18:55]

je to fakt úžasný i když začátek prvního dílu byl hodně kostrbatý zaujala jsi mně tím koncem a jsem jen zvědavá jak to bude dál Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [18:53]

Annabell Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [18:03]

AfroditaAliceCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Pane Bože!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Neuraž se, ale... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Co je to za blbost? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jako... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon No coment. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [17:24]

eelinka Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!