Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šéf za všetky hriechy - 15. kapitola

Dakota


Šéf za všetky hriechy - 15. kapitolaOddychová kapitola, v ktorej sa Edward predstaví ako kuchár a dokonalý pomocník v domácnosti. :)

15. kapitola

„Hotovo, obed už je uvarený,“ oznámil mi Edward so širokým úsmevom na perách. Bol tak starostlivý.

„Čo máme dobré?“

„Čínu a lá šéf Cullen,“ odpovedal mi laškovne a ja som vybuchla od smiechu.

„Skvelý názov,“ pochválila som ho.

„Ďakujem, madam.“ Natiahol ku mne ruku a postavil ma z postele. Vyhodil si ma do náručia a niesol ma do kuchyne.

„Myslím, že nohy mi ešte fungujú,“ poznamenala som so smiechom.

„Ale ja som gentleman a budem ťa stále všade nosiť.“ Zachichotala som sa. V kuchyni ma posadil za stoličku, posunul ma k stolu a dal predo mňa jedlo, ktoré úžasne voňalo a aj vyzeralo.

„Dobrú chuť.“

Vrhla som sa do jedla a len som pochvalne prikyvovala hlavou, bolo to neskutočne výborné. Je vôbec niečo, čo on nevie? Nie, nie je. On je jednoducho dokonalý vo všetkom.

„Prvá, som anjelíček.“ Položila som príbor na tanier a zoširoka sa usmiala. Rozosmial sa, podišiel ku mne, nadvihol ma, posadil sa na stoličku a mňa si položil do lona. Posunul k nám ešte svoj tanier, kde mal nedojedené jedlo. Nabral jednu porciu na vidličku a už mi ju išiel dať do úst. Odtiahla som sa.

„Nie, nie, už som plná.“

„Ale no, musíš mi s tým pomôcť, ja už nemôžem.“ Nahodil psí pohľad, ale ja som ďalej krútila hlavou, aj keď som musela veľmi, veľmi odolávať.

„Nechcem vyzerať ako polovica obyvateľstva Ameriky.“

„Poobede sa môžeme ísť prejsť do parku, čo myslíš?“ navrhol mi a ja som horlivo prikývla.

„Ale čo ak nás niekto uvidí?“

„Bella, mne je to už jedno. Zajtra poviem Rose, že sa chcem rozviesť. Možno to bude zložitejšie, ale ja sa nevzdám,“ hovoril rozhodne, že sa mu nedalo neveriť. Každé slovíčko myslel vážne a ja som sa cítila ako v siedmom nebi. Ako som ho mohla predtým tak dlho odmietať? Musela som byť pekne sprostá.

„Dobre,“ šepla som a uvelebila sa na jeho hrudi.

„Mám ti ešte s niečím pomôcť?“ spýtal sa, keď dojedal jedlo.

„Potrebujem povysávať, ale to si urobím zajtra,“ skonštatovala som pre seba, ale Edward už stál na nohách. Niekedy sa mi zdá až príliš rýchly.

„Edward, ja si to urobím. Nebudeš mi predsa vysávať.“

„Kde máš vysávač?“ pýtal sa. Odmietla som mu odpovedať. Bože, ktorý chlap by chcel dobrovoľne vysávať? Žiadny... teda, až na tohto dokonalého. Zrazu zmizol v izbe, keď som sa už stavala, držal vysávač v ruke.

„Pekne sa posaď a nenamáhaj sa,“ rozkázal mi a pustil sa do vysávania. Ostala som ohromene stáť a pozerala naňho s úžasom. Tohto chlapa sa ja odmietam vzdať, veď to je dokonalosť nad všetky dokonalosti. Nikdy by som neverila, že práve ja budem mať šťastie na niekoho takého. Ďakujem všetkým, ktorí to zariadili.

Tak som sa nakoniec posadila za stôl do kuchyne a prechádzala si diár. Musím zájsť ku gynekológovi, už mi dochádza antikoncepcia a tehotná fakt nepotrebujem byť.

Keď som sa po chvíli rozhodla, že pôjdem umyť riad, už stál v kuchyni Edward.

„Hotovo, už je povysávané. Ešte umyjem riad a môžeme ísť von,“ oznámil mi a postavil sa k dresu.

„Nie je toto náhodou sen?“ šepla som omámene. Vtedy sa mi na ústa prilepili jeho pery, ktoré ma uistili, že to sen rozhodne nemôže byť.

„Nie, nie je to sen, ale sladká realita.“ Otočil sa naspäť k tomu dresu, ale ešte predtým si vyzliekol tričko a vrhol sa do umývania. Omámene som sledovala jeho svalnatý chrbát. Každým pohybom sa mu vynímal iný dokonalý sval. Podišla som k nemu a zozadu ho objala, prsty som si preplietla okolo jeho vypracovaného brucha a pery mu prilepila na lopatky.

„Toto je veľmi, veľmi príjemné,“ vzdychol, mierne sa otočil a pobozkal ma na rameno.

Umýval ďalej a ja som si vychutnávala jeho blízkosť. Pokožka mu bola cítiť sladkou vôňou a ja som ju vdychovala do seba, až sa mi rozochvelo celé telo. Rukami som mu skĺzla na opasok a rozopla ho. Cítila som, ako sa zachvel, ale nechal ma tak.

Dotkla som sa gombíka a pomalým pohybom ho rozopla, vkĺzla som pod boxerky, ale to už som sedela na linke a on stál medzi mojimi nohami. Vášnivo ma bozkával, cez hlavu mi vyzliekol tričko. Keď zistil, že pod ním nič nemám, začula som akoby vrčanie. Bolo to zvláštne, ale to už ma vyviedol dokonalo z miery, keď mi strhol aj poslednú časť oblečenia.

xxx

„Prečo musíš trhať každý kúsok mojej spodnej bielizne?“ pýtala som sa ho rozladene, keď som sa obliekala. Edward stále pokojne ležal nahý v posteli a usmieval sa ako slniečko.

„Ak chceš, môžeme skočiť do nejakého obchodu a kúpim ti nové.“ Laškovne na mňa mrkol a s chuťou ma sledoval, ako sa obliekam.

„Nie, vďaka, nebudem si s chlapom kupovať podprsenky a nohavičky.“

„A hlavne si kúp krajkové, to ti ide najviac. Aj keď najdokonalejšia si bez tej bielizne.“ Postavil sa a nebezpečne sa ku mne približoval.

„Môžeš snívať,“ odfrkla som si. Schmatla som ešte čierny kabátik a so smiechom sa rozbehla z izby, keď bol príliš blízko pri mne a ten pohľad poznám až príliš dobre.

Obula som si ešte čierne topánky na vysokých opätkoch a čakala naňho. O pár minút sa objavil vo dverách v tej sexi priliehavej košeli a ja som si musela zahryznúť do pery pri tej dokonalosti. Bol priam božský.

„Vyzliekaš ma pohľadom,“ poznamenal laškovne.

„Ty to robíš každú minútu,“ podpichla som ho.

„Máš pravdu.“ Obul sa a natiahol ku mne ruku. Bola som prekvapená tým gestom a prijala som ju. Za ten rok sme sa na verejnosti nikdy nesprávali ako pár, ale už teraz viem, že bude úžasný pocit, keď pôjdem s týmto bohom po ulici a všetky mi ho budú závidieť. Hm, nemala by som byť asi taká sebecká, ale nemôžem si pomôcť.

Naskočili sme do výťahu a ja som sa celú dobu prezerala v zrkadle.

„Vyzeráš dokonalo,“ šepol mi do ucha.

„To počujem každý deň, o chvíľu si budem myslieť, že to používaš ako bežnú frázu.“

Pobavene pokrútil hlavou. „Myslím to absolútne vážne.“ Ešte ma nežne pobozkal, len mi otrel pery o ústa a výťah zastavil. Dvere sa otvorili a priamo pred nami stála Francis. Panebože!

„Dobrý deň,“ pozdravila som ju. Edwarda som stále držala za ruku, tak som ho rýchlo ťahala von a prešli sme okolo nej. Otočila sa za nami a s vypleštenými očami sledovala naše prepletené ruky.

„Ako v telenovele, sekretárka si začala so šéfom,“ povedala pekne nahlas, ale to už som takmer vyletela z domu. Edward sa naplno rozosmial.

„Tá ženská ma raz zabije,“ zašomrala som.

„Je vtipná.“

„A pekne otravná. O pár hodín o nás vie celý New York.“

„Mne to neprekáža, pokojne to sám rozhlásim.“

Blažene som sa usmiala a vybrali sme sa do toho parku. Celú cestu ma držal za ruku a ja som sa cítila, akoby sme boli vo vlastnej bubline a nikoho si nevšímali. Boli sme len my dvaja. Neustále mi šepkal do ucha nežné slovíčka a ja som sa blažene rozplývala. Bol tak sladký.

Prechádzali sme sa po parku. Rozplývala som sa nad tou krásou prírody. Vial príjemný vietor, farebné lístie okolo nás poletovalo, vírilo sa pri stromoch, čerstvý vzduch mi uvoľnil telo a s týmto chlapom vedľa mňa to bolo ešte dokonalejšie. Celú cestu sme sa smiali, párkrát sme sa posadili na lavičku, Edward ma obšťastňoval svojimi perami, dotýkal sa ma. Bolo mi s ním úžasne a ja som mala chuť vysloviť tie dve slovíčka ktoré som nikdy nepoužila, ale nechcem to uponáhľať.

„Skočíme kúpiť ešte tú spodnú bielizeň?“ pýtal sa ma laškovne, keď sme stáli pri malom jazierku. Edward stál za mnou a pevne ma objímal.

„Môžeš snívať.“

Rozosmial sa. „Veľmi rád, bol by to určite božský sen. Ty a ja v obchodnom dome, zaliezli by sme do malého obchodíku s bielizňou, vybral by som ti krajkové nohavičky a podprsenku, ty by si si ju išla pekne vyskúšať do kabínky. Potom by som k tebe vliezol, aby som sa lepšie prizrel, bol by som užasnutý a hlavne vzrušený a tam by som si ťa zobral,“ šepkal mi do ucha a ja som len bezmocne zavzdychala.

„Ty jeden...“

Rozosmial sa nad mojím bojovným tónom. „Zamilovaný a vzrušený chlap z jednej úžasnej ženy, ktorú milujem.“

Omámene som sledovala jeho tvár a snažila sa vstrebať tie slová, ktoré mi povedal.

„Milujem ťa,“ šepla som nežne. Jeho krásnu tvár rozjasnil sladký úsmev. Obtrel sa mi o pery a pevne ma objal na znak vďaky. Ach, ja ho naozaj milujem, najviac na svete. Bože, som v tom až po uši.

14. kapitola - 16. kapitola

 


Dúfam, že sa kapitolka páčila a chcela by som sa vás spýtať, či chcete ešte oddychovú kapitolku s Edwardom a Bellou alebo už chcete Rosalie?

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šéf za všetky hriechy - 15. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
54. Wera
02.05.2012 [17:13]

Wera Emoticon

53. Rennesme
18.11.2011 [21:29]

Krasne uplne som sa zacitala .) Zas ale nemozem nevytknut xD Slovo "laškovne" pouzivas pomaly v kazdej piatej vete a uz ho myslim v zivote nechcem pocut, su predsa aj ine vyrazy .) Ale inak to je velmi pekne .)

17.10.2011 [14:40]

KikketkaTak to bylo překrásné! Oddechová kapitolka a milující se pár. Edward a Bella. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Já ty dva prostě zbožňuju, jen mám takové nemalé obavy, že to jejich odhalení bude mít nemalé dohry… Co Rosalie? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Super kapitolka!!! Nádhera!!!!!!!! Woww, vážně už netuším, jaká slova chvály bych měla ještě psát...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.09.2011 [20:35]

Emoticon

50. Cora
19.09.2011 [21:10]

CoraRadši už bych tam šoupla i tu Rosse, ať je to trochu zajímavější! Ale i tyto oddychové kapitolky jsou moc krásné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

49. lucka2010
19.09.2011 [17:06]

asi ještě oddechovku s EDEM A BELLOU :D Emoticon Emoticon Emoticon

48. klaris
19.09.2011 [16:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

47. Ariana
19.09.2011 [16:07]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

46. MRL
19.09.2011 [10:29]

úžasné, záleží na tobě zda chceš už do děje zamíchat Rosalii. Je to tvá povídka.

45. MyLS
18.09.2011 [21:56]

MyLSkrása

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!