Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šéf za všetky hriechy - 11. kapitola

Stephenie Meyer signing book


Šéf za všetky hriechy - 11. kapitolaBolesť hlavy, znova alkohol a túžba po najlepšom priateľovi svojho milenca...

11. kapitola

 

„Panebože, rýchlo zaparkuj, lebo sa asi povraciam,“ dostala som zo seba. Kate prudko zaparkovala na jednom z prázdnych miest. Takmer som vyrazila dvere a vyšla rýchlo von. Prudko som sa nadýchla čerstvého vzduchu, teda skôr smogového, a snažila som sa upokojiť svoj žalúdok.

„Už je lepšie?“ spýtala sa ma Kate, keď vystúpila z auta.

„Nie, nie som zvyknutá, narozdiel od teba, chlastať.“

Sarkasticky sa usmiala a schmatla ma za pažu, pomaly so mnou išla do spoločnosti a ja som snažila koordinovať svoju chôdzu, lebo sa mi v tých podpätkoch motali nohy a vykĺbený členok fakt nepotrebujem mať.

Čakala som, že pôjde do svojej kancelárie, ale išla so mnou až hore. Snažila som sa vyzerať pred všetkými normálne, ale stále som si pripadala mierne pripito. Pred kanceláriou zastavila a započúvala sa.

„Asi tam nie je nikto okrem Edwarda,“ šepla a druhou rukou opatrne otvorila dvere. Nakukla dnu a vydýchla si. Vtiahla ma dnu. Edward sedel oproti a zmätene na nás pozeral.

„Včera sme pili, Bella nie je očividne príliš zvyknutá, takže má stále alkohol v mozgu,“ objasnila mu Kate. Pustila ma a odišla z kancelárie. Urobila som krok dopredu, ale zatočila sa mi hlava. Padala som k zemi, keď som zrazu uvidela oproti sebe šmuhu. Bože, čo to bolo? Zrazu ma zachytili svalnaté ruky a posadili ma na stoličku.

„Bella? Belli? Počuješ ma?“ pýtal sa ma nežne.

„Urob mi, prosím, kávu, lebo to neprežijem,“ šepla som a chytila sa za hlavu.

„Dobre, hneď to bude, zatiaľ pokojne seď.“ Prikývla som a ostala pokojne sedieť. Od tejto chvíle nenávidím alkohol. Vždy som vypila tak pohárik vína, ale fľaša a pol mi asi nerobí najlepšie.

„Tu máš,“ ozvalo sa mi po chvíli pri uchu. Otvorila som oči a do ruky si zobrala teplý hrnček kávy. Naliala som ju do seba, ani neviem ako rýchlo, a spokojne si vydýchla. Postupne som trochu vytriezvela, ale pomohlo to len minimálne.

„Prečo si pila?“ pýtal sa ma nežne.

„Len tak, prišla ku mne večer Kate, tak sme si dali trochu viac vína.“

„Bella, Bella,“ povzdychol si, ale začula som v jeho hlase pobavenosť.

„Počkaj, ty si to nevidel?“ spomenula som si.

„Čo som mal vidieť?“

„Keď sa mi zatočila hlava, uvidela som nejakú zvláštnu šmuhu, čo to bolo?“

Edward sa zamračil. „Neviem, možno si mala nejakú halucináciu,“ odpovedal mi vyhýbavo. No nebudem sa s ním hádať, možno má pravdu, ale aj tak to bolo zvláštne. Bože, mne ten alkohol vážne lezie na mozog.

Hodnú chvíľu som sedela s privretými viečkami a snažila sa upokojiť. Edward niečo ťukal do klávesnice a mne ten zvuk liezol na nervy. Chcela som sa postaviť a ísť radšej vedľa, ale stále ma totálne bolela hlava.

„Edward, môžeš, prosím ťa, prestať ťukať do tej klávesnice?“ spýtala som sa ho trochu rozladene. Otrasný zvuk prestal a ja som sa mohla konečne upokojiť.

„Vďaka,“ šepla som a otvorila oči. Hneď som zbadala jeho nežný pohľad. Ach, toto mi nerob teraz, lebo sa tu roztopím.

„Nemusela si včera odísť,“ poznamenal po chvíli.

„Edward, nerieš to. Aj tak sa o dva dni vráti tvoja manželka a ja naozaj nepotrebujem, aby ma tam prichytila. A nemôžem ťa obmedzovať, viem, že chlapi potrebujú byť aj s kamarátmi. Čo ste vlastne včera večer robili?“

Pousmial sa. „Boli sme v jednom bare, zahrali si biliard... Veď to poznáš, také tie chlapské veci.“

Súhlasne som prikývla. „Jasné, dúfam, že ste si to poriadne užili.“

„Tak to teda užili,“ zachechtal sa.

„A vidím, že jediná s bolesťou hlavy som tu ja,“ zaúpela som a pokúsila sa lepšie posadiť, lebo ma z tejto polohy bolel chrbát. „Inak, nechceš sem priviesť Emmetta? Tuším som sľúbila Kate, že ho s ňou zoznámim.“

Prekvapene sa na mňa pozrel, ale potom sa zachechtal. „Dnes večer plánujeme ísť znova do baru, tak zober Kate a pôjdeme všetci,“ navrhol mi.

„To by bolo skvelé.“ Ešteže je zajtra víkend, lebo ďalšiu bolesť hlavy v práci by som asi neprežila.

„Počuj, musím ísť o chvíľu do centra. Dnes mi volal ten zbohatlík z Jameson Street, chce si pozrieť ten červený dom, ktorý nemôžeme predať už polroka. Ty ostaň radšej tu.“

„Nie, pôjdem s tebou, tu by ma ešte niekto uvidel a mala by som po práci.“ Pokúsila som sa postaviť, hlava sa mi trochu zatočila, ale nebolo to také zlé ako predtým.

„Si si naozaj istá, že mi tam neovraciaš toho hajzlíka? Aj keď by mi to príliš nepkrekážalo, ale istota je istota.“ Kútiky úst sa mu začali dvíhať, čakala som, kedy vybuchne do smiechu, ale ostal ticho.

„Áno, som si istá, mám ti podpísať nejaký papier?“ spýtala som sa ho sarkasticky.

„Bude mi stačiť, ak ma pobozkáš.“ Laškovne na mňa mrkol a postavil sa. Podišiel ku mne a chytil ma za pás. Aspoň som vedela, že nespadnem, lebo ten jeho pohľad bol príliš diabolský. Sklonil sa k mojej tvári a perami ma pobozkal na špičku nosu.

„Radšej to nerob, lebo ucítiš len chlast,“ zachrapčala som omámene. Ten jeho pohľad ma dostával do kolien.

„Mne to neprekáža,“ šepol a moju tvár ovial jeho neuveriteľne sladkých dych. Znova sa mi zatočila hlava, ale pochybujem, že to bolo tentoraz tým alkoholom. Automaticky som pootvorila ústa a nechala sa vášnivo bozkávať. Vôbec nebral ohľad na môj momentálny stav a bozkával spôsobom, ktorý by mal byť prinajlepšom zakázaný. Bože, bol tak dokonalý. Najradšej by som ho zožrala, teda skôr zjedla.

„Vidím, že už si nanajvýš v poriadku,“ poznamenal s laškovným úsmevom.

„Zatiaľ.“

Veselo sa usmial a odtiahol sa od mojej tváre. „Tak poďme, nech to predáme čo najskôr.“

xxx

„Bella, dúfam, že toto niečo strašné, čo máš na sebe, si neberieš von?“ pýtala sa ma Kate, keď prišla večer po mňa. Zmätene som si obzrela svoje veci. Síce som bola väčšinou na odvážnejšie oblečenie, ale celý deň som sa cítila tak strašne, že mi úplne stačia aj rifle s dlhou košeľou.

„Áno, beriem si to, nejaký problém?“

Venovala mi pekne sarkastický výraz. „Samozrejme. Padaj do izby, ja ti niečo vyberiem.“

Len som si povzdychla, protestovať nemalo zmysel, lebo ona je ešte tvrdohlavejšia ako ja. Ťahala som sa pomaly za ňou a ksichtila sa na ňu. Prudko otvorila moju skriňu s vecami a hodila po mne čierne minišaty.

„To je, dúfam, nejaký vtip?“ spýtala som sa jej rozladene.

„Nie, nie je. Rýchlo si to obleč, lebo už aj tak nestíhame a ja sa nemôžem dočkať toho Emmetta,“ vychrlila na mňa. No čo mi ostávalo? So zazeraním som si tie minišaty obliekla, cítila som sa ako nahá. Boli jednoduché, ale príliš zvýrazňovali všetky krivky. Ale čo už, snáď to prežijem a trochu navnadím Edwarda. Treba si užiť posledné dva dni pred návratom jeho manželky.

„Hotovo,“ oznámila som jej a už ma ťahala von. Nasadli sme do jej auta a Kate bez problémov porušila asi päť zákonov. Keď sme konečne parkovali pred tým barom, úľavou som si vydýchla.

„Toto bolo poslednýkrát, čo som išla s tebou autom,“ oznámila som jej rozzúrene a tresla poriadne dverami. Nasupene som kráčala do baru, ani som na ňu nečakala. Rozhliadla som sa po bare a uvidela Edwarda s Emmettom pri barmanovi. Edward na mňa kývol, tak som išla za nimi.

„Meškáte,“ poznamenal Emmett a mrkol na mňa. Trochu ma to vyviedlo z miery, ale hneď som sa spamätala.

„Musela som sa prezliecť na Katein príkaz.“

Až teraz som si všimla, ako na mňa Edward pozerá. Doslova ma vyzliekal pohľadom. Sám vyzeral doslova na zožratie, bol neskutočne sexi v tej čiernej priliehavej košeli.

„Hej, prečo si ma nepočkala?“ ozvala sa za mnou Kate. Venovala som jej pekne sarkastický pohľad a otočila sa naspäť k Edwardovi.

„Poďme tancovať,“ navrhla som mu s prosebným výrazom. S úsmevom sa postavil a odviedol ma k ostatným. Edward bol v tancovaní hotový profesionál a ja som len žasla, ako sa so mnou krútil.

„Vyzeráš neskutočne sexi,“ zašepkal mi do ucha. Cez tú hudbu som to takmer nepočula, ale tá úžasná symfónia jeho hlasiviek sa mi dostala do uší.

„Ty ešte viac. Myslím, že dnes by si mohol prespať u mňa,“ navrhla som mu vzrušeným hlasom.

„Nehovorila si náhodou, že máš...“ nedokončil, ale obaja sme vedeli, o čom je reč.

„Povedzme, že antikoncepcia má viacero výhod a to napríklad, že to mám len pár dní. Vieš, chémia v tele s tebou musí niečo urobiť,“ objasnila som mu. Len dúfam, že to pochopil, predsa len je to chlap ako každý. No možno nie ako každý...

„Neškodí to tvojmu telu?“ spýtal sa zrazu starostlivejšie.

„Edward, ja som myslela, že ťa zaujíma skôr sex než to, či mi škodí antikoncepcia.“

Chrapľavo sa zasmial. „Máš pravdu.“

Po unavujúcom tancovaní sme sa vybrali naspäť k baru. Emmett sa rozprával s Kate, ktorá bola z neho úplne mimo, ale očami pokukoval po nás.

„Čo si dáš?“ spýtal sa ma Edward. Pôvodne som nechcela piť žiadny alkohol, ale potrebovala som niečo ďalšie na poriadne odviazanie.

„Vodku,“ odpovedala som mu. Najskôr sa na mňa prekvapene pozrel, ale potom to nechal tak. Barman postavil predo mňa pohárik a ja som ho s chuťou obrátila do hrdla. Takto to pokračovalo najmenej desaťkrát. Edward vyzeral tiež trochu pripito, ale určite bol na tom lepšie ako ja.

Popletené nohy ma nakoniec zaviedli k Emmettovi, ktorého som schmatla za tričko. „Poď tancovať,“ navrhla som mu.

Veselo sa usmial a až príliš dôverne ma chytil okolo pásu, teda skôr nižšie. Na moje šťastie začali hrať pomalšiu pesničku, lebo niečo rýchle by som asi nezvládla. Nalepila som sa na Emmettovo telo a ruky mu ovinula okolo krku. Emmett ma pritiahol na svoju mohutnú hruď.

„Nečakal som, že si práve Edward nájde takú rozkošnú milenku.“

Pobavene som sa pozrela do jeho očí, horeli mu tam malé iskričky.

„A ja som nevedela, že môj milenec má takého... rozkošného kamaráta,“ dostala som zo seba. Emmett sa samoľúbo usmial a sklonil sa k mojej tvári. Nebránila som sa. Otvorila som samovoľne pery a nechala sa vášnivo bozkávať. Bol neskutočne sladký a nežný na to, že je ako hora svalov. Páni, to bolo niečo, bol tak vzrušený, čo som hneď pocítila na svojom podbrušku.

„Chcem ťa,“ šepol mi do pier.

„Aj ja teba, poďme niekam inam,“ navrhla som mu už značne vzrušene. Bože, tak strašne som potrebovala sex. Schmatla som ho znova za tričko a ťahala hore. Vedela som, že sú nad barom izby, ktoré slúžia hlavne na takéto činnosti.

Len čo zatvoril dvere, jeho svalnaté telo ma pritislo na dvere a rozopol mi šaty. Tie skĺzli až na zem.

„Rýchlo si ma zober,“ šepla som naliehavo.

„S radosťou, kráska,“ zachechtal sa a už ma pokladal na posteľ.

 

10. kapitola - 12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šéf za všetky hriechy - 11. kapitola:

 1 2 3 4 5 6 7   Další »
62. Wera
02.05.2012 [16:36]

Wera Emoticon

61. Kačka
02.01.2012 [17:12]

No teda, chudá Edík!!

60. nika
24.11.2011 [14:27]

doufám že si dělá prdel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.10.2011 [13:32]

Kikketka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Já mám oči doslova jak dva tenisáky. Teď jim tam určitě vtrhne Edward, že jo?? Božínku ta Bella je taková štětinka Emoticon já ji prostě miluju. NAprosto boží!! Nemám slova... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

58. kikuska
14.09.2011 [20:50]

Panebože. Emoticon Emoticon To ako fakt sa vyspí s Emmettom? Chudák Edward. Emoticon Dievča, tak toto som rozhodne nečakala. Ale pekne si nám to zamotala. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

57. Lucie7
14.09.2011 [17:36]

tak to je úplně vau

14.09.2011 [17:24]

Co to ta Bella vyvádí?????
To si jich Edward nevšiml už při tancování, že se líbaj a pak spolu mizí??? Kde sakra byl???
Vůbec se mi to nelíbí, ale taky musím na jednu stranu uznat, že Bella na rozdíl od Edwarda je volná a nemá žádného přítele a už vůbec né manžela.
Doprčic!!! Jakého ti mám za tohle dát smajlíka??? Emoticon
Nejraději bych dala naštvaného Emoticon Emoticon Emoticon ale rajěji ti dám velmi vyvedeného z rovnováhy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

55. Cora
14.09.2011 [15:06]

Cora Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak musím přiznat, že toto jsem opravdu nečekala.. rychle další díleK!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

54. winna
14.09.2011 [14:10]

Emoticon tak tohle nevyžehlíííí.

53. Huny
14.09.2011 [12:46]

HunyCO? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vypadám jako ten smajlík, vážně jo. Emoticon
Ale hrozně se mi líbí, že neskončila s Edwardem Emoticon Jsem zvědavá, jak na to zareaguje Ed a hlavně co Kate, tak rychle, prosím, další.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!