Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozhodnutí - 2. kapitola

PFKECS


Rozhodnutí - 2. kapitola Seznámení na letišti, ztracený kufr a začíná dovolená...

2. kapitola

 

Bella Swanová 

„Počkej tady a já pro ty kufry skočím. Možná přijdu trochu déle,“ řekl Jacob a nechal mě samotnou sedět na letištní lavičce. Hala byla přeplněná lidmi a já měla štěstí, že jsem si vůbec našla místo. Dlouhou chvíli jsem si chtěla nějak zkrátit, a tak jsem se rozhodla, že si ještě jednou prostuduju informace o našem hotelu.

„Smím si přisednout?“ zeptal se mě čísi hlas. Jen jsem přikývla, aniž bych zvedla pohled od katalogu.

„Hezký hotel, viďte?“ zeptal se mě ten člověk. Otočila jsem k němu hlavu a poprvé tak spatřila ten nádherný obličej. Dokonalé rysy a úžasné zlaté oči. Na chvíli jsem zkoprněla.

„Prosím?“

„Že je to moc pěkný hotel,“ zopakoval ten muž a obdařil mě úžasným pokřiveným úsměvem. Tiše jsem si povzdechla a doufala, že to neslyšel. Na malou chvíli se mé hlavy zmocnily myšlenky, jako že se seberu a uteču s ním, než se vrátí Jake. Možná bych to i udělala, kdybych nebyla vdaná. To odporné slovo mě vytrhlo ze zamyšlení a stalo se tak ještě odpornějším, protože mi hatilo mé skvělé plány.

„A-ano,“ dostala jsem ze sebe a vrátila se do reality.

„Já jsem Edward Culen. A vy?“ představil se mi a podal mi ruku.

„Bella Swanová.“ Ruku jsem stiskla a zalila mě husí kůže. Byl tak studený.

„Jsi tady na dovolené?“ zeptal se sametovým hlasem.

„No, spíš uvězněná. Svatební cesta,“ odpověděla jsem a zasmála se tomu. Když jsem si všimla jeho nechápavého výrazu, jen jsem nad tím mávla rukou.

„Sice to mám z letadla přečtené už asi tisíckrát, ale musím nějak zabít čas.“

„Takže jsi vdaná?“ zamumlal se sklopeným zrakem.

„Ne! Teda ano, ale nepřipomínej mi to. Připadám si hrozně stará,“ řekla jsem a oba jsme se tomu zasmáli.

„Ve kterém hotelu bydlíš?“ zeptala jsem se.

„Hotel Sunshine Comfort,“ řekl a ukázal na hotel v mém katalogu.

„Já taky!“ Div jsem to nevykřikla radostí, která mě totálně překvapila. Bello, klídek! Znáš ho pět minut a navíc už máš… manžela, který tě… miluje! okřikla jsem sama sebe v duchu.

„Možná bychom se někdy mohli sejít,“ navrhl.

„To každopádně,“ nadšeně jsem souhlasila. Najednou mi zazvonil mobil.

 

Ztratil se nám tvůj hnědý kufr. Čekám před vchodem. Jake

 

„Promiň, ale už musím jít,“ řekla jsem omluvně smutným hlasem. Taky mě pěkně naštvalo to s tím kufrem. Vezmu si jen jedno zavazadlo s oblečením a oni mi ho ztratí!

„V pohodě, určitě se uvidíme,“ odpověděl a usmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatila a ještě zamávala. Jak se mi odtamtud nechtělo!

Zavolali jsme si taxíka, který nás měl odvézt do hotelu. Podle toho, co o něm psali, by měl patřit mezi docela luxusní sídla. Jenom doufám, že je to pravda a na té svatbě je alespoň něco dobrého.

Za chvíli jsme už stáli před tou budovou snů a já se přesvědčila o pravdě. Byl to krásný velký bílý hotel s obrovským nápisem jeho jména. Už na příjezdové cestě lemované malými palmami a cizokrajnými rostlinami bylo vidět několik hotelových balkónů a oken.

Přímo jsem z auta vyběhla a pokračovala až ke skleněným dveřím hotelu.

„Počkej na mě!“ smál se Jake. Široce jsem se na něj usmála a upalovala dovnitř. Vchodová hala byla sladěna ve všech různých odstínech žluté až po oranžovou. Několik lidí bylo rozvalených na kožených sedačkách a jiní zase jen tak posedávali u baru. Recepce stála hned po pravé straně a naproti vchodovým dveřím byla celá stěna pokrytá velkými okny a dveřmi k bazénu. Prostě ráj.

„Wow!“ bylo to jediné, na co jsem se zmohla.

„Jsem rád, že se ti líbí,“ zašeptal mi zezadu do ucha můj manžel. Holt si musím zvyknout to říkat.

„To tě muselo stát celou roční výplatu!“ vyčítala jsem mu. Bylo mi jasné, že tohle není nic pro chudé lidi.

„Chci si naší svatební cestu užít,“ vysvětlil a políbil mě.

Po hodině čekání na nás konečně přišla řada a dostali jsme klíček od našeho pokoje. Byl krásný, nádherný! Velká postel s čistě bílým povlečením, moderní nábytek a kožená pohovka. První dveře vedly do koupelny. Taky stylově zařízená s vanou i sprchovým koutem a na zdi viselo krásné zrcadlo se zvláštním lemováním. Samozřejmě nechyběly ani poličky a umyvadlo.

Nechala jsem kufry kufry a svalila se do těch měkoučkých peřin. Hmm, jak příjemné. Zavřela jsem oči a užívala si toho klidu. Po chvíli jsem ucítila, jak se vedle mě položil i Jacob a chytil mě za ruku. Spokojeně jsem na něj zamžourala. Naklonil se ke mně a začal mě líbat. Nejdříve jsem mu polibky oplácela, ale potom mi jeho neposedné ruce chtěly stáhnout tričko.

„Jacobe, ne! Jsem unavená,“ plácla jsem ho přes ně se smíchem a posadila se připravená vstát. On mě ale bleskově stáhl zpátky.

„Já jsem docela čilý.“

„,Není divu, když jsi celou cestu prospal.“ Vyplázla jsem na něj jazyk a zamířila si to do koupelny tím nejladnějším a nejsvůdnějším krokem, jakým jsem dokázala. Jen ať se hafánek podívá, o co přišel.

Osprchovala jsem se a vklouzla do Jakova trička, jelikož moje noční košilka leží na dně zatoulaného kufru. Při pohledu do zrcadla jsem si vzpomněla na Edwarda. Kde asi je, na recepci jsem ho neviděla. Zajímalo by mě, jestli se ještě vůbec potkáme. Podvědomě jsem doufala, že ano.

 


 

Ty první kapitoly Vám možná můžou připadat trochu nudné, ale ujišťuju Vás, že nějaké to vzrůšo tam určitě bude. ;)) Jinak jsou taky poměrně krátké, ale i to se po čase změní. :) Taky bych Vám chtěla říct, že jsem si trochu upravila možnosti upírů, a to tak, že se na slunci netřpytí, ale jenom jsou trochu zářivější.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozhodnutí - 2. kapitola:

 1
2. Romulek
03.04.2013 [14:42]

Zajímavý nápad, pokračuj. Myslíš, že by byl problém dát na konci povídky odkaz i na předešlou kapitolu? Belly je mi docela líto, takhle se nechat dotlačit do svatby. Ale myslím, že Jacob bude mít zase smůlu. Emoticon Emoticon

1. ema
02.04.2013 [21:56]

určitě pokračuj moc se mi to líbí a dobře se to čte. jen tak dál!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!