Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 13. kapitola

Bella & Edward


Return - 13. kapitolaTakže všem děkuji za podporu ohledně psaní dál. A tak vám dnes přináším další kapitolu. Není v ní nic závratného. A jelikož jdu zítra do kina na New moon s kámoškou a dostanu se domu pozdě a to znamená, že na počítač ne. Tak vám sem možná dám i dnes ještě jeden když budete chtít. Ale upozorňuju předem že to bude na vaše nebezpečí.

13. Doučování

HUDBA

Pohled - Isabelly (Romči)

Rodiče se mnou už po ránu nemluvili. V domě bylo dusno a tak jsem se co nejrychleji vyřítila ven. Nasedla jsem k Troyovi do auta. Ten přišel za chvíli a my mohli do školy. Ale problém byl, že bylo náledí a já mam ty berle, takže se určitě někde zabiju.

Jen co Troj zaparkoval před školou, už mi Edward otevíral dveře. Hned jsem měla lepší náladu. U něj byla i Alice. Edward mi vzal berle a tašku, které podal Alici, a pak mi pomohl z auta.  Jakmile jsem stála na zemi, Alice se na mě vrhla. Štěstí že mě Edward ještě držel.

„Promiň, že jsem nepřišla, ale ten bručoun si tě usurpoval,“ řekla a podívala se na Edwarda. Jen jsem se usmála. Teď už tu byli všichni.

Emmett už začal vtipkovat na téma já a berle. To jsem přešla s úsměvem. Až se mi pod ruku dostal ten, koho jsem chtěla. Roman. Usmáli jsme se jako vždy a objali. Proč si vždy připadám jako máma, když ho objímám?

Edward mi vzal tašku a já se berlila do školy. S tou námrazou mi to dalo zabrat. Bylo ale neuvěřitelné, že jsme se do třídy dostali včas. Sedla jsem si na místo a něco mi došlo. Za celý měsíc jsem se na učivo ani nepodívala. Jelikož když jsem nebyla s Edwardem, nedokázala jsem dělat nic jiného než hrát. A když byl se mnou, tak jsme si povídali.

Učitel přišel do třídy a hned se vydal ke mně.

„Slečno Reed, jsem rád, že jste se konečně dostavila. Tady máte učivo a pan Cullen vás bude po škole doučovat.“ A bylo to tu. A tak to bylo všude. Všichni mi dali látku a řekli, že mě bude doučovat Edward. Mně to ani nevadilo, alespoň s ním budu víc času.

Ashley se celou dobu tvářila jak boží mučedník. Čekala jsem, kdy mě zase shodí ze schodů. Jenže protože se ode mě Edward ani nehnul, neměla šanci.

 

Po škole mě vezl domů Edward. Jelikož Troy měl rande a navíc mě čekalo doučování. Doma mi vzal berle a tašku a odnesl to do pokoje. Já jen stála pod schody a čekala. Když se během chvilky vrátil, čapnul mě do náruče a nesl na horu.

„Trvalo by ti to dlouho, šneku,“ obhájil se když mě nesl. Na to jsem se jen ušklíbla a nic nenamítala.

Edward rozložil učebnice na mé posteli a sedl si na ní vedle mě. Začal mi vysvětlovat, co se probíralo. Musel to už umět zpaměti. Ale já zjistila, že tuhle látku taky umím. I když jen trochu. Vždy, když jsem něco řekla a bylo to dobře, si mě zajímavě Edward prohlížel. Jako by se o něčem přesvědčoval a nemohl tomu uvěřit.

Takhle jsme se učili až do večera. Byla to jen půlka předmětů. Edward se rozhodl mě učit napřed a já byla ráda. Večer nás ale přerušil táta. Kdy vtrhl do mého pokoje. Bůh ví, co tu děláme. Naštvaně si mě i Edwarda měřil a já si přála, aby na nic namyslel.

Poté se otočil a odešel. Je mi jasné, že jakmile Edward odjede, něco si vyslechnu. Nikdo nevěděl, že tu byl Edward po dobu mé nepřítomnosti ve škole.  Ještě aby to věděli, bych po tom posledním zjištění byla mrtvola.

Protahovala jsem učení, dokud nepřijel Troy a máma. Jelikož když oni budou doma, nic se nebude dít.

Už bylo pozdě a tak se Edward rozloučil a odešel. Já si zalezla do koupelny a vysprchovala se. Poté jsem ležela v posteli a nemohla usnout. Naštěstí táta nic neříkal.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!