Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Renesmeeina budúcnosť - 7. kapitola

vánoční-zuzka88


Renesmeeina budúcnosť - 7. kapitolaPrepáčte, že mi dalšia kapitola trvala tak dlho, no dúfam, že ste na mňa nezabudli a že sa bude páčiť. Aj keď je poviedka trošku kratšia.

Rodina Cullenovcov sa musí vrátiť po Matta, než niekomu stihne prezradiť ich tajomstvo.

Keď teta Rose konečne prišla domov, všetci sme boli radi, no museli sme sa vrátiť hľadať Matta, aby nikomu nestihol povedať, čo zistil o našej rodine. Vrátili sme sa na miesto, kde ho teta Rose nechala. Bola to pivnica v starej opustenej bytovke na okraji mesta. Všade tam bola plieseň, rozbité okná, opadaná omietka a na väčšine yárubní chýbali dvere. Bola v tesnej blízkosti lesa.

Vošli sme do pivnice a Matt tam ešte stále ležal na zemi po tom, ako ho teta ovalila po hlave. on si myslel, že my sa dáme zabiť kolíkom z dreva a tiež si myslel že nám svätené voda ublíži. Museli sme ho niekam premiestniť, pretože sme sa báli, že o tomto jeho mieste vedel ešte aj niekto iný. Ujo Emmett s ockom ho zviazali a naložili do kufra auta. Dohodli sme sa, že kým sa rozhodneme, čo s ním, tak ho zavrieme v našej pivnici. Keď dorazili, doma už bola aj babka Esme s dedkom Carlisleom. Ocko im rýchlo vysvetlil, čo sa stalo a kto Matt vlastne je. Babka bola, presne ako som čakala, strašne vydesená a keby vedela plakať, tak by aj plakala. Matta sme priviazali k stoličke a nechali ho zamknutého v pivnici, kým sa nezobudí. Všetci boli strašne nervózny. Medzitým sme rozmýšľali, ako túto situáciu vyriešiť.

„Čo sním teraz urobíme?" znepokojene sa pýtal ujo Emm.

„Neviem, ale zabiť ho rozhodne nemôžeme," vyčítal z Emmettovej tváre Carlisle.

„Ale čo potom?" naliehal ujo.

„Nechaj ma rozmýšľať, ja na niečo prídem," zahriakol ho.

„Ale Carlisle, toto nemôže počkať, kým ti niečo príde na rozum," ďalej naliehal Emm.

„Už to mám!" vykríkol dedko Carlisle. „Mám v Amerike priateľa, ktorý má dar ovplyvňovať ľudí, mohli by sme Matta ovplyvniť, aby na všetko zabudol," nadšene hovoril.

„A v ktorej časti Ameriky býva?" spýtala sa s nádejou v hlase mamka.

„V Miami," odvetil dedko.

„Tam je dosť slnečno," konštatoval ujo Jasper.

„Ako tam môže žiť?" vyzvedal ocko.

„Neviem, ale v každom prípade ho musíme ísť navštíviť," rozhodol Carlisle.

„Fajn, idem sa zbaliť," povedala som.

„Nie, nie, ty ho nepoznáš a je to dosť nebezpečné," okamžite reagoval ocko.

„Ale ocko, mali by sme ísť ja s Jakeom, my tam nebudeme takí nápadní ako vy," argumentovala som.

„Edward, Ness má pravdu. Len ona s Jakeom nebudú v Miami nápadní, no ja aj tak pôjdem s vami," dedko sa postavil na moju stranu.

„Carlisle, nie je to pre ňu bezpečné," ocko sa nedal odbiť.

„Ed, Carlisle má pravdu, ona tam nebude taká nápadná a Jake s Carlisleom tam predsa budú s ňou, a ja si myslím, že tam to pre ňu bude bezpečnejšie ako tu," s ťažkým srdcom sa aj mamka postavila na moju stranu.

„Fajn," porazenecky si povzdychol ocinko.

„Fajn, takže ja vám idem objednať letenky hneď na zajtra," ponúkla sa teta Rose.

„Dobre, my sa ideme zbaliť," povedala som a už som ťahala Jakea za ruku hore.

Začala som sa pomalinky baliť a pritom som premýšľala. Chcela som už byť za týmto šialenstvom a byť znovu šťastná so svojou rodinou. Dúfam, že už čoskoro sa to vyrieši.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Renesmeeina budúcnosť - 7. kapitola:

 1
1. Nessienka admin
08.04.2014 [22:03]

NessienkaAhoj
Článok vraciam na opravu. Minimálny počet slov na článok je 500, ten tvoj však má len 471. Dopíš si niekoľko viet a potom znovu zaškrtni, že je článok hotový.
Ďakujem Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!